تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5
کسی میدونه تراز واحد الکترونیکی چنده؟
واحد الکترونیک چجوریه کلاس نداره؟
دوستان در مورد واحدهای الکتونیکی چی میدونید ؟برای منکه هم کارمندم هم مادر توصیه میکنید؟ شانسی برام هست منظورم اینه که اول بزنم یا آخر...ترازم 5240 بوده برای گروه مهندسی نرم افزار...محل زندگی ام هم اراکه حدودا تو استان خودمون 9 تا انتخاب دارم ولی اگه الکترونیکی هم بمن توصیه کنید کلا 11 انتخاب دارم اولویت را با شهرهاای دور بزنم یا واحد الکتونیکی؟

دوستان این لینک در مورد واحد الکترونیکی کمک میکنه

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
سلام
دوست عزیز تو واحد الکترونیکی کلاس های رفع اشکال هست تمام دروس هم استاد تدریس میکنه هم فیلم های ضبط شدش تو پروفایل دانشجویی هست و به راحتی میتوانید مطلبی رو که یاد نگرفتید دوباره بخونید
و برا شاغلین خیلی مفیده چون مجبور نیستن هی برن مرخصی بگیرن اگه نتونستید بیای سره کلاس مجازی شبش بشینید دانلودش کنید گوش کنید
بسیار بسیار مفیده و پایان نامه هم نداره فقط سمیناره و در صورت خواستن پایان نامه میتوند در خواست بدید
با تشکر

نه دوست عزیز هیچ گونه انتقالی نیست
(08 دى 1392 03:11 ب.ظ)مژگان سلطانعلی نوشته شده توسط: [ -> ]دوستان در مورد واحدهای الکتونیکی چی میدونید ؟برای منکه هم کارمندم هم مادر توصیه میکنید؟ شانسی برام هست منظورم اینه که اول بزنم یا آخر...ترازم ۵۲۴۰ بوده برای گروه مهندسی نرم افزار...محل زندگی ام هم اراکه حدودا تو استان خودمون ۹ تا انتخاب دارم ولی اگه الکترونیکی هم بمن توصیه کنید کلا ۱۱ انتخاب دارم اولویت را با شهرهاای دور بزنم یا واحد الکتونیکی؟

دوستان این لینک در مورد واحد الکترونیکی کمک میکنه

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

اگر شما امکان رفت و برگشت مسیر رو نداری بهتره واحد الکترونیکی رو بزنید که برا شما راحتره هم اینکه میتونید اگر بلد نبودید دوباره کلاس ضبط شدشو مرور کنید
ترازشو کسی خبر داره؟ تا اونجا که میدونم تو انتخاب رشته های اصلی موقع ثبت نام نبود؟
(09 دى 1392 04:51 ب.ظ)sahabie_tahna نوشته شده توسط: [ -> ]ترازشو کسی خبر داره؟ تا اونجا که میدونم تو انتخاب رشته های اصلی موقع ثبت نام نبود؟
فک کنم تازه ارشد آورده چون پارسال هم توی دفترچه نبود!
سلام
کسی میدونه نحوه برگزاری امتحانات چه جوریاست ؟و کجا برگزار میشه ؟
توی جدول محل های دانشگاهی توی تکمیل ظرفیت بهمن برا رشته مدیریت بازرگانی نوشته « واحد الکترونیکی » کسی میدونه محل این تو برگزاری آزمونش کجاست ؟
هزینه و شهریش حدودا برا ارشد مدیریت بازرگانی چقدره ؟
بجه ها شهریه الکترونیکی چقده؟
خدا همه رو کمک کن
[undefined=undefined]واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی:[/undefined]

طبق تعریف وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، دانشگاه الکترونیکی مدلی است برای دانشگاه واقعی در فضای مجازی برای تحقق یادگیری الکترونیک که همه خدمات را بطور یکپارچه و از طریق رسانه وب ارائه می کند.

دانشگاه آزاد اسلامی پیرو رسالت مقدس خود مبنی بر تهیه امکانات آموزش عالی برای همه، از چند سال پیش در تدارک زیر ساخت ‌های آموزش مجازی در ایران بوده است و در حال حاضر در زمینه بومی کردن نرم‌افزار آموزش الکترونیکی (مجازی) پیشرو می‌باشد.

در این واحد همان دروس آموزش حضوری با تعامل کامل استاد و دانشجو در سایت کلاس مجازی ارائه می شود. آموزش از طریق فایل های صوتی، متون، اتاق های گفتگو و نظایر آن با استفاده از نرم افزار آموزشی ویژه می باشد. به نحوی که دانشجو بتواند بطور کامل در جریان آموزش مطالب مورد نیاز قرار بگیرد.

