زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۷:۱۷ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

خنده دارترین دزدی های سال ۹۱

ارسال:
۱۲ مرداد ۱۳۹۲, ۰۸:۴۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۴۹ ب.ظ، توسط k_111.)
خنده دارترین دزدی های سال ۹۱
دستگیری در کانال کولر
بامزه‌ترین اجرای دستگیری به دزدی مربوط می‌شود که تصمیم گرفت از کانال کولر وارد مغازه شود و نقشه سرقت‌هایش را اجرا کند. اما دزد جوان داخل کانال کولر گیر افتاد و با کمک ماموران آتش‌نشانی از داخل کانال بیرون کشیده شد.

مدتی قبل ماموران کلانتری ۱۳ عباسیه شیراز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با خبر شدند که از کانال کولر یکی از بانک‌های این شهر سروصدای عجیبی به گوش می‌رسد. برای همین برای بررسی موضوع راهی محل شدند. ماموران پس از بررسی محل متوجه شدند که مردی در حالی که قصد ورود به بانک از طریق کانال کولر را داشته در دهانه تنگ این کانال گرفتار شده و بر اثر شدت فشاری که به او آمده اقدام به داد و فریاد و درخواست کمک کرده است.

با مشخص شدن این موضوع ماجرا به آتش‌نشانی گزارش شد و با حضور امدادگران در محل، سارق از داخل کانال کولر بیرون آورده شده و توسط ماموران دستگیر شد. متهم در تحقیقات انجام شده اقرار کرد که با همدستی دو نفر دیگر قصد سرقت از این بانک را داشته‌اند اما زمانی که وی در کانال کولر گیر کرده، همدستانش موفق به نجات او نشده‌اند و برای اینکه به دام نیفتند از محل فرار کرده‌اند. با اعترافات این مرد دو همدست او هم دستگیر شدند و به سرقت ناکام اعتراف کردند.

درهای ضد سرقت
بسیاری از دزدان مهم‌ترین مرحله اجرای نقشه‌هایشان را پیدا کردن راه ورود به خانه مورد نظرشان می‌دانند حال آنکه هیچ فکری برای خروج از انجا در سر ندارند و با خودشان می‌گویند درنهایت می شود از همان راهی که وارد شد، برگشت. اما همیشه هم اینگونه نیست و نمی‌توان از راهی که وارد شد برگشت. آنجاست که همه معادلات به هم می خورد و حتی ممکن است یک دزد در خانه صاحبخانه محبوس شود. ماجرای سارقی که ۴ روز تمام در خانه ای با درهای ضدسرقت گرفتار شده و مجبور شد برای فرار از گرسنگی تخم‌مرغ و سیب زمینی خام بخورد هم از این دست پرونده‌هاست.

این سارق جوان از طریق کانال کولر وارد آپارتمانی در طبقه هفتم یک برج در تهران شد و دیگر نتوانست از آن خارج شود.

۱۳ فروردین ماه امسال، مرد میانسال شال و کلاه کرد تا برای حفاظت از خانه دخترش راهی آنجا شود. دختر و داماد او چند روزی بود که در مسافرت بودند و در این مدت خانه‌شان را به مرد میانسال سپرده بودند. این مرد وقتی وارد ساختمان مسکونی شد و خودش را به طبقه هفتم رساند، متوجه سر و صدایی شد که از داخل آپارتمان به گوش می‌رسید، مردی فریاد می‌زد کمک، کمک، مرد میانسال که حسابی شوکه شده بود، سراسیمه ماجرا را به پلیس اطلاع داد. وقتی ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی در محل حاضر شدند با کلیدی که مرد میانسال در اختیار داشت به طرف در آپارتمان رفتند اما قفل در از داخل خراب شده و باز نمی‌شد، از آنجا که در آپارتمان ضد سرقت بود آتش‌نشانان در محل حاضر شدند و با تجهیزاتی که در اختیار داشتند در را باز کردند. ماموران کلانتری پس از ورود به آپارتمان با مردی ۴۷ ساله رو به رو شده و وی را دستگیر کردند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد دستگیر شده یک مجرم سابقه‌دار است که کلکسیونی از سوابق کیفری در پرونده‌اش دارد.

او در بازجویی‌ها گفت: من به تازگی از زندان آزاد شده بودم و تصمیم گرفتم بار دیگر دست به سرقت بزنم. برای همین ۹ فروردین ماه زمانی که هوا کاملا تاریک شده بود به یکی از خیابان‌های شمال پایتخت رفتم. پس از اینکه مطمئن شدم چراغ چند واحد یک مجتمع مسکونی خاموش است و کسی در این آپارتمان حضور ندارد از بالای دیوار واردحیاط مجتمع شدم. سپس از طریق راه‌پله‌ها به پشت بام رفتم و خودم را به کانال کولر رساندم پس از چندین متر سر خوردن در داخل کانال، داخل یکی از واحدهایی که کسی در آنجا نبود افتادم. همه جا کاملا تاریک بود و مطمئن شدم کسی در خانه نیست.

