زمان کنونی: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳, ۰۱:۴۴ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

ولادت امام زمان (عج) مبارک باد

ارسال: #۱۶
۱۴ تیر ۱۳۹۱, ۰۴:۵۰ ب.ظ
به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
توقعات امام زمان از شیعیان:برگرفته از اینترنت

پرهیز از افراط و تفریط:
امام زمام (عج) در توقیعی می فرمایند:

«تقوا پیشه کنید، تسلیم ما باشید و کار را به ما واگذارید که بر ماست شما را از سرچشمه سیراب بیرون آوریم چنانکه بردن شما به سرچشمه از سوی ما بود ... به سمت راست میل نکنید و به سوی چپ نیز منحرف نشوید.» (۱)

توجه به آن حضرت همراه با محبت

امام زمان (ع) در توقیع شریفی خطاب به شیعیان می فرمایند: «توجه خود را همراه با محبت و دوستی به سوی ما قرار دهید و در مسیر دستورات روشن و قطعی دین حرکت کنید که همانا من برای شما خیرخواهی می کنم و خداوند گواه است بر من و شما و اگر نبود علاقه ما به نیکو بودن شما و رحمت و مهربانیمان بر شما، به سخن گفتن با شما نمی پرداختیم.»(۲)

ولایت حضرت علی (ع)

در تشرف مرحوم علی بغدادی (ره) در مسیر کاظمین، ایشان پرسش هایی را از محضر امام زمان (ع) می پرسد از جمله می گوید:

پرسیدم: «روزی نزد مرحوم شیخ عبدالرزاق که مدرس حوزه بود، رفتم. شنیدم که بر روی منبر می گفت: کسی که در طول عمر خود روزها روزه باشد و شب ها را به عبادت به سر برد و چهل حج عمره بجای بجای آورد و در میان صفا و مروه بمیرد ولی از دوستداران و محبان و موالیان امیرالمؤمنین (ع) نباشد برای او چیزی محسوب نمی شود.» امام زمان (ع) فرمودند: «آری والله برای او چیزی نیست.»

توسل به حضرت زینب (ع) جهت تعجیل در فرج

در تشرف آقا شیخ حسن سامرایی (ره) در سرداب مقدس، حضرت فرمودند: «به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را قسم دهند به حق عمه ام حضرت زینب (ع) که فرج مرا نزدیک گرداند.» (۳)

عرضه اعمال به محضر مقدس امام زمان (عج)

در تشرف مرحوم شیخ محمد طاهر نجفی (ره) خادم مسجد کوفه، حضرت می فرمایند: «آیا ما شما را هر روز رعایت نمی کنیم؟ آیا اعمال شما بر ما عرضه نمی شود؟»

شیعیان چرا ما را نمی خواهند؟!

مرحوم حاج محمد علی فشندی تهرانی (ره) می گوید که در مسجد جمکران سیدی نورانی را دیدم، با خود گفتم این سید در این هوای گرم تابستانی از راه رسیده و تشنه است ظرف آبی به دست او دادم تا بنوشد و گفتم: آقا! شما از خدا بخواهید تا فرج امام زمان (ع) نزدیک گردد. حضرت فرمودند: «شیعیان ما به اندازه آب خوردنی ما را نمی خواهند. اگر بخواهند و دعا کنند فرج ما می رسد.»

اخلاص در عمل

یکی از علمای بزرگ اصفهانی می گوید: «شبی در عالم رؤیا امام زمان (ع) را دیدم. به ایشان عرض کردم چه کنم که به شما نزدیک شوم؟» فرمودند: «عملت را عمل امام زمان (ع) قرار بده.» من به ذهنم رسید که یعنی در مورد هر کاری ببین اگر امام زمان (ع) این کار را می کند تو هم انجام بده. پرسیدم: «چه کنم که در این امر موفق باشم؟!» فرمود: «الاخلاص فی العمل؛ یعنی، در کارهای خود اخلاص داشته باش.»(۴)

بردباری و شکیبایی

در تشرف مرحوم سید کریم پینه دوز (ره) از اخیار تهران که در خانه اجاره ای زندگی می کرده است و با پایان یافتن مدت اجاره دچار رنج و زحمت می گردد ضمن اینکه به او بشارت می دهند، نگران نباشید منزل درست می شود می فرمایند: «دوستان ما باید در فراز و نشیب ها شکیبا و بردبار باشند.»(۵)