محتوای دروس و برنامه های ارائه شده، از طریق اینترنت و بصورت الکترونیکی بطور 24 ساعته قابل دسترس برای دانشجویان خواهد بود. تمامی مراحل آموزشی به غیر از امتحان پایان ترم بصورت غیر حضوری برگزار می شود.

[undefined=undefined]نرم افزار آموزشی:[/undefined]

نرم افزار آموزشی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد، تنها نرم افزار آموزش الکترونیکی در ایران است که کاملاً توسط متخصصین ایرانی نوشته شده است. طراحی این نرم افزار با استفاده از آخرین تکنولوژی های برنامه نویسی و بکار گیری آخرین استانداردهای جهانی آموزش الکترونیکی صورت گرفته است.

محتوای درسی موجود در این نرم افزار با استفاده از استاندارد اسکورم (scorm) تهیه شده است. در این استاندارد مطالب بصورت تدریجی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد و مراحل یادگیری دانشجویان توسط نرم افزار آموزشی کنترل می شود.

[undefined=undefined]نحوه پذیرش دانشجو:[/undefined]

در حال حاضر پذیرش دانشجو از بین داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه آزاد می باشد. بطوریکه از بین شرکت کنندگان با توجه به نمره کل داوطلب و رشته انتخابی و ظرفیت دانشگاه، افرادی جهت تحصیل در دانشگاه الکترونیکی انتخاب می گردند.

[undefined=undefined]اعتبار مدرک تحصیلی:[/undefined]

از آنجایی که این دانشگاه در چارچوب دانشگاه آزاد و با مجوز شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصوب مورخ 17/11/85 آغاز به کار کرده مدرک آن نیز معتبر می‌باشد همچنین اعتبار لازم برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را دارا می باشد.

برای اطلاعات بیشتر می تونید به سایت زیر مراجعه کنید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


(10 دى 1392 12:31 ق.ظ)falahat نوشته شده توسط: [ -> ]سلام
کسی میدونه نحوه برگزاری امتحانات چه جوریاست ؟و کجا برگزار میشه ؟
توی جدول محل های دانشگاهی توی تکمیل ظرفیت بهمن برا رشته مدیریت بازرگانی نوشته « واحد الکترونیکی » کسی میدونه محل این تو برگزاری آزمونش کجاست ؟
هزینه و شهریش حدودا برا ارشد مدیریت بازرگانی چقدره ؟

پرسش : آیا داوطلبانی که در شهرهای دیگر به غیر از تهران ساکن هستند می توانند در دوره های آموزش الکترونیکی شرکت نمایند؟
پاسخ : بله، البته قابل ذکر است شرکت در امتحانات و برخی از دوره های حضوری برای تمامی دانشجویان الزامی است.
ممنون از پاسخ
محل آزمون پایان ترما کجا ست ؟تو خود شهر و خونمون یا تهران ؟ شاغلا چطور ؟
با سلام به همه دوستان
امتحانات این دانشگاه فعلا فقط در تهران می باشد و قشم
اما نظر سنجی کرده بودند که امتحانات را در شهرهای دیگر برگزار کنند ولی مثل اینکه کاری انجام ندادند
دروسش هم یک یا دو جلسه حضوری برگزار می شود

در مورد تولید نرم افزار که بیان کرده بودند توسط متخصصان ایرانی انجام شده در واقع کلاس آنلاین که در آن برگزار می شود از Adobe Connect استفاده شده که نرم افزار با مالکیت شرکت ادوب می باشد ولی پنل مدیریت و پیغام گذاشتن برای دانشجوهای دیگر و استاد را خودشون نوشتند!

امکان دانلود به هیچ وجه وجود ندارد و در خیلی از موارد کلاس ها ضبط نشده است در بعضی از مواقع وارد سایت نمی شود و از این نوع مشکلات زیاد است که در پیوست عکسی بر صحت این اطلاعات قرار می دهم.

مطالب فوق انتقادی بود بر واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی
در ضمن من دانشجوی اون دانشگاه نیستم مادرم این دانشگاه درس می خواند
موفق باشید
از کجا معلوم میشه قشم هست یا تهران؟ عجب!
سلام به همگی
بالاخره برای کسیکه مجبوره شهر دیگه ای درس بخونه این واحد الکترونیکی بهتره؟منظورم اینه که هیچ تفاوت دیگه ای تو مدرک و شهریه با سایرواحدهانداره؟
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5
لینک مرجع