زمان کنونی: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۱:۲۸ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

بازاریابی شبکه ای

نظرسنجی: نظرتون در مورد شبکه ای بازاریابی خوب است یا نه دلیلشو هم بگویید.
این نظرسنجی بسته شده است.
  • ۵۰/۰۰%
    خوبه است ۵۰/۰۰%
۱ ۵۰/۰۰%
  • ۵۰/۰۰%
    بد است ۵۰/۰۰%
۱ ۵۰/۰۰%
در کل ۲ رأی ۱۰۰%
*شما به این گزینه‌ی رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

ارسال:
۲۸ مرداد ۱۳۹۲, ۰۴:۲۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۵۹ ب.ظ، توسط Doctorwho.)
بازاریابی شبکه ای
با سلام و خسته نباشیید

ابتدا از همه ی دوستان عذر خواهی میکنم اگر جای نامناسبی این موضوع رو مطرح کردم .

یک سوال در مورد بازاریابی شبکه ای داشتم میخواستم اگر ممکنه اونهایی که در این باره کار کنم نظراتون رو در این باره بهم بگوید و اگر خوبه دلیلشو هم بگوید و اگه نه هم همچنیین دلیلشو بگویید . برای کسایی که نمی دونند این بازاریابی چیه هم پیشنهاد میکنم نظرشون رو هم بگویند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
این سایت و همچنیین
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



راستی قبل از اینکه نظر بدهید اینو حتما بخونید
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.




مطرح کنید. باتشکر

موفقیت برای کسی که باور دارد می تواند موفق شود و آرزوی خویشتن را مبنای عمل قرار داده، به سادگی قابل دسترسی است و اسرار پیچیده ای ندارد/انسانهای موفق دنیا همیشه رویای خود را در ذهن دارند./ .اگر یک نفر می تواند کاری انجام دهد تو هم میتوانی آن را انجام دهی اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد تو باید آن را انجام دهی.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: mohammadali1990
ارسال:
۲۸ مرداد ۱۳۹۲, ۰۵:۰۰ ب.ظ
RE: بازاریابی شبکه ای
منم این شیوه رو قبلا دیده بودم اما اسمش رو و ساز و کار قانونیش رو نمیدونستم .
حالا که سرچ کردم برخی مطالبی که پیدا کردم اینجا میذارم که دوستانی که به اینجا میان اگر نمی دونن پیش زمینه پیدا کنن
البته دوستمون آدرس سایت مرجعش رو دادند ولی من توضیحات درش ندیدم . برا همین اینا رو اینجا می ذارم (اگر بوده و من ندیدم بگید ارسالم رو پاک کنم)
مطالبی که گذاشتم صرفا جهت آشنایی هست و دلیل بر تایید یا رد موضوع نیست چون من تجربه ای ندارم