تحصیل معارف اهل بیت (ع)

مرحوم آیت الله میرزا مهدی اصفهانی (ره) که سال ها در نجف اشرف نزد علمای بزرگ دانش آموخته بود و اجازه اجتهاد از مرحوم آیت الله نایینی (ره) داشت و به دنبال درک حقایق، مباحث فلسفه را نزد استادان فن تا بالاترین رتبه خوانده بود؛ می گوید: «دیدم دلم آرام نگرفته و به درک حقایق عالم توفیق نیافته ام. رو به عرفان آوردن و مدتی از محضر استاد عارفان و سالکان آقا سید احمد کربلایی (ره) استفاده می کردم تا از نظر ایشان به حد کمال قطبیت و فناء فی الله رسیدم. اما دیدم این مطالب و این رفتارها با ظواهر قرآن و سخنان اهل بیت علیهم السلام موافق نیست و به آرامش و اطمینان قلب نرسیده بودم.» مرحوم میرزا مهدی اصفهانی (ره) تنها راه نجات را در توسل به پیشگاه حضرت مهدی (ع) می بیند، به همین جهت می گوید: «خود را از بافته های فلاسفه و افکار عرفان خالی کردم و با کمال اخلاص و توبه به آن حضرت توسل پیدا کردم. روزی در وادی السلام نزد قبر حضرت هود و صالح علیهماالسلام در حال تضرع و توسل بودن که حضرت صاحب الزمان (عج) را مشاهده کردم.» ایشان فرمودند: «طَلَبُ المَعارِفِ مِن غَیرِ طَریقِنا اَهل البیت مُساوِقَّ لِلأنکارنا و قَد اَقامنی الله و انا الحُجّه بنُ الحسن؛ یعنی، جست و جوی معارف و شناخت طریق از غیر مسیر ما اهل بیت طهارت مساوی است با انکار ما و همانا خداوند مرا برای هدایت بشر برپا داشته است و من حجه بن الحسن هستم.» مرحوم اصفهانی (ره) می گوید: «پس از آن از فلسفه و عرفان بیزاری جستم و تمامی نوشته های خود را در این موارد به رودخانه ریختم و به سوی قرآن و احادیث پیامبر (ص) روی آوردم.»

کمک به مردم

در توقیعی شریف، به مرحوم آیت الله العظمی حاج سید ابوالحسن اصفهانی (ره) دستور دادند: «اُرخِص نَفسَک وَ اَقبِل مجلِسَک فِی الدِّهلیز واقضِ النّاس نحن نَنصُرکُ؛ یعنی، خودت را برای مردم ارزان کن! و در دسترس همه قرار بده و محل نشستن خود را در دهلیز خانه ات قرار بده تا مردم سریع و آسان با تو ارتباط داشته باشند و حاجت های مردم را برآورد، ما یاریت می کنیم.»(۶)

توجه به پدر و مادر

در احوالات یکی از محبان و شیعیان آمده که پدر پیری داشت و بسیار به او خدمت می کرد. ایشان شب های چهارشنبه به مسجد سهله می رفت اما پس از مدتی این کار را ترک نمود. دلیل آن را پرسیدند، گفت چهل شب چهارشنبه به مسجد سهله رفتم در شب آخر نزدیک مغرب تنها به مسجد سهله می رفتم عرب بیابانی را دیدم سوار بر اسب که سه بار به من فرمود: «از پدرت مراقبت کن.» من فهمدیم که امام زمان (ع) راضی نیستند من پدرم را بگذرام و به مسجد سهله بروم.(۷)

توسل به قمر بنی هاشم (ع)

از مرحوم آیت الله مرعشی نجفی (ره) نقل شده است که یکی از علمای نجف اشرف که به قم آمده بود می گفت: «مدتی برای رفع مشکلی به مسجد جمکران می رفتم و نتیجه نمی گرفتم روزی هنگام نماز دلم شکست و عرض کردم مولا جان! آیا بد نیست با وجود امام معصوم (ع) به علمدار کربلا قمر بنی هاشم (ع) متوسل شوم و او را در نزد خدا شفیع قرار دهم؟!» در حالتی میان خواب و بیداری امام زمان (ع) فرمودند: «نه تنها بد نیست و ناراحت نمی شوم بلکه شما را راهنمایی می کنم که چون خواستی از حضرت ابوالفضل العباس (ع) حاجت بخواهی این چنین بگو: یا أبالغوث ادرکنی.»(۸)

