زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۲:۴۹ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

mohammaad
(داره از مانشت بالا می ره)
داره از مانشت بالا می ره
**

تاریخ ثبت نام: ۰۴ آبان ۱۳۹۳
تاریخ تولد: تعیین نشده
زمان محلی: ۲۹ March 2024 , 02:49 PM
وضعیت: آفلاین

مقبولیت: ۱۲/۳+
۲
۰

اطلاعات انجمن mohammaad
تاریخ عضویت: ۰۴ آبان ۱۳۹۳
آخرین بازدید: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ ق.ظ
کل ارسال‌ها: ۱۸ (۰/۰۱ ارسال در روز | ۰ درصد از کل ارسال‌ها)
(یافتن تمامی موضوع‌هایافتن تمامی ارسال‌ها - )
مدت زمان آنلاین بودن: ۱ روز, ۵ دقیقه, ۴۶ ثانیه
اعتبار: ۰ [جزییات]

اطلاعات تماسِ mohammaad
وب‌ سایت:
ایمیل: ارسال یک ایمیل به mohammaad.
پیام خصوصی: ارسال یک پیام خصوصی به mohammaad.
شماره‌ی ICQ:
شناسه‌ی AIM:
شناسه‌ی Yahoo:
شناسه‌ی MSN:
اطلاعات اضافی درباره‌ی mohammaad
جنسیت: آقا
مکان زندگی شما:
رتبه کنکور ارشد؟:
دانشگاه کارشناسی:
وضعیت: پشت کنکوری ارشد
دانشگاه کارشناسی ارشد:
دانشگاه دکتری:
گرایش:
لینک مصاحبه با مانشت:


