زمان کنونی: ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۸:۴۵ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

ارسال:
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۱:۴۷ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ۰۳:۰۰ ق.ظ، توسط sorlin.)
Smile مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
مانشت ۱ : اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.
سعید شفیعی هستم متولد ۷۱ اهل بندرکیاشهر از گیلان.رتبه ۱۰ گرایش فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک و رتبه ۶۱ گرایش شبکه و امنیت اطلاعات رو بدست اوردم.


مانشت ۲ :در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟
کارشناسیم به صورت ناپیوسته بود و نرم افزار بودم وسال گذشته تموم شده بود.


مانشت ۳ : با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟
از دوران کودکی کلا به اسم و شغل مهندسی علاقه داشتم Big Grin وقتی هم که اومدم دبیرستان با وجود اصرار خانوادم به رشته ریاضی تصمیم گرفتم برم فنی کامپیوتر که واقعا بهش علاقه داشتم.و اصلا هم از انتخابم پشیمون نشدم.


مانشت ۴ : کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟
کاردانیم توی یه دانشکده فنی روزانه به اسم امام جعفر صادق استانه اشرفیه.
و کارشناسیم توی دانشگاه غیر انتفاعی به اسم مهراستان استانه اشرفیه بودش.کلا برای کنکورای قبلیم درس نخوندم و همینطوری قبول شدم.


مانشت ۵ :در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .
من کل دوران تحصیلم رو به دو بخش تبدیل میکنم یکی قبل از تصمیم به ارشد یکی بعدش.قبل اینکه متحول بشم Big Grin یه دانشجوی معمولی بودم و شب امتحانی و کلاسا رو هم به زور و یکی در میون میرفتم ولی همیشه نمره قبولیم رو داشتم با این حال.بعد از زمانی هم که شروع کردم برای ارشد بخونم ترم ۳ کارشناسیم بود که توی طول ترم خوندم و نتیجش هم رو گرفتم معدلم بالای ۱۹/۵ اومدش توی دو ترم بعدیم.


مانشت ۶ : از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟
نه اصلا کاردانی و کارشناسیم رو هم به زور به ترس از خانواده گرفتم که بگم مدرک و گرفتم بعدشم که تقریبا دیگه به عقل اومده بودم Big Grin انچنان به فکر ادامه تحصیل برای ارشد نبودم انیگزه اصلیم هم ازین که بخوام کنکور بدم اولش فقط فرار از سربازی بودش (عدو شود سبب خیر گر خدا بخواهد).یکی از دوستام به اسم مهران عمویی که خیلی ازش متشکرم اومد این ایده ی ادامه تحصیل و داد به من و کم کم رفتیم دونه دونه کتابارو از هر انتشاراتی که شده خریدیم.


مانشت ۷ :آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟
حقیقتش اولش میخواستیم نرم افزار بدیم ولی بعد تصمیم به ای تی گرفتیم.حقیقتش هیچ تحقیقی نکردیم متاسفانه چون اون اولا خیلی پرت بودیم خیلی ...


مانشت ۸ : میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.

مجموعه فناوری اطلاعات
زبان ۳۲
مشترک ۳۲
مدیریت ۷۵
تخصصی ۶۸
مجموعه مهندسی کامپیوتر
زبان ۴۹/۸۹
ریاضی -۲/۰۷
مشترک ۲۱/۷۹
تخصصی هوش ۲۰/۸۳
تخصصی نرم ۱۷/۷۸

نه سال دوم بود که شرکت میکردم سال اول به دلیل برنامه ریزی نادرست و عدم شناخت منابع و کتابای خوب خیلی خراب کرده بودم رتبم شده بود حدود ۲۵۰۰

مانشت ۹ : بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟
تا حدودی شبیه به هم هستش ولی برای کنکور یه برنامه ریزی خیلی قوی تری نیاز داریم.
دانشجو هایی که ممتاز میشن تو کارشناسی ۱۰۰% شانس بیشتری دارن ولی حتی اگه دانشجوی داغون مثل منم هستید بازم شانس هستش که به بالاترین دانشگاه ها برسید.یه همت قوی میخواد و باور به خدا و خودتون فقط همین..


