زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۱۱:۳۶ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

iOS

ارسال:
۱۲ بهمن ۱۳۹۱, ۰۶:۲۱ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ ۰۷:۰۵ ب.ظ، توسط Mohammad Ehsan.)
iOS
سیستم عامل شرکت apple می باشد که تنها برروی محصولات این شرکت از جمله : iPad Touch، iPhone , Tablet iPad نصب می باشد.
فرقی نمی کند شما یک تبلت آیفون دارید یا یک گوشی آیفون و یا حتی آیپاد و دیگر محصولات تمام این گوشی های دارای سیستم عامل آی او اس می باشند که برای دانلود و نصب برنامه کافی است به نسخه گوشی خود دقت نماییدو به عنوان مثال IOS 3.0 و یا ios 4.1 و ... که اگر گوشی شما دارای ورژن ۴ می باشد تمام برنامه از ابتدا تا خود نسخه برروی دستگاه موبایل شما قابل نصب است.
iOS بر مبنای رابط کنترل چند لمسی طراحی شده است. برای جابه جایی صفحات در سیستم عامل بایدیک انگشت را روی نمایشگر کشید و با دوبار کشیدن انگشت می توان روی صفحات زوم کرد. ساختار اولیهٔ آی او اس از چهار لایهٔ core، coreos media layer، services و cocoa touch تشکیل شده و در نسخه های multi tasking 5,4 و پردازش ابری به آن افزوده شد. iOS از نظر ساختار و هستهٔ اولیه، شباهت بسیاری به macos دارد. این سیستم عامل از مرورگر سافاری برای جستجو در وب و از برنامهٔ Itunes برای مدیریت فایل ها، دفترچهٔ تلفن، پخش فرمت های صوتی و تصویری و اجرای اپلیکیشن ها استفاده می کند.

اجرای برنامه های اصلی و جانبی موبایل با صدا، ارسال پیامک بعد از رد تماس، تماس ویدئویی با اینترنت سیم کارت، خواندن صفحات وب به صورت آفلاین و ایجاد نقشه های سه بعدی، بخشی از تلاش اپل برای این ارائه بی کم و کاست آخرین شاهکارش است

صفحه نمایش دارای یک نوار وضعیت در بالا برای نشان دادن داده‌ها: مانند زمان، میزان مصرف باتری و قدرت سیگنال است. بقیهٔ صفحه نمایش به برنامهٔ در حال اجرا اختصاص داده شده‌است.
بادوبار کلیک کردن بر روی دکمه Home. Switching applications را فعال می‌سازد. که یک رونده حوض مانند از پایین، با حرکت دادن محتویات صفحه نمایش تا بالای صفحه نمایش ظاهر می‌شود. انتخاب یک آیکون سوئیچ به برنامه سمت چپ آیکون که به عنوان کنترل‌های موسیقی، و قفل چرخش عمل می‌کنند
مرکز بازی یک شبکهٔ اجتماعی بازی‌های چند نفره آنلاین منتشر شده توسط اپل است که این اجازه را به کاربران می‌دهد تا " دوستان را به بازی دعوت کنند، یک بازی چند نفره از طریق matchmaking شروع کنند. به پیگیری امتیازهای خود، و مقایسه انها با امتیازهای دوستان خود در leader board بپردازند.
در بروز رسانی۵ IOS، قابلیت اطلاعیه‌ها به طور کامل دوباره طراحی شده‌است. اطلاعیه‌ها در حال حاضر در یک پنجره‌است که می‌تواند از بالای صفحه نمایش کشیده شود و اگر اطلاعیه دریافتی را لمس کنید، شما به برنامه‌ای که ارسال اطلاع رسانی کرده وارد
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: eh3an2010 , hamid88 , donyajoon24


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  ios 15.1 (4) M Router 2911 Cisco rh1995 ۰ ۹۰۳ ۰۴ دى ۱۴۰۰ ۰۸:۱۷ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
  منبع خوب برای یادگیری برنامه نویسی اندروید و ios amirrrrrrr ۱۴ ۸,۵۹۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۲:۳۲ ق.ظ
آخرین ارسال: pe.esf

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close