تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: سوال از فصل RTL
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این سوال خیلی شلوغ شده اصلا نمیتونم استنباط کنم برای این سوالات بهتره از گزینه ها کمک بگیریم و مدار چک کنیم یا مدار چک بشه؟!!!
جوابش گزینه ۳
[attachment=7381]


این دو سوال چه فرقی باهم دارند آخه ؟؟!!! اولی ۲و۲ میشه دومی ۳و۳!!!!
[attachment=7382][attachment=7383]

این سوالم که...Undecided جوابش گزینه1
[attachment=7384]
لطفا توضیح دهید

ممنون
این سوالات شما مفهمومی و نیاز به کلام دارن ! با نوشتن کار شما درست نمیشه ! تا عصر با ویس توضیح میدم و آپلود میکنم.
پس تحمل بفرمائید.
واسه سوال اول بهتره هر کدومو از قسمت then شروع کنی ببینی چه شرطی میخواد، مثلا تو گزینه یک داریم که R3 --> R1 که این کار شرطش اینه که ورودی سوم انکدر انتخاب شه که ینی باید اون AND یک بشه که ینی باید R2 باید صفر باشه که NOR ش بشه یک و R1 نباید صفر باشه چون اینجوری NOR ش میشه یک و اگه قبل ورودی AND دوباره NOT بشه میشه صفر که باعث میشه حاصل AND بشه صفر ، پس این گزینه رد میشه.یکم اگه دقت کنی میتونی واسه بقیه گزینه ها هم همینجوری استدلال کنی.

واسه سوال دوم اینکه ، نگاه کن اینجا باس مشترک داریم که با هر پالس یه مقدار میتونه روش قرار بگیره ، اونی که جوابش میشه 3و3 به خاطر همینه ، ینی یه پالس مثلا R1 میره تو A یه پالس R2 میره تو B و یه پالس هم با هم جمع میشن.اون یکی هم همینجوریه ، با این تفاوت که فقط یکی از ثبات ها با یه پالس میره تو T-reg و اون ثبات دیگه مستقیم به ALU وصله و تو پالس دوم با هم جمع میشن.

سوال سه رو من با عدد گذاری حل کردم.شما هم عدد میتونی عدد گذاری کنی یا به الگوریتم تقسیم که تو کتاب پوران هم هست مراجعه کنی.
، منم داشتم ویس بعضی هاشونو درست میکردم که منصرف شدم (دوستمون جواب بعضی تست ها رو لطف کرد داد) ولی این ویس رو گوش کنید :
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
اگه نیاز به توضیح اون دو تا دیگه هم داشتین بگین. الان حس پاسخ دهیم کور شده ! Big Grin
لینک مرجع