تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: اگرمشمول اخطار،بستن اكانت،محروميت از ارسال پست و ... تا پايان اسفند 91 شده ايد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام
بمناسبت حلول سال جدید ،کلیه اعضایی که بدلایلی مشمول جریمه های موقت یا دائمی مانشت شده اند میتوانند با ارسال درخواست بمن یا سایر مدیران درخواست حذف مجازات خود را بنمایند.
موارد زیر از این موضوع مستثنی است :
۱- اعضایی که اقدام به تبلیغ غیر مجاز مینمایند و علیرغم تذکر مشمول بسته شدن حساب کاربری شده اند. این تبلیغات اعم از تبلیغ سایتهای تجاری یا سایر اقلام تجاری، خرید و فروش و تکثیر جزوات و .... از طریق تبلیغ مستقیم یا ارسال پیام ، انتشار کتابهای دارای حق مولف و ناشر ، تدریس خصوصی و تبلیغات مرتبط با آن از طریق تبلیغ مستقیم یا ارسال پیام و موارد مشابه.

۲- اعضایی که بدلیل توهین و ناسزا به مدیران یا سایر اعضاء (بهر طریق )مشمول بستن حساب کاربری یا محرومیت از ارسال پست یا اخطار و یا محرومیتهای موقت یا دائم شده اند. این اعضاء محترم فقط در صورت عذرخواهی از مدیر یا کاربر مربوطه، فقط توسط مدیری که جریمه شده اند قابل رفع خواهد بود.

۳- اعضایی که بیش از یک نام کاربری دارند و نامهای کاربری دیگر آنها بهمین دلیل بسته شده است. درخواست برای باز کردن سایر نامهای کاربری میسر نیست . لازم بذکر است دوستانی که از بیش از یک نام کاربری استفاده میکنند توجه داشته باشند که استفاده از بیش از یک نام کاربری در مانشت مجاز نیست و هر زمان ممکن است مشمول حذف پست و بستن همه نامهای کاربری بجز یک نام کاربری شوند.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


۴- اعضایی که بدلیل درج تاپیکهای غیر اخلاقی یا ضد دینی، موضوعات سیاسی خاص و یا موضوعاتی که درج و انتشار آنها در محیط مجازی خلاف قوانین جاری کشور بوده و یا بموجب قانون جرم محسوب میشود و یا میتوانند مشکلاتی برای سایت یا بنیانگذار آن ایجاد نمایند، حساب کاربریشان بسته شده است و یا امکان ارسال پست را ندارند ، فقط در صورت تعهد به عدم تکرار اقدامات قبلی ، مشمول باز شدن حساب کاربری یا رفع محرومیت میشوند. این دسته از اعضاء درخواستهای خود را بمن ارسال نمایند.

این تاپیک فقط جنبه اطلاع رسانی دارد.بنابراین درخواست خود را از طریق ایمیل یا پ.خ ارسال فرمایید.
پیروز باشید.
لینک مرجع