تالار گفتمان مانشت
مدارک سازمان فنی و حرفه ای - نسخه‌ی قابل چاپ

مدارک سازمان فنی و حرفه ای - مرتضی صفری - ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ ۰۱:۱۰ ق.ظ

میخواستم بدونم از بین مدارکی که فنی و حرفه ای مربوط به رشته کامپیوتر میده کدومشون بیشتر برای کار و استخدامی و ... به درد میخوره؟اصلا کلاساش ارزش داره شرکت کنی؟میشه فقط امتحان بدی یا حتما باید کلاسم بری؟

RE: مدارک سازمان فنی و حرفه ای - dr.a_AI - 03 اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱ ب.ظ

(۰۱ اسفند ۱۳۹۳ ۰۱:۱۰ ق.ظ)مرتضی صفری نوشته شده توسط:  میخواستم بدونم از بین مدارکی که فنی و حرفه ای مربوط به رشته کامپیوتر میده کدومشون بیشتر برای کار و استخدامی و ... به درد میخوره؟اصلا کلاساش ارزش داره شرکت کنی؟میشه فقط امتحان بدی یا حتما باید کلاسم بری؟
اگه منظورتون از نظر استخدام دولتی شدن با اون مدرکه نمیدونم. استخدام شرکت خصوصی که چندان به مدارک توجهی ندارن بلکه مهارت براشون مهمتره بدون توجه به اینکه بدونن اون مهارتو از کجا بدست آوردید(البته کلی نمیگم و در مورد تجربه خودم گفتم) و اگر منظورتون از ارزش، یادگیری در اون کلاساست بستگی به مربی و مباحثی که توی اون دوره ها مطرح میشه داره چون هر دوره ای براساس سرفصل از پیش تعیین شده است که گاهی مربی اگه وقت اضافه اومد و خواست اضافه تر هم ممکنه کار کنه. من چند دوره ای کلاساشونو رفتم در حالت کلی راضی بودم ولی الزاما هر مربیی که دیدم سطح بالا نبوده