تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: آغاز ثبت‌نام عمره دانشگاهیان از 29 آذر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس ستاد عمره دانشگاهیان از آغاز ثبت نام عمره دانشگاهیان سال 92 از 29 آذر تا هشتم دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام فقیهی صبح امروز در یک نشست مطبوعاتی، گفت:‌متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی labbayk.com برای اعزام به عمره ثبت نام کنند.

وی افزود: مراسم قرعه کشی نیز در روزهای دهم و یازدهم دی ماه در سراسر کشور انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا
27/9/91
بت نام عمره دانشجویی از امروز چهارشنبه 29 آذرماه آغاز شد و تا 8 دی ماه ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان تا 8 دی ماه فرصت دارند تا از طریق سایت ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نسبت به ثبت نام عمره دانشجویی اقدام کنند قرعه کشی سهمیه عمره در روزهای 10 و 11 دی ماه انجام می شود.

امسال سهمیه عمره دانشجویی نسبت به سال گذشته کاهش داشته و فقط 15 هزار نفر به عمره دانشجویی اعزام می شوند این درحالی است که سال گذشته 30 هزار نفر به عمره دانشجویی اعزام شدند.

این 15 هزار سهمیه ویژه دانشجویان مجرد و متاهل است و هنوز سهمیه‌ای برای اساتید مشخص نشده است البته اساتید نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند ولی ضمانتی برای اعزام آنها وجود ندارد.
سهمیه عمره دانشگاه آزاد 33درصد شد/ پیش پرداخت ثبت‌نام 750هزارتومان


عاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام حج عمره دانشگاهیان در این دانشگاه خبر داد و اعلام کرد که متقاضیان لازم است برای ثبت نام مبلغ 750 هزارتومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، صمد مومن بالله معاون فرهنگی دانشگاه آزاد، اظهار داشت: در این مرحله 15هزار سهمیه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تعلق می‌گیرد که در مقایسه با سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: امسال با توجه به اینکه کل سهمیه ایران برای سفر به عمره کاهش 50درصدی داشته است امیدواریم 15هزار نفر از طریق ستاد عمره دانشگاهیان به سفر معنوی عمره مفرده اعزام شوند که از این تعداد سهمیه 33 درصد به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تعلق دارد.

مومن بالله از اعزام دانشجویان به حج عمره از فروردین تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 خبر داد و گفت: ثبت نام عمره دانشگاهیان تا 8دی ماه از طریق سایت لبیک به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
آغاز می‌شود و مراسم قرعه کشی در روزهای 10 و 11دی ماه و اعزام در فروردین ماه سال آینده است.


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: با همکاری ستادمرکزی حج عمره دانشگاهیان و بعثه مقام معظم رهبری و جلسات کار‌شناسی شده برنامه‌های متنوع فرهنگی در سه سطح پیش از سفر، حین سفر و بعد از سفر برای دانشگاهیان همراه بادرنظرگرفتن بسته های فرهنگی پیش بینی شده است.

خبرگزاری مهر
2/10/91
سهمیه عمره تنها یک بار به دانشجویان تعلق می‌گیرد


بر اساس اعلام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، سهمیه عمره دانشجویی تنها یک بار به هر دانشجو تعلق می گیرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دانشجویانی که در گذشته به صورت مجردی به عمره دانشجویی اعزام شده اند و اکنون متاهل شده اند، امکان ثبت نام و اعزام به صورت متاهلی را نخواهند داشت.

برابر مصوبه شورای سیاستگذاری عمره دانشگاهیان، هر شخص در کل دوران تحصیل فقط یک بار می تواند به صورت مجردی یا متاهلی به عمره دانشجویی مشرف شود.

با توجه به اینکه حدود 4 میلیون دانشجو در دانشگاه‌های سراسر کشور تحصیل می‌کنند و سهمیه عتبات دانشگاهیان 15 هزار نفر اعلام شده، این سهمیه فقط یکبار به هر دانشجو تعلق خواهد گرفت

خبرگزاری مهر
۲/۱۰/۹۱
ثبت‌نام300 هزار دانشجو در عمره 92/اولویت اعزام با زوج‌های دانشجو

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم گفت: بیش از 300 هزار نفر از دانشگاهیان از تاریخ 29 آذر تا روز گذشته در سامانه عمره دانشجویی ثبت نام کردند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جلیل دارا با اعلام این خبر افزود: از بین 300 هزار نفر ، 15 هزار نفر به عمره اعزام خواهند شد به طوری که می‌توان گفت از هر 20 نفر یک نفر با انجام قرعه کشی به سرزمین وحی مشرف می شود.

وی تاکید کرد: زوج‌هایی که هر دوی آن‌ها دانشجو هستند و دانشجویان دوره دکتری و کارشناسی ارشد از اولویت اعزام برخوردار هستند؛ به طوری که احتمال بیشتری در انتخاب قرعه کشی برای آن‌ها وجود دارد.

دارا تصریح کرد: از 15 هزار نفری که به حج عمره مشرف می‌شوند، تعداد شش هزار دانشجوی پسر مجرد و 9 هزار دانشجوی متاهل هستند.

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم به چگونگی قرعه کشی عمره دانشجویی امسال و اعلام نتایج آن اشاره کرد و افزود: امروز و فردا قرعه کشی در استان‌های سراسر کشور صورت خواهد گرفت که مراسم نمادین آن فردا در دانشگاه تهران با حضور معاون محترم وزیر و رییس ستاد عمره دانشگاهیان انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا
10/10/91
لینک مرجع