تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: جوابهای کنکور آزاد نرم افزار 93
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
(10 تير 1393 09:59 ب.ظ)H-Arshad نوشته شده توسط: [ -> ]از نظر من سوال ۳ میشه ۳

ظاهرا سر سوال 3 نظر های مختلفی هست چون یکی از دوستان توی یه تایپیک دیگه نظرش گزینه 4 بوده من گزینه 1 رو زدم چون به این دلیل که فلاپی دیسک ها و هارد دیسک ها زیر مجموعه ی حافظه های ثانویه هستن پس اگه این گزینه ها یکیشون جواب باشه 2 تای دیگشون هم می تونن جواب باشن.
البته من توی یکی از وب لاگ ها هم دیدم این موضوع رو که واستون قرار می دم

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
(12 تير 1393 12:34 ب.ظ)bihamegan نوشته شده توسط: [ -> ]
(10 تير 1393 09:59 ب.ظ)H-Arshad نوشته شده توسط: [ -> ]از نظر من سوال ۳ میشه ۳

ظاهرا سر سوال ۳ نظر های مختلفی هست چون یکی از دوستان توی یه تایپیک دیگه نظرش گزینه ۴ بوده من گزینه ۱ رو زدم چون به این دلیل که فلاپی دیسک ها و هارد دیسک ها زیر مجموعه ی حافظه های ثانویه هستن پس اگه این گزینه ها یکیشون جواب باشه ۲ تای دیگشون هم می تونن جواب باشن.
البته من توی یکی از وب لاگ ها هم دیدم این موضوع رو که واستون قرار می دم

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
سلام دوست عزیز
از نظر تکنیکال همه گزینه ها درست هست.
اینجا دنبال درست و غلط نبوده. دنبال بهترین گزینه بوده. من از چندین نفر پرسیدم و روی گزینه 3 توافق کردند
این هم جواب هایی هست که من در اوردم: (البته نمیشه گفت 100% درسته اگر نظری در مورد صحیح یا غلط بودن جوابها دارید ممنون می شم بگید)

1-2
2-1
3-3
4-1
5-3
6-2
7-4
8-1
9-1
10-2
11-1
12-2
13-4
14-4
15-1
16-3
17-2
18-2
19-3
20-4
24-1
25-4
27-2
31-2
34-1
36-2
37-2
38-1
39-4
40-3
41-2
42-3
44-1
45-3
47-2
48-1
49-3
50-2
51-4
52-2
53-4
56-1
57-1
58-1
59-4
60-3
64-4
69-1
70-4
71-1
72-4
73-2
74-4
75-3
76-3
77-3
79-4
80-3
101-4
102-3
103-4
104-3
105-4
106-3
107-1
108-1
109-3
110-4
111-2
112-1
113-2
114-3
116-2/3
117-2
118-3
119-3
سلام
داداش سوال 1 میشه مدار. من منبع انگلیسی رو چک ردم.
سوال 10 میشه 2. در کامپایلر های مختلف این break point وجود هست
12 میشه نویز و گزینه 2 هس.همان سیگنال ناخواسته که براثر گرما و .. اینا بوجود میاد و خراب میکنه

سوال 70 میشه 4 که متاسفانه من هم زدم گزینه 2 و اشتباه زدم
سوال 71 میشه گزینه 1. DBMS میتونه لغو یا تائید کنه
(13 تير 1393 05:52 ب.ظ)m-m نوشته شده توسط: [ -> ]این هم جواب هایی هست که من در اوردم: (البته نمیشه گفت ۱۰۰% درسته اگر نظری در مورد صحیح یا غلط بودن جوابها دارید ممنون می شم بگید

۱۱۳-۴
سوال 113:
گرامر، زبانی تولید میکنه که تعداد aها با cها و تعداد bها با dها برابره، برای مثال دستگاه رشته aabccd را میپذیره.
پس جواب گزینه 2 میشه.
(13 تير 1393 05:52 ب.ظ)m-m نوشته شده توسط: [ -> ]این هم جواب هایی هست که من در اوردم: (البته نمیشه گفت ۱۰۰% درسته اگر نظری در مورد صحیح یا غلط بودن جوابها دارید ممنون می شم بگید)


