زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۶:۳۳ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

زمان انتشار تکمیل ظرفیت و کارنامه آزمون دکتری ۹۲/ حذف شش رشته محل (شهریور ۹۲)

ارسال:
۱۳ شهریور ۱۳۹۲, ۱۰:۰۱ ق.ظ
زمان انتشار تکمیل ظرفیت و کارنامه آزمون دکتری ۹۲/ حذف شش رشته محل (شهریور ۹۲)
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری ۹۲، از اطلاعیه پذیرش دانشجو در برخی از کدرشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت این دوره از آزمون در ۲۹ مهر ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری ۹۲ در روزهای ۱۸،۱۷ و۱۹ شهریور ماه، اظهارکرد: کلیه‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ هریک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی باید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام ابتدا به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند، در صورتی که برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه اعلام نشده بود، در زمان مذکور برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به نحوه گزینش نهایی و ضوابط مربوط در آزمون دکتری، گفت: در گزینش نهایی هریک از رشته‌محل‌ها، با توجه به قانون مربوط به سهمیه رزمندگان، ۲۰ درصد ظرفیت هر رشته با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون مذکور به این سهمیه تخصیص داده شده و ۱۰ درصد اضافه بر ظرفیت با رعایت مصوبات مربوط به مربیان آموزشی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم اختصاص داده شده و گزینش براساس آن انجام شده است.

وی افزود: پذیرش نهایی داوطلبان با توجه به مصوبات مربوط و دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت علوم و با توجه به سهمیه ثبت نامی بر اساس نمره اولیه آزمون (۸۰ درصد نمره کل آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) با ضریب یک و نمره مصاحبه اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با ضریب یک انجام شده است.

توکلی با اشاره به انتشار کارنامه داوطلبان واجد شرایط گزینش در دهم مهر ماه، اظهارکرد: بر این اساس کارنامه‌ حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و در سهمیه مربوط از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

ممنوعیت تغییر گرایش و انتقال پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری
وی با تاکید بر اینکه تغییر گرایش و انتقال پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری «Ph.D» امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: امور مربوط به آن در حیطه وظایف این سازمان نیست، بنابراین درخواست‌های داوطلبان در این خصوص قابل بررسی نخواهد بود.

مشاور عالی سازمان سنجش با تاکید بر اینکه حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت‌نام الزامی است، تصریح کرد: ثبت‌نام منحصراً در روزهای مذکور توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک لازم انجام می‌شود و عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در زمان یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

وی افزود: معدل‌ مدرک کارشناسی (لیسانس)‌ و کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس)‌ پذیرفته‌شده‌ باید با معدل‌هایی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام، شرکت در آزمون و یا نهایتاً در مرحله مصاحبه به‌ سازمان‌ اعلام‌ کرده‌اند، یکسان‌ باشد، در غیر این صورت، ضمن «کان‌لم‌یکن» تلقی شدن قبولی، از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند جداً خودداری می‌شود.

توکلی تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۱۳۹۲ حتی در صورت عدم ثبت‌نام در رشته قبولی، مجاز به شرکت و انتخاب رشته در آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال ۱۳۹۳ نخواهند بود.

اصلاحات رشته‌های دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری
وی افزود: همچنین با توجه به اعلام دفتر گسترش وزارت علوم و یا دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کد رشته‌ محل‌های "مهندسی مخازن هیدروکربوری ( زمینه زمین‌شناسی نفت)، مهندسی مخازن هیدروکربوری (اکتشاف)" پژوهشگاه صنعت نفت، "زبان و ادبیات عرب (دوره روزانه) و زبان و ادبیات عرب (دوره شبانه)" دانشگاه ایلام، "مهندسی مکانیک - طراحی کاربردی (دینامیک جامدات)، مهندسی مکانیک - طراحی کاربردی (دینامیک، کنترل و ارتعاشات)، مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی و مهندسی کامپیوتر– فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه صنعتی شریف حذف شده و در این کد رشته‌ها پذیرش دانشجو انجام نشده است.

۹۲/۶/۱۳

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۳۱ شهریور ۱۳۹۲, ۱۱:۰۸ ق.ظ
زمان تکمیل ظرفیت و انتشار کارنامه آزمون‌ دکتری نیمه متمرکز سال ۹۲
مشاور عالی سازمان سنجش کشور زمان آغاز تکمیل ظرفیت و انتشار کارنامه آزمون‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ۹۲ را اعلام کرد.
....
آغاز تکمیل ظرفیت آزمون دکتری از ۲۹ مهر
مشاور عالی سازمان سنجش کشور همچنین از آغاز تکمیل ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری (Phd) سال ۹۲ از روز دوشنبه (بیست و نهم مهرماه) ‌خبر داد.

توکلی با اشاره به پذیرش دانشجو در برخی از کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل‌های آزمون دوره دکتری ۹۲، گفت: اطلاعیه سازمان در خصوص پذیرش دانشجو در برخی از کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل‌های آزمون ورودی دوره دکتری سال ۹۲ در روز دوشنبه (بیست و نهم مهرماه) از طریق سایت سازمان سنجش و نشریه پیک سنجش منتشر می‌شود.

انتشار کارنامه داوطلبان دکتری از ۱۰ مهر
وی افزود: کارنامه نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری (Phd) نیمه متمرکز سال ۹۲ در روز چهارشنبه (دهم مهرماه) بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور تاکید کرد: بدیهی است داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی از طریق سایت، در صورتی که درباره کد رشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات سئوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا پانزدهم مهرماه منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان اقدام و از ارسال نامه و مراجعه حضوری خودداری کنند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۰ مهر ۱۳۹۲, ۰۳:۰۷ ب.ظ
RE: زمان انتشار تکمیل ظرفیت و کارنامه آزمون دکتری ۹۲/ حذف شش رشته محل (شهریور ۹۲)
کارنامه بر روی سایت سنجش قرار گرفت

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  دانلود سوالات تخصصی گرایش فناوری اطلاعات آزمون دکتری ۹۱(کد ۲۳۵۸) Lonely Palm ۲ ۵,۸۵۶ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد HamidReza1 ۰ ۸۱۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  درخواست تصحیح (تعویق) زمان کنکور ارشد ۱۴۰۱ s.gg ۱ ۱۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  آزمون دکتری ۹۸ jntdst ۸۴ ۴۰,۶۵۳ ۱۸ دى ۱۴۰۱ ۰۲:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: farzane1400
  حذف اکانت Alireza_1387 ۴ ۵,۱۹۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: shirin.kh90
  آزمون دکتری sara198 ۱ ۱,۳۸۷ ۱۶ دى ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: soha1
  آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ Seyyedab ۴۶ ۱۷,۸۳۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
  کارنامه ارشد ۱۴۰۰ فاطمه دیبا ۰ ۱,۵۹۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا
  منابع آزمون دکتری گرایش تجارت الکترونیک wskf ۳ ۵,۹۷۱ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: Ametrine
  تعویق زمان کنکور ارشد sima84 ۰ ۱,۴۷۳ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close