زمان کنونی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۰۹:۵۴ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در دی ماه ۹۱

ارسال:
۰۲ دى ۱۳۹۱, ۰۴:۰۵ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۲ دى ۱۳۹۱ ۰۴:۱۰ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در دی ماه ۹۱
نتایج تکمیل ظرفیت رشته‌های متمرکز آزمون کارشناسی ناپیوسته سه‌شنبه اعلام می‌شود

ه گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج تکمیل ظرفیت رشته‌های متمرکز آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۱ روز سه‌شنبه، ۵ دی‌ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

براساس این گزارش، اطلاعیه این سازمان مبنی بر زمان و مدارک مورد نیاز ثبت‌نام همزمان با اعلام اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، اطلاعیه این سازمان درباره زمان و مدارک مورد نیاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت رشته‌های متمرکز آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۱ در روز دوشنبه، ۴ دی‌ماه در نشریه پیک سنجش منتشر می‌شود.

خبرگزاری فارس
۲/۱۰/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: aatwo , The BesT , deh-ab
ارسال:
۰۷ دى ۱۳۹۱, ۰۲:۴۹ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ دى ۱۳۹۱ ۰۳:۰۰ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در دی ماه ۹۱
احتمال تجمیع آزمونهای ارشد و دکتری سراسری و آزاد


معاون آموزشی وزیر علوم در ادامه در خصوص تجمیع آزمون های تحصیلات تکمیلی دانشگاه های آزاد و دولتی گفت: وزارت علوم اصراری بر تجمیع آزمون دوره های کارشناسی ارشد و دکترا با دانشگاه آزاد ندارد اما احتمال این موضوع وجوددارد.

نادری منش ادامه داد: دانشگاه آزاد براساس قانون این اجازه را دارد که آزمون های خود را به صورت جداگانه برگزار کند، اما اکنون که به این نتیجه رسیده است آزمون کاردانی و کارشناسی خود را به صورت مشترک با سازمان سنجش برگزار کند، احتمال دارد به طور طبیعی تجمیع در سطح تحصیلات تکمیلی نیز اجرا شود.

وی در ادامه از سازمان سنجش به عنوان یک سازمان ملی یاد کرد و گفت: این سازمان وظیفه سنجش و تعیین نحوه ورود دانشجو به دانشگاه را برعهده دارد و علاوه بر آن آزمون های بین المللی همچون تافل و آزمون‌های عمومی وزارت بهداشت و استخدامی برخی دستگاه ها را برگزار می کند که دانشگاه آزاد هم می تواند برگزاری آزمون های خود را به این سازمان واگذار کند.

نادری منش تصریح کرد: سازمان سنجش یک ماهیت ملی دارد و برخی مصوبات آن را مجلس شورای اسلامی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین می کنند اما با توجه به وظیفه اصلی آن که نحوه سنجش و ورود دانشجو به دانشگاه است منطقی ترین جایی که باید با آن در ارتباط باشد آموزش عالی کشور است.

خبرگزاری مهر
۶/۱۰/۹۱

انتشار نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی متمرکز مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۱ در سامانه سازمان سنجش اعلام شد.

وی گفت: پذیرفته شدگان برای ثبت نام می توانند در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه به مراکز قبولی به همراه داشتن مدارک مورد نیاز مراجعه کنند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، پذیرفته شدگان‌ رشته‌های‌ تحصیلی‌ دوره‌ روزانه‌ در این مرحله، خواه‌ در موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ ذیربط ثبت‌ نام کنند یا نه، حتی‌ با دادن‌ انصراف‌ قطعی‌ از تحصیل،‌ مجاز به‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ کاردانی‌ به‌ کارشناسی‌ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۲ نیستند.

توکلی افزود: آن دسته از داوطلبانی که قبولی اولیه آنان مربوط به دوره روزانه بوده و در مرحله تکمیل ظرفیت در دوره غیر روزانه (دوره غیرانتفاعی) پذیرفته‌شده‌اند، حتی با دادن انصراف از این رشته‌ها حق شرکت در آزمون سال بعد را نخواهند داشت.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی تکمیل ظرفیت این مقطع قرار دارند، چنانچه قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و یا رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی آزمون مربوط قرار گرفته باشند، نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجویان انتقالی رفتار خواهد شد.

.....

توکلی درباره زمان اعلام نتایج رشته‌های نیمه ‌متمرکز مرحله تکمیل ظرفیت اعلام کرد که این نتایج به همراه سایر رشته‌های تحصیلی نیمه ‌متمرکز اواخر دی‌ماه و یا نیمه اول بهمن‌ماه اعلام خواهد شد.