۲-۲
من فکر می کنم جواب این سوال گزینه 1 باشه البته مطمئن نیستم
(13 تير 1393 08:14 ب.ظ)bihamegan نوشته شده توسط: [ -> ]
(13 تير 1393 05:52 ب.ظ)m-m نوشته شده توسط: [ -> ]این هم جواب هایی هست که من در اوردم: (البته نمیشه گفت ۱۰۰% درسته اگر نظری در مورد صحیح یا غلط بودن جوابها دارید ممنون می شم بگید)


۲-۲
من فکر می کنم جواب این سوال گزینه ۱ باشه البته مطمئن نیستم

درسته من اشتباه نوشتم جواب 2 میشه 1 . مرسی
(13 تير 1393 05:52 ب.ظ)m-m نوشته شده توسط: [ -> ]این هم جواب هایی هست که من در اوردم: (البته نمیشه گفت 100% درسته اگر نظری در مورد صحیح یا غلط بودن جوابها دارید ممنون می شم بگید)

1-2
2-1
3-3
4-1
5-3
6-2
7-4
8-1
9-1
10-2
11-1
12-2
13-4
14-4
15-2
16-3
17-2
19-3
20-1
24-1
25-4
27-2
31-2
34-1
36-2
37-2
38-1
39-4
40-3
41-2
42-3
44-1
45-3
47-2
48-1
49-3
50-2
51-4
52-2
53-4
56-1
57-1
59-4
60-3
69-1
70-4
71-1
72-4
73-2
74-4
75-3
76-3
77-3
79-4
80-3
101-4
102-3
103-4
104-3
105-4
106-3
107-1
108-1
109-3
110-4
111-2
112-1
113-2
سوال 60 هرجور حساب کنی نقص صفحه میشه 7 تا
(13 تير 1393 11:21 ب.ظ)saeedmohamadinia نوشته شده توسط: [ -> ]
(13 تير 1393 05:52 ب.ظ)m-m نوشته شده توسط: [ -> ]
سوال ۶۰ هرجور حساب کنی نقص صفحه میشه ۷ تا
اینطور که من حساب کردم : برای 4 صفحه اول 4 نقص صفحه داریم،5 در جای صفحه 3 میاد (چون 3 مدت طولانی تری استفاده نشده) و 6 جای 4 میاد پس مجموعا 6 نقص صفحه داریم.
(14 تير 1393 01:20 ب.ظ)m-m نوشته شده توسط: [ -> ]
(13 تير 1393 11:21 ب.ظ)saeedmohamadinia نوشته شده توسط: [ -> ]
(13 تير 1393 05:52 ب.ظ)m-m نوشته شده توسط: [ -> ]
سوال ۶۰ هرجور حساب کنی نقص صفحه میشه ۷ تا
اینطور که من حساب کردم : برای ۴ صفحه اول ۴ نقص صفحه داریم،۵ در جای صفحه ۳ میاد (چون ۳ مدت طولانی تری استفاده نشده) و ۶ جای ۴ میاد پس مجموعا ۶ نقص صفحه داریم.

منم باهاتون موافقم 6 تا هستش به نظرتون جواب سوالای 61 و 64 چی میشه من اولی رو گزینه 3 زدم دومی رو هم 4
(14 تير 1393 03:43 ب.ظ)مهرزاد ۳۳۳ نوشته شده توسط: [ -> ]
(14 تير 1393 01:20 ب.ظ)m-m نوشته شده توسط: [ -> ]
(13 تير 1393 11:21 ب.ظ)saeedmohamadinia نوشته شده توسط: [ -> ]
(13 تير 1393 05:52 ب.ظ)m-m نوشته شده توسط: [ -> ]
سوال ۶۰ هرجور حساب کنی نقص صفحه میشه ۷ تا
اینطور که من حساب کردم : برای ۴ صفحه اول ۴ نقص صفحه داریم،۵ در جای صفحه ۳ میاد (چون ۳ مدت طولانی تری استفاده نشده) و ۶ جای ۴ میاد پس مجموعا ۶ نقص صفحه داریم.