نظرهای کاربران
 پوونه (۲۰ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۲ ق.ظ)
mohammaad,
خب با اجازه من هم جواب پیام پروفایل و هم پیام شخصی رو یه جا بدم.
در مورد فنوتیک ها قبلا در پیام شخصی ها عرض کردم که چطوری هستن. و حتی یادمه یک لینک هم از دیکشنری آنلاین آکسفورد بهتون دادم که فنوتیک رو با یک مثال از رو اون توضیح دادم. یک کمی تو سایت های زبان بگردید شاید مطالبی بهتر برای آموزش فنوتیک ها پیدا کنید.
فعلا کتاب steps رو که دارید از همون شروع کنید اگر واقعا فکر میکنید سطح زبانتون خیلی خیلی پایینه. کتاب خوبیه و متن هاش کوتاه هستن و حوصله بر نیست. ولی اگر فکر میکنید کمی خوب هستید به نظرم select readings هم خوبه. من فکر میکردم سه سطحه و اصلا اون یکی کتاب رو من ندیدم تا حالا. اگر سطح پایین تر ازpre-intermediate داره تو کتابفروشی نگاه کنید ببینید چطوریاست و از کدوم سطح شروع کنید بهتره. چون اون سطح رو من ندیدم نمیتونم دقیق بهتون بگم کدومش رو بگیرید.
در رابطه با کنکور هم.. خب بد نبود کنکورم. اما خوب هم نبود. میخوام عالی باشم و واسه همین بله، به احتمال زیاد پشت کنکور میمونم. قبل از کنکور هم گفته بودم از ۱ اسفند شروع میکنم. و هنوزم مصمم هستم از ۱ اسفند حتما درس خوندن رو شروع کنم. بعضیا میگن از ۱ اسفند زوده اما من دوست ندارم زیاد از شرایط درس خوندن دور شم. در مورد خودتون هم ببینید کی واقعا آمادگی دارید شروع کنید برای کنکور. ریاضی هم من خودم به شدت ضعیفم و بزرگترین مشکلم اصلا ریاضیاته. فکر نمیکنم در این مورد هم بتونم دقیق و خوب راهنمایی کنم.الان من همون کل هستم که اگر طبیب بودم سر خود دوا نمودمBig Grin Big Grin Big Grin به نظرم سوال هاتون در مورد برنامه ریزی وغیره رو بهتره از رتبه های برتر کنکور بپرسید یا از آقای جهانی که هم رتبه برتر کنکور هستن و هم مشاور کنکور. وایشون خیلی خوب میتونن راهنماییتون کنن.
 parisa68 (19 بهمن ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۱ ق.ظ)
mohammaad, سلام اگه خیلی صفری نباید با مقاله شروع کنی باید با چیزای پایه شروع کنی. الان کتاب زیاده واسه یادگیری. باید اول سعی کنی زبان عمومیو یاد بگیری بعد بری سراغ زبان تخصصی. کتابای یادگیری گرامر و همچنین لغت. همین کتابای کنکوری رو بگیر و اونا رو بخون که یادگیریت تو قالب کنکور باشه.
 parisa68 (19 بهمن ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۱ ق.ظ)
mohammaad, سلام اگه خیلی صفری نباید با مقاله شروع کنی باید با چیزای پایه شروع کنی. الان کتاب زیاده واسه یادگیری. باید اول سعی کنی زبان عمومیو یاد بگیری بعد بری سراغ زبان تخصصی. کتابای یادگیری گرامر و همچنین لغت. همین کتابای کنکوری رو بگیر و اونا رو بخون که یادگیریت تو قالب کنکور باشه.
 infinity31 (18 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۶:۵۱ ب.ظ)
mohammaad, مقاله متنش آسون هست، ولی نه برای شما که می گید زبانتون در حد صفره، من خودم کلاس رفتم و خیلی مطالعه کتاب نداشتم که بتونم کمکتون کنمم متاسفانه. فیلم زبان اصلی هم که نمی تونه برای شما موثر باشه. یک جستجویی بکنید، فایل الکترونیکی کتاب هایی که می بینید رو دانلود کنید و ببینید که قادر به خوندن و پیشرفت باهاش هستید یا نه، و اگه در سطح شما بود، و یا یکم بالاتر، کاغذیشو تهیه کنید.
 fo-eng (18 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۳:۴۱ ب.ظ)
راستش آشنایی با این کتاب ندارم. ولی مطمئنا خوبه چون دارید از یک جایی شروع می کنید. ایشالله موفق باشید.
 fo-eng (18 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۱:۳۸ ب.ظ)
در کل تمام چیزهایی که شما بهش احتیاج دارید از جمله روحیه، منابع عالی، روش خوندن و هزار مساله دیگر درون این تجربیات بچه ها به کرار پیدا میشه!
ببینید من سالها قبل زبانم در حد صفرتر از شما بود. در کل از درس زبان متنفر بودم چون همیشه بحث گرامر رو پیش می کشیدند معلم ها و منم ازشون سر در نمی آوردم. با زبان نصرت آشنا شم و اونو گوش دادم. اون همه ی مساله نبود ولی کافی بود. استارت کار من با اون شروع شد و نحوه ی ساختن جملات انگلیسی در ذهن من ایجاد شد و بعدش هم انگلیسی در سفر رو جلد ۱ و ۲ خوندم اینها یکسری مهارت های عمومیش بود و اصلا هم به کامپیوتر ربط نداشت!
بعد آقای مقسمی یک کتابی داره بنام درس و کنکور سریع زبان تخصصی کامپیوتر. از همه چیز توی کامپیوتر درونش گفته و به انگلیسی و فارسی ترجمه کرده!
ببینید برید کتابفروشی و کتابهای تخصصی زبان رشته کامپیوتر رو ببینید و انتخاب کنید. شاید فرضا من این مقسمی رو دوست داشته باشم ولی شما با یک کتاب دیگه راحت تر باشید. در کل من از زبان نصرت در ۹۰ روز شروع کردم و بعد اون فقط سعی کردم کلمات کامپیوتر رو حفظ کنم و بلد باشم.
الانم خیلی عالی نیستم ولی در حد کارهای خودم می تونم.
اینها رو که کردید بعدش برید چند تا کناب تخصصی انگلیسی کامپیوتر بگیرید و کم کم شروع کنید به ترجمه. خودش درست میشه! ولی اولش نحوه چیدمان جملات رو باید بلد بشید! روش جی۵ هم هست که برای حفظ کلمات خوبه و حتی خود شرکت جی۵ کلمات در سطح تافل و اینا رو هم واسه فروش گذاشته!
در خصوص مقالات هم می گردم ببینم چیزی می تونم پیدا کنم! حتما واستون می گذارم!
کتاب داستان هم که دوستان گفتند خیلی خیلی عالیه! در کل باید از یک جایی شروع کنید. خودش استارت کاره و بعد کم کم شروع میشه!
 پوونه (۱۷ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۲ ب.ظ)
mohammaad,

