زمان کنونی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۵:۱۴ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در آبان ماه ۹۱

ارسال:
۱۴ آبان ۱۳۹۱, ۱۰:۵۰ ب.ظ
اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در آبان ماه ۹۱
دروس جبرانی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور کاهش یافت

دروس جبرانی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، از سال تحصیلی جاری، دروس جبرانی برای دانشجویان کارشناسی ارشد که رشته کارشناسی آنها با رشته کارشناسی ارشدشان غیرمرتبط است، حداکثر ۱۲ واحد تصویب شد.
برای دانشجویان دکتری که رشته کارشناسی ارشد آنها با رشته دکتری نامرتبط است دروس جبرانی حداکثر ۶ واحد خواهد بود.

همچنین برای دانشجویان ورودی سالهای قبل از ۹۱ نیز تمهیداتی در راستای کاهش دروس جبرانی در نظر گرفته شده که به استانها اعلام شد.

خبرگزاری مهر
۱۳/۸/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: The BesT , Pakzad , deh-ab , esi
ارسال:
۱۵ آبان ۱۳۹۱, ۰۹:۰۱ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در آبان ماه ۹۱
لزوم ثبت حکم ماموریت دانشجویان بورسیه دکتری در سامانه نشاء

معاون بورس وزارت علوم اعلام کرد متقاضیان ارز دانشجویی مقطع دکتری که دارای حکم مامور به تحصیل (بورسیه تحصیلی) هستند باید حکم ماموریت خود را در سامانه نشاء ثبت کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، حسن مسلمی نائینی در این باره گفت: متقاضیان ارز دانشجویی که در دانشگاههای معتبر خارج از کشور در مقطع تحصیلی دکتری شاغل به تحصیل و دارای حکم مامور به تحصیل از موسسات و مراکز آموزش عالی وزارت علوم، مراکز دولتی، غیردولتی و مراکز اجرایی هستند باید نسبت به تکمیل کاربرگ ارسال حکم ماموریت خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد که دانشجویان لازم است به سامانه نشاء وزارت علوم مراجعه و اسکن حکم ماموریتشان را ثبت کنند.

خبرگزاری مهر
۱۵/۸/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: deh-ab
ارسال:
۱۹ آبان ۱۳۹۱, ۱۰:۴۳ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ۱۱:۰۵ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در آبان ماه ۹۱
جزوه استادان الکترونیکی می‌شود/ برنامه‌های درسی اساتید روی سامانه

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از اجرای طرح آموزش الکترونیک متن باز خبر داد و اعلام کرد که استادان کشور تا پایان سال فرصت دارند برنامه های درسی خود را در سامانه ای.آر.پی وزارت علوم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا روستا آزاد در همایش معاونان آموزشی دانشگاهها در جمع خبرنگاران از اجرای طرح آموزش الکترونیک متن باز خبر داد و گفت: استادان تا انتهای سال جاری فرصت دارند برنامه های درسی خود را به منظور مشاهده توسط دانشجویان، دانش آموختگان، سایر استادان همچنین مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم در سامانه ای.آر.پی این وزارتخانه قرار دهند.

وی با بیان اینکه از سال آینده استادان باید جزوات خود را روی این سامانه قرار دهند تاکید کرد که یکی از ملاکهای رتبه بندی دانشگاهها الکترونیکی کردن آموزش دانشگاهها است، هر چند متاسفانه کشورمان در این زمینه از سایر کشورهای دیگر عقب مانده است.

به گفته رئیس دانشگاه صنعتی شریف، در الکترونیکی کردن جزوات، لازم است از هایپرلینکها، پاورپوینتها، انیمیشن و سایر موارد استفاده کنند تا برای همه قابل رصد باشد، از سوی دیگر به روز کردن این جزوات در ای.آر.پی بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

روستا آزاد به مهمترین فواید این شیوه آموزش اشاره کرد و گفت: ارتقا مستمر آموزش، بیان نظرات استادان و دانشجویان همچنین ایجاد رقابت میان استادان از ویژگیهای این شیوه آموزش مجازی به شمار می آید.

وی در پاسخ به پرسش مهر در خصوص اجباری بودن حضور دانشگاهها و شهریه ای شدن این شیوه آموزش، اظهار داشت: حضور دانشگاهها تشویقی است اما به علت تاثیر این شیوه آموزش در رتبه بندی می توان گفت حضورشان اجباری است.

