تالار گفتمان مانشت
فروش کتاب ریاضی مهندسی مدرسان شریف - آحرین چاپ ( چاپ ۲۱) - نسخه‌ی قابل چاپ

فروش کتاب ریاضی مهندسی مدرسان شریف - آحرین چاپ ( چاپ ۲۱) - alirezaald - 04 مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۳۷ ب.ظ

عرض سلام . کتاب ریاضی مهندسی مدرسان شریف نوشته مهندس حسین نامی چاپ ۲۱ (آخرین ویرایش)


شزح مختصری از کتاب ریاضی مهندسی مدرسان شریف:

۱) هر فصل کتاب به صورت میکروطبقه بندی شده جمع آوری شده است. به این مفهوم که هر فصل به زیربخش هایی تحت عنوان «درسنامه» تقسیم بندی شده و سؤالات و پاسخ های تشریحی آزمون های گذشته (۷۸ تا ۹۲) که مربوط به آن درسنامه هستند، در پایان همان درسنامه ارائه شده است تا خواننده پس از فراگیری مطالب مربوطه، تست های آزمون ها را نیز مرور کند.

۲) کتاب حدوداً شامل ۱۷۴۵ تست با پاسخ‌های کاملاً تشریحی و ۳۵۵ تست با پاسخ‌های کلیدی است، که جمعاً حدود ۲۱۰۰ مسئله غیر تکراری در کتاب گنجانده شده لست.

۳) در پایان هر فصل روش های تستی و رد گزینه تحت عنوان «حل تست های ریاضی مهندسی بدون دخالت دست!» گنجانده شده که این قسمت روش های حل سریع و بسیار کوتاه سؤالات آن فصل را جداگانه بررسی کرده است، که البته حل تشریحی این نوع سؤالات نیز در متن کتاب ارائه شده است.

۴) سؤالات مناسب مربوط به قبل از سال ۷۸ در کتاب به عنوان مثال های حل شده در هر فصل و یا تحت عنوان تست‌های تکمیلی در کتاب آورده شده است.

۵) در ویرایش جدید کتاب تعدادی مثال حل شده‌ی نسبتاً مشکل به اکثر فصل‌ها اضافه شده که داوطلبان در صورت داشتن وقت و نیاز، می‌توانند به مطالعه‌ی آن‌ها بپردازند. در ضمن سؤالات دکتری دانشگاه آزاد از سال ۸۵ تا ۹۰ و دانشگاه دولتی سال ۹۱، ۹۲ و۹۳ به کتاب اضافه شده است.

۶) در انتهای کتاب سؤالات آزمون‌های کارشناسی ارشد سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ (بهمن ۹۲ و بهمن ۹۳) مربوط به دانشگاه سراسری
به همراه پاسخ‌های کاملاً تشریحی ارائه شده است.

۷) مطالب کتاب به گونه‌ای تدوین گردیده که می‌تواند به عنوان مرجع کامل درس ریاضیات مهندسی جهت موفقیت در امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

۹) فصول این کتاب به این شکل که تنظیم شده است که ابتدا در چهار فصل نخست، بحث توابع مختلط به طور کامل پشت سرهم بیان شده و در دو فصل آخر، «آنالیز فوریه» و «معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزئی» که ارتباط تنگاتنگی با هم دارند، آورده شده است.
================================================================================​=======
این کتاب کاملا نو می باشد و بدون هیچ گونه خظ کشی ، علامت گذاری و .......
همچنین با توجه به حجم کتاب، کتاب سیمی نیز شده است .
قیمت تعیین شده برای کتاب ۲۷۰۰۰ می باشد و در تهران به صورت حضوری در دانشگاه تهران( و یا از طریق پست) و در دیگر شهر ها از طریق پست ارسال می شود.

فروش کتاب ریاضی مهندسی مدرسان شریف - آحرین چاپ ( چاپ ۲۱) - Jooybari - 04 مرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴ ب.ظ

سلام. وقت بخیر.
دوست عزیز شما یک موضوع مشابه ایجاد کردید و بخاطر ایجاد اون موضوع پیام خصوصی براتون ارسال کردم. قرار شد تبلیغ نداشته باشیم. موضوع شما بیشتر جنبه تبلیغی داره. فقط عنوان و معرفی مختصر کتاب، قیمت پشت جلد، قیمت پیشنهادی و شرایط فروش. بهتره یه تصویر از جلد کتابتون هم در موضوع قرار بدید.
موفق باشید.