احترام به قرآن

در تشرفی که برای مرحوم حاج شیخ محمدحسن مولوی قندهاری در حرم مطهر ابوالفضل العباس (ع) روی داده است ایشان می گوید دیدم قرآنی روی زمین بر سر راه افتاده است به من فرمودند: «هوشیار باش و به قرآن احترام کن. من خم شم و قرآن را برداشتم و بوسیدم و در قفسه گذاشتم.»(۹)

خدمت به محرومان

آقای محمد علی برهانی می گوید در خرداد ۱۳۵۸ هـ.ق برای رسیدگی به مردم محروم منطقه فریدن رفته بودم. هنگام بازگشت ماشین خراب شد و در بیابان تنها ماندم. دیدم چاره حز توسل به مولایم حضرت صاحب الزمان (ع) نیست، به آن حضرت متوسل شدن و گفتم: «یا اباصالح المهدی! ادرکنی.» ناگهان وجود مبارک امام زمان (ع) تشریف آوردند و ضمن بشارت به آمدن وسیله نقلیه فرمود: «ما هم اینجا رفت و آمد می کنیم. شما هم خیلی مأجورید چون خدمت به محرومین می کنید. و این روش جدّم حضرت علی (ع) است. تا می توانید در حدّ تمکّن به این طبقه خدمت کنید و دست از این کار بر ندارید که کار خوبی است.»(۱۰)

روضه حضرت ابوالفضل (ع)

در تشرّف آقای محمد علی فشندی تهرانی (ره) پس از اینکه نماز امام حسین (ع) در شب هشتم ذیحجه را به او یاد می دهند حاج محمد علی می پرسد: «فردا شب امام زمان (ع) در چادرهای حجاج می آید و به آنان نظر دارد؟» فرمود: «در چادر شما می آیند چون فردا شب مصیبت عموریم حضرت ابوالفضل (ع) در آن خوانده می شود.»(۱۱)

ایران شیعه، خانه ماست

مرحوم آیت الله میرزا محمد حسن نائینی (ره) در دوران جنگ جهانی اول و اشغال ایران توسط قوای انگلیس و روس خیلی نگران بودند از این که کشور دوستداران امام زمان (ع) از بین برود و سقوط کند. شبی به امام عصر (ع) متوسل می شود و در خواب می بیند دیواری است به شکل نقشه ایران که شکست برداشته و خم شده است و در زیر این دیوار تعدادی زن و بچه نشسته اند و دیوار دارد روی سر آنها خراب می شود. مرحوم نائینی چون این صحنه را می بیند بسیار نگران می شود و فریاد می زند: «خدایا، این وضع به کجا خواهد انجامید؟» در همین حال می بیند حضرت ولی عصر (ع) تشریف آوردند و با دست مبارکشان دیوار را که در حال افتادن بود گرفتند و بلند کردند و دوباره سر جایش قرار دادند و فرمودند: «اینجا (ایران شیعه)، خانه ما است. می شکند، خم می شود، خطر است ولی ما نمی گذاریم سقوط کند ما نگهش می داریم.»(۱۲)

مواظبت بر قرائت و خواندن قرآن

در تشرّف شیخ محمد حسن مازندرانی که به بیماری سل مبتلا بوده است او را شفا می دهند و به او می فرمایند: «بر ت باد به مواظبت بر قرائت قرآن.» (۱۳)

اگر به خطا رفتی، از برگشتن واهمه نداشته باش./برگ در هنگام زوال می افتدمیوه در هنگام کمال می افتدبنگر که چگونه می افتی چون برگی زرد و یا سیبی سرخ.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sajad2020
ارسال: #۱۷
۱۴ تیر ۱۳۹۱, ۰۵:۴۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ تیر ۱۳۹۱ ۰۵:۵۰ ب.ظ، توسط Masoud05.)
RE: به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
(۲۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۱۸ ق.ظ)Masoud05 نوشته شده توسط:  من هم میلاد مسعود امام زمان (عج) را تبریک میگم، باشد که گامی در جهت شناخت ایشان برداریم.

