تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: عناصر منفی در رنکینگ طراحی وب سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به کارگیری بعضی از فاکتور ها در طراحی و ساخت سایت باعث تاثر منفی در رنکینگ وب سایت شما خواهند داشت . از این رو در نظر داشتن این موارد به عنوان فاکتور های منفی در طراحی وب سایت ، می تواند در بهبود بهینه سازی وب سایت و رنکینگ وب سایت شما بسیار تاثیرگذار باشد . در ادامه به معرفی این فاکتورهای منفی می پردازیم .

محتوای کوتاه در صفحه اصلی وب سایت :

نکته ای که معمولا در طراحی سایت فراموش می شود ، فراهم کردن محتوای صفحه اصلی طراحی وب سایت می باشد . تنها استفاده از منو های گوناگون و اسلایدشو در صفحه اصلی فاکتوری ناپسند در سئو وب سایت می باشد ،لذا استفاده از محتوایی مرتبط با موضوع وب سایت با حجمی مناسب در صفحه اصلی طراحی سایت ، می تواند قدمی مثبت در روند سئو سایت باشد .

استفاده از فایل فلش در طراحی وب سایت :

یکی دیگر از اقدامات ناپسند در روند سئو وب سایت ، به کارگیری فایل های فلش می باشد . به علت نیاز فایل های فلش به امکانات و زمان نسبتا زیاد برای بارگذاری ، در بهینه سازی سایت تاثیر منفی خواهند داشت .

تولید صفحات با مطالب کم :

تولید صفحاتی با محتوای نامربوط و کوتاه تاثیری منفی در روند سئوخواهند داشت .

عنوان مشابه صفحات :

عدم درج متاتگ توضیحات و عنوان مناسب برای هر یک از صفحات سایت موجب نامشخص بودن هدف از طراحی آن صفحه شده و در موتور های جستجو به نمایش گذاشته نمی شود در نتیجه کاربر برای دسترسی به صفحات سایت با مشکل روبه رو خواهد شد .

متنanchorنامناسب درلینک ها :

به کاگیری کلماتی همانند" اینجاراکلیکن مایید" ازمنظرسئوسایت ارزشمند نبوده وکمکی دررنکینگ صفحه طراحی سایت شمانخواهد کرد . بهترین کاردرج کلمه کلیدی طراحی سایت خودونیزدرنظرگرفتن ارتباط آن باصفحه لینک شده میباشد،بدین معنا که درمتن لینک خودراعنوان صفحه لینک شده راانتخاب نمایید.
لینک مرجع