مانشت ۱۰ :از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟من سال گذشته هم خونده بودم ولی برنامه ی درستی نداشتم.امسال هم از اوایل تابستون به صورت جدی شروع کردم.اول طبق راهنمایی های مشاورای تالار مثل اقای جهانی درسامو تو سبد های مختلف چیدم و شروع کردم به مطالعه یادمه تا دو هفته مونده بود به ازمایشی اول کل درسامو حداقل یه دور سریع زده بودم و از سطح صفر خارج شده بودم.
بله قرارم از قبل بر این بود که از تابستون استارت بزنم.ولی وسطای تابستون یه سری مشکلات داشتم که یک ماه رو از دست دادم ولی بعدش جبران کردم اون چند روز رو.


مانشت ۱۱: برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟
خوب یه برنامه کلی که داشتم که اونم پیش رفتن همگام با ازمونا بود.ابتدای هر هفته برنامه جزیی و اهداف کلی هفته رو مشخص میکردم.مثلا میگفتم تو این هفته باید دو فصل شبکه تموم بشه.بعد میگفتم مثلا شنبه باید از صفحه فلان تا فلان رو بخونم که تا بتونم به این هدف برسم.


مانشت ۱۲ : بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.
خوب ضمیر ناخوداگاه ادم خودش میفهمه باید چیکار کنه Big Grin ولی خودم نه همه ی درسا برام یکسان بودن بجز معماری که حذفش کردم کلا



مانشت ۱۳ : آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟
بله صد در صد اینطوریه مثلا خیلی کم پیش میومد که درسی مثل هوش یا بانک رو بخونم در صورتی که درسایی مثل طراحی سیستم عامل و شبکه همیشه تو برنامم بودن.
یه اشتباهی که خیلیا میکنن و منم تا حدودی مرتکبش شدم اینه که از یه درسی که توش ضعف دارن فرار میکنن در صورتی که به اون درس باید وقت بیشتری اختصاص بدین متاسفانه من روی گسسته یکم کم کاری کردم و چوبشم خوردم.


مانشت ۱۴ : خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟
خوب اون اوایلش که شروع کردم یعنی تابستون رفتم سراغ کتابای مرجع و با کلی هزینه کلی کتاب خریدم اومدم شروع کنم دیدم نــــه این واقعا یه اشتباه بزرگه برای من.دیدم تا اخر کنکورم نمیتونم مثلا کتاب پرسمن رو درست حسابی بخونم.بعد تصمیم و عوض کردم و رفتم دنبال منابع گشتن تو اینترنت که با مانشت اشنا شدم.همونجا یه سری کتابارو انتخاب کردم و تهیه کردم.ولی تو ابان اذر با کمبود شدید تست مواجه شدم و رفتم یه سری دیگه کتاب خریدم.در کل برنامم مبحث محور بود بیشتر تا اینکه منبع محور باشه.


مانشت ۱۵ : میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.
اوایل تابستون از فیلم استفاده کردم ولی ویس خیر.در کل فیلم خیلی میبینم دوست دارم Big Grin
زبان : ۵۰۴ + نصف استنشیال تافل(ایکاش کلش رو میخوندم) + متن های سال های گذشته ایتی و نرم و علوم.
گسسته : پوران پژوهش
ساختمان : مقسمی + داده ساختارهایی رو هم که خوب پوشش نداده بود از پوران
الگوریتم : مقسمی + جاهایی که کم کاری کرده بود از پوران + برای تست هم ۶۰۰مسیله قدسی + حل تمرین CLRS + تست های متفرقه دیگه
مهندسی نرم: کتاب مدرسان شریف (بهترین کتاب مدرسان تو ایتی از نظر من) + اندکی پوران پژوهش(کتاب درهمی بود ولی نکات نسبتا خوبی داشت درکل زیاد توصیه نمیشه)
شبکه : کتاب مدرسان شریف + پوران پژوهش (کتاب مدرسان انصافا خوب بود مشکل از سوالای امسال بود پوران هم یه دور خوندم بعد اتیشش زدم Big Grin) + تست هم کمی از ۳۰۰۰ مسیله (درکل توصیه میکنم توی درس شبکه به هیچ کتاب کنکوری قانع نباشید)
مدیریت: کتاب مقسمی نوشته اقای پرچ (میتونم بگم بهترین کتاب کنکوری بود که داشتم البته توصیه میکنم حداقل یه دور مروری هم که شده کتاب رابینز رو برای اطمینان بخونید)
بانک : مقسمی + مدرسان شریف
هوش : پوران + مقسمی(کتاب پوران طلاس اصن.وقتی که پوران رو بخونی دیگه احتیاجی نیست راسل و بخونی)
سیستم عامل: مقسمی + مدرسان + کمی استالینگز.(توصیه میکنم ابتدا مقسمی رو بخونید بعد اگه وقت زیاد اوردید برای تسلط بیاین تستای مدرسان رو بزنید.تعریف کتاب سیستم عامل پارسه رو هم خیلی شنیدم.)