منبع :
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.
برخی از عبارت‌های مرتبط با بازاریابی شبکه‌ای عبارتند از: فروش رابطه ای (Affiliate Marketing)، بازاریابی چند سطحی، ام ال ام، ان ام، شرکت‌های هرمی (Pryramid Schemes)، فروش ارجاعی (Referral Marketing)، شرکت‌های سرمایه گذاری، بازاریابی اثر شبکه ای (Network-Effect Matrketing) و شرکت‌های پونزی.
در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب ها بصورت تبلیغات کلامی یا تبلیغات چهره به چهره اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند. سر و کار فعالان فروش شبکه‌ای با قانون، بدلیل شباهت این نوع از فروش، با شرکت‌های هرمی می‌باشد.
.
.
تفاوت بازاریابی شبکه‌ای با شرکت‌های هرمی
به گفتهٔ کمیسیون تجارت فدرال امریکا (FTC)، شرکت هرمی شرکتی ست که به اعضایش حق کمیسیون می‌دهد تا افراد جدید را وارد کنند. شرکت‌های هرمی محصولی را نمی‌فروشند و پولهای مشتریان را در یکجا جمع می‌کنند و با آن کاری انجام نمی‌دهند و در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران غیر قانونی هستند، چون در ازای جذب افراد پول می‌دهند و بطور اجتناب ناپذیر فرو خواهند پاشید و وقتی هرم فروپاشی کند، بجز عده‌ای که در بالای هرم هستند همه دست خالی می‌مانند یا بعبارتی پول خود را می‌بازند.
FTC می‌گوید داشتن محصول، قانونی بودن شرکت را تعیین نمی‌کند. بعضی از شرکت‌های هرمی برای ردگم کردن، خود را شرکت ام ال ام معرفی کرده و محصولی را در پلان خود قرار می‌دهند ولی چون هدفشان فروش محصول نیست، قیمت آن بسیار بالاتر از بازار آزاد خواهد بود، یا اینکه دریافت محصول در آن شرکت‌ها مشروط به فعالیت در پلان تجاری شان است که برای کسانیکه نمی‌خواهند یا نمی‌توانند مشتری پیدا کنند، پول از دست می‌رود. دو مشخصه بارز کمپانی های هرمی:
- انبار کردن کالا
کمپانی مشتریان را وادار می‌کند که تعداد هر چه بیشتری کالا (عموما با قیمت بسیار بالایی) بخرند تا در آمد بیشتری داشته باشند، حتی اگر نتوانند آن کالاها را به مصرف برسانند. در این صورت افراد رأس هرم سود هنگفتی می‌کنند در حالیکه محصول چندانی را به بازار ارائه نکرده‌اند و محصولات در زیرزمینها انبار شده‌اند.
- عدم خرده فروشی (فروش جزء به مردم)
بدلیل کیفیت پایین محصولات و هزینۀ بالای آنها، در اغلب شرکت‌های هرمی محصولات فقط بین اعضای داخل هرم توزیع می شود، نه بین مردم عادی بیرون از هرم


توجیه اقتصادی بازاریابی شبکه ای
شرکت های هرمی به تولید کمکی نمی‌کنند، و باعث پیشرفت اقتصاد جوامع نمی‌شوند، و مشتریان نیز اگر نتوانند پلان خود را بسازند، دست خالی می‌مانند.
در یک فضای ایده ال، به کمک بازار یابی شبکه ای، کمپانی های تولید کننده مجال خوبی خواهند یافت تا بدون دغدغهٔ فروشِ محصولات، به ارتقاء و بهبود کیفیت کالاها یا خدماتشان بپردازند، ولی در جهان واقع، به راستی کدام تولید کننده است که ترس از کم شدن فروش و رقابت با سایر تولید کنندگان را نداشته باشد و به ارتقا محصول و خدمات فکر کند؟ رقابت در جذب مشتری بخش مهمی از چرخه بهبود کیفیت کالا و خدمات است.
در عصر الکترونیک اکثر کمپانی ها رو به فروش اینترنتی می آورند.اما گاهی فروش اینترنتی با بازاریابی شبکه ای و هرمی عمدا یا سهوا خلط مبحث می شود، فروش اینترنتی یعنی فروش کالا از طریق شبکه اینترنت، اما بازاریابی شبکه ای و یا هرمی مفهومی بسیار متفاوت است