من هنوز جواب ندادم به پیام شخصی ها
من یه کمی تنبلم تو تایپ کردن:دی
امروز هم خواستم جواب بدم که چون شب رو هم نخوابیدم نتونستم بفهمم چی به چیه و جوابتون رو تایپ کنم.
،
چه خوب که گرفتید
زیرنویس فارسی داره؟
 انرژی مثبت (۱۷ بهمن ۱۳۹۳ در ۰۴:۳۱ ب.ظ)
mohammaad, سلام. من اونچه به نظرم میرسه میگم خدمتتون ولی لزوما نباید بهترین باشه. می تونید توی تالار زبان مطرح کنید تا دوستان بیشتر پاسخ شما رو بدن.
خب این طور که گفتید موبایل و لب تاب نمی تونید ببرید پس چیزی گوش نمیتونید بدید. این که گفتید می خواید زبان رو تقویت کنید باید دید هدف چیه. یه وقت شخص می خواد کلا قوی کنه زبانش رو چون می خواد مثلا ایمیل انگلیسی بده می خواد خارج از ایران باشه یا همچی چیزی در این صورت تقویت همه مهارت های نوشتاری، گفتاری، شنیداری و خوندن ضروریه. یه وقت هست که شما می خواید بیشتر با متن های انگلیسی سرو کار داشته باشید که بخونید و متوجه بشید پس مهارت خوندن بادی تقویت بشه بسته به هدفتون این که چه کاری می تونه بهتر باشه فرق می کنه. اگه برای این منظور می خواید می تونید برای کلمه با ۵۰۴ شروع کنید و برای گرامر هم از گرامرهای ساده که کتاب معمولا براشون زیاده و grammer in use به نظر من خوبه. به سرعت سراغ متن های ثقیل مثلا مقالات نرید چون در هر صورت اونها با یک پیش زمینه علمی برای خواننده نوشته می شه و حتی فرد با مدرک کامپیوتر نیم تونه بگه توی همه زمینه های کامپیوتری می تونه مقالات رو بفهمه و این طوری زده می شید. اگر حوزه خاصی هست که دوست دارید و درش مهارت یا تخصص دارید و یا در حد معمول موضوعات و مقالاتش رو می فهمید می تونید بخونید مقاله. ولی در کل خوندن مقاله برای افزایش علم در اون زمینه هست و چون علمی هست خیلی از اصطلاخات و موارد دیگه ای که انگلیسی زبان ها در صحبت های روزمره بکار میبرن رو نداره. در مجموع پیشنهادم اینه که با موارد سخت شروع نکنید که زده بشید.
در مورد زبان هم حتما کلاس لازم نیست اگر پشتکارتون خوب باشه خودتون هم می تونید خیلی خوب پیش برید فقط ناامید نشید
موفق باشید
 sabafarhadi (15 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۷:۴۰ ب.ظ)
mohammaad,
سلام. بهت پیشنهاد میکنم قبل از هرچیزی به این دو تا وبسایت سر بزنی:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مخصوصا توی سایت lingq حتما ثبت نام کن کورسهای آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته رو به طور رایگان داره این وبسایت خیلی بهم کمک کرد.
esl-lab هم همینطور برای تو که میخوای از پایه شروع کنی خیلی سایت خوبیه.
و اما در مورد مقاله، به نظر من بجای اینکه بری سراغ مقاله های ISI،‌ در موردموضوعات مورد علاقه ت مثلا همین پردازش تصویر توی گوگل سرچ کن (از یوتیوب هم میتونی استفاده کنی) و درکنارش یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی هم تهیه کن (پیشنهاد من آکسفورد یا لانگ من) و کلمات جدید رو ی جایی یادداشت کن تا بعدا بتونی بهشون مراجعه کنی.
برای یادگیری انگلیسی نیازی به کلاس رفتن نیست. به نظرم اینترنت خودش بهترین آموزشگاه دنیاست Wink
موفق باشی...
 Good! (13 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۸:۰۶ ب.ظ)
mohammaad,
اوکی
ببینید متاسفانه من هنوز بینایی ماشین و پردازش تصویر پاس نکردم و اطلاعاتی هم از این فیلدها هم ندارم.
شما به فارسی و انگلیسی در نت و همینطور scholar.google.com سرچ کنید.کتابها و سایتها و مقالات مختلفی به فارسی و انگلیسی هست که میتونید بخونید و از سایتهای زیر اون مقالات یا کتابهای خارجی رو به طور رایگان یا با اندکی هزینه دانلود کنید: مثلا مقالاتی با عنوان a survey of image processing یا a survey of ..... یعنی جمع بندی مطالب مقالاتی راجع به پردازش تصویر و هر عبارتی که حالا بعد از کلمه survey میاد.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