اینم بگم صرف اینکه بنده این کتابارو خوندم دلیل بر خوب بودنشون نمیشه من خیلی دوست داشتم یه سری کتابای پارسه رو داشته باشم که متاسفانه دسترسی نداشتم بهشون و یکمم تنبلی کردم.از تعدد کتابایی هم که ذکر کردم تعجب نکنید من تمرکزم توی هر درس بر روی یک کتاب بود و جاهایی که خوب توضیح نداده شده بود به یه کتاب جایگزین مراجعه میکردم.
ولی توصیه اکید دارم که بیشتر مبحث محور باشید نه منبع محور !!

مانشت ۱۶ : بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.
والا با این سوالایی که توی شبکه دیدم میگم شبکه و اندکی مدیریت.بقیه رو به هیچ وجه توصیه نمیکنم.



مانشت ۱۷ : ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟
۱۰۰% جزوه محور Big Grin ولی الان خیلی دوست داشتم که تو یه دانشگاه درست حسابی میبودم که از رو مرجع میخوندیم.
کلا توی کل دوران دانشجوییم بجز کتابای برای کنکورم فقط کتابای اندیشه و تاریخ اسلام و اینارو خریدم اونم به زور بود.


مانشت ۱۸ : زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبه یا عالی؟
از پایه زبانم ضعیف بودش و هیچ کلاسی هم نرفتم برا زبان.
تنها چیزی هم که از زبان بلد بودم دیدن فیلم انگلیسی با زیرنویس فارسی بودش.ولی برای زبانم از بعد عید یه برنامه جدا گذاشته بودم که زیاد هم مربوط به کنکور نمیشد.الان تو سطح خیلی بهتری هستم یه چیزایی حالیمه دیگه Big Grin
این یه وبسایت مشاوره خیلی خوب در مورد زبان زبان ارشد و دکتری هستش armandanesh.org.برای بنده که بسیار مفید بودش.



مانشت ۱۹ : در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟
ما که رشتمون ریاضی نداشتیم خوشبختانه.
ولی اگه ساختمان گسسته رو ریاضی حساب کنیم اره امسال میشده یه نمره ی بسیار بالایی سرش اورد هرکی که خوند برد کرد.از نظر من این درس رو حذف نکنید حتی اگه قرار به حذف این درس رو دارید فقط بخشی ازون درس رو حذف کنید نه کلش رو.



مانشت ۲۰ : اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.
من بعد از عید زبانم رو استارت زدم.
از اوایل تابستون بود که بقیه درسارو برای کنکور کم کم شروع کردم.قرار بود طبق برنامه ریزی هایی که کرده بودم حداقل نصف دروس رو تموم کنم که خوب پیش رفت درسا و تمام دروس رو تا قبل از ازمایشی اول حداقل یه دور زدم و از سطح صفر خارج شدم.
بعد از اینکه ازمایشی ها هم شروع شد با ازمونا پیش رفتم.(این از برنامه ریزی استراتژیک و کلیم)
اما برنامه ریزی جزییم به این صورت بودش که مثلا شب قبل خواب میومدم برنامه فردا رو تو جزییات مینوشتم.یه ورق داشتم برای هر هفته که تمام ساعات روز رو توش برنامه ریزی میکردم.مثلا ساعت ۴ تا ۶ بعد از ظهر مدیریت فصل فلان.
و توی اوج فشار هم که وقت خیلی فشرده بود میومدم جمعه هر هفته برنامه ریزی کل هفته اینده رو میکردم.مثلا هفته های ماقبل کنکور برای مرور کلیه دروس.
درس خوندنم به این صورت بود هر ۴۵ دقیقه ۱۵ دقیقه استراحت.یا ۴۵ دقیقه مطالعه ۵ دقیقه مرور و ۱۰ دقیقه استراحت.