قانونی بودن بازاریابی شبکه ای
در حال حاضر، قوانین و مقررات فعالیت در شرکت های بازاریابی شبکه ای در اکثر کشورها معین شده اند. ولی هیچ ارگان مشخصی وجود ندارد که مشخص کند یک کمپانی خاص هرمی یا شبکه ایِ قانونی است. از نگاه BBB، FTC و AG، کمپانیی که بیشتر به جذب بازاریاب می پردازد تا فروش محصول به مردم عادی، هرمی و غیر قانونی است.
در تاریخ ۱۳۸۸/۰۹/۱۸ "کمیته نظارت وزارت بازرگانی"، دستورالعمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت شرکتهای بازاریابی شبکه ای را در ۱۲ ماده و ۸ تبصره تصویب و ابلاغ کرد. و از شرکت های متقاضی، برای تحویل درخواستشان بر اساس دستورالعمل مصوب شده دعوت نمود؛ در همان ابتدا بیش از ۱۰۰ شرکت، تقاضای مجوز کردند و در نهایت پس از ۲ سال بررسی، برای اولین بار در ایران در سال ۹۰ مجوزهای قانونی فعالیت بازاریابی شبکه ای صادر شد که چند شرکت معدود ، توانستند مجوز دریافت کنند.
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
در تاریخ ۸ دیماه ۱۳۸۸ (۲۸ دسامبر ۲۰۰۸) روزنامهٔ ایران بازاریابی شبکه‌ای را قانونی اعلام کرد و از آن پس وزارت بازرگانی جمهوری اسلامی ایران قوانین و مقررات فعالیت در بازاریابی شبکه‌ای، و مرز بین فعالیت شبکه‌ای (نتورک مارکتینگ) را با فعالیت هرمی مشخص کرد.این در حالی است که در اخبار جمهوری اسلامی ایران، غالباً بر غیر قانونی بودن بازاریابی هرمی تاکید می شود، و در روزنامه ها خبرهایی مبنی بر جلوگیری از فعالان این شغل منتشر می گردد. در شهریور ماه سال ۱۳۹۰ بعد از ۲ سال تلاش و بررسی های طولانی ۶ شرکت برای اولین بار در تاریخ ایران موفق به کسب مجوز بازاریابی شبکه ای از وزارت بازرگانی شدند.

یک نمونه از مجوز

۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Doctorwho , M*Gh
ارسال:
۲۸ مرداد ۱۳۹۲, ۰۷:۵۶ ب.ظ
بازاریابی شبکه ای
با سلام اینها درمورد جزئیات بازاریابی شبکه ای است

بازاریابی شبکه ای
سود خرده فروشی به ازای فروش هرکالا طبق جدول زیر پرداخت میگردد.

گروهای محصول شرح گروه درصد خرده فروشی
دسته یک طلا ۴/۲
دسته دو تلفن همراه ۴/۲
دسته سه مواد غذایی (چای) ۷/۲
دسته چهار ساعت ، عینک و محصولات کریستین برتون و جواهرات ۱۰/۲
دسته پنجم محصولات سلولزی و ادویه جات ۱۴
دسته ششم محصولات چرم ، پودر کیک ، پودر ژله و محصولات نقره ۱۷/۲
دسته هفتم محصولات بهداشتی رویان پالیز (امگا ۵ ، کلینیک و ...) ۲۰
دسته هشتم محصولات فرهنگی (کتاب) ۲۵

پاداش راهبری بر اساس امتیاز کالای فروخته شده توسط بازاریاب و مجموعه وی محاسبه میگردد.که امتیاز کالاها به شرح ذیل به هفت دسته تقسیم میشود:

