تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: آموزش درست کردن پیاز داغ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
(21 تير 1390 01:05 ق.ظ)Maryam-X نوشته شده توسط: [ -> ]تو کتابخونه واقعا دلم می سوخت برای رشته های دیگه که اینا بدون هیچ مانشتی چه جوری درس می خونند.؟؟!

ولی چه خوبه که مانشت برای اوقات فراغت بچه‌ها هم برنامه ریزی کنه.اینجوری بسیاری از این قبیل مشکلات برطرف می شد.اینکه الان درس نداریم اصلا دلیل خوبی برای وقت گذرونی بی مورد یا غرق شدن در سرگرمی‌ها نیست.
Big Grinخوب چه کنیم دیگه ما رشتمون کامپیوتره و فکری به حال خودمون کردیم(باتشکر فراوان از جناب مدیر)اون بیچاره‌ها این کارها براشون هزینه و دردسر داره(این هم از مزایای رشته کامپیوتر.حالا هی بنالید از این رشتهWink)
درمورد اوقات فراغت:مانشت تشکیل میشه از همه ما پس همه باید یه فکری به حال اوقات فراغت بکنن.
موضوعات: "معرفی بهترین کتابها" و "بهترین فیلم ها" خوب بود-یه سایت معما هم بعدا توسط یکی از اعضا معرفی شد که کلی وقتمون رو گرفت!،موضوع "داستانک" هم خوب بود(که اونجا کلی داستان گذاشته شدWink)
حرف پیاز داغ هم همینه پیاز داغ میگه ما که نعمتی به نام مانشت داریم ازش استفاده کنیم و رونقش بدیمSmile
این پیاز داغه هم تاپیک پر طرفداری شده واسه خودش.
(21 تير 1390 08:49 ب.ظ)admin نوشته شده توسط: [ -> ]این پیاز داغه هم تاپیک پر طرفداری شده واسه خودش.


دکتر جان باز شدن این تاپیک از درایت شماست وگر نه دوستان بستنش همون شب اول
دکتر به نظرم باید از این دوست عزیز br2011 که باعث شد تصمیمات مهم و بنیادی تو تالار گرفته بشه‌، قدردانی کنیم . همین تالار پیاز داغ مقدمه اتفاقات جدیدی شد . من که به نوبه خودم از ایشون تشکر می کنم.
بله، حرف‌هایی زدن که من مدتی بود می‌ترسیدم بزنم. خدا رو شکر این روزها تالار یه جونی گرفته و همه چیز داره خوب پیش می‌ره. ان شا الله فعالیت‌های مانشت با وارد شدن به باشگاه ۸۰۰۰ نفری‌ها میره تو یه فضای جدید.
(21 تير 1390 10:16 ب.ظ)parsaNA نوشته شده توسط: [ -> ]دکتر به نظرم باید از این دوست عزیز br2011 که باعث شد تصمیمات مهم و بنیادی تو تالار گرفته بشه‌، قدردانی کنیم . همین تالار پیاز داغ مقدمه اتفاقات جدیدی شد . من که به نوبه خودم از ایشون تشکر می کنم.

شما لطف داری دوست عزیزم
ظرفیت موفقیت‌ها‌ی مانشت بیشتر از این حرف‌ها هست که الان هست
من عنوان تاپیک رو دیدم راستی راستی فکر کردم درست کردن پیاز داغه
این تاپیک هم واسه خودش دورانی داشت
صفحه‌ها: 1 2 3
لینک مرجع