وی درباره پولی بودن این شیوه مجازی نیز گفت: این شیوه آموزش مثل آموزشهای مجازی رایج در دانشگاههای کشور برای دانشجو هزینه به دنبال خواهد داشت، در حال حاضر برخی دانشگاهها اقدام به برگزاری دوره های آموزش مجازی کرده اند که هر چند این دوره ها به علت انگیزه های مالی برگزار می شوند اما کیفیتی در آموزشهای مجازی نمی توان دید.

عضو شورای راهبری آموزش متن باز با اشاره به عملی کردن شیوه آموزش متن باز طی یک دوره پنج ساله، خاطرنشان کرد که همه دانشگاهها از جمله آزاد اسلامی و پیام نور هم در این طرح مشارکت دارند.

خبرگزاری مهر
۱۹/۸/۹۱

مهلت ارسال تقاضای دریافت وامهای دانشجویی تمدید شد

صندوق رفاه دانشجویان از تمدید مهلت ارسال تقاضای دانشجویان برای دریافت انواع وامها خبر داد و اعلام کرد که در هفته جاری سامانه ثبت تقاضاها فعال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این سامانه از فردا شنبه ۲۰ آبان ماه به مدت ۵ روز برای ثبت نام جهت دریافت خدمات و تسهیلات رفاهی ( انواع وام های دانشجویی ) تا ۲۴ ماه جاری فعال شده است.
[/color]
آن دسته از دانشجویان دانشگاههای دولتی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، آزاد، موسسات غیردولتی غیرانتفاعی و وابسته به دستگاههای دولتی چنانچه موفق به ثبت تقاضا و ارسال لیست خود جهت استفاده ازاین تسهیلات در موعد مقرر نشده اند، می توانند در فرصت اعلام شده فوق تقاضای خود و لیست های مورد نظر را در سیستم فاز دو صندوق رفاه دانشجویان ثبت کنند.

خبرگزاری مهر
۱۹/۸/۹۱

عدم تغییر در آزمونهای ارشد و دکتری ۹۲

مدیر کل گسترش آموزش عالی با بیان اینکه در آزمونهای تحصیلات تکمیلی ۹۲ تغییراتی ایجاد نخواهد شد در عین حال خاطرنشان کرد که کمیته ای برای بررسی و تغییر در وزن مصاحبه تشکیل شده است.

وی در این باره گفت: ممکن است سهم وزن مصاحبه کاهش یابد یا ثابت بماند و تنها تغییری که در آزمون دکتری ممکن است اعمال شود همین یک مورد است اما مواد امتحانی مانند سالهای گذشته است.

حسنی در پاسخ به پرسش مهر درباره اعلام ظرفیت پذیرش در کنکور دکتری ۹۲ اعلام کرد که میزان پذیرش ابتدا در شورای دانشگاهها بررسی و سپس به دفتر گسترش ارسال می شود که بعد از آن برای ظرفیت نهایی تصمیم گیری خواهد شد.

خبرگزاری مهر
۱۹/۸/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Lonely Palm , deh-ab , esi
ارسال:
۲۱ آبان ۱۳۹۱, ۰۸:۳۶ ق.ظ
سایت «تافل» مسدود شد
فرهنگ‌خوان گزارش داد؛
سایت «تافل» مسدود شد

فرهنگ‌خوان خبر داده که از صبح جمعه، سایت موسسه بین‌المللی ETS که امور برگزاری و ارزیابی آزمون‌های بین‌المللی TOEFL و GRE را در سراسر دنیا بر عهده دارد در ایران مسدود شده است.
این سایت که در آدرس
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
در دسترس بود مجرای ثبت‌نام، اعلام نتیجه و پرداخت وجه ثبت نام برای شرکت در آزمون‌های زبان تافل و جی‌ار‌ای است که متقاضیان ادامه تحصیل در خارج و گاه داخل ایران باید آن را پشت سر بگذارند.

سایت «فرهنگ‌خوان» نوشته‌است : «این اقدام زمانی عجیب‌تر می‌نماید که این موسسه، دارای بیش از ده مرکز رسمی برگزاری آزمون در ایران است. مراکزی که همگی از سوی مراجع قانونی داخلی دارای مجوز بوده و حتی سازمان سنجش کشور، دانشگاه اصفهان و دانشگاه آمل را شامل می‌شود.»

طبق این خبر، «فیلتر شدن سایت ETS در حالی رخ می‌دهد که آزمون‌های این موسسه از معتبرترین آزمون‌‌های سنجش دانش زبان انگلیسی به شما می‌رود و همانند جاهای دیگر دنیا، متقاضیان بسیاری نیز در ایران دارد. متقاضیانی که عمده آنها را دانشجویان تشکیل می‌دهند و بدیهی به نظر می‌رسد که مسدود شدن این سایت، همه ایشان را در دسترسی به پروفایل خود دچار مشکل خواهد ساخت.»

