تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: مشکل در درگاه پرداخت بانک ملت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان
مدیریت یک سایت به من سپرده شده که از درگاه پرداخت بانک ملت استفاده میکنه. قبلا ظاهرا مشکلی نداشته اما امروز بعد از تمدید هاست و دامنه، خطای اتصال به درگاه رو میده
آیا این خطا از جانب بانک هست یا از جانب سایت؟
و آیا استفاده از درگاه پرداخت بانک هم نیاز به تمدید داره؟
(29 شهریور 1395 03:58 ب.ظ)targol نوشته شده توسط: [ -> ]سلام دوستان
مدیریت یک سایت به من سپرده شده که از درگاه پرداخت بانک ملت استفاده میکنه. قبلا ظاهرا مشکلی نداشته اما امروز بعد از تمدید هاست و دامنه، خطای اتصال به درگاه رو میده
آیا این خطا از جانب بانک هست یا از جانب سایت؟
و آیا استفاده از درگاه پرداخت بانک هم نیاز به تمدید داره؟

با سلام اگر ماژولی که براش نوشتند قبلا کار می کرده و مشکلی نداشته و بعد از انتقال هاست این مشکل را دارید باید ای پی هاست جدید را به به پرداخت بانک ملت اعلام کنید (خطای 421 ای پی نامعتبر است باید بده بهتون) تا براتون آی پی جدید را ست کنند و مشکلتون حل بشه درگاه نیاز به تمدید نداره ولی بانک ملت به علت سیاست های که داره سایت های که ازش درگاه دارند اگر تراکنششون کم باشه درگاه را غیرفعال می کنه نکته بعدی هم گذاشتن لوگوی به پرداخت در سایت هست که بانک خیلی وقته رو این مورد گیر میده و موارد زیادی بوده که لوگو را نذاشتند و درگاه را غیرفعال کرده بانک یا اینکه نماد اعتماد الکترونیک نداشتند و غیرفعال میشه درگاه این ها مواردی هست که به وجود میاد
حداقل خطا را اعلام کنید بشه راهنمایی کرد یا ادرس سایت را بزارید
ملت سامان و پاسارگارد سه بانکی هستند که تجارت الکترونیک قوی دارند و در زمینه درگاه های اینترنتی هم جز 3 درگاه اول هستن موفق باشید
خیلی ممنون از راهنمایی تون
کد خطا 21 هست که ظاهرا معنیش این هست که پذیرنده نامعتبر هست.
به پشتیبانی به پرداخت پیام دادم گفت مشکل از سمت خودتونه
دقیقا همین جمله و هیچ توضیح اضافه ای ندادند
من اطلاع دقیقی از تعداد تراکنش هاشون ندارم اما توی دیتابیس که تعداد رکوردهاشون کم بود . مگه اینکه حذفشون کرده باشن
لوگوی به پرداخت رو هم ندارن در سایتشون

ما هاست رو مجددا از همون شرکت قبلی گرفتیم. فقط پلنش رو تغییر دادیم مثلا اگر قبلا پلن 5 استفاده میکردیم الان پلن 3 با فضای کمتر سفارش دادیم
در اینصورت هم آی پی تغییر کرده؟
پشتیبانی به پرداخت همیشه پاسخگو بود و سر فرصت همه موارد رو چک می کرد مثلا یه بار من گفتم به خاطر enamad است گفت نه به enamad نرسیده این از شاپرک ایراد گرفته آدرس هاتون شاپرکی نیست که من گفتم آدرس ها مون شاپرکی است گفت فعال می کنم ولی اگه آدرس شاپرکی نباشه مجددا غیرفعال می شه. می خواهید بهشون زنگ بزنید (پیام ندید).
اگه فقط تغییر پلن بوده اصولا توی این موردا روی همون سرور هستید و نمی برند روی سرور دیگه مگه اینکه شرکت هاستبینگ زیادی ناشی باشه اما اگه خطای 21 پذیرنده نامعتبر است میگیرید که ربطی به ای پی نداره خطای ای پی 421 هست لوگوی به پرداخت حتما داخل سایت قرار بدید چون درگاه را غیرفعال می کنند

پذیرنده معتبر نیست یا درگاه غیرفعاله یا مشخصات وارد شده اشتباه هست مورد زیاد داشتم که کاربر یوزر و پس اشتباه وارد ماژول کرده مثلا کپی میکنند یک اسپیس اخر یا اول کدها میخوره این مورد هم چک کنید باز هم اطلاع بدید بیش از 6 ساله با این بانک ها و این وب سرویس هاشون در حال کلنجاریم Big Grin
لینک مرجع