تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: قوی کردن مکالمه و اسپیکینگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آیا فایل های ویدیویی و ام پی تری میشناسید که ادم با گوش دادنشون مکالمه اش قوی بشه.تو اینترنت گشتم ولی خیلی زیاد بود.میخاستم یه چیزه استاندارد باشهه که موسسات زبان معرفی میکنند.دوستم efotrless رو پیشنهاد داد.شماها چی میگید.للللللللللللطفا کمک کنید.تنکس.
پلیز هلپ.همیاری و ....
کسی راجع به effortlessنظری نداره؟ به درد بخور هست؟ شما مطالعه کردید؟
افورتلس بد نیست اما مهمتر از این جور متدها میزان دانشتون از گرامر و سرعتتون در فچ کردن کلمات مهمه تا بلد بودن سلامو احوال پرسی!
اخه متدی مثل افورتلس به نظرم تلاش میکنه که یه سری جملات رایج و اطلاحات رایج رو یاد بده که مفیده و همچنین بازی با زمانها...
اما من به شخصه بهتون میگم که با خودتون صحبت کنین با دوستتون صحبت کنید؛ سعی کنین که هر وقت جمله ای رو ب فارسی میگید تو ذهنتون انگلیسیشو ایجاد کنین...
کلا توی فاز زبان بودن باعث میشه که روان و سلیس بتونین صحبت کنین و نه صرفا دیدن و یا گوش کردن به یه مد خاص...هر چند این متذها هم کمکم کننده ان.
ولی بهترین حالت حرف زدن و ضبط صدای خودتونه و بعد ببینین چ مشکلایی دارین و دوباره تلاش کنین دوباره صحبت کنین... از 40 ثانیه شروع کنین که در مورد تاپیکی حرف بزنین و کمکم تا دو دقیقه برید جلو ... مثلا من خودم هر از چند وقتی شده بشینم 8 دقیقه چرت و پرت بگم در مورد یه مسئله و ضبط میکنم تا ببینم تو چ فازیم Smile))
لینک مرجع