تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: معلمی با موهایی از جنس انسانیت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معلم مریوانی وقتی دید موهای دانش آموزش بر اثر بیماری ریخته برای اینکه او ناراحت نشود موهایش را تراشید.
[تصویر:  238538_00602412567948713829.jpg]
ماهان رحیمی دانش آموز کلاس دوم دبستان شیخ شلتوت مریوان پس از مصرف داروهای شیمیایی، موهای سرش ریخت و تاکنون دلیل آن نیز مشخص نشده است و معلمش نیز به جهت تقویت روحیه این دانش آموز اقدام به تراشیدن موهای سر خود کرد.

پدر ماهان رحیمی که در شهر مریوان تعمیرگاه مکانیکی دارد، دو فرزند به نام های ماهان و دریا دارد که دریا نیز به بیماری دیابت مبتلا است و پدر اکنون با دو فرزند بیمار روبرو است.

این اقدام انساندوستانه معلم مریوانی توجه همه را باین معلم فداکار جلب کرد . تا حدیکه این معلم و ماهان امروز پس از دستور رئیس جمهور با وزیر اموزش و پرورش دیدار کردند.
محمدعلی محمدیان که اکنون به همراه خانواده ماهان رحیمی در تهران بسر می برد، گفت: استاندار کردستان با اظهار همدردی با این خانواده آمادگی دولت را برای کمک و حمایت از این دانش آموز بیمار اعلام کرد.

این معلم مریوانی با قدردانی از انعکاس وضعیت این دانش آموز در خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: رسانه ها تاثیر بسیار زیادی در انعکاس این مساله داشتند و از همه آنها قدردانی می کنم.

محمدیان با اشاره به اینکه پس از انعکاس رسانه ای این مساله، از تمام نقاط کشور برای حمایت از این دانش آموز بیمار اعلام امادگی شد، افزود: اگر رسانه ها نبودند این کودک همچنان ناشناخته باقی می ماند.

وی در تشریح وضعیت جسمانی این دانش آموز نیز، گفت: ماهان رحیمی اوایل هفته جاری به تهران منتقل شد و در بیمارستان رازی تحت آزمایش های مختلف قرار گرفت و هم اکنون نیز از لحاظ روحی روانی و جسمانی به نسبت گذشته بهتر است.

محمدیان با اشاره به اینکه یکسری آزمایش از این کودک انجام شده، افزود: آزمایش های ماهان را جهت تشخیص به کشور آلمان ارسال کرده اند و تا ۱۵ روز آینده جواب آن را اعلام می کنند.

وی با اشاره به اینکه ماهان هم اکنون از بیمارستان ترخیص شده است، اظهار کرد: امروز شنبه به مریوان بر می گردیم و منتظر اعلام نتایج آزمایش می شویم.

وی با اشاره به اینکه این آزمایش ها با هزینه های گزافی انجام شد، گفت: دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه این آزمایش ها شد که این مبلغ توسط خانم دکتر تهرانی از پزشکان بیمارستان رازی تقبل شد و همچنین یک خیر به نام آقای یزدی نیز برای حمایت کامل از این دانش آموز اعلام آمادگی کرده است.

این معلم فداکار مریوانی از اظهار همدردی اقشار مختلف مردم و مسوولان در استان کردستان و دیگر استان های کشور قدردانی کرد و گفت: پس از رسانه ای شدن این مساله و مطلع شدن مردم، خیران و افراد بسیاری از جای جای کشور با بنده، خانواده ماهان، مسوولان آموزش و پرورش مریوان و مدیر مدرسه تماس گرفته و ضمن اظهار همدردی، آمادگی خود را برای حمایت از این کودک اعلام کرده اند.
لینک مرجع