تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه شریف برای سال تحصیلی93-92
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بر اساس آئین‎نامه تسهیلات آموزشی برای دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی دانشگاه و نیز پیرو مصوّبات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه صنعتی شریف از میان دانشجویان ورودی ۸۸ و دورشته ای های ورودی ۸۷ این دانشگاه و سایر دانشگاه های منتخب* تعداد محدودی را بدون آزمون ورودی جهت ورود به دوره‎های کارشناسی ارشد می‎پذیرد.
توجه: پذیرش دانش آموختگان منوط به تایید وزارت علوم تحقیقات و فنّاوری (سازمان سنجش) خواهد بود.

متقاضیان می‎بایست فرم درخواست خود را از تاریخ ۸/۸/۹۱ تا ۲۴/۸/۹۱ به دفتر استعدادهای درخشان ارائه کنند.

حداقل شرایط لازم جهت درخواست:
۱- دارا بودن حداقل معدل ۱۷ و گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی در مقطع کارشناسی
۲- اتمام تحصیلات کارشناسی تا تاریخ ۳۱/۶/۹۲
۳- داشتن رتبه های یک تا سه برای داوطلبان سایر دانشگاه ها (پرونده داوطلبان سایر دانشگاه ها که رتبه یک تا سه را ندارند امّا معدّل آنان ۱۸ و بالاتر است نیز قابل بررسی است)

تذکر: پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد فقط به جهت تشویق و حمایت از دانشجویان با وضعیت تحصیلی ممتاز صورت گرفته و اساساً موازی آزمون عادی کارشناسی ارشد انجام می‎پذیرد. لذا تاکید می‎شود که ارائه تقاضا از این طریق هیچگونه حقی در رابطه با برخورد خاص با متقاضی در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ایجاد نمی‎نماید و به کلیه متقاضیان توصیه می‎شود مراحل و پیشنیازهای آزمون عادی کارشناسی ارشد را دقیقاً رعایت نمایند.

توجه: پذیرش از میان دانش آموختگان دانشگاه های فهرست ذیل صورت می پذیرد:
۱- دانشگاه صنعتی شریف ۲- دانشگاه تهران ۳- دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۴- دانشگاه صنعتی اصفهان ۵- دانشگاه شیراز ۶- دانشگاه علم و صنعت ۷- دانشگاه فردوسی مشهد ۸- دانشگاه تبریز ۹- دانشگاه شهید بهشتی ۱۰- دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

۲۴/۷/۹۱
لینک مرجع