مانشت ۲۱ : آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.
با یه دوستم از ابتدا شروع کردم که بالا هم اسمشو بردم.هرکی توی خونه ی خودش و بعد هر چند شب در میون گزارش میدادیم به همدیگه و بهم مشاوره میدادیم.
از نظر من توی خونه بهتره البته باید شرایط ایجاد باشه.من اگه کوچکترین صدایی نامربوطی میشنیدم تمرکزم از دست میرفت یا یکی مثلا تلویزیون میدید من حواسم اونور بود برا همین تو اتاقم پنکه رو روشن میکردم و سرش و میکردم رو به دیوارو جز اون صدای عادی پنکه هیچی دیگه رو نمیشنیدم.روش احماقانه ای هست قبول دارم ولی باور کن که جواب میده Big Grin


مانشت ۲۲ : حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.
خوب کنکورای ازمایشی همیشه به ادم یه امید میداد که داریم خوب عمل میکنیم و واقعا هم معیار درستی هستشو اثبات شدس برا خودم.مثلا تو یه ازمایشی اصلا دوهفته حس درسم پریده بودش و رتبم اومده بود رو ۱۰۰ ولی هفته هایی که خیلی خوب میخوندم ۲ و۳ میشدم.
در مورد سرعت مطالعه هم من یه ورق داشتم رو تک تک ساعات روزم برنامه ی درسی و خواب و نهار شام داشتم.واسه همین پیدا کردن روند مطالعم کار اسونی بودش چون به صورت مکتوب بود همچیز.


مانشت ۲۳ : اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟
وقتی که از برنامم عقب میوفتادم بسته به درسم بود بعضی درسهام توی مسیر بحرانیم بود که باید حتما یه ساعت دیگه از یه درس دیگه رو کمتر میکردم که به این اضافه میشد.مثلا تو ازمون ازمایشی اول درسی مثل شبکه که مباحث اون ۲۵% زیاد بود اگه یه روز عقب میوفتادم نمیتونستم اون مبحث رو کاملا تموم کنم.ولی یه درس دیگه مثل هوش که مبحث جدیدی نداشت واسم رو میزاشتم کنار.در کل ساعات مطالعم رو زیاد نمیکردم چون تقریبا حداکثر بود و بیشتر از اون برا روز بعدم بد میشد.
ولی متاسفانه اواخر گسسته رو کاملا گذاشتم کنار بنفع بقیه دروس که خیلی پشیمونم.

مانشت ۲۴ : اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟
نه من از همون اول معماری رو حذف کردم و شروع کردم به خوندن مدیریت



مانشت ۲۵ : آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.
بله مطمینا همه ی ما انسان هستیم و دچار یاس میشیم مثلا همون هفته ای که گفتم اصلا نتونستم درس بخونم.هفته ای بود که داغون بودم.واقعا داغون
فقط یه چیز بهم انگیزه دوباره داد.. پدر و مادرم.وقتی مادرم و دیدم که داره برام اسفند دود میکنه بخاطر من .. نمیدونم اصلا صحنه های منقلب کننده ای بود قادر به وصفش نیستم Big Grin
مادرم هر روز زودتر از من بیدار میشد و برام دعا میکرد.تو خونه سکوت کاملا مطلق بود پدر مادرم باهم اروم حرف میزدن که صدا تو اتاق من نیاد.تلویزیون و این چیزا تعطیل... همش به خاطر من.
دیگه انگیزه بیشتر از این ؟؟
واقعا ازشون متشکرم واقعا.

مانشت ۲۶ : از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟
کلاس نرفتم ولی کسایی که تو تهران هستن یا دسترسی به کلاسای سطح بالا دارن درصورتی که مشکل مالی ندارن اگه درسایی که سختن و توش ضعف دارن رو توی تابستون برن میتونه مفید باشه واسشون.


مانشت ۲۷ : آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟
بله شرکت کردم.مدرسان شریف.خیلی تاثیر گذاره .. خیلی همین که به اجبار باید تو دو هفته یه سری سر فصل رو بخونی خیلی برنامه ریزی خوبی هستش
علاوه بر اون یه تجربه هایی بهت میده که هیچکی بهت نمیتونه بده.باید یه سری چیزا رو تجربه کنی که تو کنکور اصلی استرس بیجا نگیردت من از خیلی از بچه ها شنیدم که امسال سوالارو دیدن شکه شدن در صورتی که میدونستن نباید شک بشن و استرس بگیردشون یا خیلیا وقتشون رو روی سولای سخت تلف کردن و همونجا تمرکزشون از دست دادن و نتونستن سوالایی که خیلی راحت قبلا حل میکردن و حل کنن.اینا همه بخاطر عدم تجربه هستش..



