تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری از ساعت 18 امروز/ ضرورت توجه داوطلبان به اطلاعیه جدید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حسین توکلی مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: براساس اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 92 از تعداد 176 هزار و 185 داوطلب شرکت‌کننده تعداد 45 هزار و 106 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده از امروز پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه انتخاب رشته این افراد آغاز می‌شود.

وی افزود: افراد مجاز به انتخاب رشته باید پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
به اطلاعیه جدید سازمان سنجش توجه کرده و با توجه به اصلاحیه‌های دفترچه شماره 2 اقدام به انتخاب رشته کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: توصیه می‌شود داوطلبان قبل از انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی انتخابی، اطلاعیه جدید سازمان سنجش در رابطه با اصلاحات کدرشته‌ محل‌های جدید را که امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، با دقت مطالعه کرده و اصلاحات لازم را مبذول کنند.

توکلی عنوان کرد: داوطلبان واجد شرایط انتخاب رشته پس از دریافت دفترچه راهنما حداکثر 50 کد رشته محل را از میان کد رشته محل‌های دوره‌های مربوط که در آن مجاز به انتخاب رشته شدند به ترتیب اولویت علاقه انتخاب کنند.

وی گفت: این داوطلبان از ساعت 18 امروز تا دوم اردیبهشت‌ماه برای ثبت کدرشته محل‌ها فرصت دارند و پس از انتخاب رشته توسط داوطلبان مجاز با توجه به ظرفیت هر یک از کدرشته‌های دانشگاهی براساس نمره آزمون و دیگر ضوابط از بالاترین نمره تا چند برابر ظرفیت هر کد رشته محل، فهرست داوطلبان حداکثر در 5 کد رشته محل در اوایل نیمه دوم اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود.


.....

توکلی گفت: پس از انجام مصاحبه و اعلام نمرات آن از سوی دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو گزینش نهایی بر اساس نمره کل افراد به صورت 50 درصد نمره علمی آزمون و 50 درصد نمره مصاحبه گزارش می‌شود.

29/1/92
فارس

اطلاعیه سنجش :

قبل از انتخاب رشته، اطلاعیه مربوط به اصلاحات دفترچه راهنما و ظرفیتهای جدید که از ساعت 14 امروز در سایت منتشر میشود را مطالعه نمایید
تا آخر روز چهارشنبه ۲/۴ تمدید شد (
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
لینک مرجع