زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۳:۳۳ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار مربوط به آزمون کارشناسی ارشد ۹۳

ارسال:
۰۲ مهر ۱۳۹۲, ۱۰:۳۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲ ب.ظ، توسط good-wishes.)
اخبار مربوط به آزمون کارشناسی ارشد ۹۳
طبق اعلام صدا وسیما زمان ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل از ۱۲ تا ۱۹ آبان سال ۹۲ خواهد بود.
۱۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: sefid , maneshty , pooyaa , Amir V , ماه بانو , mehdi.m2 , alice , zeinab , 8Operation , Pegasus , masume_ml , SECRET_MOON , احسان مومنی , zori , sinaaaaa , parande27 , Morris , tabassomesayna , lilijoon , h4cker , M0TRIX , kati , mostafa122 , 0X00412E49H , banozk
ارسال:
۱۷ مهر ۱۳۹۲, ۰۴:۵۲ ب.ظ
تمام آنچه که در مورد آزمون ارشد ۹۳ باید بدانید
رییس سازمان سنجش با اعلام آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آبان ماه، به تغییرات این دوره از آزمون کارشناسی ارشد اشاره کرد.

ابراهی خدایی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ از ۱۲ آبان ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
، گفت: مهلت ثبت‌نام این دسته از داوطلبان تا ۱۹ آبان ماه ۹۲ ادامه دارد.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۳، اظهارکرد: این دوره از آزمون در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه ۹۲ برگزار می‌شود.

خدایی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ تقریبا مشابه آزمون سال گذشته است، اظهارکرد: در این دوره از آزمون خیلی تغییراتی نخواهیم داشت، فقط مواد و ضرایب امتحانی رشته‌های علوم ریاضی (آمار، ریاضی و علوم کامپیوتر) تغییر کرده است که آن هم اعلام کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه تغییری در ضوابط و روش‌های این دوره از آزمون کارشناسی ارشد ایجاد نشده است، خاطرنشان کرد: میزان تاثیر معدل در آزمون کارشناسی ارشد افزایش یا کاهشی ندارد و تاثیر معدل در پذیرش داوطلبان همانند سال گذشته ۲۰ درصد است.

رییس سازمان سنجش در خصوص تجمیع آزمون‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با دولتی، گفت: در حال حاضر برنامه خاصی برای آن نداریم، چرا که در ابتدا دانشگاه آزاد باید این درخواست را بدهد که هنوز درخواستی به ما نشده است اما بهر حال در صورت تمایل دانشگاه آزاد، سازمان سنجش آمادگی برگزاری آزمون مشترک را دارد.

منبع : ایسنا

" روی هرپله ای که باشی | خدا از تو یک پله بالا تر است "
" نه به این خاطر که خداست | برای اینکه دستت را بگیرد "
۸
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , pooyaa , انرژی مثبت , tarane1992 , sir_ams , zeinab , Good! , atyla , arshadhoush , احسان مومنی , mostafa122 , Doctorwho , ican , friends , hamid88 , ماه بانو , maryam.raz , student_92 , persian_boy , be_sooye_movafaghiat , sinaaaaa , nazanin_sh , lilijoon , kati , Morris , سجاد۶۷ , ۰X00412E49H
ارسال:
۰۹ آبان ۱۳۹۲, ۱۰:۲۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ ۰۱:۴۹ ق.ظ، توسط Denize.)
Star اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۳
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره شرایط وضوابط ، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۳ و نوزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور:


سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۳ و المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از ساعت ۱۶روز یکشنبه مورخ ۱۲/۸/۹۲ آغاز و در ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۹/۸/۹۲ پایان می‌پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی واختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

شرایط ثبت‌نام‌:

ثبت‌نام برای آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۳ از روز یک‌شنبه مورخ ۱۲/۸/۱۳۹۲ آغاز و در ساعت ۲۴:۰۰ روز یک ‌شنبه مورخ ۱۹/۸/۱۳۹۲ پایان می‌پذیرد.

علاقمندان به تحصیل در آزمون مذکور می بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان که در دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون درج شده (این دفترچه از سایت این سازمان قابل دریافت می‌باشد) در صورتی که دارای شرایط مندرج در دفترچه می‌باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ارشد حداکثر در دو رشته امتحانی (رشته امتحانی اصلی و رشته امتحانی شناور طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون) متقاضی ادامه تحصیل شوند.

ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال ۱۳۹۳، منحصراً به روش ذیل امکان پذیر می‌باشد:

۱- مراجعه به سایت سازمان به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

۲-دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) از سایت سازمان. ۳- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام. ۴- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۰۰۰/۱۷۸ (یکصد و هفتاد و هشت هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. ۵- داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم ‌می‌باشند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمایند. این دسته از داوطلبان می‌بایست برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر ، به مبلغ ۰۰۰/۱۷۸ (یکصد و هفتاد و هشت هزار) ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری نمایند.


تذکر: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون چنانچه علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است ضمن اطلاع از رشته‌های امتحانی که دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آنها پذیرش می‌کنند (مطابق مندرجات دفترچه ثبت‌نام) علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۰۰۰/۵۸ (پنجاه و هشت هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور، برای اعلام علاقمندی اقدام نمایند.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب درصورت پذیرفته‌شدن در آزمون قبولی وی (کان لم یکن) تلقی‌شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون تحصیلات تکمیل ۱۳۹۳ در روزهای چهارشنبه ،پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۶، ۱۷ و ۱۸/۱۱/۹۲ برگزار خواهد شد.داوطلبان لازم است از روز دوشنبه مورخ ۱۴/۱۱/۹۲ لغایت روز جمعه مورخ ۱۸/۱۱/۹۲ حسب موردوباتوجه به تاریخ برگزاری آزمون هرکد رشته امتحانی با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۵ تقاضانامه تعیین می گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره ۱ دفترچه راهنمای ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

برگزاری‌ المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور:

داوطلبان می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون ‌ورودی تحصیلات‌ تکمیلی (دوره‌های ‌کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته ‌داخل‌) سال ۱۳۹۳، در اولین ‌مرحله آزمون المپیاد علمی دانشجویی‌ کشور براساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما در آزمون شرکت نمایند.

توصیه‌های‌ مهم‌:

۱- داوطلبان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی ،شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه ایثارگران و همچنین شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع خارجی به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای شماره ۱ مراجعه نمایند.

۲- به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته‌های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از اتمام زمان مهلت قانونی ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات، به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳- کلیه‌ فارغ‌التحصیلانی‌ که‌ مقطع‌ کارشناسی‌ ارشد یا دکترای‌ خود را به‌ پایان‌ رسانیده‌اند و از لحاظ نظام وظیفه منعی ندارند، در صورت‌ تمایل‌ به ‌شرکت‌ در رشته‌ دیگری‌ به‌ جز رشته‌ فارغ‌التحصیلی‌، لازم‌ است‌ نسبت‌ به‌ تکمیل‌ تقاضانامه‌ بر اساس‌ مقطع‌ کارشناسی‌ اقدام‌ نمایند. ضمن اینکه لازم است به تذکر مهم ذیل بند «الف» مندرج در بند مراحل آزمون که در دفترچه راهنما، توضیح داده شده است توجه نمایند.

۴- توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت شماره پرونده ۷ رقمی و کد رهگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

۵- هرگونه‌ تغییر اعم از وضعیت رشته‌های امتحانی و شرایط و ضوابط اعلام شده مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

۶- در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های: ۹-۸۹۲۳۵۹۵‌۸-۰۲۱ با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

منبع:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


زنده بودن را به بیداری بگذرانیم

که سالها به اجبار خواهیم خفت ...

۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , pooyaa , Yasan , Doctorwho , انرژی مثبت , sinaaaaa , lilijoon , tarane.68 , سجاد۶۷
ارسال:
۱۱ آبان ۱۳۹۲, ۱۰:۲۷ ب.ظ
اطلاع رسانی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۳
فردا ساعت ١٦ تو سایت سنجشه
اخبار گفت

هیج وقت دیر نیست
........................!!!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mindhunter
ارسال:
۱۳ آبان ۱۳۹۲, ۱۲:۰۳ ب.ظ
مشکل بند ۲۰ فرم ثبت نام ارشد ۹۳ تا ساعات آینده مرتفع خواهد شد
به نقل از خبر گزاری مانشت Wink

با توجه به اینکه دوستانی که دانشگاه محل تحصیلشون غیرانتفاعی بوده در ثبت نام و پر کردن فیلد بند ۲۰ فرم ثبت نام ارشد ۹۳ دچار مشکل نرم افزاری شده بودند، این موضوع از سمت سازمان سنجش پیگیری شد و آنها اعلام داشتند این مشکل در حال بررسی هست و تا یک ساعت دیگر مرتفع خواهد شد

