زمان کنونی: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳, ۰۲:۳۲ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت

ارسال:
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۰۳ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.
آرش مندمی هستم، متولد ۶۹ از سنندج
رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت و آی تی

۱-در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟
کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات... پیوسته

۲-با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟
از بچگی به کامپیوتر علاقه داشتم و دوس داشتم از همه چی سر در بیارم. بله با علاقه انتخاب کردم

۳-کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟
دانشگاه کردستان


۴- در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاطر معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید
دانشجوی شب امتحانی بودم، البته درسهای تخصصی رو همیشه با علاقه میخوندم

۵- از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلاً ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟
از همون اول میخواستم ارشد هم بخونم ولی از ترم ۶ بهش فک کردم.

۶- آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟
فقط آیتی !

۷-میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید

آیتی :
زبان : ۷
مشترک : ۴۱
تخصصی: ۵۵
معماری: ۴۴

۸- آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.
سال اولم بود

۹-بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟
به نظر من هیچ شباهتی نداره، من خودم برای امتحانات دانشگاه شب امتحانی بودم ولی برای کنکور روش درس خوندن کاملا متفاوته.

۱۰-از کی دقیقاً برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومد مثلا اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟
از اول مرداد شروع کردم، کلا سعی میکردم بر طبق برنامه پیش برم . بله توی پاییز حدودا یک وقفه ۱ ماهه پیش اومد ولی بعدش دوباره طبق برنامه پیش رفتم.

۱۱-برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ اگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟
کم کم اصلاحش کردم.

۱۲-بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.
سعی میکردم همه درسها رو بخونم و وقت درسی رو به یه درس دیگه ندم. ولی درسهایی رو که اهمیت بیشتری دارن وقت بیشتری بهشون میدادم

۱۳-آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟
بله توی درس معماری خیلی کندتر از بقیه درسها پیش میرفتم، برای همین وقت بیشری بهش اختصاص دادم.

۱۴- خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلاً کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟
برای هر درس یک کتاب رو به عنوان منبع اصلی انتخاب کرده بودم که با جزئیات بخونم و یک کتاب کمکی رو هم مشخص کرده بودم که بعد از کتاب اصلی به صورت سریع بخونم، مثلا برای سیستم عامل کتاب اصلیم پارسه بود و کمکی مقسمی.

۱۵-میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین
زبان: مجوعه لغات خودم و کتاب ۵۰۴ و لغات ضروری تافل
گسسته: پوران
ساختمان داده: مقسمی + پارسه
الگوریتم: مقسمی
نرم: پارسه + پوران
شبکه: پارسه + راس
هوش: پوران
پایگاه داده: مقسمی
سیستم عامل: پارسه + مقسمی
معماری: پوران

۱۶-بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.
نرم افزار و شبکه

۱۷-ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟
جفتش

۱۸-زبان یه درس تقریباً جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلاً سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلاً جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبع یا عالی؟
زبانم متوسط بود و برای کنکور هم خوندم ولی سر جلسه متاسفانه خوب نزدم.

۱۹-در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟
توی رشته آی تی تنها درسی که ریاضی داره گسسته بود که اونم نمیشه روش زیاد حساب کرد چون تستهاش خیلی سختن.

۲۰-اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.
توی تابستون درسها رو مرور کردم و یک دور سریع مطالب رو خوندم، از پاییز به بعد طبق آزمونا پیش رفتم و تست زیاد حل میکردم، ۱۵ روز آخر هم فقط مرور میکردم و آزمونهای سالهای قبل رو حل میکردم.

۲۱- آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.
تنها درس میخوندم

۲۲-حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین
بر اساس برنامه آزمونا حجم مطالبی رو که باید میخوندم تعیین میکردم، و سرعتم رو جوری تنظیم میکردم که بر طبق برنامه پیش برم و تست هم حل کنم و درسها رو مرور کنم

۲۳-اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟
روزای جمعه خالی بود و مخصوص درسای عقب افتاده.

۲۴- اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟
از همون اول روی شبکه تمرکز کرده بودم.

۲۵-آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید
بله بعضی وقتا به دلیل مشکلات شخصی سرعت مطالعم کم میشد ولی هدفی که داشتم بهم انگیزه میداد.

۲۶-از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟
کلا هیچ کلاسی نرفتم واسه کنکور. کلاس رفتن رو قبول ندارم و فک میکنم فقط وقت تلف کردنه.

۲۷-آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟
پارسه بودم همه آزمون هاشو شرکت کردم و غیر از آزمون اول که ۳۵ شدم رتبم بین ۴ تا ۲۰ نوسان داشت. کلا خود آزمون مهم نیست. مهم اینه که به آدم برنامه میده و باعث میشه بفهمید کجای کارید
۲۸-تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلاً تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلاً طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمع بندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.
برنامم جوری بود که هر دو هفته کل مطالبی رو که خونده بودم مرور میکردم.

