زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۷:۱۲ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱

ارسال:
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۱۲:۴۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۴۴ ب.ظ، توسط homa.)
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱

نام خدا
موفقیت شما را مجددا"در آزمون کارشناسی ارشد،تبریک میگم.بسیاری از داوطلبین شرکت کننده در این ازمون مایلند راه و روش شما را برای غلبه بر سد کنکور بدانند.پاسخهای شما در سالهای آینده برای بسیاری از داوطلبان مفید و مورد استفاده خواهد بود.
از اینکه لطف میکنید و سوالات مصاحبه را ،که سوالات جمع قابل توجهی از دوستان شما در مانشت هست جواب میدین بسیار ممنونم.اگرچه سوالات زیاد بنظر میرسه ولی بعضی جوابهای کوتاه و یک کلمه ای دارند. با اینحال پاسخ به سوالات اختیاری است و میتونید بعضی که دوست ندارید را جواب ندید یا فقط یک قسمتهای دلخواهش را جواب بدید.



مانشت ۱ : اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.

آرمان عیدی وندی هستم.متولد سال ۱۳۶۶ و در مسجدسلیمان شهری در شمال خوزستان بدنیا آمدم وساکن تهران هستم...رتبم در گرایش ۱و۴ آی تی ۳۱ شد.


مانشت ۲ :در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟


سال ۸۴ برای اولین بار کنکور کارشناسی دادم..سراسری که جایی قبول نشدم..به دانشگاه آزاد رفتم.پیوسته خوندم..


مانشت ۳ : با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟

حقیقتا علاقه خیلی زیادی به کامپیوتر داشتم. زمانی که در مقطع راهنمایی درس میخوندم چندتا زبان برنامه نویسی مثل بیسیک و پاسکال وC رو کلاس رفته بودم و بلد بودم..به انیمیشن سازی هم خیلی علاقه داشتم..فکر میکردم یه روزی میتونم به تنهایی یه فیلم بسازم.خلاصه تمام انتخاب های دانشگاه آزاد من رشته فناوری اطلاعات بود..


مانشت ۴ : کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟

کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد قزوین قبول شدم و ۴ ترم هم اونجا خوندم..اما بعد از ۴ ترم انتقالی گرفتم به ماهشهر..شاید از لحاظ درسی خیلی ضرر کردم اما از لحاظ مالی به نفعم بود چون ماهشهر رفتم سر کار.


مانشت ۵ :در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .

حقیقتا بر عکس دوران دبیرستان ام در دانشگاه دانشجوی خیلی ضعیفی بودم چون اصلا درس نمیخوندم و به قول بچه ها شب امتحانی بودم..به جز ۲ ترم آخر که نمرات بدی نگرفتم..


مانشت ۶ : از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟

به هیچ وجه..وقتی به دانشگاه رفتم فکر میکردم پس از تموم شدن این دوره دیگه همه چی تمومه..هر چیزی که لازم باشه رو یاد میگیریم و میریم سر کار و...اما بعد از تموم شدن کارشناسی ام یه جورایی هدف هام توی زندگی عوض شد..با اینکه بلافاصله سر کار رفتم اما اصلا راضی نبودم..دوست داشتم ادامه تحصیل بدم و به دلیل خاطره بدی که از کنکور کارشناسی داشتم اصلا فکر نمی کردم بتونم کنکور کارشناسی ارشد قبول شم..پس به فکر ادامه تحصیل در خارج از کشور افتادم که نشد متاسفانه..


مانشت ۷ :آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟

حقیقتا وقتی اولین بار گرایش های آی تی رو دیدم دوست داشتم امنیت بخونم...اما بعد از یکی ۲ ماه تصمیمم عوض شد..اون هم وقتی بود که یادم اومد با چه زحمتی مدار منطقی و معماری رو توی دانشگاه پاس کردم با ۱۰ و در عوض چقدر به مدیریت ها علاقه داشتم..


مانشت ۸ : میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.

خوب از اونجایی که رشته آی تی رو شناور کرده اند..من کامپیوتر هم شرکت کردم..البته بدون اینکه درسهاشو بخونم..
درصدهای آی تی:
زبان:۴۸
مشترک:۴۵
مدیریت:۴۴
پایگاه:۶۶
هوش:۳۳
سیستم عامل:۸
معماری:-۱۱(شانسی زدم :دی)

کامپیوتر:
زبان:۸۳
ریاضیات:۱۷
مشترک:۱۴
تخصصی نرم:۳۵
تخصصی هوش:۱۴
رتبه نرم:۴۴۰
رتبه هوش: ۵۳۰
( البته درصدها و رتبه هام رو گرد کردم...به سمت پایین)


مانشت ۹ : بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟

خوب از اونجایی که من توی ۲ دانشگاه کارشناسی خوندم جواب دادن به این سوال کمی سخته..در قزوین به خاطر اساتید خوبی که داره شنیدم خیلی از دوستان به همون جزوه ها و کتاب های کارشناسیشون اکتفا میکنن..حالا نه اینکه رتبه ۱ رقمی بیارن اما قبولی هم میدن...اما در ماهشهر متاسفانه بعضی از درس هارو واقعا سرفصل های اصلی درس رو ارائه نمیکردن...مثلا در پایگاه داده فکر کنید نرمال سازی رو درس نمیدادن..امسال و پارسال رو اگه در نظر بگیریم..کسی که نرمال سازی نخوانده باشه واقعا نمیتونه بیشتر از ۳۰ درصد بزنه...