مستندات :
تاریخ ارسال درخواست : ۱۳۹۲/۰۸/۱۲-۱۹:۱۹
عنوان درخواست : اشکال نرم افزاری در بند ۲۰ فرم ثبت نام | سلام موقع ثبت نام در بند ۲۰یه مشکل عجیب به وجود میاد.من کد محل موسسه اخذ مدرک رو از طریق لینک جستجوی کد موسسه محل اخذ مدرک تحصیلی پیدا میکنم و بعد که در تکست مربوطه وارد میکنم کنارش با رنگ سبز اسم دانشگاه مون میاد ولی یه علامت تعجب کنارش ظاهر میشه که نوشته مقدار وارد شده صحیح نیست !!! و اجازه ثبت نام نمیده

تاریخ ارسال جواب : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳-۹:۴
پاسخ : با سلام این مشکل در حال بررسی است و تا یک ساعت دیگر مرتفع خواهد شد. با تشکر

[تصویر:  53808634592438765051.png]

پ.ن: این موضوع به علت گستردگی مخاطبین درگیر با این مشکل، در بخش اخبار به ثبت رسید
دوستان سوالات دیگرشون در خصوص ثبت نام رو در بخش "پرسش و پاسخ در مسائل مربوط به ثبت نام آزمونهای ارشد" به آدرس
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
پیگیری بفرمایند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mhd3 , unicornux , Morris , مهربان مادر , student_92 , انرژی مثبت
ارسال:
۱۹ آبان ۱۳۹۲, ۰۱:۵۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ ۰۱:۱۵ ق.ظ، توسط good-wishes.)
مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۳ "برای بار دوم" تمدید شد (آبان ۹۲)
مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ به دلیل پاره‌ای مشکلات در سیستم‌های پرداخت الکترونیک تمدید شد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ تا روز شنبه ۲۵ آبان ماه، گفت: به علت ایجاد پاره‌ای مشکلات در سیستم‌های پرداخت الکترونیک و درگاه‌های الکترونیک بانک‌ها و پاره‌ای تغییرات در سوییچ‌های بانک مرکزی، زمان ثبت‌نام در آزمون تا پایان روز شنبه ۲۵ آبان ماه تمدید شد.

وی افزود: همچنین تا کنون بیش از ۲۴۵ هزار و ۸۸۰ نفر برای شرکت در این آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mojistd , mahtab69 , انرژی مثبت , e2000 , Soodabezare , somaieh_hassani , ana9940
ارسال:
۱۹ آبان ۱۳۹۲, ۰۲:۵۲ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ۰۲:۵۸ ب.ظ، توسط mojistd.)
RE: مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۳ تمدید شد (آبان ۹۲)
و در ادامه.............
اصلاحیه دفترچه اومد و خبری از اصلاح ضرایب نبودDodgy
اینم لینکش:
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


وقتی آدم به رتبه ها و درصدهای پارسال نگاه میکنه کلا جای خیلی از نفرات با ضرایب جدید عوض میشهHuh
من موندم یکی مشترک و نرم افزارو رو هم ۱۰۰ بزنه نمره کلش چند میشهHuh
good-wishes، در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ۰۳:۰۸ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

ممنون از اطلاع رسانیتون
چون اصلاحیه اش مربوط به رشته ما نبود نذاشتم Smile

۱
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ana9940
ارسال:
۲۲ آبان ۱۳۹۲, ۰۳:۵۶ ب.ظ
مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۳ تمدید شد (آبان ۹۲)
من الان اومدم ثبت نام کنم ولی تو بخش خرید کارت اعتباری چیزی نداره :|
یکی واسه ازمون دکتری داره یکی هم مدیریت بحران :|
Smile) فک کنم کارتا ارشد تموم شده دیگه

I am not suffering. I am struggling. Struggling to be part of things, to stay connected to whom I was once.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۲ آبان ۱۳۹۲, ۰۴:۵۵ ب.ظ
RE: مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۳ تمدید شد (آبان ۹۲)
(۲۲ آبان ۱۳۹۲ ۰۳:۵۶ ب.ظ)iammiti نوشته شده توسط:  من الان اومدم ثبت نام کنم ولی تو بخش خرید کارت اعتباری چیزی نداره :|
یکی واسه ازمون دکتری داره یکی هم مدیریت بحران :|
Smile) فک کنم کارتا ارشد تموم شده دیگه

از دست این سازمان سنجش !!!
در سیستمشون ثبت کردم که پیگیری کنند .
خیرسرشون ۳ روز هم که تعطیله ، برا خودشون پس مهلت رو تمدید کردن دیگه !
عجــــب !
گاهی واقعا از کار آدم های بی مسئولیت می مونی که چی باید بگی

