تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: اخبار مرتبط با دانشگاه پیام نور در تابستان 91
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تاریخ امتحانات ترم تابستان دانشگاه پیام نور تغییر کرد

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ امتحانات ترم تابستان ۹۱ دانشگاه پیام نور به دلیل برگزاری اجلاس کارشناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ۵ و ۶ شهریور، برگزاری اجلاس وزاری خارجه در ۷ و ۸ شهریور ماه و برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در ۹ و ۱۰ شهریور در تهران تغییر کرد.

بدین ترتیب امتحانات ترم تابستان ۹۱ پیام نور از روز ۱۲ شهریور آغاز خواهد شد و تا ۱۹ شهریور ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است که این بخشنامه برای کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور می باشد.البته ساعت برگزاری امتحانات هیچگونه تغییری نکرده است.

بر اساس این بخشنامه تاریخ امتحانات ۴ شهریور به ۱۲ شهریور، ۵ شهریور به ۱۳ شهریور، ۶ شهریور به ۱۴ شهریور، ۷ شهریور به ۱۵ شهریور، ۸ شهریور به ۱۶ شهریور، ۹ شهریور به ۱۸ شهریور و ۱۱ شهریور به ۱۹ شهریور تغییر یافت.

خبرگزاری ایسنا
۱۲/۵/۹۱
ممنون بابت اطلاع رسانی.
ولی دانشگاهه داریم؟
تغییر تاریخ امتحانات ترم تابستان
[تصویر:  attachment.php?aid=5923]
بچه ها تاریخ امتحانا تو گزارش انتخاب واحد من هنوز همون قبلیاست. برای شما هم همینجوریه؟
(15 مرداد 1391 05:15 ب.ظ)s.sadri نوشته شده توسط: [ -> ]بچه ها تاریخ امتحانا تو گزارش انتخاب واحد من هنوز همون قبلیاست. برای شما هم همینجوریه؟

برای منم تغییر نکرده، نگران نباشید.
آغاز انتخاب واحد دانشجویان پیام‌نور از ۱۸ شهریورماه

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور طی روزهای ۱۸ تا ۲۸ شهریورماه می‌توانند درخواست وام دانشجویی خود را ارایه دهند.

براساس این گزارش زمان حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود و تا روز ۲۷ مهرماه ادامه دارد.

ثبت‌نام و انتخاب واحد برای ورودی‌های جدید کارشناسی و کارشناسی ارشد رسمی این دانشگاه از یکم تا هفتم مهرماه انجام خواهد شد.

خبرگزاری فارس
۲۰/۵/۹۱

تدریس "حفظ 30 جزء قرآن کریم" در دانشگاه پیام نور تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، درس "حفظ جزء 30 قرآن کریم" [b]معادل 2 واحد درسی خودخوان، بدون شهریه، خارج از سقف واحدهای تعیین شده و مؤثر در معدل کل دانشجویان همچنین از طریق آزمون تستی
در شورای آموزشی دانشگاه به تصویب رسید.

پیش ثبت نام این درس برای دانشجویان حافظ قرآن کریم و علاقمندان به حفظ جزء 30 قرآن کریم در سیستم گلستان این دانشگاه آغاز شده است.
درس مذکور در حال حاضر کاملا اختیاری است و هیچ الزامی در گذراندن این درس نیست.

خبرگزاری مهر
20/5/91
امکان تغییر مرکز آزمون ترم تابستانی دانشجویان پیام نوری فراهم شد

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر سلیم بهرامی در این رابطه اعلام کرد: به دلیل اینکه برخی از دانشجویان پس از مهلت مهمان و انتخاب واحد بنا به شرایط غیرقابل پیش بینی امکان حضور در امتحانات در مرکز/واحد فعلی خود را ندارند لذا جهت مساعدت با آنها امکان تغییر محل آزمون برای دانشجویان در ترم تابستان با شرایطی فراهم شد.

وی با بیان اینکه تغییر محل آزمون برای کلیه دروس است، گفت: دانشجویی که درس عملی یا کارآموزی یا پروژه انتخاب نموده‌اند مجاز به استفاده از شرایط مذکور نیستند.

بر این اساس، دانشجویانی می‌توانند از این امکان بهره جویند که نسبت به تسویه حساب شهریه خود با دانشگاه تا 2 شهریور اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا
1/6/91
کارت ورود به جلسه (گزارش ۴۲۸) ترم تابستان ۹۱ دانشگاه پیام نور فعال شد

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : با توجه به نزدیک شدن امتحانات ترم تابستان ۹۱ دانشگاه پیام نور , برای شرکت در امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور داشتن کارت ورود به جلسه (گزارش ۴۲۸) و کارت دانشجویی الزامی می باشد.

