تالار گفتمان مانشت
کمک در انتخاب شغل - نسخه‌ی قابل چاپ

کمک در انتخاب شغل - mahboubeh - 08 شهریور ۱۳۹۳ ۰۸:۱۷ ب.ظ

سلام دوستان عزیز
من تقریبا یک سال از زمان فارغ التحصیلیم (ارشد هوش مصنوعی) می گذره و متاسفانه هنوز نتونستم یک کار خوب پیدا کنم. البته توی آموزشگاه تدریس میکنم که خیلی به این کار تمایل ندارم.
راستش مهارت خاصی ندارم و فقط برنامه نویسی به زبان سی شارپ و متلب بلدم ولی به صورت حرفه ای نه. البته این رو هم بگم که واقعا قدرت تحلیل و طراحی یک الگوریتم خوب رو دارم و تمامی دوستانم که توی این زمینه فعالیت میکنن گاهی برای رسیدن به یک الگوریتم خوب از من مشورت میگیرن. مشکل من اینه که زبان های برنامه نویسی زیادی بلد نیستم
تو فکر زدن آموزشگاه بودم که رفتم فنی و حرفه ای و گفتن به دلیل زیاد بودن، دیگه الان مجوز نمیدن.
برای شرکت زدن هم که کاری بلد نیستم.
پست بانک و دفتر خدمات ارتباطی هم که نشد.
به خاطر این که در هر دو مقطع از نفرات برتر دانشگاه بودم نمیخوام هر شغلی داشته باشم ولی الان هم از داشتن درآمد کم تدریس خسته شدم.
دیگه واقعا کلافه شدم و نمیدونم چکار کنم، لطفا منو برای پیدا کردن یک کار خوب و یا ایجاد آن کار توسط خودم، راهنمایی کنین. مرسی

کمک در انتخاب شغل - blackhalo1989 - 08 شهریور ۱۳۹۳ ۰۸:۳۴ ب.ظ

تهران هستید یا شهرستان؟

RE: کمک در انتخاب شغل - mahboubeh - 09 شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ ق.ظ

(۰۸ شهریور ۱۳۹۳ ۰۸:۳۴ ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط:  تهران هستید یا شهرستان؟
مشهد

کمک در انتخاب شغل - blackhalo1989 - 11 شهریور ۱۳۹۳ ۰۸:۲۳ ق.ظ

تو تهران که شغل های خاص خیلی بیشتره ولی تو شهرستان هم شغل های خاص پیدا میشن. ولی اگر میخواید کاری که بقیه انجام میدن رو انجام بدید (مثل برنامه نویسی وب) اول باید مهارتشو در حد قابل قبول داشته باشید و بعد برای استخدام میتونید از تحصیلاتتون به عنوان عامل تسهیل کننده استخدام استفاده کنید ولی نباید توقع حقوق بیشتر رو از کسی که مثلا لیسانس با معدل پایین بوده داشته باشید. اگر میخواید کار آفرینی کنید، در صورتی که میخواید شرکت بزنید مشکلات خودشو داره(مالی، حقوقی، مدیریتی ...). بهتره یه مقدار تحقیق کنید.