تالار گفتمان مانشت
اعلام زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۲ - نسخه‌ی قابل چاپ

اعلام زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۲ - star00 - 27 مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۱۷ ب.ظ

سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۲ و هیجدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور می رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۲ از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۹/۸/۹۱ (نهم آبان ماه ۱۳۹۱) به صورت اینترنتی آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۶/۸/۹۱ (شانزدهم آبان ماه ۹۱) پایان می‌پذیرد.
دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از روز شنبه ۶/۸/۹۱ بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت و اطلاعیه این سازمان در خصوص شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام از داوطلبان در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه ۱/۸/۹۱ منتشر و همزمان نیز بر روی سایت سازمان قرار داده می‌‌شود.
ضمناً به اطلاع می رساند که آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۲ در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه ۱۸، پنج‌شنبه۱۹ و جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد.

خبر جدید واسه بچه های کنکور ارشد ۹۲ - esi - 27 مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۳۶ ب.ظ

منبع :

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


اعلام زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۲ - Fardad-A - 27 مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۵۲ ب.ظ

بنظرم خبر تکراریست:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


اعلام زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۲ - انرژی مثبت - ۲۷ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۵۸ ب.ظ

ممنون از لینک اقا فرداد
فکر کنم اگه دوستان هنگام گذاشتن خبر به تاریخش توجه کنن اخبار تکراری نخواهد بود.

فعلا این تاپیک بسته می شه و در صورتی که دوستان تمایلی به بحث در مورد خبر دارن در همون ادرسی که گفته شده در این مورد صحبت کنن ممنون.