منم باهاتون موافقم ۶ تا هستش به نظرتون جواب سوالای ۶۱ و ۶۴ چی میشه من اولی رو گزینه ۳ زدم دومی رو هم ۴

(14 تير 1393 09:08 ب.ظ)saeedmohamadinia نوشته شده توسط: [ -> ]
(14 تير 1393 03:43 ب.ظ)مهرزاد ۳۳۳ نوشته شده توسط: [ -> ]
(14 تير 1393 01:20 ب.ظ)m-m نوشته شده توسط: [ -> ]
(13 تير 1393 11:21 ب.ظ)saeedmohamadinia نوشته شده توسط: [ -> ]
(13 تير 1393 05:52 ب.ظ)m-m نوشته شده توسط: [ -> ]
سوال ۶۰ هرجور حساب کنی نقص صفحه میشه ۷ تا
اینطور که من حساب کردم : برای ۴ صفحه اول ۴ نقص صفحه داریم،۵ در جای صفحه ۳ میاد (چون ۳ مدت طولانی تری استفاده نشده) و ۶ جای ۴ میاد پس مجموعا ۶ نقص صفحه داریم.

منم باهاتون موافقم ۶ تا هستش به نظرتون جواب سوالای ۶۱ و ۶۴ چی میشه من اولی رو گزینه ۳ زدم دومی رو هم ۴

58 ?
جواب سوال58 :

این تست ناقصه اما اگه فرض کنیم بقیه بیتهای جدول صفحه مثل حضور و غیاب و بیت M , Rو... نباشند و فقط شماره قاب صفحه در هر درایه از جدول صفحه داشته باشیم. جواب 8 بیت میشه

سوال 61 رو نمیدونم اما 64 میشه 4

تست های زبان رو دوباره چک کردم و پست قبلی رو اصلاح کردم (حداکثر یک غلط ممکن توش باشه)
یعنی واقعا کسی تا امروز نتونسته جواب همه سوالات نرم افزار در بیاره تو سایت قرار بده بقیه استفاده کنن چقدر امسال بچه ها بی حالن Confused
دکتر غریبی:
هم‌افزایی فعالیت‌های دانشگاه آزاد در گرو تجمیع پردیس‌های علوم و تحقیقات و واحدهای مادر است
خبرگزاری آنا: معاون آموزشی دانشگاه آزاد تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات با دیگر واحدهای دانشگاه را گامی در جهت قانونگرایی دانست و گفت:ادامه فعالیت پردیس‌های علوم و تحقیقات موجب رقابت منفی و مانع استفاده مناسب از امکانات دانشگاه بود.

printنسخه چاپی
به گزارش آنا، دکتر حسین غریبی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: یکی از اصول مهمی که هر سازمانی برای اداره بهتر و بقای خودش در نظر می گیرد استفاده صحیح و درست از منابعی است که در اختیار دارد.

وی با اشاره به برخی مشکلات فعالیت پردیس های علوم و تحقیقات گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از منابع بسیار زیادی مانند منابع فیزیکی، انسانی، تحقیقاتی و مالی در واحدهای مراکز استان ها و شهرستان های بزرگ برخوردار است که حفظ این منابع مستلزم عقلانیت و خرد‌ورزی است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با اشاره به تدبیر مدیریت دانشگاه آزاد برای حل مشکل رشته‌ها و واحدهای فاقد مجوز علوم و تحقیقات، اظهار داشت: در سال‌های اخیر دانشگاه آزاد با مخاطراتی جدی روبرو بود که بر روند کیفیت دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی تاثیر بسزایی داشت. از جمله این موارد می‌توان به فعالیت موازی پردیس‌های علوم و تحقیقات با واحدهای دیگر اشاره کرد. دانشگاه مجبور بود هزینه مضاعفی را صرف ساخت فضای فیزیکی، آزمایشگاه و زیر ساخت های تحقیقاتی و پژوهشی کند.

