تالار گفتمان مانشت
برنامه درسی ارشد دانشگاه اصفهان - نسخه‌ی قابل چاپ

برنامه درسی ارشد دانشگاه اصفهان - maryam331 - 20 شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۲۹ ب.ظ

سلام به همگی ، می خواستم از دوستانی که ارشدشون رو در دانشگاه اصفهان گذروندن بپرسم که کلاسهای ارشد در این دانشگاه معمولا در چه روزهایی برگزار می شه و آیا سعی شده که دروس به صورت متمرکز در روزهای خاصی باشه که رفت و آمد رو برای دانشجویان خوابگاهی ممکن کنه؟ ممنون

RE: برنامه درسی ارشد دانشگاه اصفهان - javad_2020 - 20 شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ب.ظ

(۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۲۹ ب.ظ)maryam331 نوشته شده توسط:  سلام به همگی ، می خواستم از دوستانی که ارشدشون رو در دانشگاه اصفهان گذروندن بپرسم که کلاسهای ارشد در این دانشگاه معمولا در چه روزهایی برگزار می شه و آیا سعی شده که دروس به صورت متمرکز در روزهای خاصی باشه که رفت و آمد رو برای دانشجویان خوابگاهی ممکن کنه؟ ممنون
سلام من تقویم کلاس ها را نگاه کردم و روزهای تشکیل دروس ارشد معماری شنبه تا دوشنبه است.

برنامه درسی ارشد دانشگاه اصفهان - maryam331 - 20 شهریور ۱۳۹۳ ۰۳:۰۱ ب.ظ

(۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ب.ظ)javad_2020 نوشته شده توسط:  سلام من تقویم کلاس ها را نگاه کردم و روزهای تشکیل دروس ارشد معماری شنبه تا دوشنبه است.
ممنون از شما، تقویم کلاسها توی سایت قرار داده شده؟

RE: برنامه درسی ارشد دانشگاه اصفهان - javad_2020 - 20 شهریور ۱۳۹۳ ۰۴:۵۴ ب.ظ

(۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ۰۳:۰۱ ب.ظ)maryam331 نوشته شده توسط:  
(20 شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ ب.ظ)javad_2020 نوشته شده توسط:  سلام من تقویم کلاس ها را نگاه کردم و روزهای تشکیل دروس ارشد معماری شنبه تا دوشنبه است.
ممنون از شما، تقویم کلاسها توی سایت قرار داده شده؟
خواهش میکنم . من دیروز دانشکده بودم ، داخل بورد دانشکده برنامه گروه ها را زده بودند. برای ثبت نام حضوری هم رفته بودم که گفتند همان تاریخی که در سایت اعلام شده اقدام کنید. برای خوابگاه هم گفتند که امروز (چهار شنبه) سیستم پرداخت هزینه باز نیست و از فردا می توانید هزینه را پرداخت کرده و شنبه کارت خوابگاه را تحویل بگیرید.

برنامه درسی ارشد دانشگاه اصفهان - maryam331 - 20 شهریور ۱۳۹۳ ۰۵:۲۰ ب.ظ

(۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ۰۴:۵۴ ب.ظ)javad_2020 نوشته شده توسط:  خواهش میکنم . من دیروز دانشکده بودم ، داخل بورد دانشکده برنامه گروه ها را زده بودند. برای ثبت نام حضوری هم رفته بودم که گفتند همان تاریخی که در سایت اعلام شده اقدام کنید. برای خوابگاه هم گفتند که امروز (چهار شنبه) سیستم پرداخت هزینه باز نیست و از فردا می توانید هزینه را پرداخت کرده و شنبه کارت خوابگاه را تحویل بگیرید.
ممنون از اطلاعاتتون، در مورد روز تشکیل کلاس های ارشد نرم افزار اطلاعی ندارید؟

RE: برنامه درسی ارشد دانشگاه اصفهان - netsupport - 16 مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۵۶ ق.ظ

وضعیت گروه آی تی خیلی بده!!! برنامه هر ترم کمتر از ۴ روز امکان نداره!! هر درس ۳ واحدی توی دو روز ارائه میشه بصورتی که مثلا روز شنبه ۲ ساعت و روز دوشنبه یک ساعت(روال اینه که کلاسها اکثرا بین ساعت ۸ تا۱۲ باشه و یک روز خالی بین اون باشه)
دلیلش رو که از گروه پرسیدم گفتن هدف اینه که دانشجو همیشه توی محیط دانشگاه باشه و دانشجوها نتونن سر کار برن و فقط درس بخونن!!!!