به نظرتون با ۱۷۹ علوم کامپیوتر تهران قبول میشم؟
|
۰۲ تیر ۱۳۹۱, ۰۷:۵۲ ب.ظ
|
|
|
|
به نظرتون با ۱۷۹ علوم کامپیوتر تهران قبول میشم؟
سلام....به نظر شما من با ۱۷۹ علوم کامپیوتر تهران رو میارم؟الان دانشگاه آزاد ارشد نرم افزار می خونم...به نظر شما اگه قبول شدم دولتی اما علوم برم؟و اینو بیخیالش بشم؟یا همین نرم افزار بهتره؟
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
|
۰۲ تیر ۱۳۹۱, ۰۸:۰۴ ب.ظ
|
|
|
|
به نظرتون با ۱۷۹ علوم کامپیوتر تهران قبول میشم؟
فکر نمیکنم تهران را بیارید.
کلی هزینه اضافی باید بپردازید.شهریه ای هم که ۱ سال برای آزاد دادید به هدر میره.و از نو با ۱ رشته دیگه و شهریه(چون فکر کنم شبانه قبولید)باید ادامه بدید. ولی اگر فکر میکنید که دوست دارید مدرک دانشگاه دولتی داشته باشید و رشته علوم را هم دوست دارید علوم گزینه بهتریه.
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
نحوه گرفتن یک ترم مهمانی از دانشگاه آزاد شهرستان به تهران |
be_sooye_movafaghiat |
۲ |
۲,۷۶۶ |
۰۳ اسفند ۱۴۰۴ ۰۶:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Liro
|
| |
گرایش های علوم کامپیوتر |
alisaaa |
۴ |
۶,۴۲۲ |
۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: hashemhamidi
|
| |
علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ |
۴L1R3Z4 |
۴۴ |
۴۴,۶۲۴ |
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
|
 |
اطلاعات در مورد دانشگاه تهران (پردیس فارابی) |
mehRUN |
۲ |
۶,۷۴۰ |
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: eng.behnam
|
| |
دکتری بیوانفورماتیک دانشگاه تهران |
omid93 |
۸ |
۱۶,۶۲۷ |
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: razieh.msh91
|
| |
رتبه ۵۴ علوم کامپیوتر و ۷۶ ریاضی ارشد ۱۴۰۰ |
Computer92 |
۰ |
۳,۳۶۳ |
۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Computer92
|
| |
سوال ۸ دکتری علوم کامپیوتر سال ۹۴ |
ss311 |
۲ |
۴,۵۶۱ |
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: ss311
|
| |
سوال ۱۴ علوم کامپیوتر ۹۶ |
ss311 |
۴ |
۵,۲۰۸ |
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: ss311
|
| |
جایگشت( ارشد علوم کامپیوتر ۹۸ ) |
ss311 |
۰ |
۲,۵۵۸ |
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: ss311
|
| |
رنگ کردن رئوس گراف( ارشد علوم کامپیوتر ۹۸ ) |
ss311 |
۰ |
۲,۹۴۵ |
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: ss311
|