مانشت ۲۸ : تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.
من قبل اینکه ازمون جامع اول رو بدم (فکر کنم قبل دی بود) دیگه عملا چیز جدیدی برای مطالعه نداشتم و فقط روی مرور و تستای تسلط بودم بعد از اون. (البته به جز گسسته)
توصیه اکید دارم دوستان که جمع بندی رو جدی بگیرید.اگه جمع بندی نکنید انگار که هیچی نخوندید.من برای دو هفته اخر کنکور برنامه فوق فشرده داشتم.به صورتی که تا دو سه روز مونده به کنکور به اوج امادگیم رسیده بودم.ولی متاسفانه کنکور تمدید شد ..


مانشت ۲۹ : برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟
حتما همه یادشون هست که کنکور یه هفته تمدید شد.قبل اینکه کنکور تمدید بشه من امادگی فوق العاده داشتم و روحیه بسیار بالایی داشتم شاید ۱۰۰% اماده بودم.تازه کنکور ازمایشیمون رو داده بودیم و رتبم راضی کننده بود برام خیلی روحیه داشتم خلاصه.حتی مشاورم اقای جعفری نژاد (رتبه ۱ پارسال) زنگ زده بود و بهم کلی روحیه داده بود و قول رتبه زیر ۵ هم بهم داده بود.ولی وقتی فهمیدم یه هفته تمدید شد کنکور اصلا برای این یه هفته برنامه نداشتم و بدون برنامه سر کردمش اصلا نتونستم کاری کنم تو این یه هفته و کلی دپرس بودم بخاطر همین اصلا روحیه نداشتم شب کنکور اصلی.شاید ۶۰%

مانشت ۳۰ : آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟
حقیقتا بگم رو هیچ درسی ۱۰۰% حساب باز نکرده بودم فقط میدونستم احتمالا شرایطی پیش میاد که گسسته نمیتونم هیچی بزنم که نشد اینطوری و از شبکه هم انتظار یه همچین سوالایی رو داشتم.


مانشت ۳۱ : سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟
نه به هیچ وجه.


مانشت ۳۲ : آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.
من اول از دروس مشترک شروع کردم و رفتم اخرشم زبان.ولی کار درست همون طبق دفترچه پیش رفتنه ولی من دیگه عادت کرده بودم به اون روش.


مانشت ۳۳ : وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟
دور اول سوالایی که مشابهش رو دیده بودم میزدم.دورای بعدی اگه وقت زیاد میومد به جنگ سوالا میرفتم Big Grin



مانشت ۳۴ : وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟
وقت کم نیاوردم و همه ی سوالارو حداقل یه دور خونده بودم.ولی اگه وقت زیاد تر میشد میتونستم انگلیسیم و شاید دروس مشترک رو کمی بهتر بزنم.



مانشت ۳۵ : آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.
بیرون نیاوردم ولی تقریبا یادم بودم که چیارو زدم.مشترک رو یادمه ۳۵ شده بود الان ۳۲ ولی بقیه دروس کمی بیشتر از اون چیزی که محاسبه کردم اومده بود.
بله تقریبا میدونستم تو همین حدود هستم.



مانشت ۳۶ : بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی ، دانشگاه کارشناسی، برنامه ریز برای کنکور، کلاس کنکور، کنکور آزمایشی،شرایط سر کنکور، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)،سایر عوامل

پایه تحصیلی ۷/۵%
دانشگاه کارشناسی ۷/۵%
برنامه ریزی ۲۵%
کلاس ۰%
کنکور ازمایشی ۱۵%
شرایط سر کنکور ۱۰%
شرایط مطالعه ۲۰%
سایر عوامل ۱۵%


مانشت ۳۷ : حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.
باز هم فرار از سربازی Big Grin ولی نه جدی خوب یه چیزایی تو ذهنم هست که بیشتر جنبه ارزو داره و هدفم رسیدن به اون ارزو ها هستش.



مانشت ۳۸ : چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.
خیلی .. خیلی.
من پایه درس خوندم رو روی این کلام گذاشتم "از تو حرکت از من برکت" همیشه حرکت هامو کردم و همیشه خدا بهم برکت داد.خدایا شکرت .. ببخشید که بنده ی خوبی نبودم.شکرت



مانشت ۳۹ : کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.پدر و مادر و همه ی دوستام که از زندگیم گذاشتمشون کنار برای یه مدت و هم درسیم اقا مهران و همچین استاد درس هوش مصنوعیم.