منبع: پندار
۱
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: pofef , professional
ارسال:
۲۲ آبان ۱۳۹۱, ۰۸:۰۰ ب.ظ
سایت «تافل» مسدود شد
خبر جدید (۲۲ آبان ۹۱):
سایت تافل رفع فیلتر شد!
۱
۰
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , professional
ارسال:
۲۴ آبان ۱۳۹۱, ۱۲:۵۰ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ۰۱:۰۵ ق.ظ، توسط انرژی مثبت.)
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در آبان ماه ۹۱
رفع مشکل اعطای وام مسکن نخبگان/ معرفی نخبگان به بانکهای سپه و ملی

معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیادملی نخبگان از رفع مشکلات در زمینه اعطای وام مسکن نخبگان خبر داد و گفت: روند اعطای این وام از سر گرفته شده است و مشمولان این وام به بانکهای عامل معرفی شده اند.
دکتر سید حسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مشکلات ایجاد شده در زمینه اعطای وام مسکن نخبگان، افزود: با مشکلاتی که ایجاد شد، وقفه ای در زمینه پرداخت وام مسکن نخبگان به وجود آمد.
....

حسینی ادامه داد: بر این اساس میزان وام اعطایی مسکن نخبگان ۸۰ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد است.

معاون فرهنگی و امورنخبگان بنیادملی نخبگان با تاکید بر اینکه با دستور رئیس جمهور این وام به نخبگان واجد شرایط اعطا خواهد شد، خاطر نشان کرد: با دستور و پیگیری رئیس جمهور مشکلات پرداخت این وام حل شده است و در حال حاضر نخبگان واجد شرایط به بانکهای عامل "ملی" و "سپه" معرفی می شوند.

شرایط اعطای وام مسکن نخبگان

بنیاد ملی نخبگان وام مسکن نخبگان در دو سطح ۸۹ و ۵۰ میلیونی اعطا می شود.که شرایط اعطای آن از سوی بنیاد اعلام شده است.

بر این اساس مشمولان وام سطح یک ۸۰ میلیونی شامل موارد زیر می شود:

دارندگان مدال طلای المپیادهای دانش‌آموزی
نفرات اول تا سوم المپیاد‌های دانشجویی
برگزیدگان آزمونهای ورودی دانشگاهها
برگزیدگان از میان دانش آموختگان رتبه اول دانشگاه‌ها
صاحبان طرحهای برگزیده جشنوارههای بین المللی خوارزمی، رازی، فارابی، بخش دانشجویی و آزاد جشنواره جوان خوارزمی و برگزیدگان بخش فنآفرینی جشنواره شیخ بهایی
برگزیدگان قرآنی سطوح یک و دو بر اساس ضوابط مصوب بنیاد
برگزیدگان از میان دانشجویان نمونه کشوری بر اساس ضوابط مصوب بنیاد
دو نفر اول هر دوره از آزمون های جامع علوم پایه پزشکی در رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی
دارندگان مدالهای جهانی مسابقات بین‌المللی مهارت

مشمولان وام سطح دو ۵۰ میلیونی شامل موارد زیر است:

دارندگان مدال نقره و برنز کشوری المپیادهای دانش‌آموزی
صاحبان طرحهای برگزیده بخش دانش آموزی و کاردانی جشنواره جوان خوارزمی
اعزام شدگان به مسابقات جهانی مهارت
مخترعان سطح ۱ و ۲ طبق ضوابط بنیاد ملی نخبگان

خبرگزاری مهر
۲۳/۸/۹۱

واگذاری مدیریت خوابگاههای دانشگاه اصفهان به بخش خصوصی

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: واگذاری مدیریت خوابگاههای دانشگاه اصفهان به بخش خصوصی یکی از برنامه های دانشگاه در حوزه برون سپاری است.
علی اکبر کجباف در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بخشی از خوابگاههای دانشگاه اصفهان به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی ادامه داد: نقلیه به صورت کامل و سلف سرویس ها به میزان ۹۰ درصد به بخش خصوصی واگذار شده است و در حال رایزنی هستیم تا تربیت بدنی دانشگاه را هم واگذار کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: برنامه آینده ما واگذاری مدیریت خوابگاهها، سیستم اداری و تجهیزات خوابگاهی به بخش خصوصی است که هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

به گزارش مهر، محمود ملاباشی رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به آخرین وضعیت برون سپاری یا خصوصی سازی در دانشگاهها گفت: فرایند برون سپاری ۵ ساله است و سال جاری دومین سال خصوصی سازی در دانشگاهها است و در فرایند ۵ ساله برون سپاری، هر سال ۲۰ درصد از امکانات دانشگاهها باید به بخش خصوصی واگذار شود.

