تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: کارنامه آزمون زبان جی آر ای از فردا توزیع می‌شود-تیرماه91
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کارنامه آزمون زبان جی آر ای از فردا توزیع می‌شود

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به توزیع کارنامه آزمون زبان جی آر ای از فردا، گفت: توزیع کارنامه آزمون زبان "جی آر ای" GRE) SUBJECT) تا روز چهارشنبه، 28 تیرماه ادامه دارد.

به گفته وی شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند از ساعت هشت و نیم تا 14 به جز روزهای پنج شنبه و ایام تعطیل به مرکز آزمون بین المللی سازمان سنجش مراجعه کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد که داوطلبان باید در زمان مراجعه برای دریافت کارنامه آزمون جی آر ای، کارت شناسایی معتبر شامل گذرنامه، شناسنامه یا کارت ملی به همراه داشته باشند.

خبرگزاری فارس
۲۶/۳/۹۱
تخفیف ویژه«GRE» به متقاضیان بی‌کار و بی‌بضاعت

آزمون‌های جهانی زبان «GRE» ‌از معتبرترین آزمون‌های جهان، به منظور ارائه تسهیلات به متقاضیان کم درآمد و فاقد شغل خود شرایط ویژه‌ای در نظر گرفت.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هر ساله دانشگاه‌های برتر دنیا پذیرش دانشجو از سایر کشورها و یا دانشگاه‌های دیگر را منوط به اخد نمره حد نصاب در این آزمون می‌دانند اما افزایش قیمت برای شرکت در این امتحانات سبب شده است خیلی از افراد علاقمند نتوانند در این آزمون شرکت کنند.

به همین منظور سازمان «GRE» برای افراد بی کار و بی بضاعت 50 درصد تخفیف مالی در نظر گرفت.

بر مبنای این تخفیف افراد 18 سال به بالا با ارائه گواهی بیکاری از وزارت کار کشور خود از مزایای این تخفیف بهره مند می‌شوند.
جاکلین برایل مدیر اجرای این آزمون از استقبال گسترده مردم از این طرح ابراز رضایت کرد.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت این آزمون مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا
18/5/91
لینک مرجع