غریبی افزود: از سوی دیگر کیفیتی که در تحصیلات تکمیلی مدنظر بود توسط پردیس های علوم و تحقیقات حاصل نمی شد. این پردیس ها تعداد زیادی دانشجو جذب می کرد اما به دلیل کمبود اعضای هیات علمی، کمبود فضای فیزیکی و تجهیزات آزمایشگاهی مجبور به استفاده از استادان مدعو، فضای فیزیکی و تجهیزات واحدهای مادر بود تا بتواند خدمات آموزشی با کیفیت ارائه دهد که این برنامه در مقام عمل با ناهماهنگی و تعارضاتی روبرو شده بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تصریح کرد: کیفیت مناسب خدمات آموزشی نیازمند اعضای هیات علمی کار آمد، منابع اطلاعات علمی قوی، منابع مالی و منابع فیزیکی مناسب است که این موضوع نیز یکی دیگر از نقاط ضعف واحدهای علوم و تحقیقات به شمار می رفت.

وی تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات با واحدهای دیگر را راهکاری مناسب برای پایدار کردن رشته هایی که هم اکنون در واحدهای مراکز استانها و یا شهرستانهای دارای پردیس های علوم و تحقیقات هستند، دانست و گفت: تصور کنید ما از اعضای هیات علمی مجرب برخوردار هستیم، به آنها حقوق می دهیم اما به اندازه کافی از دانش آنها بهره نمی‌بردیم از سوی دیگر برای راه اندازی رشته های جدید مجبور به جذب استاد بیشتری هستیم که نیازمند منابع مالی جدید است.

دکتر غریبی به دیگر چالش های فعالیت واحدهای علوم و تحقیقات اشاره کرد و افزود: رشته هایی که در واحد علوم و تحقیقات تهران ارائه می شد بعضا همان رشته ها در واحدهای علوم و تحقیقات شهرستان ها نیز وجود داشت، بنابراین زمانی که از واحدهای مادر درخواست استاد می کردند با مقاومت از سوی آنها روبرو می شدند. چرا که واحدهای مادر معتقد بودند اگر هیات علمی علوم و تحقیقات توسط ما تامین می‌شود دانشجو نیز باید در اختیار ما قرار بگیرد.

وی افزود: نارضایتی دانشجویان از پاسخگو نبودن پردیس های علوم و تحقیقات برای پذیرش طرحهای پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا در زمان مناسب و در دسترس نبودن اساتید راهنما برای هدایت پایان نامه ها از سوی دیگر به چالشی جدی برای دانشگاه آزاد تبدیل شده بود. برای کاهش این نارضایتی لازم بود که این تعارضات را به کاهش دهیم، از این رو، یک از راه کارها ادغام پردیس‌های علوم و تحقیقات در واحدهای مادر مراکز استان‌ها و یا شهرستان‌ها بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات با واحدهای دیگر را گامی در راستای قانونگرایی دانست و خاطر نشان کرد: ادامه فعالیت رشته ها و واحدهای علوم و تحقیقات منوط به اخذ مجوز از سوی شورای گسترش وزارت علوم بود، به همین سبب از مهرماه 93 امکان پذیرش دانشجو در این واحدها وجود نداشت.

وی گفت: ما در دانشگاه آزاد به دنبال هم‌افزایی هستیم اما ادامه فعالیت پردیس‌های علوم و تحقیقات نه تنها موجب هم‌افزایی نمی‌شد بلکه موجب رقابت منفی و مانع استفاده مناسب از امکانات دانشگاه آزاد شده بود.
صفحه‌ها: 1 2
لینک مرجع