تالار گفتمان مانشت
نحوه بیان سوال در بخش های درسی - نسخه‌ی قابل چاپ

نحوه بیان سوال در بخش های درسی - انرژی مثبت - ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ۰۱:۲۳ ب.ظ

سلام
یه خواهش و یه پیشنهاد واسه دوستان کنکوری داشتم.به نظرم بهتره زمانی که می خواهید یه سوال رو بپرسید کل صورت سوال گفته بشه و فقط به گفتن شماره سوال و مرجع اکتفا نشه چون در برخی موراد ممکنه که کاربری که می خواد جواب سوال رو بده به اون مرجع واسه خوندن سوال دسترسی نداشته باشه. البته لزومی نداره حتما تایپ بشه یا اسکن بشه می تونید از صورت سوال عکس بگیرید.

یه مساله دیگه این که بعضا دیدم دوستان میگن که مثلا فلان مبحث از یه درس رو متوجه نشدند و درخواست می کنند که بچه‌ها توضیح بدند.در این جور مواقع اگه امکان این هست که به طور جزءی‌تر مبحث مورد نظر بیان بشه که دقیقا چه بخشی از اون مبحث رو متوجه نشدند بهتره یا این که اگر مبحث به صورت مساله هست یه مثال گذاشته بشه تا دوستان بهتر و دقیق‌تر بتونند راهنمایی کنند.

نحوه بیان سوال در بخش های درسی - انرژی مثبت - ۰۴ تیر ۱۳۹۱ ۰۱:۰۰ ب.ظ

دوستان عزیز و کاربران گرامی!

مجددا خواهش می کنم عنوان تاپیکی که ایجاد می کنید رو متناسب با محتوای اون انتخاب کنید و از انتخاب عناوینی مثل فوری و مهم و ... خودداری کنید. در صورتی که سوالتون فوری هست در کنار عنوان مثلا در پرانتز فوری بودنش رو ذکر کنید.
ضمن این که مجددا هم درخواست می کنم تاپیک ها رو در بخش مرتبط با خودش ایجاد کنید و اگه سوال یا موضوع مورد نظر شما این قابلیت رو داره که به صورت یه ارسال در تاپیک های موجود اورده بشه برای اون تاپیک جدید باز نکنید .
قبل از ایجاد یه تاپیک جدید هم برای چند دقیقه در تالار جستجو کنید تا تعداد تاپیک ها ی مشابه زیاد نشه.

پیشاپیش سپاسگزاریم Smile