تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: یک صفحه در دو پوشه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان
دارم یک فایل لاگ رو پیش پردازش میکنم. باید صفحات رو توی اون تشخیص بدم. کسی میدونه که آیا میشه به یک صفحه توی یک سایت از طریق دو مسیر دسترسی پیدا کرد، برای مثال:
/harvest-1.2/brokers/www/index.html

و این صفحه:

/Harvest/gatherers/WWW/tmp/index.html

هر دو یکی هستند؟
آیا ممکنه که توی یک سایت، دو صفحه با نام مشابه داشته باشیم؟
ممنون میشم، اگر کسی اطلاعاتی داره، بهم بده.[/align]
منظورتون اینه که اگه دو تا آدرس مختلف تو مرورگر وارد کنیم یه صفحه خاص بیاد؟
(09 شهریور 1393 04:07 ب.ظ)blackhalo1989 نوشته شده توسط: [ -> ]منظورتون اینه که اگه دو تا آدرس مختلف تو مرورگر وارد کنیم یه صفحه خاص بیاد؟
دقیقا منظورم همین هست. منظورم این هست که اون آدرسهایی که بالا گذاشتم، میتونن هر دو متعلق به یک صفحه باشند؟ و آیا ممکنه که یک سایت، دارای دو صفحه با یک نام، ولی در آدرسهای متفاوت باشه؟
به این میگن routing. به طور کلی روتینگ میتونه مستقل از سیستم فایل ها روی سرور باشه. مثلا میگید تمام صفحاتی که به صورت usernn هستن به یه صفحه خاص برن (منظور از nn شماره کاربر هست).
رابطه آدرس ها و صفحه ها به طور کلی یک (صفحه) به چند (آدرس) هست.
index صفحه اصلی تو هر سایت معمولا هست که در پیش پردازش صفحات با تکرار بالا و صفحاتی که تکرار پایین هستند حذف می شوند. مثلا صفحه ای که در بیش از 80 درصد از نشستها ظاهر شدند مثل index وصفحه ای که در کمتر از 20 درصد نشستها آمده اند را حذف می کنیم. تا نتایج بهتری حاصل گردد.
(10 شهریور 1393 08:06 ق.ظ)masome12345 نوشته شده توسط: [ -> ]index صفحه اصلی تو هر سایت معمولا هست که در پیش پردازش صفحات با تکرار بالا و صفحاتی که تکرار پایین هستند حذف می شوند. مثلا صفحه ای که در بیش از ۸۰ درصد از نشستها ظاهر شدند مثل index وصفحه ای که در کمتر از ۲۰ درصد نشستها آمده اند را حذف می کنیم. تا نتایج بهتری حاصل گردد.
سلام،
سوال من چیز دیگه ای هست. بهرحال من با چیزی که میفرمایید کاملا مخالف هستم. این طوری شما واقعیت لاگ رو از بین می برید. برای مثال شما با حذف صفحاتی که در کمتر از 20 در صد نشستها ظاهر شدند، شانس پیشنهاد اون صفحات رو که به احتمال زیاد در عمق بیشتری از سایت قرار دارند و به همین دلیل هست که کمتر مشاهده میشن رو از بین می برید.
سوال من این بود که آیا میشه یک صفحه با دو آدرس داشت، که جناب Blackhalo 1989 لطف کردند و جواب بنده رو دادند و فرمودند که میشه داشت.
لینک مرجع