مانشت ۱۰ :از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟

من خرداد ماه ۹۰ استعفای خودم رو تحویل مدیر شرکتی که در اون کار میکردم دادم..یه مدت تحقیق کردم و از تیر ماه شروع به درس خوندن کردم..


مانشت ۱۱: ۱۱- برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟

توی تابستون این درس هارو کامل خوندم:
۱.طراحی الگوریتم
۲.ساختمان داده
۳.سیستم عامل
۴.هوش مصنوعی
۵.پایگاه داده

البته منظور از کامل خوندن این نیست که اگه مهر ماه کنکور میدادم میتونستم این درصد ها رو بزنم..بلکه اینه که حداقل یک دور با دقت این دروس رو خوندم اما هنوز خیلی مشکلات داشتم در حل تست ها..
نزدیکای مهر بود که برای مشاور به ماهان رفتم در اونجا با دوست عزیزم آقای هادی مردانی(رتبه ۱ معماری کامپیوتر سال ۹۰)آشنا شدم...۱۵ دقیقه با هم حرف زدیم و این شد کل مشاوره من در کنکور...
بمن گفت تا مهر ماه این دروسی رو که شروع کردی تموم کن...از مهر شبکه و مدیریت و مهندسی نرم افزار و گسسته رو هم اضافه کن...سیستم خوندن من به این صورت بود که از مهر روزی یک درس رو میخوندم...از دی ماه...شد روزی چند درس..البته فقط قسمت هایی که مشکل داشتم...قسمت های دیگر رو فقط مررو میکردم و تست میزدم
اینجوری تقریبا توی یک هفته همه درس ها رو میخوندم...فاصله آزمون های پارسه ۲ هفته یکبار بود..بنابراین من میتونستم ۲ بار تا آزمون بعدی همه درس هارو مرور کنم..


مانشت ۱۲ : بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.

بله..دروس مشترک خوب همه میدونن ضریب ۴داره..و وقت بیشتری باید واسش گذاشت...من هم همینکارو کردم..دروس مشترک رو بجز گسسته خیلی خوندم


مانشت ۱۳ : آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟

حقیقتا نقاط ضعف من روی درس هایی بود که ازشون بدم میومد...از چیزی هم که بدت میاد اصولا فرار میکنی...من از معماری و گسسته بدم میومد...معماری که اصلا نخوندم..گسسته هم فقط یکم..عوضش مهندسی نرم افزار رو خیلی خوب خوندم...اینجوری گسسته رو جبران کردم..۵ تا نرم افزار زدم ۱ گسسته...میانگین میشه ۵۰ درصد واسه هردو..که هدفم هم همین بود


مانشت ۱۴ : خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟

در اول کار برای هر درس یک کتاب تهیه کردم...برای بعضی از دروس این یک کتاب تا پایان کار باقی موند...اما بعضی از درس هارو احساس کردم یک سری از بخش ها توی این کتاب کم گفته شده و من احتیاج دارم که بیشتر یاد بگیرم..پس یک منبع دیگه هم اضافه کردم..مثلا در طراحی الگوریتم تابستون با کتاب پارسه و مقسمی جلو رفتم اما مهر ماه که شد احساس کردم هیچی بلد نیستم..کتاب طراحی الگوریتم سپاهان ارشد رو گرفتم و از این به بعد فقط اینو خوندم..تنها درسی که خیلی منو اذیت کرد مدیریت بود که چندین کتاب مختلف رو خوندم..تا بالاخره منبع سوالات کنکور رو پیدا کردم..میشه گفت برنامه ریزی زمانی داشتم تا اینکه بخوام از اول برنامه ای واسه خوندن چند منبع داشته باشم.


مانشت ۱۵ : میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.