freepapers.ir

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

و.....
توی همین سایت هم جستجو کنید در مورد شروع هوش مصنوعی مطالبی پیدا میشه
موفق باشید
 Good! (13 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۶:۱۹ ب.ظ)
mohammaad,
راستی یادم رفت بگم. با توجه به پرسشتون مدیر اون بخش رو پیدا کنید و سوالتون رو بپرسید.مثل همین روند کار و گام به گام پیش رفتن.
یک دانشگاه عالی روی رزومه خیلی تاثیر گذاره.اول از همه شریف.دانشگاهایی مث تهران و امیرکبیر و اینها هم بنظرم خیلی خوبن.دانشگاه درجه ۱ دولتی تهران تاثیر زیادی روی رزومه داره و صد البته معدل و...
باز هم از مدیران و دوستان اون سایت بپرسید که خدانکرده اطلاعات غلط نداده باشم.
پس رو امتحان این هفته تمرکز کنید و نگران نباشید. اعتماد بنفس داشته باشید و زنده باد خودم رو فراموش نکنید
موفق باشید Smile
 Good! (13 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۶:۱۰ ب.ظ)
mohammaad,
بالاخره شما میخواهید تافل بدید یا ارشد؟ Smile Smile
شرمندم من خودم اینروزا خیلی کار دارم. و خودمم اولای راهم ومتخصص نیستم.
اون سایتی رو که من به شما معرفی کردم بخونید.هزاران نفر اونجا دنبال اپلای و مهاجرت و... هستن. و کسانی که بدون چشم داشتی به بقیه کمک میکنند هم مدیر هم بقیه دوستان. بعضی ها خودشون سالهاست پذیرش گرفتن و الان جاهای مختلفی مث کانادا آمریکا و... هستن.
حتی میتونید از قسمت نتایج پذیرش به افراد موفق پیغام خصوصی بزنید و کمکتون میکنن.
صفحاتی هست مربوط به شانس پذیرش(مدیران شانس پذیرش شما رو در کشور مورد نظر با توجه به رزومه تون تخمین میزنن)، در مورد نتایج پذیرش اعضا، نتایج ویزا و...و هزاران هزار مطلب دیگه.که میتونید در قسمت سرچ بالای صفحه ی اون سایت پیدا کنید.
البته فقط این سایت نیست و سایت های دیگه هم هست که یه سایت خوب دیگه هم بود اسمش عذر میخوام یادم نمیاد هرچی فکر کردم.
شما فعلا تمام تمرکزتون رو بذارید روی امتحان این هفته.سپس شروع به خوندن مطالب سایت بالا کنید.انشالله یه دانشگاه عالی قبول شید و در آنجا دانشجوهای مشتاق اپلای و اساتیدی هستن که کمکتون میکنن.
نگران نباشید و فعلا روی امتحان این هفته تمرکز کنید.
تنها به هدفتون فکر کنید.
موفق باشید Smile
 Good! (13 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۵:۴۵ ب.ظ)
mohammaad,
اتفاقا بیشتر روی صحبتم برای تافل و جی آر ای بود همونطور که گفتم در مورد زبان کنکور ارشد نمیدونم باید چه لغاتی خوند.
شما اصلا اون سایتی رو که معرفی کردم نگاه کردید؟همه در اونجا برای اپلای دارن اقدام میکنن بخشهای مختلفش رو بخونید حتما کمکتون خواهد کرد.
من خودم هم کتاب ۵۰۴ رو دارم و نه پی دی اف ش رو.اگر برای مرور لغات هم میخواهید میتونید جعبه لایتنر درست کنید. درسته حجیمه و وقتگیر اما شما به موبایل یا حتی mp3 player هم دسترسی ندارید. مقالات رو هم میتونید پرینت بگیرید و یک کتاب خوب دیکشنری مث کمبریج و... تهیه کنید. دوستان در سایت بهتر میتونند در مورد دیکشنری راهنماییتون کنند.
اون سایت(البته نه فقط اون تاپیک بلکه حتی تاپیکهای دیگه مربوط به تافل و جی آر ای) رو مطالعه کنید مطمئن باشید دوستان کمکتون میکنند. Smile
