05 اسفند 1391, 09:16 ب.ظ
مرسی که به کاربرتون احترام گذاشتید بدونه یه اعلام کردن اسم تاپیکم رو عوض کردید و ادغام کردید , و تاپیکه دیگه ام رو پاک کردید
خوب یه جمله یک خطی مینوشتید که تاپیکتون رو به اون دلیل ادغام کردم یا پاک کردم که آدم بهش بر نخوره
هرچند همیشه خیلی جاها باید بهمون زور بگن یا توهین کنند و ما خفه شیم
حالا این دلیل نمیشه چون سرتون شلوغه دیگه به این مسایل اهمیتی ندید وقتی این همه مدیر هست و این مسولیتهای سنگین رو قبول کردید باید همه چیزش رو بپذیرید
البته این فرهنگه ما ایرانی هاست
می خوام یه داستان بگم
یه روز یه هیات از ایران پاشدند رفتن ژاپن یه کارخانه قطعات بخرن بعد از کلی اذیت کردن سهام داران کارخانه از خرید پشیمون شدند واسه همین رو شون نشد معذرت خواهی کنند بدونه خداحافظی و زود سوار ماشین شدند برگشتند برن فرودگاه و برگردند ایران.
اما تو فرودگاه دیدن سهام داران کارخانه ایستادن
به خاطر همین جا خوردن و با خودشون گفتن الان بهشون بعد از این همه دردسر انداختنشون چطور بگیم پشیمون شدیم
که در این هنگام صاحب کارخانه با یه دسته گل ! جلو اومد و گفت ما احساس کردیم که شما پشیمون شدید و ما اومدیم اینجا که ازتون تشکر کنیم که به کارخانه ما سر زدید!!!
حالا نتیجه گیری
چرا ما باید خیال کنیم کاربر یا ارباب رجوع برده ما هستند و ما وظیفه نداریم براشون احترام قائل بشیم و هر طور بخوایم رفتار کنیم یا تهدیدشون کنیم
مرسی که نوشتهام رو خوندید
خوب یه جمله یک خطی مینوشتید که تاپیکتون رو به اون دلیل ادغام کردم یا پاک کردم که آدم بهش بر نخوره
هرچند همیشه خیلی جاها باید بهمون زور بگن یا توهین کنند و ما خفه شیم
حالا این دلیل نمیشه چون سرتون شلوغه دیگه به این مسایل اهمیتی ندید وقتی این همه مدیر هست و این مسولیتهای سنگین رو قبول کردید باید همه چیزش رو بپذیرید
البته این فرهنگه ما ایرانی هاست
می خوام یه داستان بگم
یه روز یه هیات از ایران پاشدند رفتن ژاپن یه کارخانه قطعات بخرن بعد از کلی اذیت کردن سهام داران کارخانه از خرید پشیمون شدند واسه همین رو شون نشد معذرت خواهی کنند بدونه خداحافظی و زود سوار ماشین شدند برگشتند برن فرودگاه و برگردند ایران.
اما تو فرودگاه دیدن سهام داران کارخانه ایستادن
به خاطر همین جا خوردن و با خودشون گفتن الان بهشون بعد از این همه دردسر انداختنشون چطور بگیم پشیمون شدیم
که در این هنگام صاحب کارخانه با یه دسته گل ! جلو اومد و گفت ما احساس کردیم که شما پشیمون شدید و ما اومدیم اینجا که ازتون تشکر کنیم که به کارخانه ما سر زدید!!!
حالا نتیجه گیری
چرا ما باید خیال کنیم کاربر یا ارباب رجوع برده ما هستند و ما وظیفه نداریم براشون احترام قائل بشیم و هر طور بخوایم رفتار کنیم یا تهدیدشون کنیم
مرسی که نوشتهام رو خوندید