زبان رو اصلا نخوندم..اما توصیه ام به دوستان بعد از ۵۰۴ و یادگیری یه سری لغت..مطالعه کتاب های کمبریج ۶ یا ۷ یا ۸.است اونم به خاطر زدن تست های ریدینگ کنکوره که امسال واسه آی تی خیلی سختش کرده بودن...پس اگه بتونید سوالات این کتاب ها رو جواب بدید(البته فقط بخش ریدینگ هاشو بخونید)حتما سوالات کنکور رو هم راحت میزنید..
گسسته:من پوران رو خوندم...زور این کتاب به سوالات آی تی نمیرسه...اما واسه کامپیوتر بد نیست...من از ریاضیات کامپیوتر فقط گسسته بلد بودم که ۱۷ درصد زدم..فکر کنم ۴ تایی جواب دادم...۱ غلط هم داشتم احتمالا(که نمیدونم از کدوم درس ریاضی زدم)...اما گریمالدی کتاب خوبیه..فکر میکنم زحمت زدن یک تست گسسته از زدن هر تست دیگه ای بیشتر باشه..البته نمیشه اصلا نخوند چون احتمال اینکه ۹۲ آسون بدن و درس های دیگه مشترک رو سخت کنن هم هست...انتخاب با خودتون و علاقتون به این درسه که از روی منبع بخونید یا اینکه به کتاب های تستی اکتفا کنید.

طراحی الگوریتم:کتاب طراحی الگوریتم انتشارات سپاهان ارشد

ساختمان داده:مقسمی و پارسه

مهندسی نرم افزار: پرسمن و مهندسی نرم افزار انتشارات جلوه..نویسنده اسلام ناظمی..هر قسمت میدیدم ضعیف توضیح داده شده..میرفتم سراغ سورس انگلیسی...اینجوری هم تمرین زبان بود..هم اینکه مشکلات مهندسی نرم افزارم حل میشد.

شبکه: پارسه حقیقت
مدیریت: رفتار سازمانی رابینز: اعرابی و پارسییان
تئوری مدیریت: پوران پژوهش جلد اول
پایگاه: استاد رانکوهی بزرگوار
هوش: راسل ترجمه سعید راحتی
سیستم عامل: حقیقت...کتاب سیستم عامل دکتر پدرام رو هم بخونید هر چند کتاب حقیقت خیلی بهتر از مال اونه...آخه سوال ها رو مثل اینکه پدرام طرح میکنه...یا حداقل زیر نظر اونه...


مانشت ۱۶ : بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.

به نظرم به جز ساختمان داده که چندین ساله یک سری تست های آسون با قالب تکراری میدن بقیه درس ها نیاز به کتب مرجع هست..البته اینو دوستان بدونند که کتاب کنکوری که ۷۰۰ صفحه است دیگه کتاب کنکوری حساب نمیشه...اخیرا سایز بعضی از کتاب های کنکوری داره اینجوری میشه...که به نظرم واسه خودش یه مرجع است و کافیه واسه کنکور.


مانشت ۱۷ : ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟

از اونجایی که سر ۹۰ درصد کلاس ها نمیرفتم هیچوفت جزوه ای ننوشتم و دست خط کسه دیگه رو هم نمیتونم بخونم...همیشه از روی کتاب ها میخوندم..اما شب امتحان که اصلا جواب نمیداد واسه نمره..


مانشت ۱۸ : زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟

دقیقا جداست...از اونجایی که قبل از کنکور واسه ادامه تحصیل در خارج از کشور برنامه داشتم یه چند وقتی زبان خوندم و آزمون آیلتس دادم..راستش از اینکه چی شد که ۴۸ درصد زدم هم بدجوری دارم شاخ در میارم..جالبه بدونید از ۱۵ سوال اول آی تی ۱۴ تارو زدم که عین ۱۴ سوال رو با پاسخنامه اولیه چک کردم و درست بودند...یه کم وقت واسه ۱۵ سوال دوم کم گذاشتم ولی از چندتایی که جواب دادم بیشتر از نصفشو به یقین میزدم...شایدم عجله برای تموم کردن زبان و اعتماد به نقس کاذب(که موجب بی دقتی میشه) باعث شد درصدم اینجوری شه...خودم منتظر ۸۰ درصد زبان بودم..


مانشت ۱۹ : در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟

راستش من هیچی یادم نمونده از ریاضی با این حال ۱۷ درصد ریاضی زدم..واسه بچه های کامپیوتر شدیدا توصیه میکنم خوب بخونید که راحت میشه بیشتر از ۴۰ زد...من کلا با حذف درس مخالفم..


مانشت ۲۰ : اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.