حدود یکسال از ارسال این پست گذشت ، امیدوارم که تو این ۱ سال قدری حضرت رو بهتر شناخته باشیم ، اما اگه کوتاهی کردیم ، باید از فرصتی که در اختیارمان هست کمال بهره رو ببریم ، انشاالله سال دیگه با دست پر میایم

میلاد مسعود ا مام زمان ( عج ) را به همه دوستان تبریک میگم Smile

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , banou , hamed_k2
ارسال: #۱۸
۱۴ تیر ۱۳۹۱, ۰۶:۳۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ تیر ۱۳۹۱ ۰۶:۳۸ ب.ظ، توسط sajad2020.)
RE: به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
(۱۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۳۴ ق.ظ)secure نوشته شده توسط:  
(09 تیر ۱۳۹۱ ۰۶:۵۲ ب.ظ)sajad2020 نوشته شده توسط:  عصر یک جمعه دلگیر دلم گفت بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیده است؟چرا اب به گلدان نرسیده است؟چرا لحظه باران نرسیده است؟وهر کس که در این خشکی دوران به لبش جان نرسیده است به ایمان نرسیده است و غم عشق به پایان نرسیده است.بگو حافظ دل خسته ز شیراز بیاید بنویسد که هنوزم که هنوز است چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیده است؟چرا کلبه احزان به گلستان نرسیده است؟دل عشق ترک خورد،گل زخم نمک خورد،زمین مرد ،زمان بر سر دوشش غم و اندوه به انبوه، فقط برد،زمین مرد ,زمین مرد،خداوند گواه است، دلم چشم براه است، و در حسرت یک پلک نگاه است، ولی حیف نصیبم فقط آه است و همین آه، خدایا برسد کاش به جایی، برسد کاش صدایم به صدایی...
عصر این جمعه دلگیر وجود تو کنار دل هر بیدل آشفته شود حس، تو کجایی گل نرگس؟
به فدای نخ آن شال سیاهت
به فدای رخت ای ماه بیا!
صاحب این بیرق و این پرچم و این مجلس و این روضه و این بزم توئی ،
آجرک الله!
عزیز دو جهان، یوسف در چاه ،
دلم سوخته از آه نفس های غریبت
دل من بال کبوتر شده ،خاکستر پرپرشده،
همراه نسیم سحری روی پر فطرس معراج نفس، گشته هوایی
و سپس رفته به اقلیم رهایی،
به همان صحن و سرایی که شما زائر آنی
و خلاصه شود آیا که مرا نیز به همراه خودت زیر رکابت ببری تا بشوم کرب و بلایی؟
به خدا در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد .نگهم خواب ندارد .قلمم گوشه ی دفتر .غزل ناب ندارد .
شب من روزن مهتاب ندارد .

همه گویند به انگشت اشاره :

مگر این عاشق دلسوخته ارباب ندارد .....؟؟

تو کجایی؟توکجایی؟شده ام باز هوایی.......................

فوق العاده بود.خیلی زیبا.ممنونیم.شعر از کیه؟

(۱۳ تیر ۱۳۹۱ ۰۳:۳۶ ب.ظ)hamed_k2 نوشته شده توسط:  خیلی گره کارهام پیچ خورده Sadبه زندگی هیچ امیدی نداشتم همش بدشانسی و بدبیاری هرکاری که میخوام بکنم نمیشه سردگمم...خیلی سخته که تو اوج احساسات باشی بعد بخوای منطقی فکر کنی هرچقدر تلاش میکنم نمیشه...اینقدر از اینده ناامیدم که نمیدونم ایا به هدفی که میخوام برسم میرسم ؟؟؟!! تا دیروز تو همین فکر ها بودم با ماشین داشتم از خیابونای شهر عبور می کردم یه دفعه ناخوداگاه چشمم افتاد به عده ای که داشتن محله رو با شور و شوق واسه نیمه شعبان تزیین میکردن باورکنید یه دفعه خشکم زد گریه ام گرفت...گریه ام گرفت که من خدای به اون بزرگی و امامی به این رئوفی رو فراموشم کرد که چرا یادم رفته خدایی هست که میتونه تو همه جای زندگی کمکت کنه مردمی که دارن با جون و دل واسه امام زمان مقدمات جشن برپا میکنن اونوقت من هیچ کاری انجام نمیدم هیچ...بلکه به وجودشون و کمکهای خداوند غافل هستم دیروز کلی اشک ریختم و تنها کاری که میتونستم یه نیت کردم که واسه تولدش خود اقا امام زمان بهم عیدی بده و یه زنجیره صلوات درست کردم....خیلی دلم گرفته انقدر که دوست داشتم الان مشهد بودمو جلوی پنجره فولاد با امام رضا (ع) درد و دل میکردم...دوستان ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارین تو این ایام فرخنده واسه مشکل ماهم میان دعاهاتون دعا کنید.....
برای براورده شدن جمیع مسلمانان علی الخصوص بچه های گل مانشت و سلامتی اقا امام زمان میتونید یه صلوات بفرستید