خبرگزاری مهر
۶/۱۰/۹۱

گردش مالی کنکور سال جاری ۱۱میلیارد تومان


ابراهیم خدایی در جریان بازدید از خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی این خبرگزاری در مورد میزان درآمد سازمان سنجش آموزش کشور، اظهار داشت: این سازمان به صورت درآمد- هزینه‌ای و خودکفا اداره می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان سنجش آموزش کشور به صورت درآمد هزینه اداره شده، به گونه‌ای که درآمدهای این سازمان از طریق برگزاری آزمون تامین می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که گردش مالی کنکور سال ۹۱ چقدر بود، گفت: حجم گردش مالی کنکور وابسته به تعداد داوطلبان است، به طور مثال اگر یک میلیون نفر ثبت نام کنند، بابت هر نفر ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان دریافت می‌شود که مجموع این مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد تومان می‌شود.

خبرگزاری فارس
۶/۱۰/۹۱

پ.ن : واسه ارشدم که حدود ۱۸ میلیارد شد. دکتری هم ۶-۷ میلیارد...دیگه تکمیل ظرفیت ها هم هست. فکر کنم دخل حدود یه ۴۰ میلیاردی بشه!

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: deh-ab , frg_2009 , Fardad-A
ارسال:
۱۲ دى ۱۳۹۱, ۰۵:۰۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۲ دى ۱۳۹۱ ۰۵:۰۳ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در دی ماه ۹۱
اجبار دانشجویان شبانه دانشگاه علامه به پرداخت هزینه کارت امتحان


دانشجویان دوره شبانه تا ۳۰ هزارتومان پرداخت نکنند کارت امتحان پایان ترم برای آنها صادر نشده و دانشجویی که این مبلغ را نپردازد نمی تواند سرجلسه امتحان حاضر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دوره شبانه دانشگاه علامه طباطبایی برای صدور کارت امتحانات باید ۳۰ هزارتومان هزینه پرداخت کنند در صورتی که این هزینه را پرداخت نکنند کارت امتحان برای آنها صادر نمی شود.

مسئولان آموزشی دانشگاه علامه اعلام کرده‌اند در مقابل دریافت این مبلغ خدماتی به دانشجویان ارایه خواهند داد اما هنوز خدماتی ارایه نشده است.

به گفته دانشجویان مراقبین امتحانی قبل از آزمون ساعاتی را به کنترل دانشجویان می گذرانند تا دانشجویی بدون کارت آزمون سرجلسه امتحان حاضر نشود در صورتی که دانشجویی کارت دریافت نکند نمی تواند سرجلسه امتحان حاضر شود

خبرگزاری مهر
۱۲/۱۰/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Fardad-A , The BesT
ارسال:
۱۳ دى ۱۳۹۱, ۰۶:۱۲ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در دی ماه ۹۱

رئیس دانشگاه علامه : دانشجویان قبل از امتحان وضعیت بدهی خود را مشخص کنند


رئیس دانشگاه علامه طباطبایی دریافت هزینه برای ارایه کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم، را تکذیب کرد و گفت: دانشجویان باید قبل از امتحان وضعیت بدهی خود را مشخص کنند.
حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: دانشجویانی که مدعی شده اند، کارت ورود به جلسه امتحان آنان منوط به پرداخت هزینه است، دانشجویانی هستند که بدهکاری مالی دارند.

وی تصریح کرد: دانشجویانی که دارای بدهکاری مالی به دانشگاه‌ هستند باید قبل از زمان برگزاری امتحان وضعیت بدهکاری مالی خود را مشخص کنند تا بتوانند از طریق سیستم الکترونیکی کارت ورود به جلسه امتحان را دریافت کنند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی افزود: عدم ارایه کارت دانشجویانی که بدهکار هستند یک هشدار است تا در زمان فارغ التحصیلی مجبور نباشند یک رقم نجومی را بپردازند.

وی افزود: بنابراین دانشجویان باید قبل از زمان امتحانات به دانشگاه مراجعه کرده و وضعیت بدهی‌های مالی خود را مشخص کنند و حتی می توانند بدهی خود را به صورت تمام قسط بپردازند.

به گزارش مهر،‌ صبح امروز سه شنبه برخی از دانشجویان شبانه دانشگاه علامه با خبرگزاری مهر تماس گرفته و اعلام کردند، دانشگاه علامه برای صدور کارت امتحانات پایان ترم از دانشجویان ۳۰ هزارتومان هزینه دریافت می کند.