من سر فصل به سرفصل درس میخوندم..مثلا یه روز تصمیم میگرفتم شبکه بخونم..بعد از یه نگاه مختصر به کتاب یادم میومد که چه قسمت هایی رو اخیرا خوندم و کدوم هارو نخوندم...مثلا میدیدم فصل های لایه شبکه رو یه خورده یادم رفته...توی یه روز میخوندم...اگه توی درسی قوی بودم..یک روز کامل رو به اون اختصاص نمیدادم..نصفشو میدادم به یه درس دیگه...من فکر میکنم مهمترین چیز تکرار...اینقدر این درس ها رو تکرار کرده بودم که دیگه میشه گفت خیلیارو حفظ بودم...یکی از دوستان پیشنهاد داده بود که یک درس رو شروع کنید و به مدت یک هفته تا ۱۰ روز فقط اونو بخونید...مثل الگوریتم FIFO .درسته که این روش مزایایی هم داره اما همروندی خیلی کمی داره...من اینجوری احساس میکردم به درس سوم که برسم درس اول رو کاملا فراموش میکنم...من همه رو با هم میخوندم...توی ۱ ماه حداقل ۴ بار یک درس رو از اول تا آخر مرور میکردم(البته توی پاییز و زمستون)..هیچ برنامه ریزی خاصی هم نداشتم..فقط اول هر هفته..توی یه کاغذ مینوشتم که چه روزی چه درسی رو بخونم(که اکثرا هم اون کاغذ لای چرک نویس هام گم میشد و برنامم کاملا عوض میشد)


مانشت ۲۱ : آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.

راستش من وسط درس خوندن بعضی وقتها کلی داد و بیداد میکردم و کلی عادات بد دیگه..که فکر کنم با این شرایط کتابخونه راهم نمیدادن..اما کلا درس رو باید به تنهایی خوند بعد با دوستانتون حرف بزنید در مورد چیزهایی که خوندید...یکی از دوستام که ۱۸ شبکه شد امسال و توی مانشت عضو نیست متاسفانه همیشه با من در تماس بود و شبها یا صبح ها با هم در مورد اینکه امروز چی بخونیم و چیکار کنیم و کجاها مشکل داریم حرف میزدیم
فکر کنم تنهایی بهتره درس بخونید..آدم بیشتر تمرکز داره...یکی دوبار اومد گسسته یادم بده اصلا نشد..منم خواستم بهش مهندسی نرم افزار یاد بدم..جواب نداد.البته واسه ما اینطوری بود...شاید واسه شما جواب بده


مانشت ۲۲ : حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.

راستش من این سرعت بلای جونمه...کلا خیلی آدم عجولیم...توی همه کارها هول میکنم...خیلی توی آزمون ها تمرین کردم که وقت اضافه نیارم...کلا هر چه کاری رو سریعتر انجام بدید از مقدار دقت توی اون کار کاسته میشه..اگه کسی مثل من بود که وقت اضافه میاره بگه که راهنماییش کنم چیکار کنه اینجوری نشه..اما واسه کند بودن نمیدونم باید چیکار کرد...فکر میکنم به قول یکی از دوستان مانشتی که توی امضاش نوشته موقع درس خوندن حتی پرزهای قالی هم جذاب میشن باعث کند شدن سرعت بچه ها حین درس خوندن بشه...موبایل ها خاموش...خونه ها ساکت...اعصاب ها راحت...روحیه ها قوی..ببینم چرا سرعت تون کنده باز هم...


مانشت ۲۳ : اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟

من همیشه از برنامه هام جلو بودم...فکر میکردم همه جارو خوندم و بلدم..میرفتم سر آزمون یه سوال آسون میدیدم یادم نمیومد چجوری حلش کنم...مثل تبدیلات postfix &prefix به همدیگه توی ساختمان داده...بعدا میفهمیدم که نه بابا اینجوری ها هم نیست و میشستم دوباره و دوباره میخوندمشون
کلا هر جا میدیدم وقت کم دارم میزدم تو سر گسسته...چون حال خوندشو هم هیچوقت نداشتم..


مانشت ۲۴ : اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟

کلا چون برنامه داشتم معماری یا مدیریت رو از مهر ماه شروع کنم زیاد به گرایشم فکر نکرده بودم...اوایل کار چون میخواستم به خودم روحیه بدم...همش به خودم میگفتم..تو میتونی...معماری هم میخونی و خوب میزنی میری امنیت امیرکبیر میشینی..اما بعد از یه مدت گفتم چه کاریه...مدیریت به این باحالی رو میخوای ول کنی بری با عذاب معماری بخونی؟؟...این شد که معماری نخوندم و گرایش عوض شد..


مانشت ۲۵ : آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.

هر وقت رتبم توی آزمون ها بد میشد...ساعات درس خوندنم بیشتر و بیشتر میشد..بعد دوباره یه رتبه خوب می آوردم و شل میکردم...اما هیچ روزی نبود که کمتر از ۱۲ ساعت درس نخونده باشم...کلا میشه گفت از روز اول که شروع کردم...از ۰ به معنای واقعی شروع کردم...واسه همین واقعا به اینقد ساعت درس خوندن نیاز داشتم..