در همین رابطه گزارش ۴۲۸ (کارت آزمون) دانشجویانی که در ترم تابستان ۹۱ دانشگاه پیام نور ثبت نام و انتخاب واحد نموده اند فعال شده است.

نکات زیر برای دانشجویانی که نتوانستد کارت آزمون خود را دریافت کنند ، ضروری می باشد.

۱- دانشجویان بدهکار که شهریه ترم تابستان خود را واریز نکرده اند ، پس از مراجعه به گزارش ۴۲۸ به خطای “به دلیل/دلایل زیر دروس نمایش نیافته است : دانشجو بدهکار است” روبه رو خواهند شد.

۲ – شایان ذکر است دانشجویان بدهکار بین ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از پرداخت در بانک قادر به اخذ گزارش خواهند بود (تعطیلات به این زمان اضافه می گردد)

۳- دانشجویان عزیز دقت داشته باشید پس از ورود به قسمت گزارش ۴۲۸ در قسمت ” ترم دانشجو “ باید حتما” مقدار آن ” ۳۹۰۳ ” باشد تا بتوانید کارت آزمون را مشاهده نمایید.

توجه : در گزارش ثبت نام (کارت آزمون) ، شماره صندلی دانشجو مشخص نمی باشد. شماره صندلی را از دو طریق زیر دریافت نمایید:

۱- از طریق سایت اینترنتی مرکز خود

۲- هنگام امتحان در مکان آزمون، شماره صندلی هر فرد زده می شود

منبع:
pnuna.com
مهلت حذف اضطراری ترم تابستان دانشگاه پیام نور آغاز شد

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، عبدالله معتمدی گفت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و انعکاس مشکلات خاص دانشجویان از طریق سایت دانشگاه نیوز به ریاست عالی دانشگاه، دستورات لازم جهت حذف اضطراری ترم تابستان 90-91 در راستای تسهیل امور آموزشی برای دانشجویان و کمک به پویاسازی هرچه بیشتر امر آموزش ابلاغ شد.

وی ادامه داد: بر اساس این بخشنامه دانشجویانی که به دلیل مشکلات خاص(بیماری، عمل جراحی سفر خارج از کشور و ...) قادر به شرکت در آزمون پایان ترم نمی‌باشند می‌توانند از 4 تا 7 شهریور نسبت به حذف درس یا دروس مورد نظر خود اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا
6/6/91
تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور اعلام شد/ ثبت نام و انتخاب واحد از اول مهر

براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور، سال تحصیلی در این دانشگاه از اول مهرماه آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، زمان حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از 22 مهرماه آغاز می‌شود و تا روز 27 مهرماه ادامه دارد.

شروع کلاسها در این نیمسال از اول مهرماه خواهد بود و مهلت ثبت نمرات میان ترم توسط اساتید در مقطع کارشناسی تا 18 دی ماه و در مقطع کارشناسی ارشد تا 21 بهمن ماه تعیین شده است.

ثبت‌ نام و انتخاب واحد برای ورودی‌های جدید کارشناسی و کارشناسی ارشد رسمی این دانشگاه از 1 تا 7 مهرماه انجام خواهد شد.

ثبت ‌نام و انتخاب واحد برای ورودی‌های جدید دکتری رسمی این دانشگاه از 28 تا 30 شهریور ماه انجام خواهد شد.
امتحانات پایان ترم نیز از 16 دی ماه آغاز و تا 9 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری مهر
14/6/91
اطلاع رسانی مجدد در مورد درس ۲ واحدی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : در جهت اطلاع رسانی هر چه بهتر در مورد درس اختیاری حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم ، بخشنامه ی جدید جهت تاکید مجدد به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ارسال شد.

در این بخشنامه که به امضای علیرضا اژدر ، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور رسیده ، آمده است:

با عنایت به ارائه درس ۲ واحدی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم به عنوان یکی از دروس آموزشی دانشگاه پیام نور و آغاز ثبت نام این درس در سیست گلستان ، خواهشمند است اطلاع رسانی مناسب در این خصوص در سطح مراکز و واحدهای زیر مجموعه صورت گیرد.