مانشت ۴۰ : ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.
بله ساختمان گسسته.خیلی کم براش وقت گذاشتم.بهش کم لطفی شد



مانشت ۴۱ : چگونه و بر چه اساسی انتخاب رشته میکنید ؟ کدام دانشگاه را برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد ترجیح میدید؟ (اگر مایلید دلیل آن را هم بنویسید)
احتمال میدید در کدام دانشگاه قبول شوید؟

دوست دارم شریف قبول شم.(نمیخواستم اینو بگم ولی من نصف مصاحبم رو توی دوران کنکورم نوشته بودم برای خودم این خطم جزئی ازش بود .. ولی افسوس که شریف امسال نامردی کرد و تو گرایش ۱و۴ دانشجو نگرفت..)
الان نمیدونم بین تجارت امیرکبیر یا تهران فناوری کدوم رو انتخاب کنم.دوستانی که اطلاعاتی دارن راهنمایی کنن لطفا.



مانشت ۴۲ : توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.
نه ندارم Big Grinفقط به خودتون اعتماد کنید..



مانشت ۴۳ : بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟ جواب شما به این سوال چی هست؟
نه دیگه مردم انقدر تایپ کردم.متشکر از مدیرا



مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟
خیلی خوبه.واقعا متشکرم از مدیرای عزیز که همچین محیط فوق العاده ای رو بوجود اوردند.
انتظارم اینه که مانشت همیشه همینطوری که هست بمونه..
مرسی اقای دکتر تنهایی عزیز.
مرسی مانشت.

از تو حرکت از خدا برکت..
۴۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Amoojan , Mohammad-A , mostafa122 , chahianm , e2000 , nlp@2015 , sadafak7 , مهرانگیز , sharifIT , gholizadeh1992 , golche70 , hamedit89 , Good! , RMO , shamim_s , Parisa-SH , hnarghani , bahman2000 , faraaz_mb , mrdkmrdk , Asemaneabi , mehdi.m2 , abji22 , zahra_ce87 , Engineer , neda_Network , Mänu , sara786 , احسان مومنی , fatemeh69 , mehran666 , aria , lotus , iammiti , nazanin2020 , chaka , Jooybari , Lantern , آرمانا , Sakura , SaMiRa.e , ana9940 , HamedNet , n268 , summer_girl , shani20 , happy07 , mshelman , shamim_70 , Pure Liveliness , sahar salehi , Ametrine , albaloo , mcse2010 , faezehtt , رتبه۱سال۹۴ , asiehmohammadian , K@online , nina69 , mohammadrezagolparast , mahniya , nazanin92 , نارین , zeinab , Happiness.72 , goodbye , ریحان , tabassomesayna , master of net , haveking , viase , mehRUN , Sector
ارسال:
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۲:۳۸ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
خیلی زود به آرزوهات میرسی ... HeartHeartHeart

سحر اضافه کن به فهم آسمانم
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sorlin
ارسال:
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۳:۳۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۳:۳۵ ب.ظ، توسط RMO.)
RE: مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
تبریک میگم.
(۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۷ ق.ظ)sorlin نوشته شده توسط:  زبان : ۵۰۴ + نصف استنشیال تافل(ایکاش کلش رو میخوندم)
به نظر من اگر کلش رو هم میخوندین تاثیری نداشت.Wink من کامل خونده بودم اما سرجلسه لغات برام ناآشنا بودند!

(۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۷ ق.ظ)sorlin نوشته شده توسط:  این یه وبسایت مشاوره خیلی خوب در مورد زبان زبان ارشد و دکتری هستش armandanesh.org.برای بنده که بسیار مفید بودش.
از راهنمائیتون ممنون اما آدرس درست
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
هستش.

.Two little mice fell in a bucket of cream. The first mouse quickly gave up and drowned
The second mouse, wouldn’t quit. He struggled so hard that eventually he churned that cream into
.butter and crawled out
.I'm going to be the second mouse
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sorlin
ارسال:
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۴:۵۹ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
ممنون از مصاحبه ی خوبتونSmile

و اما سوال آخر: روزی چند ساعت میخوندید؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sorlin , n268
ارسال:
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۵:۳۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۵:۴۵ ب.ظ، توسط sorlin.)
RE: مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
(۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸ ب.ظ)gholizadeh1992 نوشته شده توسط:  خیلی زود به آرزوهات میرسی ... HeartHeartHeart
ممنون داش.با همدیگه ایشاللهHeart
منتظر مصاحبت هم هستیمااا

(۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۴:۵۹ ب.ظ)Eagle777 نوشته شده توسط:  ممنون از مصاحبه ی خوبتونSmile

و اما سوال آخر: روزی چند ساعت میخوندید؟
خوب من پایه تحصیلی قوی ای نداشتم و مجبور بودم برای رقابت با کسایی که توی دانشگاه های معتبر درس میخونن تلاشم رو دوچندان کنم.بخاطر همین اوابل ۸ تا ۱۲ ساعت و دیگه از زمانی که جدی شد ۱۴ تا ۱۶

(۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۳:۳۴ ب.ظ)RMO نوشته شده توسط:  تبریک میگم.
(۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۷ ق.ظ)sorlin نوشته شده توسط:  زبان : ۵۰۴ + نصف استنشیال تافل(ایکاش کلش رو میخوندم)
به نظر من اگر کلش رو هم میخوندین تاثیری نداشت.Wink من کامل خونده بودم اما سرجلسه لغات برام ناآشنا بودند!

(۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۷ ق.ظ)sorlin نوشته شده توسط:  این یه وبسایت مشاوره خیلی خوب در مورد زبان زبان ارشد و دکتری هستش armandanesh.org.برای بنده که بسیار مفید بودش.
از راهنمائیتون ممنون اما آدرس درست
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
هستش.
متشکر.
بله حق با شماست تصحیح شد ممنون.انقدر رفتم تو سنجش که همه جارو .org میبینم Big Grin
در مورد لغات تافل هم بگم که قرار نیست که حتما توی اون ده تا سوال فقط بکارتون بیاد.توی ریدینگ ها هم خیلی استفاده میشه.در کل من خودم پیشنهاد میکنم به دوستان این رو.

(۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶ ق.ظ)Hamed90 نوشته شده توسط:  سلام وخسته نباشید و تبریک.منم sorlinعزیز دانشجو ی ترم ۸ام و ترم قبلی (ترم کنکور)هم هوش و هم نرم افزار روبا هم داشتم با این وجود در حد خودم رتبه های ۲ و اکثرا۳رقمی (۱۲۰-۱۳۰)مدرسان بودم و اما نتایج بد شکی وارد کرد بم مخصوصا درصد مشترکام که ۰ اعلام شده اما طبق کلید سنجش ۱۵ درصد حساب کرده بودم. والان طاقت دوباره خوندن ندارم چه پیشنهادی داری؟

موفق باشی وتبریک مجدد
به نظر من فعلا تمرکزت رو بزار روی درسای دانشگات و امتحاناتت رو بده و با نمره بالا پاسشون کن.
بعد اینکه امتحانت رو دادی بیا و منابعت رو با تحقیق انتخاب کن و یه برنامه ریزی کلی برای خودت در نظر بگیر.بعدشم شروع کن به صورت جدی خوندن.مطمین باش اگه جدی بخونی موفق میشی.خواستن توانستن است..

از تو حرکت از خدا برکت..
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: gholizadeh1992 , S - Is , Mänu , shamim_s , n268 , Sector
ارسال:
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۸:۲۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۸:۲۸ ب.ظ، توسط abji22.)
مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
تبریک

ایده درسته ن عیده!

به مصلحتم نبود
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال:
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۱:۴۴ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰ ق.ظ، توسط Mänu.)
مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
واقعا تبریک میگم انشالله در همه مراحل زندگی موفق باشید

چطور ۱۴ تا ۱۶ ساعت میخوندی؟؟
واسه یه دوره ی طولانی خیلی سخته

من اناری را، می کنم دانه، به دل می گویم:
خوب بود این مردم ، دانه های دلشان پیدا بود.
می پرد در چشمم آب انار: اشک می ریزم.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sorlin , n268 , Sector
ارسال:
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۲:۱۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ۰۵:۱۶ ب.ظ، توسط sorlin.)
RE: مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
(۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۴۴ ب.ظ)Mahtab.R نوشته شده توسط:  واقعا تبریک میگم انشالله در همه مراحل زندگی موفق باشید

چطور ۱۴ تا ۱۶ ساعت میخوندی؟؟
واسه یه دوره ی طولانی خیلی سخته
به سختی Big Grin ولی ۱۴ ساعت مفید که نبود.مفیدش شایدم ۸ ساعت در میومد
بعد همیشه تفریح خودم رو داشتم.مثلا اکثرا شبا یه فیلم با زیر نویس انگلیسی میدیدم این میشد دو ساعت زبان کار کردنم Big Grin (این کارو توصیه میکنم خیلی رو تند خوانی تاثیر داره..)