موفق باشید
 Good! (13 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۵:۱۶ ب.ظ)
سلام
خیلی عذر میخوام که دیر جواب میدم سرم شلوغ بود این مدت.
راستش این که شما کلمات هم بلد نیستید بهتره یه مقدار لغت هم یاد بگیرید. من خودم زبانم معمولی بود و شاید حتی خوب هم نبود(در حد دبیرستان یا شاید کمتر) اما به جرات میتونم بگم خواندن مقالات انگلیسی و دیدن فیلم و سریال به شدت کمکم کرد. اینکه بتونید انگلیسی جزو زندگیتون شه انگلیسی فکر کنید صحبت کنید یا شاید خواب ببینید... وقتی جملاتی به انگلیسی درسایتهای خارجی بخونید یا در فیلمها و مراسم خارجی بشنوید و بتونید متوجه کلماتش بشید کم کم هم دایره لغات بالا میره هم مثه کودکی که دستور زبان بلد نیست اما زبان مادریش رو یاد میگیره شما هم ناخودآگاه یاد میگرید.البته لهجه به لهجه هم متفاوته.من خودم روی لهجه امریکایی بیشتر تمرکز میکنم چون هدفم اونه.البته خوبه دستور زبانها رو هم بدونید تا کمک بیشتر در جهت جمله سازی کنه.و لغات هم میتونید از کتابایی مث ۵۰۴ شروع کنید.البته برای تافل مناسبه این کتاب و تعدادی کتاب دیگه اما برای کنکور نمیدونم. شاید کتاب خاصی باشه که لغات پرتکرار کنکور ارشد رو داشته باشه.یا خودتون تستهای سالهای پیش رو بزنید.
برای یادگیری لغت برای تافل میتونید از این صفحه (باید عضو باشید)
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
و هر صفحه ای که فکر میکنید خوبه تو نت تو فیسبوک و همه جا جستجو کنید و ببینید متد کدوم رو بیشتر میپسندید.
تجربه من:تعداد کمی شایدم خیلی کمی لغت بلد بودم.با موزیک خارجی و ترجمه اون لغات و تلفظ بیشتری یاد گرفتم. با خوندن مقاله مهارت و اعتماد بنفسم خیلی بالاتر رفت و با دیدن سریال و مزیک وش کردن بهتر شدم. به دلیل اینکه رشته م کامپیوتره برای ارور ها یا کمک هایی که حین برنامه نویسی لازم داشتم در سایتهای خارجی جستجو میکردم. فیلم آموزشی زبان سی شارپ رو به دلیل اینکه هیچ زیرنویسی براش نبود باید فقط گوش میکردم و یاد میگرفتم(البته در اون فیلم با اون لهجه غلیظ آمریکایی صحبت نشده بود و سعی شده بود روان باشه تا برای همه دنیا قابل استفاده باشه) اما بنظرم هنوز برای ریدینگ جای کار دارم و سختمه و البته خیلی قسمتهای دیگه در لیسنینگ و.... اما خیلی خوبه که گوش آدم عادت کنه. و البته این رو هم بگم که اینطور که "شنیدم" امتحاناتی مث تافل حالت science دارن و با دنیای فیلم و سریال متفاوته. و من هنوز خیلی کار دارم و هنوز ۵۰۴ رو هم تموم نکردم.
اگه بعضی کلمات یا جملات ترجمه ش براتون سخته حتی میتونید از گوگل ترسنلیت استفاده کنید.درسته معمولا جمله بندی افتضاحی میده Big Grin ولی اون خط مشی رو شاید بتونید توش پیدا کنید یا متوجه شید اون کلمه در اون جمله چه معنی ای میده
مقاله هم میتونید در scholar.google.com جستجو کنید. نمیدونم متنشون چقدر متفاوته ولی میخواهید حالا برای شروع از ISI شروع نکنید از مقالات نویسنده های غیر انگلیسی زبان که زبون مادریشون انگلیسی نیست ولی انگلیسی مقاله نوشتن و اعتبار کمتری دارن استفاده کنید.