۱- محصولات دسته ۱ (۲۵ امتیازی یعنی هر یکصد هزار تومان فروش معادل۲۵ امتیاز)که شامل محصولات طلا ، میباشد. درصد کل از قیمت محصول جهت پرداخت پورسانت ها و پاداش های برای این دسته ۱۰/۵% می باشد.
۲- محصولات دسته ۲ (۲۵ امتیازی یعنی هر یکصد هزار تومان فروش معادل۲۵ امتیاز)که شامل محصولات موبایل ، میباشد. درصد کل از قیمت محصول جهت پرداخت پورسانت ها و پاداش های برای این دسته ۱۰/۵% می باشد.
۳- محصولات دسته۳ (۴۰ امتیازی یعنی هر یکصد هزار تومان فروش معادل ۴۰ امتیاز )شامل مواد غذایی میباشد.
درصد کل از قیمت محصول جهت پرداخت پورسانت ها و پاداش های برای این دسته ۱۸% می باشد.
۴- محصولات دسته ۴ (۶۰ امتیازی یعنی هر یکصد هزار تومان فروش معادل ۶۰ امتیاز)که شامل جواهرات ، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی ، آرایشی کریستین برتون میباشد.
درصد کل از قیمت محصول جهت پرداخت پورسانت ها و پاداش های برای این دسته ۲۵/۵% می باشد.
۵- محصولات دسته ۵ (۷۹ امتیازی یعنی هر یکصد هزار تومان فروش معادل ۷۹ امتیاز)که شامل کلیه محصولات سلولزی ،ادویه جات میباشد.
درصد کل از قیمت محصول جهت پرداخت پورسانتها و پاداشها برای این دسته ۳۴% میباشد.
۶- محصولات دسته ۶ (۱۰۰ امتیازی یعنی هر یکصد هزار تومان فروش معادل ۱۰۰ امتیاز)که شامل : کیف مردانه و زنانه، و پودر کیک ، پودر ژله و محصولات نقره میباشد. درصد کل از قیمت محصول جهت پرداخت پورسانت ها و پاداش های برای این دسته ۴۳% می باشد.
۷- محصولات دسته ۷: (۱۱۵ امتیازی یعنی هر یکصد هزار تومان فروش معادل ۱۱۵ امتیاز)کلیه محصولات آرایشی، بهداشتی شرکت رویان پالیز : شامل امگا ۵ وکلینیک و ....
درصد کل از قیمت محصول جهت پرداخت پورسانتها و پاداشها برای این دسته ۵۰% میباشد.
۸- محصولات دسته ۸(۱۴۵ امتیازی یعنی هر یکصد هزار تومان فروش معادل ۱۴۵ امتیاز)که شامل کتابهای نفیس میباشد.
درصد کل از قیمت محصول جهت پرداخت پورسانتها و پاداشها برای این دسته ۶۲% میباشد.

ازاریاب به محض شروع به کار میتواند بازاریابهای سطح یک خود را در سه محور وارد نماید.
در هر محور میتواند بدون محدودیت بازاریابهای سطح یک خود را افزایش دهد.
بازاریاب میتواند برای رسیدن به امتیاز دلخواه، افراد مجموعه سطح ۱ خود را به همراه گروه فروش ایشان به هر محوری که صلاح میداند منتقل نماید.

پورسانت سطوح پلن:
در این پلن در ۷ سطح و به شرح زیر پورسانت پرداخت میشود:

نکته: کلیه پورسانتها و پاداش ها در پایان هر ماه شمسی محاسبه و تا پنچم ماه بعد پرداخت می گردد.

پاداش فروش بازاریاب:
۱- پاداش راهبری ماهیانه(استخر پاداش) :
مجموع پاداش راهبری برای کل بازاریابان برای هر دسته بندی محصول طبق شرایط زیر میباشد.
محصولات دسته ۱: ۴/۵۵ درصد از مبلغ کل فروش محصولات دسته ۱
محصولات دسته۲: ۴/۵۵درصد از مبلغ کل فروش محصولات دسته ۲
محصولات دسته ۳: ۶/۸ درصد از مبلغ کل فروش محصولات دسته ۳
محصولات دسته ۴: ۱۰/۳ درصد از مبلغ کل فروش محصولات دسته ۴
محصولات دسته ۵: ۱۳/۵۰ درصد از مبلغ کل فروش محصولات دسته ۵
محصولات دسته ۶: ۱۷/۸ درصد از مبلغ کل فروش محصولات دسته ۶
محصولات دسته ۷: ۲۲ درصد از مبلغ کل فروش محصولات دسته ۷
محصولات دسته۸: ۲۷ درصد از مبلغ کل فروش محصولات دسته ۸
پاداش راهبری(استخر پاداش) شامل جمع کل مبالغ ذکر شده در بالا که باقیمانده درصد از قیمت کل محصولات میباشد که بین بازاریابانی که مشمول پاداش راهبری آن ماه میشوند بسته به مقدار امتیازشان، به ایشان پرداخت میگردد.