[تصویر:  108645_1_1379091301.jpg]

هیچ وقت توی زندگی خدا رو فراموش نکینن. تا خدا هست ناامید نشین.یادتون باشه ناامیدی (حتی یک لحظه) یعنی حذف کامل خدا از زندگی. مراقب باش حذفش نکنی.حتی یک لحظه. به موقش حاجتتو میگیری.فقط به شرطی که واقعا به بزرگی خدا ایمان داشته باشی.

سلام شعر از سید حمید برقعه ای است!

الا که راز خدایی، خدا کند که بیایی

تو نور غیب نمایی، خدا کند که بیایی

شب فراق تو جانا خدا کند به سرآید

سرآید و تو برآیی، خدا کند که بیایی

دمی که بی تو سر آید خدا کند که نیاید

الا که هستی مایی، خدا کند که بیایی

فسرده غنچه گلها فتاده عقده به دلها

تو دست عقده گشایی، خدا کند که بیایی

ز چهره پرده بر افکن به ظلم شعله در افکن

تو دست عدل خدایی، خدا کند که بیایی

نظام هر دو جهانی امام عصر و زمانی

یگانه راهنمایی، خدا کند که بیایی

تو مشعری عرفاتی، تو زمزمی تو فراتی

تو رمز آب بقایی، خدا کند که بیایی

دل مدینه شکسته حرم به راه نشسته

تو مروه ای تو صفایی، خدا کند که بیایی

به سینه ها تو سروری به دیده ها همه نوری

به دردها تو دوایی، خدا کند که بیایی

ترا به حضرت زهرا، بیا ز غیبت کبری

دگر بس است جدایی ، خدا کند که بیایی
یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجة(عج)

پیروزی ازان کسی است که بیش از دیگران پشتکار دارد.((ناپلئون))
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , انرژی مثبت , banou , Aurora , secure
ارسال: #۱۹
۱۴ تیر ۱۳۹۱, ۰۶:۵۵ ب.ظ
RE: به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
هرجمعه به امیداینکه بیایی دستانم را می برم بالا وبرای آمدنت دعا میکنم.سالهاست که پنج شنبه وجمعه را خیلی دوست دارم چون هم با مادرم وهم با خدایم وهم با شما ای ناجی بشر درد دل میکنم.دلم گرفته وهواهم مانند دلم می بارد،میدانم دادن هرچیزی از جانب خدا نعمت هست وگرفتنش حکمت،اما دیگرتوان از دست دادن عزیزی را ندارم.ساعات بیکاری من درقبرستان وبا درددل کردن عزیزانم میگذرد.بیا و دل غمگین وزخم خورده مرا مرحم باش.دلم هوای جمکران کرده.Smile

زندگی هدیه خداوند به ماست و ” شیوه زندگی ” ما ، هدیه ما به خداوند .Smile
مراقب باشید انچه می بخشید چون رازی در قلبتان پنهان بماند .
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , انرژی مثبت , banou , Aurora , nina69
ارسال: #۲۰
۱۴ تیر ۱۳۹۱, ۰۸:۳۴ ب.ظ
RE: به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
سلام دوستان

من هم میلاد امام زمان (عج) رو تبریک میگم.Smile

انشالله که امشب رو خوب دریابیم و بتونیم اعمال شب نیمه شعبان رو بجا بیاریم و برای فرج آقا و رفع گرفتاری ها دعا کنیمAngel

هان مشو نومید چون واقف نه ای از سر غیب
باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sajad2020 , Sunshine Off , banou , Aurora , SaMiRa.e
ارسال: #۲۱
۱۴ تیر ۱۳۹۱, ۰۸:۴۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۱۰ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
امشب ز کَرَم حق گُهرى داد به نرجس / وز برج ولایت قمرى داد به نرجس
خوش باش که حق بال و پرى داد به نرجس / برخیز که زیبا پسرى داد به نرجس