از تو حرکت از خدا برکت..
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Mänu , Riemann , n268 , abji22
ارسال:
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۱:۴۳ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۵۳ ق.ظ، توسط mehran666.)
RE: مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
تاحالا منو آقا مهران صدا نکرده بودی Heart :*
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: iammiti , sorlin , n268
ارسال: #۱۰
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۷:۳۹ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
تبریک صمیمانه sorlin عزیز - هم استانی-

دی شیخ گرد شهر همی گشت با چراغ ....... کز دیو دد ملولم و انسانم آرزوست
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sorlin , مرتضی صفری
ارسال: #۱۱
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۱:۰۵ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
تبریک میگم...وممنون برای صداقتت ...عالی بود...
اون ایده پنکه هم من تجربه کردم خوب جواب میدهBig Grin
صداگیر گوش هم خوبه واسه اونایی که محیط درس خوندنشون به هر دلیلی شلوغه
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sorlin , n268 , Sector
ارسال: #۱۲
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۱۱:۳۹ ق.ظ
مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
تبریک منو پذیرا باشید

باعث افتخار مایید هم استانی.

جز تردید و هراس، هیچ چیز نمی تواند میان انسان و بزرگترین آرمانها یا مرادهای دلش، جدایی بیفکند.


((فلورانس اسکاول شین))
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sorlin , Sector
ارسال: #۱۳
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۱:۳۳ ب.ظ
RE: مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
(۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ ق.ظ)نیکا نوشته شده توسط:  تبریک میگم...وممنون برای صداقتت ...عالی بود...
اون ایده پنکه هم من تجربه کردم خوب جواب میدهBig Grin
صداگیر گوش هم خوبه واسه اونایی که محیط درس خوندنشون به هر دلیلی شلوغه
ممنونم Big Grin

(۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۷:۳۹ ق.ظ)farnod3 نوشته شده توسط:  تبریک صمیمانه sorlin عزیز - هم استانی-
(۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۳۹ ق.ظ)shamim_s نوشته شده توسط:  تبریک منو پذیرا باشید
باعث افتخار مایید هم استانی.
ممنون از دوتا هم استانی گل.

(۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۱:۴۳ ق.ظ)mehran666 نوشته شده توسط:  تاحالا منو آقا مهران صدا نکرده بودی Heart :*
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
برات کلاس گذاشتم دیگه Big GrinHeart

از تو حرکت از خدا برکت..
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: mehran666 , Sector
ارسال: #۱۴
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۴:۵۳ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
سلام. تبریک میگم. با اجازتون لینک مصاحبتون رو در پروفایلتون قرار دادم.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sorlin
ارسال: #۱۵
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۵:۲۳ ب.ظ
مصاحبه با رتبه ۱۰ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک
بسیار تبریک می گم به این اراده و پشنکار !! این رتبه نوش جونتون ! واقعا حقتون بود ... دعا کنید ما هم یه همچین تحولی در خودمون ایجاد کنیم .
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: sorlin


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  دانلود سوالات تخصصی گرایش فناوری اطلاعات آزمون دکتری ۹۱(کد ۲۳۵۸) Lonely Palm ۲ ۵,۹۳۰ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  آینده شغل تکنسین برق قدرت و الکترونیک pedramgholami ۰ ۲۶۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۲:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: pedramgholami
  مصاحبه با رتبه ۵۱ آی تی و تجارت و ۷۷ شبکه و امنیت Rehe1994 ۵ ۶,۳۵۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: arashi300
Big Grin اطلاعات در مورد دانشگاه تهران (پردیس فارابی) mehRUN ۲ ۴,۴۱۷ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: eng.behnam
  کمک فوری برای مصاحبه استخدامی رشته هنراموزی کامپیوتر hamide.m ۳ ۴,۰۱۱ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰۷:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SetareSokhanrani
  اطلاعات راجع به سیستمهای حضور و غیاب Fingerprint ۱ ۱,۶۰۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴ ب.ظ
آخرین ارسال: Fingerprint
  کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات ۱۴۰۱ tablighjonoub ۰ ۱,۴۶۹ ۰۱ دى ۱۴۰۰ ۰۸:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: tablighjonoub
  منابع برای دکترا -مهندسی فناوری اطلاعات sarit ۱ ۳,۳۶۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴ ق.ظ
آخرین ارسال: pouya47
  درخواست معرفی منبع برای دروس پایگاه داده پیشرفته، تجارت و آموزش الکترونیکی ehsannaq3 ۱۱ ۱۳,۱۲۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۳ ق.ظ
آخرین ارسال: pouya47
  تجارت الکترونیک خواجه نصیر یامدیریت سیستمهای اطلاعاتی تربیت مدرس؟ lotuss ۰ ۱,۶۲۸ ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ۰۴:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: lotuss

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close