اعزام دانشگاهیان به سفرهای فرهنگی هند و لبنان

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم از اعزام دانشگاهیان به سفرهای فرهنگی هند و لبنان خبر داد.
غلامرضا خواجه سروی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: دانشگاهیان اعم از استادان، دانشجویان و کارمندان همراه با خانواده هایشان به این سفر اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این سفر، هیچ دانشجوی مجردی اعزام نمی شود، خبر از تخفیفهای ویژه در این سفر داد.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، در این سفر دانشگاهیان با هزینه شخصی اعزام خواهند شد

خبرگزاری مهر
۱۲/۱۰/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۶ دى ۱۳۹۱, ۰۴:۴۶ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در دی ماه ۹۱
اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی کامپیوتر سال ۹۲ لیست اصلی و ذخیره


تاریخ اعلام نتایج :۱۰/۱۰/۹۱
ادرس :http://edu.ce.sharif.edu/

فایل پیوست را مشاهده نمایید.


فایل‌(های) پیوست شده
agahi_92-1.docx
اندازه فایل: ۳۱/۹۳ KB

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: aatwo , SSMAE
ارسال:
۲۰ دى ۱۳۹۱, ۱۲:۳۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۰ دى ۱۳۹۱ ۱۲:۴۳ ب.ظ، توسط انرژی مثبت.)
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در دی ماه ۹۱

آغاز به کار پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شیراز از بهمن ماه


رئیس دانشگاه صنعتی شیراز اعلام کرد که پذیرش دانشجو در پردیس بین الملل این دانشگاه از بهمن ماه آغاز خواهد شد.

دکتر شاهرخ جم در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: مجوز راه اندازی پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شیراز اخذ شده و از بهمن ماه پذیرش دانشجوکارشناسی ارشد در این پردیس آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در اولین مرحله، پذیرش دانشجو در ۱۰ رشته و گرایش فنی و مهندسی خواهد بود.

رئیس دانشگاه صنعتی شیراز تصریح کرد: در مرحله دوم پذیرش دانشجوی دکتری از مهرماه در این پردیس انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، با مجوز وزارت علوم پردیس های دانشگاهی خارج از محوطه دانشگاه ها ایجاد شده است در این پردیس ها دانشجویان با پرداخت شهریه تحصیل می کنند.

خبرگزاری مهر
۲۰/۱۰/۹۱


زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تغییر کرد


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در طی روزهای نهم و دهم خرداد ماه، گفت: به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و عدم تداخل با کنکور سراسری، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تغییر کرد.

جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعلام تقویم آزمونی کارشناسی ارشد علوم پزشکی از آغاز ثبت‌نام این دوره از آزمون از ۲۳ بهمن ماه خبر داد.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از ۲۳ بهمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
، گفت: مهلت ثبت‌نام داوطلبان تا ۱۲ اسفند ماه ادامه دارد.

سراجی با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام ۱۴ بهمن ماه منتشر می‌شود، اظهار کرد: همچنین داوطلبانی که در این آزمون ثبت‌نام می‌کنند، می‌توانند در طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ اسفندماه نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا
۲۰/۱۰/۹۱

پ.ن : فکر کنم ثبت نام رشته های انفورماتیک پزشکی از این طریق انجام می شه و این خبر به این دلیل اورده شده.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Lonely Palm , medadrangy , good-wishes , SSMAE
ارسال:
۲۱ دى ۱۳۹۱, ۰۱:۳۹ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در دی ماه ۹۱

تاسیس رشته برنامه سازی کامپیوتر در دانشگاه علمی کاربردی


به گفته معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی، شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی مشخصات کلی، سرفصل و ریز محتوای برنامه درسی دوره کاردانی فنی برنامه‌سازی کامپیوتر را تصویب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رجبعلی برزویی با اعلام این خبر افزود: رشته کاردانی فنی برنامه سازی کامپیوتر با هدف رفع نیازهای موجود برای تربیت تکنسین در حوزه های شغلی برنامه نویسی رایانه طراحی شده است.

وی گفت: از جمله قابلیت ها و توانمندی های فارغ التحصیلان این دوره می توان به توانایی ایجاد برنامه های کاربردی به کمک زبانهای بصری، توانایی ایجاد و استفاده از بانکهای اطلاعاتی، توانایی برنامه نویسی کاربردی تحت شبکه، توانایی برنامه نویسی تحت وب، شناخت پیکربندی سیستمهای رایانه‌ای، توانایی برنامه نویسی سیستمی و توانایی برنامه نویسی های خاص اشاره کرد.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با توجه به توانمندی های فوق، فارغ التحصیلان این دوره می توانند به عنوان برنامه نویس سیستمهای کاربردی، برنامه نویس سیستم های کاربردی تحت شبکه، برنامه نویس سیستم های کاربردی تحت وب، برنامه نویس نرم افزارهای سیستمی، برنامه نویسی سیستم های خاص درحوزه های شغلی جذب شوند.