مانشت ۲۶ : از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟

دقیقا همینطور بود...اکثر درس هارو گرفتم و چند جلسه رفتم...اما واقعا چیزی یاد نگرفتم که اگه خودم توی خونه میشستم میخوندم یاد نمیگرفتم...همون حرفهای معمولی...چیزهایی که کتاب به زبان شیرین فارسی گفته..استاد میاد با یه لحجه با صدای نه چندان دلنشین...چهره ای نه چندان جذاب.. و هوای کلاسی نه چندان مطبوع و صندلی های نه چندان راحت میگه بهت...خیلی خسته کننده بود کلاس ها و از همه بدتر غر غر کردن بچه هایی که معلوم بود به زور میان سر کلاس بدجوری تو ذوق آدم میخورد...اگرم یه قسمتو بلد بودی یه جوری بر میگشتن همه نگات میکردن انگار که از مریخ اومدی...پس کلاس نرید..مگر پول اضافی دارید...من از ترس رفتم...گفتم نکنه یه چیزی میگن اونجا که من نمیدونم و ازش بیخبرم...


مانشت ۲۷ : آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟

من همه آزمون های پارسه رو شرکت کردم...خیلی ازش راضیم...یه جورایی این آزمون ها آدم رو از ایستادن باز می داره...من فکر کنم اگه این آزمون ها نبود از آذر ماه دیگه درس نمیخوندم...چون فکر میکردم دیگه همه رو بلدم...


مانشت ۲۸ : تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.

یه سری از مشاور ها توصیه میکنن که نت برداری کنید از اواخر دی ماه وکلا این ۱ ماه آخر رو جمع بندی کنید و از این حرفها..من هیچوقت از این کارا نکردم...۱ ماه آخرم بیشتر صرف خوندن کتاب های مدیریت رابینز شد...چون فهمیدم تا حالا هر چی مدیریت و رفتار سازمانی خونده بودم ارزشی واسه کنکور نداشت..اما اگه دیدید درس ها رو خیلی تکرار نکردید تا حالا..حتما باید این کار رو بکنید...چون خیلی راحت بدیهیات رو فراموش میکنید...وقتی اینهمه درس رو توی فاصله چند ماه میخونید...مغزتون پر میشه از اسم ها و فرمول ها و تعریف ها..که موقغ بازیابی بعضا چیزهای عجیب غریبی بیرون میاد...


مانشت ۲۹ : برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟

از این آماده تر نمی تونستم باشم..اگه خوندنم تا ۱ سال دیگه هم ادامه پیدا میکرد..باز هم یه قسمتهایی رو نمی خوندم..هر جارو میدیدم یاد نمیگیرم...بعد از کلی سماجت...دیگه بیخیالش میشدم..من تمام برنامم روی امسال بود...به خودم گفته بودم یا امسال میشه یا اینکه تورو واسه درس خوندن نیافریدند..برای همین هم یه خورده درصد هام پایین تر از اون چیزی شد که باید میشد...سر جلسه فقط اونهایی رو میزدم که ۱۰۰٪ مطمئن بودم..میگفتم شانس که نداریم..میزنه هر چیرو با شک میزنم غلط از آب در میاد و قبول نمیشم...اما از ۲ ماه قبل از کنکور به همه میگفتم رتبم زیر ۵۰ است..اصلا استرس نداشتم..فکر کنم دلیلش هم تسلط به منابع بود تا چیزای دیگه..هر چند که تمام سوالات سالهای قبل رو با ذکر جزئیات حفظ شده بودم دیگه...رتبم هم توی پارسه همیشه زیر ۱۵ بود..اکثرا زیر ۱۰


مانشت ۳۰ : آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟

راستش میدونستم که همه چیز بستگی به سختی سوالات داره..مثلا میگفتم اگه پایگاهش مثل ۹۰ بود ۲ تا میزنم و در میرم...ولی هر جوری حساب میکردم میگفتم هوش رو بالای ۷۰ میزنم...آخه خیلی از هوش مصنوعی خوشم اومده بود و عمیق خونده بودم...که اون هم چی فکر میکردیم چی شد...واقعا حق خودم رو هم ۷۷ میدونم...دیگه نگم سوالاش چجوری بود که خودتون بهتر میدونید...(جلو سو و عقب سو....


مانشت ۳۱ : سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟

راستش من از زبان شروع میکردم..همیشه هم به این فکر میکردم که توی ۱۰ دقیقه اول کنکور من رتبم ۱ اه...چون توی ۵ دقیقه اول همیشه ۱۵ تا سوال زبان میزدم میگفتم کسه دیگه هر چقدر هم قوی باشه فوقش ۲ سوال گسسته تونسته حل کنه تا الان...خلاصه با این فکرهای مسخره همیشه به خودم دلگرمی میدادم..نمیذاشتم روحیم خراب شه...بعد هم من مثل یه تیم دسته سومی فوتبال بودم که اومدم توی لیگ قهرمانان دارم بین بارسا و رئال و منچستر و بقیه بازی میکنم...می دونستم هرچی بشم کسی بهم نمیاد بگه چرا بهتر نشدی...هر چند که خودم دوست داشتم رتبم ۱ شه..مثل همه بچه های دیگه..بعد هم میدونستم که سوال های زیادی هستند که باید از کنارشون بگذرم...مخصوصا تو دروس مشترک...گذشتن از ۵ سوال گسسته کار آسانی نبود..