خبرگزاری مهر
۲۳/۸/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: esi
ارسال:
۲۴ آبان ۱۳۹۱, ۱۲:۵۴ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ۰۹:۴۵ ب.ظ، توسط good-wishes.)
پایان ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به مشهد در ۳۰ آبان ماه ۹۱
مرحله چهارم ثبت نام دانشگاهیان برای سفر فرهنگی زیارتی مشهد مقدس تا ۳۰آبان ماه ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، این سفرها ویژه خانواده دانشگاهیان تدارک دیده شده و تمام اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده هایشان می توانند جهت ثبت نام تا روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه سامانه ثبت نام سایت ستاد زیارت وزارت علوم به آدرسwww. zaaer.ir مراجعه کنند.

کاهش هزینه سفرها و تقویت فضای معنوی در بین دانشگاهیان بخشی از اهداف این سفر است.

تاکنون سه دوره ثبت نام سفر فرهنگی زیارتی مشهد به صورت متمرکز برگزار شده که با استقبال خوبی از سوی دانشگاهیان مواجه شده است.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


خبرگزاری مهر
۲۳/۸/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ف.ش , The BesT
ارسال:
۲۴ آبان ۱۳۹۱, ۰۱:۲۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ۰۶:۱۶ ب.ظ، توسط good-wishes.)
«تأهل» پیش‌شرط عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌شود (آبان ۹۱)
ایران > قانونگذاری- همشهری آنلاین:
عضو کارگروه تنظیم جمعیت و حمایت از خانواده مجلس گفت: امروز در کارگروه ۴ ماده به تصویب رسید که به موجب آن تأهل، پیش‌‌شرط عضو شدن در هیئت علمی دانشگاه‌ها و استخدام معلمان در آموزش و پرورش خواهد بود.

فارس نوشت: امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: کارگروه جمعیت و حمایت از خانواده که کارگروه مشترک سه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و بهداشت و درمان است در مورد حمایت از خانواده تاکنون ۱۴ ماده به تصویب رسانده‌ است.

وی افزود: امروز در کارگروه جمعیت و حمایت از خانواده ۴ ماده به تصویب رسید که در رابطه با خدمات برای متأهلین بود که به موجب آن تاهل پیش‌شرط عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها و استخدام به عنوان معلم در آموزش و پرورش خواهد بود.

عضو کارگروه جمعیت و حمایت از خانواده کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان اظهار داشت: برآورد ما این است که صد ماده به قانون حمایت از خانواده اضافه کنیم.





*****

کد خبر : DEN- 328933 تاریخ چاپ : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کارگروه تنظیم جمعیت و حمایت از خانواده این کمیسیون، تصویب کرد که تاهل، پیش‌‌شرط عضو شدن در هیات علمی دانشگاه‌ها و استخدام معلمان در آموزش و پرورش خواهد بود.

امیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهارکرد: این کارگروه تاکنون ۱۴ ماده در مورد حمایت از خانواده به تصویب رسانده‌است.
وی افزود: برآورد ما در کارگروه تنظیم جمعیت و حمایت از خانواده این است که صد ماده به قانون حمایت از خانواده اضافه کنیم.



مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

لطفا لبخند بزنید !
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , The BesT , Lonely Palm , Sunshine Off , ف.ش , SaMiRa.e , Engineer , mhbftdb , Xilinx , fatemeh85 , Manix , احسان مومنی
ارسال:
۲۴ آبان ۱۳۹۱, ۰۲:۱۳ ب.ظ
«تأهل» پیش‌شرط عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌شود
تو ایران همیشه یه راه سومی هم هست.
یاد چند سال پیش افتادم که به مجردها سهمیه تاکسی تلفنی نمیدادن.Smile

ای درد توام درمان در بستر ناکامی .... ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی
در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ... لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی
۱
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: robot2050
ارسال: #۱۰
۲۴ آبان ۱۳۹۱, ۰۲:۲۵ ب.ظ
«تأهل» پیش‌شرط عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌شود
وا!
چه ربطی داره!
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۱
۲۴ آبان ۱۳۹۱, ۰۲:۴۴ ب.ظ
«تأهل» پیش‌شرط عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌شود
حالا اومدیم اون بنده خدا بخواد اول شاغل بشه بعد متاهل !!!!Cool
نمیشه؟؟Huh
حالا تاکسی تلفنی شاید یه کم موضوعیت داشته باشه. ولی استاد مجرد مشکلش چیه؟؟
حالا اقایون یه حرفی ولی خانمها دیگه چرا؟