این چیزایی بود که به نظر من اومد بگم.امیدوارم درست باشن و تونسته باشم کمکی کنم Smile موفق باشید
 AmiriManesh (13 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۲:۲۵ ب.ظ)
سلام،
آقای جهانی بهتون پیشنهادهای خوبی دادن. بنظرم با کلمات شروع کنید.
 MShariati (12 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۳:۳۸ ب.ظ)
mohammaad,

سلام
منم زبان رو همین‌جوری و از روی علاقه‌ای که از زمان مدرسه بهش داشتم یاد گرفتم و خودمو از خیلی‌ها که برای این کار پول خرج کردن موفق‌تر می‌دونم.

اونجوری که شما میگی که زبانت خیلی ضعیفه، من پیشنهاد نمی‌کنم یکراست بری سراغ خالص متن انگلیسی خوندن؛ از کتاب‌های آموزشی استفاده کن که بخشی از متن‌شون فارسیه.

در مورد محتوای متون، مهم اینه که چیزی که می‌خونی برات جذابیت لازم رو داشته باشه، خب یکی زیاد شخصیتش علمی نیست و بیشتر دنبال خوش گذرونیه! خب ایشون فیلم و سریال رو انتخاب می‌کنه؛ یا مثلاً یکی تشنه‌ی تحقیق روی موضوعی مثل گراف یا طراحی وب هست، میره سایت‌های علمی و غیر علمی (ویکی‌ها و سایت‌های تخصصی) مرتبط با این مبحث و اوقات خوشش رو اونجا برگزار می‌کنه. مهم اینه که با محتوا ارتباط بر قرار کنی و جذبت کنه.

چون گفتی به هوش مصنوعی و پردازش تصویر علاقه داری پیشنهاد می‌کنم متن زیر رو که ترجمه‌ی فصل اول از یک کتاب پردازش موازی هست (ترجمه‌ش کار خودمه)، به همراه متن اصلی که تو نت پیدا میشه بخونی:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


در نهایت اینم بگم که دنبال یک راه جادویی نباش که مثلاً دو سه ماهه تبدیلت کنه به استاد زبان انگلیسی! رمز و جادوش همون علاقه و پشتکاره و در دراز مدت جواب میده و زیاد روی روش‌ها حساس نباش.
 پوونه (۱۲ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۶ ب.ظ)
mohammaad,