مانشت ۳۲ : آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.

فکر نمیکنم ترکیبی بهتر از این وجود داشته باشه...مگه اینکه بخوای زبان نزنی و از گسسته شروع کنی..اما توصیم اینه که اگه دیدید سوال های گسسته حل نمیشن وقت نذارید حتی اگه گسستتون خیلی خوبه..برید بقیه رو بزنید..بعدا برگردید سراغ سوالای گسسته...کلا این خاصیت سوالات این درسه که احتیاج به یه جرقه تو ذهنتون داره...بعضی از سوال های سختش اتفاقا خیلی راحت حل میشن اگه راه حلش به ذهنتون برسه...


مانشت ۳۳ : وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟

اصلا دوست نداشتم سوال تکراری بیاد...دوست داشتم کنکور رو سخت بدن..چون میدونستم من از ۹۵ درصد بقیه بیشتر درس هارو خوندم...میشه گفت لباس جنگ و من همون روزی که تصمیم گرفتم درس بخونم به تنم کردم...خیلی قبل تر از کنکور واسه اون لحظات آماده شده بودم...


مانشت ۳۴ : وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟

وقت که اگه اضافه می آوردم میرفتم جواب های زبانم رو پاک میکردم و یه بار دیگه با دقت میزدم...چون خیلی سریع جواب دادم..سیستم عامل هم همینطور...۳ تاشو زدم..فکر میکردم هر ۳ درست اند... اگه یه سوالشو همه گزینه هاش رو میخوندم درست جواب میدادم...عجله کردن یه خورده اذیتم کرد...اما وقت کم نیاوردم...۲ دقیقه هم زودتر برگه رو دادم...دوست داشتم سریع بدو ام برم بیرون یه سیگار تو بارون بکشم...


مانشت ۳۵ : آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.

تقریبا درصد ها یکی بود..به جز زبان که ۱۵ تای دوم یادم نبود چی زدم..و هوشی که پاسخنامه اولیه رو عوض کردن.با هوش ۵۵ انتظار داشتم رتبم یه ۱۰ تایی بهتر شه..وقتی رتبمو دیدم حالم گرفته شد..


مانشت ۳۶ : بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟

به جز زحمت زیاد و کنکور آزمایشی هیچ فاکتور مثبت دیگه توی سابقه درس خوندن من پیدا نمیشه...باقی موارد همش به ضررم بود..


مانشت ۳۷ : حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.

راستش دوست دارم برم واسه دکتری خارج از کشور...فکر هم نمیکنم بر گردم دیگه...شغل هم که درس دادن رو خیلی دوست دارم..


مانشت ۳۸ : چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.

تکلا فرد مذهبی نیستم...فکر میکردم خدا اگه بخواد به کسی کمک کنه توی کنکور اون من نیستم...از من بهتر زیادن..من فقط خودمو دارم...بعد میشستم دوباره درس میخوندم...


مانشت ۳۹ : کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.

یه استاد زبان داشتم که با هم خیلی خوب بودیم...همیشه بهم میگفت تو باهوشی..تو میتونی..باقی موارد سرکوفت بود و خراب کردن روحیه...واسه همین سعی میکردم با کسی حرف نزنم تو این مورد...


مانشت ۴۰ : ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.

فکر نمیکنم


مانشت ۴۱ : چگونه و بر چه اساسی انتخاب رشته میکنید ؟ کدام دانشگاه را برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد ترجیح میدید؟ (اگر مایلید دلیل آن را هم بنویسید)
احتمال میدید در کدام دانشگاه قبول شوید؟

راستش من دوست داشتم تجارت امیر کبیر بخونم...بعد از یه سری مشورت ها با بچه های انجمن..انتخاب اولم رو آی تی تهران زدم که یه خورده بعیده قبول شم..بعد از اون تجارت امیر کبیر..و بعد آی تی تهران شبانه..اگه انتخاب اول و دوم که روزانه است قبول نشم خوب شبانه تهران دیگه قبول میشم...کلا به دنبال دانشگاهی بودم که مسیر دکتری خواندن در آن هموار تره...


مانشت ۴۲ : توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.

توصیه که زیاده...نمیدونم کدومو بگم..فقط میگم اگه واقعا چیزی رو بخواهید میتونید...من بدترین و ضعیفترین دانشجویی بودم که ممکنه وجود داشته باشه...از درس خوندن بدم می اومد...کلا کسی منو میدید میگفت چی؟؟؟ تو؟؟ درس؟؟؟ اما منم تونستم...شما مسلما از من اوضاعتون بهتره و راه قبولیتون هموار تر...همت کنید و بخونید..به هیچ چیز دیگه ای احتیاج ندارید...نه معجزه الهی...نه امداد غیبی..
خودتون واسه خوابوندن پشت کنکور کافی هستید..