ان شالله که به حق این شب عزیز خدا در فرج امام زمان تعجیل کنه و هر کس هر حاجتی داره به حق اون بزرگوار براورده به خیر کنه الهی امین Smile

عید همتون مبارک [تصویر:  108691_1_1379091301.gif]

اینم شیرینی البته از نوع کاغذیش Big Grin


فایل‌(های) پیوست شده





عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sajad2020 , Sunshine Off , banou , Aurora , SaMiRa.e , hamed_k2
ارسال: #۲۲
۱۴ تیر ۱۳۹۱, ۰۹:۰۱ ب.ظ
به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
بچه ها عیدتون مبارک!

سپیده که سربزند در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید شبیه آنچه در بهار بوئیدیم
پس به نام زندگی هرگز مگو هرگز.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Sunshine Off , banou , Aurora , انرژی مثبت , SaMiRa.e
ارسال: #۲۳
۱۴ تیر ۱۳۹۱, ۰۹:۳۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۳۹ ب.ظ، توسط banou.)
به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
میلاد امام عصر به شما مبارک.خوش به حال بچه مثبت عزیز که الان مکه است.خوش به حال دوستان مشهدی.چقدر دلم هوای امام رضا رو داره.خوش به حال هرکسی که در چنین شبی در حرم هریک از معصومین هستند.انشاالله خود آقا برای همه دعا کنند و از خداوند بخواهند حاجت همه رو روا کنند.خدایا تو را سپاس می گویم بخاطر اینکه این نعمتهای بزرگ (حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) و ائمه اطهار(علیهم السلام)) را به ما دادی.

اگر به خطا رفتی، از برگشتن واهمه نداشته باش./برگ در هنگام زوال می افتدمیوه در هنگام کمال می افتدبنگر که چگونه می افتی چون برگی زرد و یا سیبی سرخ.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Aurora , انرژی مثبت , SaMiRa.e
ارسال: #۲۴
۱۵ تیر ۱۳۹۱, ۱۱:۱۰ ق.ظ
به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
همه گویند به تعجیل ظهورش صلوات
کاش این جمعه بگویند:
به تبریک حضورش صلوات

در کارگه کوزه‌گری رفتم دوش
دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش
ناگاه یکی کوزه برآورد خروش
کو کوزه‌گر و کوزه‌خر و کوزه فروش
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , egm1176 , Aurora , Helmaa
ارسال: #۲۵
۱۵ تیر ۱۳۹۱, ۱۱:۲۷ ق.ظ
به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
مدعی انتظار هست فراوان ولی
در دل و رفتارشان نیست نشان از علی(ع)
شیعه عصر ظهور گر که بود اینچنین
بر سر نی می رود باز سر دیگری ....

عید همه مبارک.
ان شا الله که منتظر واقعی بشیم

--------------------------------------------------------------------
"Example isn't another way to teach, it is the only way to teach!"
Albert Einstein
--------------------------------------------------------------------
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , Aurora , nomad:D , انرژی مثبت
ارسال: #۲۶
۱۵ تیر ۱۳۹۱, ۱۲:۲۱ ب.ظ
به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
بوی گلها عالمی را مست و حیران می کند ****** دیدن "مهدی" هزاران درد درمان می کند
مدعی گوید که با یک گل نمیگردد بهار****** ما گلی داریم که عالم را گلستان می کند


من هم میلاد حضرت ولی عصر (عج) رو به همه ی شما دوستان عزیز تبریک عرض می کنم

امیدوارم،خودتون و خانوادتون روز های خوبی رو در پیش داشته باشید

اللهم عجل لولیک الفرج و والعافیه و النصر

تقدیر،تقویم افراد عادیست...
تغییر، تدبیر افراد عالیست...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , banou
ارسال: #۲۷
۱۵ تیر ۱۳۹۱, ۰۲:۲۴ ب.ظ
به مناسبت ولادت امام زمان(درد دلی با امام)جالبه
اگر از منتظرانت بودم
چون دیده نرگس نگرانت بودم
با این همه روسیاهی و سنگدلی
ای کاش که از همسفرانت بودم
[تصویر:  108940_1_1379091241.gif]