شرایط گرفتن پاداش راهبری(استخر پاداش)
بازاریابانی مشمول این پاداش میگردند که طی آن ماه طی سه محور فروش بتوانند در هر محور حداقل دو هزار امتیاز از محصولات شرکت را به فروش برسانند.
۱- نحوه محاسبه امتیاز پاداش به ترتیب زیر میباشد.
محوری که امتیاز بیشتری دارد تقسیم بر محوری که امتیاز فروش متوسطی (امتیاز وسط) دارد میشود.
مثلا اگر در محور یک خود ۴۵۰۰ امتیاز و در محور دو خود ۳۰۰۰ و در محور سه خود ۲۰۰۰ امتیاز تولید شده باشد به شرح زیر انجام میشود:
امتیاز محور بزرگ با امتیاز محور متوسط جمع میشود و تقسیم بر ۲ میشود که میانگین آنها به دست آید.
۴۵۰۰+۳۰۰۰=۷۵۰۰
۷۵۰۰/۲=۳۷۵۰

حال عدد به دست آمده تقسیم بر امتیاز محور متوسط میشود وعدد به دست آمده در عدد ۳ ضرب میشود
۳۷۵۰/۳۰۰۰=۱/۲۵
۱/۲۵*۳=۳/۷۵

حال امتیاز محور بزرگ تقسیم بر عدد به دست آمده میگردد
۴۵۰۰/۳/۷۵=۱۲۰۰

حال امتیاز محوری که کمترین امتیاز را دارد را با امتیاز به دست آمده جمع میکنیم.
۱۲۰۰+۲۰۰۰=۳۲۰۰

عدد به دست آمده کل امتیاز پاداش راهبری بازاریاب میباشد.

۲- کل مبلغی که استخر پاداش را تشکیل میدهد، نسبت به امتیاز هر بازاریاب به مشولین پاداش راهبری پرداخت میگردد.

به طور مثال مجموع مبلغ کل استخر پاداش در ماه دی ۱۰۰ میلیون تومان میباشد.
بازاریاب ۱ در محور ۱ خود ۴۵۰۰ و در محور ۲ خود ۳۰۰۰ و در محور سه خود ۲۰۰۰ امتیاز فروش داشته است که امتیاز محاسبه شده برای وی ۲۷۵۱/۸۷۹ امتیاز میشود طبق محاسبه زیر:
۷۵۰۰=۳۰۰۰+۴۵۰۰
۳۷۵۰=۷۵۰۰/۲
۱/۲۵=۳۷۵۰/۳۰۰۰
۳/۷۵=۳*۱/۲۵
۱۲۰۰ =۴۵۰۰/۳/۷۵
۳۲۰۰ =۲۰۰۰+۱۲۰۰

بازاریاب ۲ در محور ۱ خود ۵۰۰۰ ودر محور۲ خود ۶۰۰۰ امتیاز و در محور ۳ خود ۴۸۰۰ امتیاز داشته است که امتیاز این بازاریاب برابر با ۶۱۸۸/۸۸۸میشود. . طبق محاسبه زیر
۱۱۰۰۰=۵۰۰۰+۶۰۰۰
۵۵۰۰=۱۱۰۰۰/۲
۱/۱ =۵۵۰۰/۵۰۰۰
۳/۳=۳*۱/۱
۱۸۱۸/۱۸۲=/۶۰۰۰ ۶۶۱۸/۱۸۱۸=۴۸۰۰+۱۸۱۸/۱۸۲ جمع امتیازات مشمولین= ۹۸۱۸/۱۸
کل پاداش این ماه:۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان
پاداش بازاریاب ۱= ۳۲۵۹۲۵۹۳ تومان
پاداش بازاریاب ۲= ۶۷۴۰۷۴۰۴ تومان
نکته ۱: بازاریابانی مشمول پورسانت و پاداش راهبری میگردند که ماهیانه حداقل مبلغ هفتاد هزار تومان از محصولات شرکت را برای خرده فروشی و یا مصرف شخصی خریداری نمایند
سقف پورسانت و پاداش برای هر بازاریاب ماهیانه مبلغ یکصد میلیون تومان میباشد.

