تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: فراخوان برگزاري دومين دوره 2 روزه کارگاه بلوغ سازماني در دانشگاه شيراز)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام و عرض ادب،
دومین دوره کارگاه آموزشی "ارتقاء توانمندی و بلوغ سازمانی در راستای ارتقای کیفیت فرایندها، محصولات و خدمات" توسط تیم بهبود فرآیند دکتر سامی در دانشگاه شیراز برگزار می‌گردد. عناوین، مطالب و تجربیات مطرح در این کارگاه، دستاوردهای موثری برای مدیران به همراه داشته و همواره مورد توجه سازمان‌ها و شرکت‌های موفق در سطح ایران و جهان بوده است. تجربه موفق و منحصر به فرد برگزارکنندگان این کارگاه در پیاده‌سازی مدل CMMI در یکی از شرکت‌های نرم‌افزاری بزرگ ایرانی، همچنین استقبال از دوره قبلی برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان برگزاری "ارتقاء بلوغ و توانمندی سازمان (بر مبنای چارچوب CMMI)"، انگیزه معرفی دست¬آوردهای تیم به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی و سایر تیم‌های فناوری اطلاعات را بیشتر نموده است.
* دکتر اشکان سامی جزء مدرسین اصلی این کارگاه آموزشی، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز با سابقه موفق در پروژه های صنعتی- دانشگاهی و ملی می باشند.
** آخرین مهلت ثبت نام: تکمیل ظرفیت پذیرش کارگاه (به دلیل محدود بودن تعداد شرکت کنندگان، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.)
**زمان برگزاری کارگاه: تعویق از 4 و 5 دیماه به ۱۸ و ۱۹دیماه ۹۲ - به درخواست برخی سازما‌ن‌ها و شرکت‌های مخاطب
** مکان برگزاری کارگاه: دانشگاه شیراز- دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر ۲
- هزینه ثبت نام آزاد در این کارگاه ۱۶ ساعته (۲ روزه) ۲۵۰۰۰۰ تومان، شامل پذیرایی و وعده‌های نهار در رستوران می‌باشد. * در پایان این دوره به شرکت کنندگان کارگاه گواهی معتبر از طرف دانشگاه شیراز اعطا خواهد شد.
- به منظور رفاه حال مهمانان شرکت کننده در کارگاه، هتل بین المللی پارس تخفیف‌های ویژه و دانشجویی جهت اسکان به میهمانان عزیز می‌دهد.
** اطلاعات بیشتر در رابطه با محتوای این کارگاه آموزشی، همچنین جزئیات تخفیفات ویژه سازمانی و دانشجویی را می‌توانید در پیوست مطالعه نمایید. سوالات و پیشنهادات خود در این زمینه را با بخش پشتیبانی ما در میان بگذارید: فکس: ۶۱۳۳۵۶۹-۰۷۱۱ موبایل: ۰۹۳۰۸۹۱۴۴۰۹ ایمیل:shirazuni.cmmi@gmail.com و hrahmani@cse.shirazu.ac.ir
با تشکر تیم بهبود فرآیند دکتر سامی (دانشگاه شیراز)
[attachment=14322][attachment=14323]
لینک مرجع