۲۹-برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟
آمادگی ۱۰۰ درصد داشتم خیالم خیلی راحت بود و میدونستم به نتیجه ای که میخوام میرسم ولی یکم ترس داشتم که اتفاق غیر منتظره ای بیوفته و نتونم نتیج بگیرم

۳۰-آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلاً میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلاً همچین فکرایی نکردین؟
با توجه به شناختی که از خودم داشتم، انتظار داشتم که معماری رو بالای ۷۰ بزنم و پایگاه رو ۱۰۰ مشترک هم انتظار بالای ۶۰ داشتم.

۳۱- سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید؟
بله توی دروس مشترک چند لحظه ناامید شدم چون امسال سبک سوالات کامل عوض شده بود و خیلی سخت بود ولی چون میدونستم که همه مثل من دارن این سوالات رو جواب میدن نگرانیم کم شد و وقتی دروس تخصصی رو جواب دادم کاملا آرامش پیدا کردم.

۳۲-آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلاً درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.
زبان رو گذاشتم برا آخر و بقیه رو به ترتیب زدم.

۳۳-وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلاً مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟
مطمئن بودم خیلی کم پیش میاد که تکراری پیدا بشه. تک تک سوالا رو با دقت و تمرکز خوندم و حتی بعضی از سوالات رو چندبار حل کردم.

۳۴-وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟
یکم برای زبان وقت کم آوردم، ولی در کل وقت کافی بود و هرچی رو که بلد بودم جواب دادم.

۳۵-آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.
به اصرار دوستام و استرسهایی که وارد میکردن کلید رو بررسی کردم و دقیقا درصدهام با کلید اولیه سنجش برابر بود. حدس میزدم رتبم زیر ۲۰ باشه.


۳۶-بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی ، دانشگاه کارشناسی، برنامه ریز برای کنکور، کلاس کنکور، کنکور آزمایشی،شرایط سر کنکور، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)،سایر عوامل
پایه تحصیلی: ۲۰%
دانشگاه: ۵%
برنامه ریزی: ۴۰%
کلاس کنکور: ۰%
–کنکور آزمایشی: ۱۰%
شرایط سر جلسه: ۱۵%
شرایط مطالعه و زندگی: ۱۰%

۳۷-حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.
دوس دارم یه متخصص شبکه خوب بشم.

۳۸-چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.
خیلی زیاد


۳۹- کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.
خانواده و دوستای نزدیکم

۴۰-ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.
شبکه رو باید بیشتر از مرجع میخوندم

۴۱-توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.
برای خودتون هدف تعیین کنید و برای رسیدن به اون هدف برنامه ریزی کنید و به برنامتون پایبند باشید.

۴۲-بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم؟
نه خیلی زیاد بود Smile

۴۳-و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت؟
کمک خیلی خوبی برای دوستان کنکوریه.

از اینکه با دقت و صبر و حوصله و صرف وقت به سوالات دوستانتون جواب دادین بی نهایت سپاسگزارم . براتون آرزوی موفقیتهای بیشتر در مسیر علم و دانش و در زندگی دارم.
خواهش Smile
۱۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , zeinab , amirhacker , k_111 , آرمانا , azad_ahmadi , ITgirl , H3NGAM3H , m_molodi , bita_it , Mänu , tarane1992 , elynn66 , azad , msalehi1991 , sara_13686868 , marisa , e2000 , atti joon , ecsi , احسان مومنی , marjan20 , sahar salehi , Amir V , عزیز دادخواه , haveking
ارسال:
۰۵ مهر ۱۳۹۲, ۰۵:۱۵ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
تبریک میگم . امیدوارم موفق باشد
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: arash_md
ارسال:
۰۶ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۳۴ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
بسیار تبریک می گم ، بهترین ها رو براتون آرزو می کنم.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: arash_md
ارسال:
۰۶ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۳۹ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
بسیار عالی.
سپاس هم استانی.
ارزوی موفقیت برای روزهای پیش رو...

ای درد توام درمان در بستر ناکامی .... ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی
در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ... لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: arash_md
ارسال:
۰۶ مهر ۱۳۹۲, ۰۸:۲۶ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
هه ربژی(زنده باشی)..

m.m:
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: arash_md
ارسال:
۱۲ مهر ۱۳۹۲, ۰۲:۲۱ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
سلام تبریک میگم
ازتون ۱سوال داشتم واسه پذیرش دانشگاه ها تو گرایش شبکه من رشتم ایتی نیست اما درسایی که تو کنکور ارشد ایتی میاد رو خوب بلدم واسه همین تصمیم گرفتم شبکه شرکت کنم اما نمیدونم قبولی تو دانشگاه های خوب مخصوصا تهران و شریف چقدر سخته میشه راهنمایی کنید
ممنون
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۲ مهر ۱۳۹۲, ۰۷:۳۰ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
(۱۲ مهر ۱۳۹۲ ۰۲:۲۱ ق.ظ)Aida92 نوشته شده توسط:  سلام تبریک میگم
ازتون ۱سوال داشتم واسه پذیرش دانشگاه ها تو گرایش شبکه من رشتم ایتی نیست اما درسایی که تو کنکور ارشد ایتی میاد رو خوب بلدم واسه همین تصمیم گرفتم شبکه شرکت کنم اما نمیدونم قبولی تو دانشگاه های خوب مخصوصا تهران و شریف چقدر سخته میشه راهنمایی کنید
ممنون

