تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: اعلام زمان ثبت نام کنکور ارشد 92
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۲ و هیجدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور می رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۲ از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۹/۸/۹۱ (نهم آبان ماه ۱۳۹۱) به صورت اینترنتی آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۶/۸/۹۱ (شانزدهم آبان ماه ۹۱) پایان می‌پذیرد.
دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از روز شنبه ۶/۸/۹۱ بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت و اطلاعیه این سازمان در خصوص شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام از داوطلبان در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه ۱/۸/۹۱ منتشر و همزمان نیز بر روی سایت سازمان قرار داده می‌‌شود.
ضمناً به اطلاع می رساند که آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۲ در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه ۱۸، پنج‌شنبه۱۹ و جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد.
منبع :

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
بنظرم خبر تکراریست:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
ممنون از لینک اقا فرداد
فکر کنم اگه دوستان هنگام گذاشتن خبر به تاریخش توجه کنن اخبار تکراری نخواهد بود.

فعلا این تاپیک بسته می شه و در صورتی که دوستان تمایلی به بحث در مورد خبر دارن در همون ادرسی که گفته شده در این مورد صحبت کنن ممنون.
لینک مرجع