زمان کنونی: ۰۳ تیر ۱۴۰۵, ۰۱:۴۵ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

مجازی یا غیرانتفاعی یا پیام نور

ارسال:
۰۲ تیر ۱۳۹۵, ۰۱:۱۵ ق.ظ
مجازی یا غیرانتفاعی یا پیام نور
برای اپلای کردن کدوم یک از اینا معتبرتره؟
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  غیرانتفاعی ابرار یا آزاد شهر قدس؟ mona64 ۱ ۲,۹۴۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: vejdani
Question یک پیام مشکوک marvelous ۲ ۳,۹۴۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۲:۵۸ ق.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
Question مجازی ساز virtual box M...D ۰ ۲,۶۲۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۰۱:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: M...D
  گیت های نوری mostafaheydar1370 ۳ ۶,۰۰۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۲:۱۱ ب.ظ
آخرین ارسال: morteza318
  هوش مجازی مالک اشتر mona64 ۳ ۵,۲۳۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق.ظ
آخرین ارسال: pioneer01
  اکانت تست جهت کلاس مجازی رایگان SamanehRashvand ۰ ۲,۸۶۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۰۳:۲۰ ب.ظ
آخرین ارسال: SamanehRashvand
  مجازی یا پیام نور؟ hoseini.f ۲ ۴,۹۲۳ ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۲:۱۵ ق.ظ
آخرین ارسال: hoseini.f
  قبول شدگان مجازی ارشد خواجه نصیر z.hosseinkhani ۵ ۸,۶۰۶ ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۵۴ ق.ظ
آخرین ارسال: ۷۲۵
Video واقعیت مجازی + واقعیت افزوده: پرواز اژدها بر فراز استادیوم بیس بال شهر سئول marvelous ۰ ۳,۲۹۷ ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ ۰۳:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  طراحی یک سیستم نورانی هوشمند marvelous ۸ ۸,۷۵۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close