قالب ذخیره شسن در وب سرور
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۰, ۱۲:۰۶ ب.ظ
|
|
|
|
قالب ذخیره شسن در وب سرور
میخواستم بدونم این سشنها چگونه در وبسرور ذخیره میشوند که میتونن سیستمها رو به صورت یکتا تشخیص بدن.من میخوام تو وب سرور خودم پیاده سازی کنم.و اینکه تو سیستم خودم که یک سشن درست میکنم با asp یا php مسر ذخیره شدنش کجاست؟آیا به صورت فایل ذخیره میشه؟
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
تصمیم گیری مهم درباره مکان سرور سایت |
admin |
۴ |
۶,۷۷۶ |
۲۸ دى ۱۴۰۰ ۰۳:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mahsa3323
|
 |
ذخیره ماتریس پایین مثلثی / بالا مثلثی به شیوه سطری یا ستونی |
shayesteNEY |
۵ |
۱۳,۴۹۸ |
۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Negiiin
|
| |
چجوری بفهمیم سرور hp اورجینال است یا خیر!؟ |
azade1992 |
۱ |
۳,۴۴۶ |
۰۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق.ظ
آخرین ارسال: diiyan
|
| |
مهمترین فصل های ذخیره و بازیابی مقسمی |
enofcom |
۱۰ |
۹,۲۴۲ |
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۵:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: alma1988
|
| |
تغییراتی در سرور مانشت |
admin |
۷ |
۹,۸۷۴ |
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: admin
|
 |
ارتباط real time نرم افزار اندرویدی با سرور اینترنت |
ic.chitgar |
۱ |
۳,۳۸۱ |
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: nasimnami
|
| |
ذخیره وبازیابی |
_extinct_life |
۰ |
۲,۳۲۸ |
۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ۰۵:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: _extinct_life
|
| |
تبدیل قالب سایت به اچ تی ام ال |
sanaz98 |
۱ |
۳,۵۸۳ |
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: ali.rafami
|
| |
درس معماری شبکه های ذخیره سازی |
αɾια |
۳ |
۵,۴۶۴ |
۰۶ دى ۱۳۹۶ ۱۲:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: αɾια
|
| |
سوال از فصل ۵ - قالب دستورات |
wskf |
۲ |
۳,۰۷۲ |
۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۵۳ ق.ظ
آخرین ارسال: wskf
|