اینم نگرانی نداره:دی
راه حل مشکل زبانت دست منه چون خود من هم بیشتر خودم خوندم زبان رو.. و زیاد کلاس نرفتم و انصافا تو این مورد ادعا دارم Big Grin
من به کلاس هیچ اعتقادی ندارم.
تو پیام شخصی میگم چیکار کن. فقط اگه اجازه بدی تا شب جوابت رو پی ام کنم. الان کارت ها اومده تو جو کارت ورود به جلسه هستم. از استرس دارم میمیرم:دی
 peniya (11 بهمن ۱۳۹۳ در ۰۸:۴۶ ب.ظ)
mohammaad, هر سال یه شوک بد به جامعه تحصیل کرده وارد میکنن! یه دوستی بهم گفت:"شما که داری تلاشتو میکنی، پس چرا بهترین تلاشتو نکنی؟ اگر هم نشد، حداقل میدونی که تو خواستی و تلاش کردی! پس افسوس نمیخوری". شما هم تلاشتون رو بکنید و به این حرفا ۱ لحظه هم فکر نکنید.
 پوونه (۰۹ بهمن ۱۳۹۳ در ۰۳:۰۵ ب.ظ)
mohammaad,
سلام. تشکر. شما خوب هستید؟
،
خب اگر این خبر واقعا درست باشه و سنجش فکر و خیالاتی داشته باشه برای من و شمایی که شاید معدل خوبی نداریم و دانشگاهمون هم دانشگاه تراز اول نیست، خیلی بد میشه.
چون به ندرت پیش میاد که اساتید مثلا شریف مایل باشند دانشجوی دانشگاه های دیگه رو پذیرش کنن.
ولی با این حال فکر نمیکنم این اتفاق بیفته.سنجش هر سال یک تصمیمی میگیره و خودش هم نمیدونه با خودش چند چنده. فوق فوقش این طرح اجرا میشه اما مثل کنکور سال پیش و یا کنکور آی تی امسال همه مانشتی ها جمع میشیم میریم سنجش و وزارت علوم و اعتراض میکنیم به این طرح و همه چی درست میشه.
البته موافقان این طرح کسانی هستند که کارشناسی دانشگاه سطح پایینی بودن اما در کنکور ارشد تونستن شریف، امیرکبیرو غیره قبول بشن و الان به نفعشونه این قانون اجرا بشه چون واسه دکتراشون دیگه نیازی به آزمون ندارند و خیالشون راحت شده.
تنها درصد ناچیزی از کل دانشجویان کشور از دانشجویان شریف هستند. مسلمه چنین طرحی اجرا بشه همه اعتراض میکنند. در کل نگران نباشید. سنجش یه شبه تصمیم میگیره یه شبه نظرش عوض میشه.
،
اما در مورد بقیه مواردی که فرمودید.. من هم پایه تحصیلی خوبی نداشتم. معدل پایینی هم دارم. از دانشجویان غیرانتفاعی هستم. دیرتر از همه برای ارشد امسال شروع به خوندن کردم (از ۱۵ مهر) و کمتر از همه خوندم. اما الان احساس پایه تحصیلی نسبتا خوبی دارم و به خاطر اینکه میخوام حتما تهران قبول بشم تصمیم دارم سال بعد کنکور بدم.
ینی با کمتر از ۳ ماه درس خوندن پایه تحصیلیم رو از صفر(و یا حتی منفی!) به یه سطح خوبی رسوندم. انتگرال هم انقدر سخت نیست. بهتون توصیه میکنم سری به سایت مکتب خونه بزنید و از ویدیوی کلاس درس اساتید شریف استفاده کنید. و اگر حین یادگیری مثلا به مبحثی رسیدید که باید انتگرال بلد باشید بهتره از اینترنت یا کتاب ریاضی عمومی ۱ این مشکل رو رفع کنید. در مورد زبان هم سعی کنید اول کتاب زبان عمومی و زبان تخصصی دانشگاهتون رو دقیق بخونید و لغت هایی که بلد نیستید رو یادداشت کنید و بعد معنیشون رو حفظ کنید. بعد از این دو کتاب به سراغ ۵۰۴ و جزوه گرامر زبان عمومی یک موسسه(مثل مدرسان، ماهات ، پارسه و ...) برید.
پس اگه پایه تحصیلی ندارید نگرانی نداره. فقط توصیه اکیدم به شما اینه سعی کنید تا مهر یک دور خیلی خوب درس ها رو بخونید. من اگر فقط سه ماه زودتر میتونستم شروع کنم به خوندن(که خب چون دانشگاه میرفتم واقعا نتونستم زود شروع کنم) الان مسلما ادعا میکردم که شریف قبولم Big Grin
نمیدونم از کی شما صلاح میدونید شروع کنید ولی باز هم تاکید میکنم تا مهر حتما و حتما یک دور بخونید تا پایه تحصیلیتون بهتر بشه و از مهرماه که رسما کنکوری میشید مجبور نباشید از صفر شروع کنید. به نظر من هر چه زودتر بهتر. من که خودم دقیقا یک هفته بعد از کنکور امسال دوباره شروع میکنم به خوندن و مسلط شدن.
موفق باشید.
 NP-Cσмρℓєтє (۰۹ بهمن ۱۳۹۳ در ۰۹:۴۳ ق.ظ)
mohammaad,
اول زبان عمومی , یعنی یا کتاب پارسه یا یه کتاب خوب دیگه که زبان عمومی رو خوب گفته باشه , بجای اینکه رو گزامر وقت بذاری روی لغت وقت بذار , گرامر رو هروقت شروع کنی دیر نیست , اول باید لغت یاد بگیری
البته من جزوه ی زبان عمومی دکتر نیک پور رو پیشنهاد میکنم , هرچند خودم نرسیدم بخونم , فقط چندتا pdf شو خوندم ولی کلکسیونی از لعتهای ۵۰۴ و ۱۱۰۰ و تافل و... رو جمع کرده که تو ارشد پر تکرار هستن, تو اینترنت سرچ کنی به سایتش میرسی
۵-۶ ماه مداوم روی این زبان وقت بذار مثلاً تا تیر؛ بعد ویس های زبان تخصصی پارسه هستن اونا رو از این مانشت دانلود کن و با کتاب زبان تخصصی پارسه که طبق همون ویس ها هست جلو برو , خیلی کمک میکنه , من محدودیت وقتم خیلی زیاد بود و هرگز فک نمیکردم روزی پشیمون شم , که شدم!! وقتت رو با هیچ چیزی محدود نکن, هیچ چیزی! حتی کار!
زبان رو هر روز تکرار کن , لایتنر به حفظ کردن لغتا خیلی کمک میکنه! ازون هم کمک بگیر
موفق باشید

You can't send a comment to this user because your usergroup can't send comments.

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close