وی ادامه داد: بلافاصله به جست‌وجوی داخل اتاق‌ها پرداختم و مقداری پول و طلا از این خانه سرقت کردم. در داخل یکی از اتاق‌ها یک گاوصندوق پیدا کردم اما هرچه تلاش کردم نتوانستم قفل آن را باز کنم. بنابراین تصمیم گرفتم تا صاحبخانه برنگشته است از خانه خارج شوم. به همین دلیل به سمت در رفتم اما متوجه شدم که در آپارتمان از نوع درهای ضد سرقت است. هرچه تلاش کردم نتوانستم آن را باز کنم. حتی سعی کردم قفل را بشکنم اما نشد و فقط توانستم آن را تخریب کنم. سپس تصمیم گرفتم از طریق پنجره فرار کنم اما واحد موردنظر در طبقه هفتم بود و طنابی که همراه من بود کوتاه‌تر از آن بود که بتوانم با آن فرار کنم. من داخل آپارتمان گرفتار شده بودم، تصمیم گرفتم غذایی درست کنم تا از گرسنگی نمیرم اما وقتی یخچال را باز کردم متوجه شدم خالی است. فقط تعدادی سیب‌زمینی و تخم مرغ در خانه بود و چیز دیگری در آنجا نبود. می‌خواستم آنها را بپزم اما شیر اصلی گاز از بیرون آپارتمان بسته شده بود، برای همین ناچار شدم سیب‌زمینی و تخم‌مرغ خام بخورم تا از گرسنگی نمیرم.

وی ادامه داد: در زمانی که داخل آپارتمان زندانی بودم، تصمیم گرفتم از همان راهی که وارد شده بودم فرار کنم، اما شیب کانال کولر اجازه این کار را نمی‌داد و هیچ وسیله‌ای در اختیارم نبود که با آن خوردم را به داخل کانال برسانم. در طول این چند روز چندین بار با دوستان و برادرانم تماس گرفتم تا به کمک من بیایند اما هر کدام از آنها بهانه‌ای می اوردند و می‌گفتند که قادر به خارج کردن من از آنجا نیستند تا اینکه تصمیم گرفتم با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک بخواهم اما وقتی در آپارتمان باز شد به جای همسایه‌ها پلیس را مقابل خودم دیدم.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: friends , sepid , alime
ارسال:
۰۷ مهر ۱۳۹۲, ۰۳:۰۱ ق.ظ
خنده دارترین دزدی های سال ۹۱
این روزها دزدها با بنز وماشینای آخرین مدل میان دزدی !!!!

멈추지 말고

My Dream is to fly
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
Wink قبول شده های (علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و IT ) سال ۹۸ اینجا اعلام کنند gaslakh ۲۵ ۱۳,۷۵۷ ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: mehdi.m2
  دوستانی که مایل به حل و تحلیل سوالات سال های اخیر الگوریتم هستند پیام بدن تحلیل کنیم robin ۱ ۲,۴۲۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ ۰۹:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: h@3!n
  نیاز به تست های سال ۹۵ کتاب راهیان MBe ۲ ۲,۹۳۷ ۲۳ دى ۱۳۹۶ ۱۰:۱۱ ق.ظ
آخرین ارسال: royka
  نتایج چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (شهریورماه سال ۹۶) edward71 ۲۵ ۱۷,۱۷۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: edward71
  معرفی منابع و گرایش های مرتبط با فایل های صوتی و تصویری و پخش کننده های صوت و تصویر R.g- ۴ ۳,۶۱۹ ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: blackhalo1989
  دانلود آزمون های مدرسان شریف - سال ۹۶ MBe ۶ ۷,۰۵۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۲۶ ب.ظ
آخرین ارسال: seede
  کاهش شدید احتمالی رتبه های قبولی در شبکه و امنیت سال در آیتی ۹۶ alilash ۵ ۳,۴۱۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: alilash
  درخواست سوالات دکتری آزاد نرم افزار سال های ۹۲ ۹۳ و ۹۴ aminir ۲ ۳,۳۹۰ ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳ ق.ظ
آخرین ارسال: rzeini
  پاسخنامه نهایی کنکور سال های ۹۴ و ۹۵ hamed_golden ۰ ۲,۵۸۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ۰۸:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: hamed_golden
  زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت سال های گذشته؟ mostafaheydar1370 ۳ ۴,۲۱۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۵ ۰۱:۲۵ ق.ظ
آخرین ارسال: فاطمه ارشد ای تی

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close