مانشت ۴۳ : بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟ جواب شما به این سوال چی هست؟

فکر نمیکنم..یه ۲ ساعتی طول کشید تا همه رو جواب دادم...


مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟

خیلی عالیه...متاسفانه قبل کنکور اصلا وقت نداشتم بیام اینجا...اما از بعد از کنکور جاشو با فیسبوک عوض کردم...


از اینکه با دقت و صبر و حوصله و صرف وقت به سوالات دوستانتون جواب دادین بی نهایت سپاسگزارم . براتون آرزوی موفقیتهای بیشتر در مسیر علم و دانش و در زندگی دارم.

گر مرد رهی میان خون باید رفت *** از پای فتاده سر نگون باید رفت
تو پای در ره نه و هیچ مپرس*** خود راه بگویدت که چون باید رفت
۲۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , Mahbanoo313 , SarahArshad , mohammadsaleh.samimi , Aurora , MSZ , **sara** , sajad_8900 , انرژی مثبت , zeinab , majid67110 , Mohammad-A , nasogh , hamid-92 , agentv , navid-p , alirrrrrr , nikou , Solmaziranica , elhamak , mojtaba14405 , r.sh69 , Hamed92 , MONA_STAR , ماه بانو , ana_12345 , fatima1537 , zarei1991 , hajar2261 , Mänu , berkeley , negar.28 , mhesabi , banafsheh68 , masoudalmas , dasthayekhaly , comp_s , Helmaa , nana2010 , مورتن , kerm , mis masi , friends , gordafarid , z69e , sattar2 , xani , احسان مومنی , sepidsal , virtual girl , نارین
ارسال:
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۱۲:۵۳ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
خیلی خوبه ، امیدوارم همیشه موفق باشید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۲:۴۰ ق.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
نقل قول: مانشت ۳۹ : کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.

یه استاد زبان داشتم که با هم خیلی خوب بودیم...همیشه بهم میگفت تو باهوشی..تو میتونی..باقی موارد سرکوفت بود و خراب کردن روحیه...واسه همین سعی میکردم با کسی حرف نزنم تو این مورد...


کلا واسه منم همین بود ، منو مسخره می کردن و .... اما من به راهم مطمئن بود حتی اگه امسال باز قبول نمیشدم بازم شبانه روز می خوندم،چون این طور درس خوندن واسم ۲ سر برد بود هم کنکور هم آزمون استخدامی.


حالا دیگه تو رو داشتن خیاله
دل اسیر آرزوهای محاله
۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mohammad-A , Helmaa , kerm , virtual girl
ارسال:
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۴:۳۱ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
سلام ممنون
آقا کمی در مورد مهندسی نرم که گفتی قوی هستی راهنماییم کن.
من چایم صفره و ۲ فصل از پرسمن ۷ رو خوندم اصلا مثل اینکه مارو گذاشته سرکار و پوران مثل اینکه بهتره؟آیا حتما باید پرسمن خونده شه؟چطوری این فطلاشو با پوران مپ کنم که شبیه همارو با هم بخونم من پیزی از فصلاش نمیفهمم!!!من هدفم رتبه یک هست. تنها مشکلم مهندسی نرم و زبان هست ظاهرا!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۶:۴۵ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
راستش هیچوقت اونی که ۱ میشه به دنبال رتبه ۱ نبوده...ولی ایشالا که شما میرسی بهش...شما از پوران شروع کن...بعد از خوندن چند دور پوران...اگه احساس کردید یه سری مطالب هست که هنوز برای یادگیری جا داره به سراغ منبع برید...

Real education must ultimately be limited to men who insist on knowing, the rest is mere sheep-herding
Erza Pound
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mohammad-A , mammad_asir , kerm
ارسال:
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۷:۴۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ ۰۷:۵۵ ب.ظ، توسط Mänu.)
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
من همیشه از برنامه ام عقب میفتم این بزرگترین مشکلمه.شما تو تابستو ن روزانه چندتا درس تو برنامتون بود؟؟؟من ۳ یا ۴ تا درس رو باهم میخونم تموم که شدن درسای بعدی رو جایگزین میکنم ولی ۴تا درس قبلی هیچ وقت رو تاریخ که تعیین کردم تموم نمیشن

موفق باشید واقعا بهتون تبریک میگم انشالله همون انتخاب اولتون قبول بشید

من اناری را، می کنم دانه، به دل می گویم:
خوب بود این مردم ، دانه های دلشان پیدا بود.
می پرد در چشمم آب انار: اشک می ریزم.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۰۲ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
توی تابستون این درس هارو کامل خوندم:
۱.طراحی الگوریتم
۲.ساختمان داده
۳.سیستم عامل
۴.هوش مصنوعی
۵.پایگاه داده
معمولا روزی بیشتر از ۲ درس رو نمی خوندم..از صبح تا حدود ساعت ۱۴ یه درس...بعد از اونهم یه درس دیگه...اگه از تابستون شروع کنید و ساعت مطالعتون زیاد باشه امکان نداره وقت کم بیارید...چون اصلا زیاد نیستن...امسال هم که ساله دومتونه و مطمئنم که کلی وقت اضافی هم میارید...