سلام خیلی ممنون
متاسفانه پذیرش شبکه در کل کمه و تا رتبه های حدود ۵۰ فک کنم روزانه قبول بشید. شریف امسال ۷ نفر شبکه داشت توی دفترچه ولی فک کنم چون چندتا از کسایی که رتبه شبکه و آی تی شون تک رقمی بود با گرایش آیتی انتخاب رشته کردن و چند نفر هم رفتن امیرکبیر، شریف تا رتبه ۱۵ رو پذیرش کرد
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۲ مهر ۱۳۹۲, ۱۱:۰۰ ب.ظ
آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
مرسی از راهنماییتون بااین شرایط همون رشته نرم افزار خیلی اسونتر میشه .
من همه کتابایی که شما خوندید رو خوندم تاحالا به جز شبکه و نرم افزار اما بازم نمیدونم چی کار کنم بشینم باز برای نرم بخونم یا نه شبکه بخونم اخه هردوتا رشته رو دوست دارم ولی میخوام شریف یا امیرکبیر قبول بشم شما جای من بودید چی کارمیکردید؟
با ارزوی بهترینها مرسی از راهنمایی
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۱۳ مهر ۱۳۹۲, ۰۱:۵۰ ق.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
(۱۲ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۰۰ ب.ظ)Aida92 نوشته شده توسط:  مرسی از راهنماییتون بااین شرایط همون رشته نرم افزار خیلی اسونتر میشه .
من همه کتابایی که شما خوندید رو خوندم تاحالا به جز شبکه و نرم افزار اما بازم نمیدونم چی کار کنم بشینم باز برای نرم بخونم یا نه شبکه بخونم اخه هردوتا رشته رو دوست دارم ولی میخوام شریف یا امیرکبیر قبول بشم شما جای من بودید چی کارمیکردید؟
با ارزوی بهترینها مرسی از راهنمایی

نه نرم افزار هم قبولیش راحت نیست، کلا همه رشته ها قبول شدن توی دانشگاه های خوب سخته و تلاش زیاد میخواد، شما تصمیمتون رو بگیرید و یکی از رشته ها رو انتخاب کنید و بعدش برای رسیدن به هدفتون که دانشگاه خوبه تلاش کنید و فکر ظرفیت نباشید، اگه خوب خونده باشید دانشگاه خوب قبول میشید
من خودم اگه از ریاضی بدم نمیومد احتمالا نرم افزار شرکت میکردم Smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۰
۰۶ دى ۱۳۹۲, ۰۷:۰۹ ب.ظ
RE: آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
با آرزوی سربلندی
و موفقیت بیشتر در ادامه راه
(هه ر بژی)
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۱
۱۰ دى ۱۳۹۲, ۰۷:۳۷ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
آرش قضای تو، خوحافظ Big Grin

There is no there there.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۱۲
۲۰ مرداد ۱۳۹۴, ۰۷:۲۷ ق.ظ
آزمون ارشد ۹۲:مصاحبه رتبه ۸ شبکه و امنیت - ۳۷ تجارت
ممممممممم آرههههههههههههههههه

There is no there there.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  بهترین منبع برای درس شبکه ارشد msnmkh ۲ ۱,۱۹۱ ۱۲ دى ۱۴۰۱ ۱۲:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: پشتکار
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۲۶۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۳,۹۳۸ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  درخواست معرفی منبع برای دروس پایگاه داده پیشرفته، تجارت و آموزش الکترونیکی ehsannaq3 ۱۱ ۱۲,۹۲۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۳ ق.ظ
آخرین ارسال: pouya47
Star درخواست کمک و راهنمایی برای شرکت در آزمون ارشد marvelous ۹ ۷,۹۴۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۱۸ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا
  رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ Computer92 ۰ ۱,۹۹۴ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92
  تجارت الکترونیک خواجه نصیر یامدیریت سیستمهای اطلاعاتی تربیت مدرس؟ lotuss ۰ ۱,۵۹۶ ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۰۴:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: lotuss
  منابع آزمون دکتری گرایش تجارت الکترونیک wskf ۳ ۵,۹۷۵ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Ametrine
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۲۸۶ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  انتخاب رشته و مصاحبه دکترا هوش مصنوعی۱۴۰۰ ۱neda ۴ ۳,۵۱۵ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: cpt.mazi

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close