تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: -
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
حذف شده ...
(23 اسفند 1391 01:18 ب.ظ)variable نوشته شده توسط: [ -> ]سلام.
شرایط گرفتن امریه . چه طور هست. ایا کسی تجربشو داشته ؟ لطفا راهنمایی کنید.
سلام در شروع کار شما باید یکی از 5 شرط زیر را داشته باشی
خانواده شهید، جانباز
خانواده کمیته امداد
خانواده بهزیستی
معاف از رزم
متاهل

البته اگه الان عوض نشده باشه
بهتره از روی حب و بعض اخباری رو که از صحت اونها اطمیمنان نداریم نشر ندیم!
اول عرض کنم امریه لزوما به معنی شاغل شدن توی یه سازمان شبه نظامی نیست، در صورتی که شما بتونید بعنوان سرباز معلم جذب آموزش و پرورش هم بشید نوعی امریه گرفتید، لااقل در مورد آموزش و پرورش که پیگیر بودم می دونم که مواردی که آقا حامد فرمودند امتیاز محسوب میشه نه اینکه لزوما باید اینطور باشید!
البته کم کم امریه ها رو دارند حذف می کنند، در این رابطه
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
رو مطالعه بفرمائید.
اگر هم به سرباز معلمی علاقمند هستید علاوه بر اینکه اطلاعات موسق رو می تونید از
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
ببینید ولی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
هم شاید در این مورد خاص خیلی بتونه کمک کنه، مختصرا عرض کنم که زمان اقدام برای این کار از حدود دی ماه هست و در صورت طی موفقیت آمیز همه مراحل تیر ماه سال بعدش اعزام انجام میشه.
امریه ی آموزش و پرورش شامل حال کسانی میشه که تاریخ اعزامشون 12/1 2/1و 4/1 (اول اسفند و اردیبهشت و تیرماه)هست البته مثلا در شهر ما سال گذشته کسانی که اعزامشون برج 6 هم بود رو گرفتن البته الان دیگه دیره چون ثبت نامش تموم شد ولی میتونید به قسمت نیروی انسای آموزش و پرورش شهرتون سر بزنید و بپرسید شاید مثلا به حد نصاب نرسیده باشه و هنوز بشه کاری کرد.
درمورد جاهای دیگه اطلاع زیادی ندارم ولی معمولا باید از چند ماه قبل اقدام کنید مثلا شرکت نفت رو هم میدونم که از شش ماه زودتر باید برید دنبالش .
البته توصیه میکنم اگه کسری (مثلا بسیج) دارید شاید امریه نگیرید بهتر باشه چون باید 24 ماه خدمت کنید .
حذف شده ...
خب کاری که باید بکنی اینه که پاشی تو شهرت بگردی توهمه ادارات و جاهایی که امریه میگیرن آمار بگیری ببینی اصلا میخوان یا نه بعد اگه با شرایطت جور در اومد اقدام کنی واسش .
در ضمن فقط واسه یه جا بیشتر نمیتونی اقدام کنی.
حتما آموزش و پرورش هم برو مرحله آخر ثبت نامش تا 23 اسفند وقت داشت البته باید برگه اعزام به خدمتت دستت باشه ولی حالا باز یه آمار بگیر.
بهتون هشدار میدم که چون سهمیه امریه ها را 60 تا 70 در صد کاهش دادن چندان دلتون رو به امریه خوش نکنید.
من خودم با مدرک کارشناسی ارشد، سابقه بسیج، مولف بیش از 10 عنوان کتاب و کلی سوابق دیگه امریه ام تایید شده بود ولی دست آخر به خاطر پارتی بازی دیگران و کاهش سهمیه ها، امریه ام توسط سپاه باطل شد و تحت نظر نیروی انتظامی قرار گرفتم. راستی تو سایت نظام وظیفه نوشته بود شاید بخوان خدمت رو کامل 24 ماه کنن. با این حساب اگه پارتی داشته باشید که بتونه امریه 100 تضمینی براتون جور کنه بد نیست وگرنه کل سربازی ها احتمال افزایش در سال 92 را دارد.
برو اداره کار و فرمانداری شهرتون..امریه دارن
سلام


مدت زیادی از تاریخ این تاپیک میگذره اما از اونجایی که ممکنه واسه بقیه هم در این زمینه سوال پیش بیاد ترجیح دادم نکاتی رو عنوان کنم. به این امید که به بقیه هم کمکی بشه.

۱- برای گرفتن امریه مطمئنا اولویت هایی وجود داره اما اینکه بخوایم اون رو به یه سری شرایط خاص محدود کنیم کار اشتباهی است. به عنوان مثال یکی از اولویت های امریه مسئله ازدواج هست. افرادی که ازدواج کردن نسبت به سایرین اولویت دارند.

۲- وقتی یک ارگان دولتی برای سمتی نیاز به نیرو امریه داره و به اون اداره تنها یک متقاضی برای کسب این سمت مراجعه میکنه، دیگه شرایط اولویت اصلا مطرح نمیشه. اولویت ها تنها زمانی اهمیت پیدا میکنند که تعداد متقاضی های امریه زیاد باشند. پس همه افراد چه اونهایی که اولویت دارند و چه اونهایی که اویت ندارند میتونن خیلی راحت مراجعه کنند و خیلی وقتا افراد بدون اولویت میتونند امریه رو بگیرند.(بدون نیاز به بند پ)

۳- یکی از شرایطی که برای گرفتن امریه لازم هست فارغ التحصل بودنه، پس هر چه سریع تر کارهای فارغ التحصیل شدنتون رو انجام بدید تا بعدها به مشکل یز نخورید.

۴- به محض اتمام امتحانات دانشگاه به همه ارگان های دولتی شهر خودتون مراجعه کنید. تک تک ادارات و موسسات رو برید و ببینید آیا به نیروی امریه نیاز دارند یا نه. این کارو میشه در چند روز انجام داد.

۵- روال اداری که برای ارسال مدارک وجود داره رو دقیقا به همون شکلی که گفته میشه رعایت کنید و چیزی رو از قلم ندازید.


اینها مهمترین مواردی بود که به ذهنم رسید ولی باز هم تاکید میکنم که هر چه سریع تر بعد از اتمام امتحانات به ارگان های دولتی مراجعه کنید و نسبت به نیاز یا عدم نیاز به امریه پرسو جو کنید(به این دلیل که مدارک امریه باید تا یک تاریخ مشخصی ارسال بشه) و یادتون باشه که اکثر افراد امریه دار اولویت خاصی نداشته و ندارند.
(23 اسفند 1391 06:09 ب.ظ)Hamed-IT نوشته شده توسط: [ -> ]
(23 اسفند 1391 01:18 ب.ظ)variable نوشته شده توسط: [ -> ]سلام.
شرایط گرفتن امریه . چه طور هست. ایا کسی تجربشو داشته ؟ لطفا راهنمایی کنید.
سلام در شروع کار شما باید یکی از ۵ شرط زیر را داشته باشی
خانواده شهید، جانباز
خانواده کمیته امداد
خانواده بهزیستی
معاف از رزم
متاهل
شرط 6 که مهمترین شرطه:
پارتی!
حذف شده ...
حذف شده ...
ببخشید برای امریه هم باید آموزشی رفت؟
بله آموزشی رو باید بری
من معافی پزشکی میتونم بگیرم ولی از یه طرف میگم برا کار دولتی به مشکل میخورم به نظر شما دوستان من چکار کنم بعد راستی حقوق امریه ها و کلا مزایاش چیه بهتره یا بدتره؟
صفحه‌ها: 1 2
لینک مرجع