موفقیت برای کسی که باور دارد می تواند موفق شود و آرزوی خویشتن را مبنای عمل قرار داده، به سادگی قابل دسترسی است و اسرار پیچیده ای ندارد/انسانهای موفق دنیا همیشه رویای خود را در ذهن دارند./ .اگر یک نفر می تواند کاری انجام دهد تو هم میتوانی آن را انجام دهی اگر هیچ کس نمی تواند کاری را انجام دهد تو باید آن را انجام دهی.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۹ مرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۵۷ ب.ظ
بازاریابی شبکه ای
تو ایران اون کسایی که من دیدم عضو شرکت های هرمی شدن اخرش باختن این فقط یک تجربه است که من میگم
من کسی و دیدم که سال های اولی که امدن عضو شد و در اخر باخت

خـــــــــــدایا شکر‌ به خاطره همهٔ داده‌ها و نداده هایت
داده‌هات نعمتــــــــــ ، نداده‌ها هم حکـــــــــــمت ...
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۹ مرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۰۳ ب.ظ
RE: بازاریابی شبکه ای
(۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۵۷ ب.ظ)*Najmeh* نوشته شده توسط:  تو ایران اون کسایی که من دیدم عضو شرکت های هرمی شدن اخرش باختن این فقط یک تجربه است که من میگم
من کسی و دیدم که سال های اولی که امدن عضو شد و در اخر باخت

البته من خودم تجربه هیچ کدوم رو نداشتم ولی دوست عزیز این طوری که من سرچ کردم این "بازاریابی شبکه ای" با بحث "شرکت های هرمی" فرق داره نزدیک به هم هست ولی دو مقوله جداگانه هست ظاهرا .
در ارسال بالام هم نوشتم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  سئو سایت و بازاریابی اینترنتی kashimc1 ۲ ۲,۷۶۷ ۲۴ دى ۱۳۹۸ ۰۵:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: saramoss
  فرق سامانه شبکه ایی و شبکه های ارتباطی aali361 ۰ ۲,۰۸۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: aali361
  ایده برای نوشتن مقاله در حوزه ی شبکه ۲۰۱۲s ۳ ۳,۵۹۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: crevice
  لطفا به این سوالات با این دلایل اعتراض کنید erfan.el ۱ ۲,۵۶۳ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۲:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: erfan.el
  سوال شماره ۵۵ شبکه _ آزمون ارشد ۹۱ _ مبحث لایه شبکه احسان مومنی ۷ ۷,۲۸۶ ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ۰۷:۳۵ ب.ظ
آخرین ارسال: ali.majed.ha
  لایه شبکه ایپی سوال ۱۶ و ۱۷ راس همیلا ۲ ۲,۷۸۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۲۱ ق.ظ
آخرین ارسال: همیلا
  سوال در مورد دفترچه ارشد، کد رشته "شبکه" و کد رشته "امنیت شبکه" sMohammad ۲ ۲,۴۴۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ۰۲:۰۷ ق.ظ
آخرین ارسال: sMohammad
  اول که شریف برا شبکه تا چند میگیره و بعدش کلا تهران تا رتبه چند پذیرش داره شبکه؟ mohsensaeb14 ۰ ۲,۳۲۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ۰۲:۲۲ ق.ظ
آخرین ارسال: mohsensaeb14
  بازاریابی محتوایی چیست؟ siavash82ir ۰ ۱,۱۴۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۵ ۰۷:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: siavash82ir
  ۴ شبکه و ۵ آیتی - شبکه شریف sixsixsix ۵۸ ۲۷,۵۰۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵ ق.ظ
آخرین ارسال: pedram25teh

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close