تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: کاملترین کتاب برای سیستم عاملIT
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان
میخواستم یه مشاوره ای بچه هایی که بیشتر در مورد سیستم مطالعه کردن بگیرم
به نظزتون کدوم کتاب رفرنس برای سیستم بهتر و کاملتره و با کدوم بیشتر میشه تست زد؟
سیلبرشاتز, استالینگ, تننباوم , .........
به نظر شما برای کنکور کدوم کتاب بیشتر مصرف میشه
درود
سیلبرشاتش ویرایش 8 یا 9 کافیه
سوالات ارشد دیده شده از تمریناتش میاد و اگر بتونی حتما فصل نخ رو از سیلبرشاتس بخون
برا تست زدن حقیقت و یا موسوی پوران
(19 خرداد 1392 11:05 ب.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط: [ -> ]اینکه شما در مورد هر درس دنبال کاملترین منبع میگردین و پست میزنید باید بگم معمولا" ممکن نیست.
بسیاری از منابع هر کدام در بعضی مباحث کاملتر از بقیه هستند.
در بسیاری از موارد هم لازم نیست منبع کامل مطالعه بشه. یعنی حالا بشما بگن فلان منبع کامله شما مگه میرسید در همه درسها کاملترین منبع را بخونید.
میشه گفت در سیستم عامل دکتر حقیقت سعی کرده از همه منابع همه چیزشان را بگیره و کامل باشه ولی اونقدر جزئیات داره که داوطلب بطور عادی خسته میشه . شما قراره ده تا درس را امتحان بدین. یه درس نیست که کاملترین را با تمام جزئیات و تمام مهارتها بتونید تو ذهن تون نگهدارید.
اینه که لطفا" از این تاپیکها نزنید چون بقیه که نمیرسند بخونن معمولا" میترسند. بارها شده افراد شکایت میکنن که مانشت ما را میترسونه. رتبه یک علوم پارسا گفته بود مانشت من را میترسونه.:۹

ممنونم باباته جوابتوم ولی ربطی به ترسوندن نداره چرا که (به نظرم اگه قبل کنکور بترسی بهتره تا سر جلسه کنکور از سوالا بترسی Big Grin )
من دارم در مورد خودم سوال میکنم و نه در مورد عموم هر کسی برای درس خوندن روشی داره و من دوست دارم تو هر درس کاملترین کتابی که در کنکور استفاده میشه رو بخونم به نظرم اگه 50% درسو 100% بلد باشم بهتره بایه کتابی که کم نوشته 1005 درسو 50% بفهمم !
هر کس شرایط خودشو داره و کسی که بخواد طبق تاپیک من نظرشو عوض کنه مطمعنا اگه اینجارو نخونه جای دیگه نظرش عوض میشه
من پارسال حقیقتو خوندم ولی دوتا تست زدم از اونجای که علاقه به این درس دارم میخواستم بدونم کاملترین کتاب برای این درس چیه که تو کنکورم مصرف بشه اتفاقا به نظرم خیلی هم خوبه همچین سوالای چون به نظرم دیگه حقیقت که همه بهش رجوع میکنن جواب کنکور نمیده! و همه هم یه تفکر غلط تو ذهنشون جا افتاده که سیستم فقط حقیقت . بعد از جلسه کنکور میان بیرون میگن سوالای سیستم کنکورو نمیشه جواب داد. در مورد پایگاهم دقیقا همین وضعه (تاپیک ایجاد کردن به نظرم برای این دو درس واقعا جا داره منم در مورد این دو درس موضوع ایجاد کردم و توی IT واقعا این دو درس عوضایی داره..... )
بازم ممنونم
برو از پایین دانلود کن کتابش رو

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
(20 خرداد 1392 12:37 ق.ظ)Fardad-A نوشته شده توسط: [ -> ]اونی که شما میگید که مثلا" کتاب حقیقت را میخونن و نمیتونن جواب بدهند در اکثر موارد این اتفاقات ربطی به کتاب نداره، مربوط به روش مطالعه است..
معمولا" خیلیها انتظار دارند سوالات کنکور را قبلا" دیده باشند ولی در بعضی درسها سوالات قبلا" دیده نشده و نیازمند چیزی فراتر از تسلط در مطالعه است و داوطلب باید بمرحله تحلیل برسد. مثالش در سیستم عامل زیاد هست.
البته در دانشگاههای مادر در بعضی امتحانات پایان ترم هم اساتید از اینجور سوالات میدن و بچه ها بیشتر اشنا هستند ولی در خیلی جاها دانشجو عادت داره سوال یا نمونه اش را قبلا" دیده باشه.

حرفه شما کاملا درسته اگه قرار باشه نمونه سوالات تو یه کتاب باشه نشدنیه و آدم باید خودش تحلیل کنه .
ولی کنکور 92 من دوتا سوالو اصلا تا حالا در موردش نخونده بودم از سیستم عامل حقیقت که بخوام تحلیل کنم (یکیشو که صدرصد مطمئنم)
دوست داشتم کتابی که میخونم حداقل تمامه مباحث کنکور درونش باشه بعد با مطالبی که یاد گرفتم تحلیل کنم
بازم از جوابتون ممنونم فرداد خان
منبع کنکور اول و اخر کتاب سیلبرشاتس هستش بالا برید پایین بیاین همین کتاب هست
لینک مرجع