تالار گفتمان مانشت
به نظر شما چیکار کنم؟؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

به نظر شما چیکار کنم؟؟ - f.b - 20 دى ۱۳۹۰ ۱۲:۰۹ ب.ظ

سلام
من هنوز نصف دارسای زیر مونده تموم کنم
سیستم عامل-برنامه سازی -محاسبات-الگوریتم
با این اوضاع بحرانی که دارم بازم هر کاری میکنم نمیتونم بیشتر از ۵- ۶ ساعت بخونم نمیدونم چیکار کنم درسای دیگه هم که خوندم فقط یکبار خوندم خیلی از مطالب یادم رفته حتما باید دوره کنم لطفا راهنمایی کنید
به نظر شما برنامه سازی به همون ۱/۲ اول که خوندم بسنده کنم؟
منتظر راهنمایتون هستم

به نظر شما چیکار کنم؟؟ - maryami - 20 دى ۱۳۹۰ ۰۱:۲۸ ب.ظ

منم از بعضی نظرها مثل شمام. هنوز همه درسامو تموم نکردم. مطالبی که خوندمو فکر می کنم فراموش کردم. نمی تونم زیاد درس بخونم. اما نباید ناامید شد.

به نظر من الان بیشتر تست بزنین و با تست مطالبی که تا حالا خوندین رو واسه خودتون جا بندازین. اگه می تونین زمان مطالعه تونم زیاد کنین.

فکر کنم الان دیگه واسه خوندن مطالب جدید دیره. ممکنه بعضیا نظر دیگه ای داشته باشن اما اینو از مشاورا شنیدم و تو توصیه هاشون به کنکوریا خوندم.

تسلط کامل رو یه سری مباحث (که البته بهتره مباحث مهم باشه) بهتر از تسلط ناقص رو همه مباحثه.

به نظر شما چیکار کنم؟؟ - f.b - 20 دى ۱۳۹۰ ۰۳:۰۵ ب.ظ

اما مشکل من اینه که مثلا محاسبات عددی فصل های اخر رو نخوندم که مهمتره همچنین برنامه سازی و الگوریتم فصل درخت و گراف رو نخوندم که اینا همه جز مطالب اصلی هست و واقعا نمیدونم باید اینارو بخونم یا نه؟

به نظر شما چیکار کنم؟؟ - maryami - 20 دى ۱۳۹۰ ۰۳:۲۴ ب.ظ

درخت و گراف که خیلی مهمن. حتما بخونین. مهندس یوسفی می گه گراف مهمترین قسمت طراحی الگوریتمه و درخت و البته مرتبه زمانی مهمترین قسمت ساختمان داده نه که بقیه مهم نباشن اما شما که خوندین حیفه اینا رو از دست بدین.

یه برنامه ریزی فشرده کنین واسه این تقریبا ۱ ماه باقیمونده که این مباحث رو هم پوشش بدین. ساعات مطالعه تون رو هر روز یه مقدار زیاد کنین چون منم همین مشکلو دارم می دونم یک دفعگی نمی تونم. از زمانهای مرده تون استفاده کنین.

الان من که تو کلاس کنکور با بچه‌ها صحبت می کنم خیلیا می گن نمی تونیم تموم کنیم. مخصوصا مباحث آخر هر درسی رو. منم همینطوریم اما می گم توکل به خدا. تلاشمو می کنم.

شما هم حتما تست یادتون نره. چه بسا مطالبی که آدم فقط می گه بخونم که نمونه و ازشون تست نمی زنه بعد سر جلسه می بینه خوندنش جواب نمی ده حتما باید تست کار می کرده.

به نظر شما چیکار کنم؟؟ - انرژی مثبت - ۲۰ دى ۱۳۹۰ ۰۴:۱۵ ب.ظ

به نظر من هم تست و مرور یکی از مهمترین کارهایه که باید حتما قبل از کنکور انجام بشه بهتره یه بررسی انجام بدید ببینید برای این کار چقدر وقت نیاز دارید و از چه زمان قبل از کنکور باید شروع کنید.اگه تا اون زمان واستون وقتی می مونه مباحث اصلی و مهمی که مونده از درسهایی که ضریبشون بالاتره رو بخونید ولی از مرور بخاطر خوندن مباحث جدید نزنید.
موفق باشید