تالار گفتمان مانشت
دانشگاه آزاد گرمسار ، IT گرایش شبکه - نسخه‌ی قابل چاپ

دانشگاه آزاد گرمسار ، IT گرایش شبکه - meghdad - 21 شهریور ۱۳۹۴ ۰۳:۳۳ ب.ظ

سلام ، دوستان کسی در مورد دانشگاه آزاد گرمسار گرایش شبکه اطلاعاتی داره از نظر اساتید ، امکانات و ... راهنمایی کنه ؟ پیشاپیش ممنونتونم

RE: دانشگاه آزاد گرمسار ، IT گرایش شبکه - meghdad - 22 شهریور ۱۳۹۴ ۰۳:۱۱ ب.ظ

دوستان هیچ کس اطلاعاتی در این مورد نداره Confused بریم ثبت نام در این دانشگاه ارزش دارد آیا ؟

دانشگاه آزاد گرمسار ، IT گرایش شبکه - ehsaan_gh - 22 شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴ ب.ظ

سلام دوست عزیز من فارغ التحصیل اون دانشگام. با توجه به جذب دانشجو چندین برابر ظرفیت واقعی (فقط به خاطر سود بیشتر دانشگاه) و متعاقب آن کمبود شدید استاد راهنما برای پایان نامه و هم چنین کیفیت پایین تدریس در بیشتر کلاس ها، اصلا توصیه نمی کنم ثبت نام کنی.
از بین تمامی درس هایی که گذروندم فقط از کلاس های دکتر شیداییان راضی بودم (دروس شبکه های چند رسانه ای و پردازنده های شبکه ای)

RE: دانشگاه آزاد گرمسار ، IT گرایش شبکه - meghdad - 23 شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۲۰ ق.ظ

ممنون از راهنماییتون فقط چندتا سوال داشتم اگه زحمتی نباشه براتون ... معمولا کلاس های ارشد در چه روزایی هست ۵شنبه و جمعه ؟ چون من شاغلم زیاد تایم درس خوندن ندارم اساتیدش از نظر نمره دهی چطور بودند میشه با معدل بالا فارغ التخصیل شد ؟

دانشگاه آزاد گرمسار ، IT گرایش شبکه - ehsaan_gh - 23 شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۴۳ ق.ظ

خواهش می کنم بله پنج شنبه جمعه تشکیل می شود.
بستگی به خودتون داره سر کلاس ها voice ضبط کنید و voice رو هم تبدیل به جزوه کنید (اگر خودتون وقت ندارید باید از هم کلاسی هاتون که این کار رو می کنند جزوه نوشته شده از روی voice رو بگیرید و خوب بخونید) و هم چنین تمرین ها رو تحویل بدید بله می تونید حتی ۲۰ هم بگیرید
اما شما حتی اگر درس ها رو هم خوب پاس کنید به دلیل این که تعداد دانشجو ها خیلی خیلی بیشتر از ظرفیت اساتید اونجاست با معضلی به نام پیدا کردن استاد برای پایان نامه روبرو خواهید شد (ظرفیت هر استاد محدوده، اساتید با مرتبه استادیاری حداکثر ۵ نفر و اساتیدی که از رساله دکترا دفاع نموده ­اند لیکن هنوز به مرتبه استادیاری ارتقا نیافته ­اند، با مجوز سازمان مرکزی می­توانند راهنمایی حداکثر ۲ پایان نامه را برعهده گیرند). متاسفانه الان خیلی از ورودی های ۹۱ و ۹۲ شبکه در این دانشگاه هنوز آواره اند و بیرون از دانشگاه دنبال استاد راهنما می گردند!!! و هر ترم دارند فقط پایان نامه را تمدید می کنند و شهریه اضافی می پردازند.