پ.ن : ببخشید دیگه یه لحظه از دست سنجش عصبانی شدم Cool
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: iammiti , سجاد۶۷
ارسال: #۱۰
۲۲ آبان ۱۳۹۲, ۰۶:۱۷ ب.ظ
مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۳ تمدید شد (آبان ۹۲)
درستش کردن!!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: good-wishes , iammiti
ارسال: #۱۱
۲۵ آبان ۱۳۹۲, ۰۵:۰۵ ب.ظ
RE: مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۳ برای بار دوم تمدید شد (آبان ۹۲)
به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۳ و نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه ۹۲ تمدید می شود.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , iammiti
ارسال: #۱۲
۲۵ آبان ۱۳۹۲, ۰۶:۱۹ ب.ظ
مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۳ "برای بار دوم" تمدید شد (آبان ۹۲)
برآورد عادی میگه بین هشتصد تا نهصد هزار نفر امسال داوطلب ارشد هستند. با دو رشته ایها و مجازی و پیام نور و .... بقیه اش امسال سازمان سنجش باید روی بیست میلیارد حساب کرده باشه.
باید بیست میلیارد تومان از ثبت نام ارشد بره تو حساب سنجش تا ثبت نام تمام بشه.


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: be_sooye_movafaghiat , masoudt , tarane1992 , maneshty
ارسال: #۱۳
۲۶ آبان ۱۳۹۲, ۱۲:۲۰ ق.ظ
مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۳ "برای بار دوم" تمدید شد (آبان ۹۲)
اینا میخوان یه کاری کنن من دانشگاه تهران قبرل نشم از بس تمدید میکنن.
ولی حمید٨٨ خیلی قویه مثل عدد ٨٨

هیج وقت دیر نیست
........................!!!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۴
۲۶ آبان ۱۳۹۲, ۰۱:۳۲ ق.ظ
مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد ۹۳ "برای بار دوم" تمدید شد (آبان ۹۲)
تا ۳ نشه بازی نشه !!!!
هی تمدید میکنن ما هی میشینیم دوباره فکر میکنیم شناور شرکت کنیم یا نه!!!

خنک آن قماربازی که بباخت هرچه بودش / بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر ...
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ۱-۱
ارسال: #۱۵
۲۶ آبان ۱۳۹۲, ۰۱:۰۴ ب.ظ
تصمیم سازمان سنجش درپی بروز نقص فنی سامانه پرداخت الکترونیکی آزمون ارشد(آبان ۹۲)
سازمان سنجش در پی پاره‌ای مشکلات در سیستم‌های پرداخت الکترونیکی در ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ اعلام کرد: به محض پایان زمان ثبت‌نام و مغایرت‌گیری با بانک‌ها نسبت به برگشت مبالغی که به واسطه مشکلات بانک، از حساب متقاضیان کسر شده است، اقدام می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که تا روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه بتوانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بنابراین کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمنا آن دسته از داوطلبانی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا ساعت ۲۴ فردا دوشنبه ۲۷ آبان ماه نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش به دلیل بروز اشکال فنی در هنگام تهیه و خرید کارت اعتباری ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳، برای برخی از داوطلبان زمان خرید کارت اعتباری، هزینه چند کارت محاسبه شده بود.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , Pegasus


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد HamidReza1 ۰ ۸۱۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  راهنمایی درباره مقطع کارشناسی ارشد HamidReza1 ۰ ۷۵۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  تست ۸۷ کامپیوتر مربوط به عامل ها Shekarchi_shab ۳ ۱,۶۳۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ عزیز دادخواه ۲ ۳,۷۳۴ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات ۱۴۰۱ tablighjonoub ۰ ۱,۴۲۶ ۰۱ دى ۱۴۰۰ ۰۸:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: tablighjonoub
Star درخواست کمک و راهنمایی برای شرکت در آزمون ارشد marvelous ۹ ۷,۹۴۴ ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا
  سوالات آزمونهای کارشناسی ارشد با پاسخ تشریحی sima84 ۰ ۲,۱۸۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  آزمون آزمایشی ارشد کدام موسسه را شرکت کنیم Ali1991khe ۲ ۳,۱۴۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ق.ظ
آخرین ارسال: Ali1991khe
  آزمون آزمایشی ارشد کدام موسسه را شرکت کنیم Ali1991khe ۲ ۲,۹۱۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Ali1991khe
  انتخاب رشته آزمون ارشد ۹۹ mr_milad12 ۱ ۲,۳۴۴ ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: .:tarannom:.

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close