واقعا" این جامعه ما هیچ مشکل اجتماعی غیر از این نداشت که این دوستان نشستند تصمیمگیری کردن؟
چقدر جامعه ما فاصله اش با مسئولینش زیاده!!!Sad


از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ............ یادگاری که در این گنبد دوار بماند..
.
۱۲
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , pofef , banafshehjooon , Lonely Palm , - rasool - , fatima1537 , y_amin , fatemeh85 , aatwo , mahdokht91 , jameshenas , m450ud , Amir V , احسان مومنی
ارسال: #۱۲
۲۴ آبان ۱۳۹۱, ۰۲:۵۱ ب.ظ
«تأهل» پیش‌شرط عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌شود
شده قضیه اون بنده خدا که رفت خواستگاری گفتند باید کار داشته باشی بعد رفت سراغ کار گفتن باید متاهل باشی بعد برگشت پای تلویزیون نشست و تخمه می خورد!! Big Grin یه جورایی یه سیکل معیوب!

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۹
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: SaMiRa.e , pofef , blackhalo1989 , Lonely Palm , - rasool - , The BesT , fatima1537 , y_amin , svk7 , aatwo , jameshenas , m450ud , Amir V , Morris , احسان مومنی
ارسال: #۱۳
۲۴ آبان ۱۳۹۱, ۰۴:۰۴ ب.ظ
«تأهل» پیش‌شرط عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌شود
واقعا هر روز یه خبر عجیب غریب میشنوم!

شاید یکی به امید اینکه استخدام میشه بره متاهل شه و بعد از مصاحبه رد شه! اونوقت چی؟ خرجش رو از کجا در بیاره !؟
فردا اگه خبر قتل عام همه رو نشنیدیم باید تعجب کنیم دیگه ! اینطوری خیال شون راحت تره.

"Many of life 's failures are people who did not realize how close they are to success when they gave up "
۴
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Amir V
ارسال: #۱۴
۲۴ آبان ۱۳۹۱, ۰۵:۳۶ ب.ظ
«تأهل» پیش‌شرط عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌شود
منم این پست رو زده بودم ... مدیر جان پاکش کردن! البته قصدم پست غیر مرتبط نبود!

ایشالا که همه، مشکلاشون حل شه
Fardad-A، در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۱ ۰۹:۳۶ ق.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

پست تون اینجا نبود تو تاپیک درس خوندن گروهی بود. مکررا" دوستان خودتون گزارش میکنن که موضوع تاپیک را عوض میکنید وگرنه من معمولا" فرصت خوندن پستها را ندارم.

۲
۲
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۱۵
۲۴ آبان ۱۳۹۱, ۰۸:۵۱ ب.ظ
«تأهل» پیش‌شرط عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌شود
آره
منم در دنباله ی پست شما اینو تاپیک کردم
پست منم که نقل قول بود پاک شد : )
Fardad-A، در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۱ ۰۹:۳۷ ق.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

پست تون اینجا نبود تو تاپیک درس خوندن گروهی بود. مکررا" دوستان خودتون گزارش میکنن که موضوع تاپیک را عوض میکنید وگرنه من معمولا" فرصت خوندن پستها را ندارم.


لطفا لبخند بزنید !
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  خرید دیزل ژنراتور یک پیشنهاد عالی برای فرا ا tiaragenerators ۰ ۳۵۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: tiaragenerators
  استخدام در فنآوری اطلاعات خدمات حوزه علمیه قم oloom-ensani ۱۵ ۹,۰۳۹ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
  اموزش زبان فاطمه سلیمانی ۷۰ ۱۱,۴۱۰ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه سلیمانی
  فراخوان داستان کوتاه fas ۱ ۲,۷۶۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: mehrad1011
  همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید pasargad7788 ۰ ۲,۰۱۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pasargad7788
  طلوع ماه admin ۱۷ ۱۷,۷۳۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: gostore
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۶۰۲ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  درخواست اموزش تصویری پایگاه داده پیشرفته و سیستم عامل پیشرفته Shahinbitko ۰ ۲,۳۳۰ ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Shahinbitko
  کوتاه ترین مسیر در گراف Sanazzz ۳ ۳,۷۴۱ ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۲:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: Sanazzz
Exclamation ارسال پرونده سربازی در تیر ماه....کمک کنید shayanww ۴ ۵,۱۰۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: aali361

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close