عید همگـــــــــــــــــــــــــــــــــی مبارک

بایرامیز مبارک اولسون منیم حرمتلی دوسلاریم

Heart زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست Heart
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , انرژی مثبت , banou
ارسال: #۲۸
۰۲ تیر ۱۳۹۲, ۰۵:۰۱ ب.ظ
ولادت امام زمان (عج) مبارک باد
Heart میلاد آقا امام زمان بر همه دوستان خوب مانشت مبارک باد Heart


[تصویر:  2ec7d1d7cc102.gif] [تصویر:  5fb80bea80511.jpg] [تصویر:  2ec7d1d7cc102.gif]


از نو شکفت نرگس چشم انتظاری ام ***  گل کرد خار خار شب بی قراری ام 
تا شد هزار پاره دل از یک نگاه تو  *** دیدم هزار چشم در آیینه کاری ام 
گر من به شوق دیدنت از خویش می روم  *** از خویش می روم که تو با خود بیاری ام 
بود و نبود من همه از دست رفته است  *** باری مگر تو دست بر آری به یاری ام 
کاری به کار غیر ندارم که عاقبت  *** مرهم نهاد نام تو بر زخم کاری ام 
تا ساحل نگاه تو چون موج بی قرار  *** با رود رو به سوی تو دارم که جاری ام 
با ناخنم به سنگ نوشتم : بیا , بیا  *** زان پیشتر که پاک شود یادگاری ام  



التماس دعا Smile
اَللّهمَ صَلّّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ محمد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ





یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , Pakzad , esi , Amoojan , ماه بانو , پروفسور , good-wishes , Aurora , azarakhsh1986 , MoonRise , kati , 67890 , white bird , sadeghpc , sherkat , Joonz , nina69 , Somayeh_Y , masume_ml , zeinab
ارسال: #۲۹
۰۲ تیر ۱۳۹۲, ۰۸:۰۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۲ تیر ۱۳۹۲ ۰۸:۱۴ ب.ظ، توسط esi.)
ولادت امام زمان (عج) مبارک باد
مبارک دوستان این عید فرخنده
درود بر محمد و آل محمد و تعجیل در ظهور مهدی موعود(ع)
انتظار برای استشمام بوی عطر یاس

حرفی برای گفتن نیست .... باید تلاش کرد وبس .
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: ماه بانو , SaMiRa.e , Pakzad , azarakhsh1986 , kati , 67890 , white bird , انرژی مثبت , masume_ml
ارسال: #۳۰
۰۲ تیر ۱۳۹۲, ۰۹:۳۰ ب.ظ
RE: ولادت امام زمان (عج) مبارک باد
عید بر همه دوستان مبارک!
به امید ظهور آقا!HeartHeartHeartHeart

خدایا اگر بر علم من می افزایی از غرورم بکاه...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Pakzad , SaMiRa.e , azarakhsh1986 , انرژی مثبت , white bird , ماه بانو , esi , masume_ml


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  درخواست تصحیح (تعویق) زمان کنکور ارشد ۱۴۰۱ s.gg ۱ ۱۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  تولدت مبارک به انگلیسی + بهترین معادل انگلیسی cyruskingsolomon ۰ ۱,۵۹۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: cyruskingsolomon
  تعویق زمان کنکور ارشد sima84 ۰ ۱,۵۵۶ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  زمان جستجوی درخت fateme.sm ۰ ۱,۶۴۵ ۰۶ دى ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: fateme.sm
  ایام مذهبی (تبریک ولادت ها و تسلیت شهادت ها) blx ۱۳ ۸,۴۱۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۰۱ ب.ظ
آخرین ارسال: gostore
Exclamation زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ به تعویق افتاد elect ۲ ۲,۷۴۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۰۵:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: saharfarhang
  تعیین زمان سفارت کشور فرانسه zpv1234 ۰ ۲,۱۳۰ ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ۰۱:۴۸ ب.ظ
آخرین ارسال: zpv1234
  راهنمایی در خصوص دانشگاه جامع امام حسین (ع) HamidReza1 ۰ ۲,۵۰۵ ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ۰۶:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  مصاحبه دانشگاه امام حسین(ع) majid10 ۲۲ ۱۸,۳۸۵ ۰۳ تیر ۱۳۹۷ ۰۷:۲۵ ب.ظ
آخرین ارسال: hosseini91
  الگوریتم SRT زمانبندی کوتاه ترین زمان باقی مانده Happiness.72 ۶ ۱۷,۲۹۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: amirjo0on

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close