زمان کنونی: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۶:۱۸ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

کار آفرینی

ارسال:
۱۴ آذر ۱۳۹۲, ۰۵:۴۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ۰۶:۲۹ ب.ظ، توسط zaynab.)
کار آفرینی
من بیکارم ، چند جایی تا حالا کار کردم ولی الان بیکارم این بیکاری من رو خیلی آزار میده برای همین تصمیم گرفتم به دنبال کار باشم اینجایی که من زندگی میکنم متاسفانه شهر کوچیکه و کار زیادی نیست برای همین تصمیم گرفتم کمی تحقیق کنم شاید بتونم خودم کارآفرین باشم ، شاید خیلی ها بگن الان زمان کنکوره و بهتره همه ی وقتمون رو برای کنکور بذاریم ولی آدمی مثل من وقتی کار داره امید و انگیزه ی بیشتری هم برای زندگی داره برای همین به جای افسردگی قبل کنکور ترجیح میدم اینطوری انگیزه م رو بیشتر کنم و درآمدم رو برای زمان فارغ التحصیلی بیشتر کنم.متاسفانه پس انداز زیادی ندارم که بتونم کارهایی که دوست دارم رو شروع کنم برای همین فعلا به دنبال کارهای کوچیکم ولی پردرآمد .
با خودم گفتم شاید دوستان مانشتی منم این مشکل رو داشته باشند برای همین میخوام اگه ایده ی جالبی دارین بگین شاید بتونیم ازش استفاده کنیم .

۱_اولین نظر: خیلی ها در زمینه کامپیوتر خیلی توانایی دارند ولی متاسفانه شغل مناسبی پیدا نمی کنند ، شاید برای شروع این ایده بد نباشه
مقداری کارت ویزیت چاپ کنند که هزینه شم زیاد نمیشه و اون رو پخش کنند برای تعمیر کامپیوتر یا تدریس خصوصی و فروش نرم افزار و ... از این قبیل کارها
این روزها داخل هر مغازه ای و خونه ای یه کامپیوتر هست و در زمینه تعمیر و نرم افزارهای جدید آگاهی ندارند
امیدوارم ایده ی خوبی باشه

جایی که من قبلا زندگی میکردم شخصی با فکرهای خلاقانه و خیلی ساده درآمدهای خیلی خوبی بوجود می آورد یکی از کارهای خیلی ساده ش که ماهیانه چند میلیون تومان درآمد داشت این بود که یک آکواریوم بزرگ رو با یک وانت بار توی شهر می چرخوند به مردم ماهی زنده می فروخت .
برای خودم خیلی جالب بود .
انرژی مثبت، در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ۰۷:۵۹ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

محل تاپیکتون درست نیست. براتون منتقلش می کنم به بخش کارافرینی. ممنون می شم در انتخاب بخش مورد نظر بیشتر دقت بفرمایید.


آدما وقتی پوستشون چروک میخوره پیر نمی شن ... آدما وقتی رویاهاشون چروک میخوره ؛
پیر می شن !!!
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۴ آذر ۱۳۹۲, ۱۱:۵۸ ب.ظ
RE: کار آفرینی
جالب بود Smile
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۰۶ بهمن ۱۳۹۲, ۰۳:۰۹ ق.ظ
کار آفرینی
دوست عزیز امیدوارم از زمان استارت این تاپیک تا الان یه کار واسه خودت دست و پا کرده باشی. برای راه اندازی کار اول به مهارت هات فکر کن و اونها رو تقویت کن در هر زمینه ای که باشه مهم نیست فقط کمی علاقه به کار کردن کافیه و بعدش تبلیغ و مشتری و پول به همین سادگی. ایده مهمه ولی مهم تر از اون اجرای ایده ست من برا نوشتن یه نرم افزار تحت وب یک سال و نیم یک ایده رو تو سرم داشتم و هیچ وقت نرفتم پاش که اجراش کنم تا چند وقت پیش رفتم سراغش فهمیدم که از اساس مشکل داره و شدنی نیست. خیلی از کارهایی که شما گفتین مثل تدریس خصوصی و تعمیر کامپیوتر و ... خوبن بستگی به توانایی شما دارن و هر کدوم هم دردسرهای خاص خودشون رو دارن اگه در زمینه ای مهارت خاصی دارین اولویت با اونه و پا نذار روش حتی اگه ماهی فروشی باشه مهم اینه که به پول میرسه و تو رو مستقل میکنه.
به مهارت ها و داشته هات بیشتر فکر کن و ازشون استفاده کن. موفق باشی
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: baran


پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close