زمان کنونی: ۰۵ تیر ۱۴۰۵, ۰۲:۴۸ ق.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

شبانه ی تهران علوم کامپیوتر یا روزانه امیرکبیر؟

ارسال:
۱۰ خرداد ۱۳۹۷, ۱۰:۵۹ ق.ظ
شبانه ی تهران علوم کامپیوتر یا روزانه امیرکبیر؟
سلام دوستان.ب نظرتون با رتبه ی ۸۰ روزانه دانشگاه تهران امکانش هست قبول شم؟!
اگه نه ب نظرتون شبانه ی دانشگاه تهران(با توجه ب اینکه هزینه ش زیاده و آیا ارزشش رو داره؟)یا روزانه امیرکبیر برای علوم کامپوتر گرایش اول؟!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  نحوه گرفتن یک ترم مهمانی از دانشگاه آزاد شهرستان به تهران be_sooye_movafaghiat ۲ ۲,۷۷۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۴ ۰۶:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Liro
  گرایش های علوم کامپیوتر alisaaa ۴ ۶,۴۲۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hashemhamidi
  علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ ۴L1R3Z4 ۴۴ ۴۴,۶۴۴ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
Big Grin اطلاعات در مورد دانشگاه تهران (پردیس فارابی) mehRUN ۲ ۶,۷۴۱ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: eng.behnam
  دکتری بیوانفورماتیک دانشگاه تهران omid93 ۸ ۱۶,۶۳۳ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: razieh.msh91
  دانشگاه صنعتی اصفهان یا گرایش معماری امیرکبیر sima84 ۰ ۲,۹۸۱ ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰۳:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: sima84
  رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ Computer92 ۰ ۳,۳۶۳ ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92
  سختگیری امیرکبیر رتبه۱سال۹۴ ۴ ۸,۵۰۶ ۰۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹ ق.ظ
آخرین ارسال: amir-1995
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۳,۶۲۴ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  سوال ۸ دکتری علوم کامپیوتر سال ۹۴ ss311 ۲ ۴,۵۶۱ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: ss311

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close