________________________________________________________________________________​________________
نکات مهم در مورد درس حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در پیام نور:

۱- این درس معادل دو واحد درسی خودخوان ، بدون شهریه ، خارج از سقف واحدهای تعیین شده و مؤثر در معدل کل دانشجویان – دارای امتحان تستی

۲- این درس در حال حاضر کاملا اختیاری می باشد و هیچ الزامی در گذراندن این درس نیست.

۳- دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا نیز، می توانند این واحد درسی را انتخاب نمایند.

۴- منبع مورد مطالعه این درس، جزء ۳۰ قزآن کریم با ترجمه حضرت آیت الله مشکینی (ره) می باشد.

۵- منظور از مفهوم نمره با تاثیر مثبت یعنی ملاک نمره برای تاثیر مثبت در معدل کل، نمره ۱۷ می باشد.

۶- دانشجویان در رابطه با آزمون درس جزء۳۰ قرآن کریم برای کسب نمره ۱۷می توانند این درس را تا ۴ مرتبه امتحان بدهند تا نمره ۱۷ را کسب نمایند، چنانچه دانشجویان بعد از ۴مرتبه آزمون، نتوانستند نمره ۱۷ را کسب کنند،می توانند به آموزش مرکز تحصیل خود نامه بزنند تا این درس را برایشان حذف نمایند.

برای ثبت نام این درس برای نیمسال اول ۹۲-۹۱ پیام نور در سایت گلستان مسیر زیر را طی کنید :

ارزشیابی -> نظرسنجی – > فرم پیش ثبت نام حفظ جزء ۳۰ قرآن مجید


مشاهده بخشنامه :


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
آغاز ثبت نام دوره های فراگیر از 9مهرماه/ برگزاری آزمون 24 آذرماه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام خبر آغاز ثبت نام در دوره های فراگیر دانشگاه پیام گفت: آزمون هر مقطع فراگیر این دانشگاه 24 آذرماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان آغاز ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد گفت: نام نویسی برای شرکت در دوره کارشناسی ارشد از روز چهارشنبه 12 مهرماه آغاز و در روز پنجشنبه 20 مهرماه پایان می پذیرد.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، کارت شرکت در آزمون به همراه برگ راهنمای هر یک از دوره های مذکور از دوشنبه 20 آذرماه روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و داوطلبان ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه ای که منتشر می شود از 20 تا 23 آذرماه به سایت سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط اقدام کنند.

توکلی با اشاره به زمان برگزاری آزمون فراگیر در هر یک از 3 مقطع ذکر شده، اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دوره های فراگیر کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور روز جمعه 24 آذرماه برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره ظرفیت پذیرش این دوره های خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی در هر کد رشته بین 30 تا 50 و در کارشناسی ارشد برای هر کد رشته محل 15 نفر به صورت آموزش محور و 15 آموزش و پژوهش محور پذیرش خواهند شد.

خبرگزاری مهر
۲۶/۶/۹۱

نحوه انتقال و مهمانی در پیام نور/تمهیدات ویژه برای دانشجویان شاهد

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر معتمدی در خصوص شرایط و نحوه نقل و انتقالی و تغییر رشته و تعیین مرکز محل آزمون در سال تحصیلی جدید، گفت: دانشجویان متقاضی مهمان براساس تاریخ‌های اعلام شده در تقویم آموزشی دانشگاه درخواست خود را از طریق سیستم گلستان ارائه و پس از موافقت مراکز مبداء و مقصد مهمان شدن اعمال می‌گردد.

وی افزود:‌دانشجویان متقاضی تغییر رشته و انتقال باید با مراجعه به سایت دانشگاه بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده در تاریخ های مقتضی با ارائه درخواست کتبی به مرکز محل تحصیل اقدام نمایند.

وی همچنین در خصوص تعیین مرکز محل آزمون پایان ترم افزود: دانشجویان کارشناسی ارشد می‌توانند 1ز 20 آذر تا 30 آذر با مراجعه به سایت گلستان مرکز محل آزمون خود را تعیین و در آزمون‌های پایان ترم در محل مرکز مورد نظر خود شرکت کنند.

معتمدی در خصوص تمهیدات انجام شده برای دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند بعد از گذراندن یک نیمسال تحصیلی بدون اعمال هیچگونه محدودیتی با درخواست مهمان دائم در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته و مهمان موقت کارشناسی ارشد ( به جز درس پایان نامه) اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا
۲۶/۶/۹۱
لینک مرجع