Real education must ultimately be limited to men who insist on knowing, the rest is mere sheep-herding
Erza Pound
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mohammad-A , Victorious , Mänu , kerm
ارسال:
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۰۲ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
معدلتون چند بود؟؟

من اناری را، می کنم دانه، به دل می گویم:
خوب بود این مردم ، دانه های دلشان پیدا بود.
می پرد در چشمم آب انار: اشک می ریزم.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۰۳ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
۱۴.۶۵

Real education must ultimately be limited to men who insist on knowing, the rest is mere sheep-herding
Erza Pound
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mohammad-A
ارسال: #۱۰
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۰۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۲۵ ب.ظ، توسط Mänu.)
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
دوتا درس رو کامل تموم میکردین بعد میرفتین سراغ درس های بعدی؟؟

من اناری را، می کنم دانه، به دل می گویم:
خوب بود این مردم ، دانه های دلشان پیدا بود.
می پرد در چشمم آب انار: اشک می ریزم.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۱۱ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
نه...روزی ۲ درس میخوندم...حالا از یه جایی شروع میکردم و سعی میکردم به یه جایی برسونمش...مثلا توی یه نیم روز میشستم از ساختمان داده(صف و پشته و لیست پیوندی) رو میخوندم و تست میزدم...توی نیم روز دیگه از درس مثلا سیستم عامل(حافظه مجازی) رو میخوندم و تست میزدم...شما فکر کنید با این روش چند بار میتونید درس ها رو دوره کنید...

Real education must ultimately be limited to men who insist on knowing, the rest is mere sheep-herding
Erza Pound
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mohammad-A
ارسال: #۱۲
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۴۱ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
منظورم اینه که مثلا شنبه سیستم عامل حافظه مجازی رو خوندی و ساختمان هم پشته حالا یکشنبه باز فصل بعدی ساختمان وسیستم کل هفته تا وقتی که اینا تموم میشدن؟بدن میرفتین سراغ مثلا هوش وپایگاه؟؟اینجوری؟

من اناری را، می کنم دانه، به دل می گویم:
خوب بود این مردم ، دانه های دلشان پیدا بود.
می پرد در چشمم آب انار: اشک می ریزم.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۳
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۴۶ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
نه...فردا ۲ تا درس دیگه رو میخوندم...اینجوری در هفته به هر درس بیش از ۱ روز زمان میدادم و همزمان چندتا درس رو جلو میبردم..کلا از پشت سر هم یه درس رو خوندن بدم میومد...تازه همیشه میگفتم کاش بینش و ادبیات هم داشتیم لابلای این درس ها میخوندم یه خورده از این حال و هوا در میومدم....البته این روش من درآوردی خودم بود...شما هرجوری که دوست داری و راحت تری بخون...

Real education must ultimately be limited to men who insist on knowing, the rest is mere sheep-herding
Erza Pound
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mohammad-A , Mänu , ماه بانو , sara_sb92 , sepidsal
ارسال: #۱۴
۱۹ خرداد ۱۳۹۱, ۰۸:۵۲ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
اتفاقا روش جالبیه خسته کننده هم نیست آدمم نگران بقیه درسا نیست باید امتحان کنم بینم چطوریه.ممنونم که جواب دادین براتون آرزوی موفقیت در همه مراحل زندگی میکنم

من اناری را، می کنم دانه، به دل می گویم:
خوب بود این مردم ، دانه های دلشان پیدا بود.
می پرد در چشمم آب انار: اشک می ریزم.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: arixooo
ارسال: #۱۵
۲۰ خرداد ۱۳۹۱, ۰۷:۲۸ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۳۱ گرایش ۱و۴ آی تی ۹۱
تبریک

شهر شلوغ شد قورباغه هفت تیر کش شد
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: arixooo


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۲۶۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۹۳۵ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۲۸۳ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۵۱۱ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi
  حل تمرین شدن و مصاحبه دکتری siiib70 ۱ ۳,۲۱۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
Smile مصاحبه با رتبه ۱۹ امنیت و شبکه pouya47 ۲۴ ۲۲,۲۷۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: saharitst
  مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی Happiness.72 ۹۸ ۱۰۸,۳۵۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Ali001100
  اعتراض به حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری q88lp ۱ ۲,۲۷۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Rezaja
  مصاحبه جذب مدرس دانشگاه علمی و کاربردی shakiba.70 ۰ ۲,۱۸۹ ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: shakiba.70
  ایده تز دکتری در مصاحبه دکتری wskf ۱ ۳,۳۴۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close