تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: مقدمه ای بر طراحی سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پایگاه های داده نیز عبارتند از Mysql, MsSql, Oracle, Ms Access و غیره

همچنین زبان های Html بعنوان زبان پایه وب ؛ زبان Css بعنوان زبان قالب نویسی و نیز JavaScript بعنوان زبان برنامه نویسی سمت سرویس گیرنده در طراحی سایت استفاده می شوند.

پس اگر شما هم جزء آن گروه از افرادی هستید که به برنامه نویسی علاقه ندارند، پیشنهاد می کنم کلمه ی طراحی سایت را به کل فراموش کرده و سراغ علاقمندی خود در رشته ی کامپیوتر بروید.

حال به دو مقوله ی کلی می پردازیم:

سمت سرویس دهنده Server-Side
سمت سرویس گیرنده Client-Side

منظور از سمت سرویس گیرنده همان کامپیوتر بازدید کننده ی وب سایت می باشد و منظور از سمت سرویس دهنده همان سروری است که وب سایت بر روی آن قرار گرفته و قادر به پاسخگویی در فضای اینترنت می باشد.

در مثال های بالا زبان های PHP, Asp.Net, Jsp, ColdFusion سمت سرویس دهنده می باشند و زبان های Html, Css, JavaScript زبان های سمت سرویس گیرنده هستند.

در وب سایت گروه نرم افزاری صفر و یک به آدرس web01.ir فرض را بر این می گذاریم که شما با زبان های سمت سرویس گیرنده آشنایی لازم را دارید و بیشتر آموزش زبان PHP بهمراه پایگاه داده Mysql را در مقالات بعدی خواهیم گذاشت.

البته در آینده مقالاتی راجع به زبان های Html و Css نیز خواهم نوشت.

با در نظر گرفتن این مقدمه اگر هنوز به طراحی سایت علاقمند هستید، می توانید بخش مقالات طراحی سایت گروه نرم افزاری صفر و یک را دنبال نمائید.

منبع :
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
واقعا عالی بود
پس بقیه اموزشتون کوووو؟؟؟؟؟؟؟؟
لینک مرجع