تالار گفتمان مانشت
رزومه - نسخه‌ی قابل چاپ

رزومه - میترا - ۱۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۸ ق.ظ

دوستان من تا خالا رزومه ننوشتم میشه راهنمایی کنید برای ادامه تحصیل می خوام

RE: رزومه - Fardad-A - 16 تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۴۵ ق.ظ

(۱۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۸ ق.ظ)میترا نوشته شده توسط:  دوستان من تا خالا رزومه ننوشتم میشه راهنمایی کنید برای ادامه تحصیل می خوام

نوشتن رزومه بستگی به جایی داره که واسه اش مینویسید. اگه برای دانشگاه خارجی می نویسید و زبانتون خوبه نوشتن رزومه کار سختی نیست و با یک جستجو در اینترنت و بعضی سایتها که برای پذیرش اطلاعات میدن مشکل حله. بعضیهاشون در این تالار هم معرفی شده اند(در تاپیک همه چیز در باره تحصیل در خارج از کشور) البته باز هم بستگی داره واسه استاد خارجی رزومه مینویسید یا واسه دانشگاه و دانشگاه کجا هست و در چه سطحی است.
اگه رزومه را واسه مصاحبه دوره های غیر متمرکز دانشگاه داخلی مینویسیدمثلا" مالک اشتر در اینصورت وضعیت یه کم فرق میکنه .اینجور رزومه‌ها فقط علمی نیستند.

RE: رزومه - میترا - ۱۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۴ ب.ظ

رزومه برای دانشگاه خواجه نصیر می خواهم بنویسم برای دوره مجازی

RE: رزومه - alime - 17 تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۱۰ ق.ظ

میترا جان شما فهمیدید رزومه چه شکلیه؟اگه فهمیدید به ما هم بگید؟(من هم برای خواجه نصیر می خوام)

رزومه - Fardad-A - 17 تیر ۱۳۹۰ ۰۴:۲۰ ب.ظ

بنظر من یک تحقیقی بکنید ببینید رئیس گروه کیه؟ سایر اساتید هم میتونند مهم باشند. خب اگه پروژه ای نزدیک به علایق استاد محترم انجام داده باشید خیلی کمکتون میکنه. من نمیدونم فقط رزومه را میخونند یا مصاحبه هم داره. اگه مصاحبه داره رزومه نباید حاوی مطلبی باشه که بهش تسلط (در حد کارشناسی)ندارید چون ممکنه در مصاحبه روی این موضوع دست بذارند.
دوره های زبان و احتمالا" اگه دوره هایی یا درسهای اختیاری خاصی مرتبط با رشته ارشد رو گذراندید هم مهمه. طبیعی است که با معرفی خودتون و اینکه کارشناسی رو کجا خوندید شروع میشه. بعد شرح فعالیتهایی مثل پروژه و مقاله و دوره زبان و.....را بنویسید.یادتون باشه که مدارک آنچه در رزومه مینویسید را باید روز مصاحبه داشته باشید.
اگه پروژه ای یا دوره زبانی نداشتید هم زیاد نا امید نشید. علایق داوطلب هم مهمه.

RE: رزومه - alime - 17 تیر ۱۳۹۰ ۰۸:۲۹ ب.ظ

ممنون از توضیحاتتون آقای فرداد ،این یک نمونه‌ی رزومه است که از یکی گرفتم

RE: رزومه - blackhalo1989 - 17 تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۵۰ ب.ظ

(۱۶ تیر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۸ ق.ظ)میترا نوشته شده توسط:  دوستان من تا خالا رزومه ننوشتم میشه راهنمایی کنید برای ادامه تحصیل می خوام

البته خالا غلطه، حالا درسته. (به نمایندگی از آقا فرداد TongueBig Grin)