برزویی خاطرنشان کرد: برخی از دروس تخصصی این دوره زبانهای برنامه نویسی بصری، برنامه سازی شبکه، برنامه سازی تحت وب، برنامه سازی سیستم، برنامه نویسی سیستمهای توزیع شده برنامه نویسی هم روند، برنامه نویسی سیستم عاملهای همراه است که در کنار سایر دروس به همراه ۵۱۲ ساعت آموزش محیط کار شامل کاربینی و کارورزی دستیابی به توانمندی های اشاره شده را فراهم می کند.

خبرگزاری مهر
۲۰/۱۰/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۴ دى ۱۳۹۱, ۱۰:۱۹ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در دی ماه ۹۱

تأسیس پردیس بین‌الملل در دانشگاه خواجه نصیر


مجید قاسمی، رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، افزود: پردیس بین‌الملل دانشگاه خواجه نصیر مراحل نهایی دریافت مجوز از دفتر گسترش وزارت علوم را طی می‌کند.

وی بیان داشت: در پردیس بین‌الملل دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی قرار است دانشجوی شهریه‌ای یا مازاد بر ظرفیت در مقاطع تحصیلات تکمیلی پذیرش شود.

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی عنوان کرد: به زودی مکان مناسب برای راه‌اندازی پردیس بین‌الملل این دانشگاه تعیین‌ می‌شود.

خبرگزاری فارس
۲۴/۱۰/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۲۹ دى ۱۳۹۱, ۰۱:۱۲ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در دی ماه ۹۱

مقام اول ایران از نظر میزان تقاضا برای پذیرش در تحصیلات تکمیلی


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی گفت: ایران از نظر تقاضای اجتماعی برای تحصیلات دانشگاهی مقام اول را در دنیا دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سعید قدیمی گفت : از سال ۷۹ تا ۸۹ تدوین برنامه های درسی تماماً در اختیار گروههای آموزشی دانشگاهها قرار داشت که در سال ۸۹ جهت ایجاد وحدت رویه و همگرایی در تدوین این برنامه ها و با ایجاد دفتر برنامه ریزی آموزش عالی در ساختار وزارت علوم، این اقدام به صورت مشترک و با همکاری دانشگاهها و دفتر برنامه ریزی آموزش عالی پیگیری شد که در این راستا ۸۰ کمیته تخصصی شکل گرفت.

به گفته وی بر اساس اطلاعات طرح آمایش آموزش عالی، ۶۴ درصد جمعیت دانشجویی کشور در دوره کارشناسی، ۲۳ درصد در دوره کاردانی، ۱۲ درصد در دوره کارشناسی ارشد و ۱درصد در دوره دکترای تخصصی هستند که ۸۰ درصد کل جمعیت دانشجویی کشور در ۲۰ رشته تحصیل می کنند، همچنین توسعه گذشته رشته های تحصیلی بر اساس مزیتها، امکانات و نیازهای استانها اتفاق نیفتاده است.

مدیر کل برنامه ریزی آموزش عالی با اشاره به اینکه تعداد متقاضیان دوره های تحصیلات تکمیلی رو به افزایش است، گفت: در سال ۱۳۹۰تعداد ۱۳۰هزار داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز ثبت نام کرده بودند که این تعداد در سال جاری به ۲۱۶ هزار نفر افزایش یافته است.

وی با ارائه آماری از میزان داوطلبان تحصیلات تکمیلی در ایران، اظهار داشت: ایران از نظر تقاضای اجتماعی برای تحصیلات دانشگاهی مقام اول را در دنیا دارد و باید برای پاسخ به این تقاضا به صورت کاملاً کارشناسی شده و هدفمند برنامه ریزی شود.

....

خبرگزاری مهر
۲۷/۱۰/۹۱

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: Lonely Palm , Good!


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  خرید دیزل ژنراتور یک پیشنهاد عالی برای فرا ا tiaragenerators ۰ ۳۵۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: tiaragenerators
  استخدام در فنآوری اطلاعات خدمات حوزه علمیه قم oloom-ensani ۱۵ ۹,۰۴۰ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
  اموزش زبان فاطمه سلیمانی ۷۰ ۱۱,۴۱۰ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه سلیمانی
  فراخوان داستان کوتاه fas ۱ ۲,۷۶۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: mehrad1011
  همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید pasargad7788 ۰ ۲,۰۱۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pasargad7788
  طلوع ماه admin ۱۷ ۱۷,۷۳۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: gostore
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۶۰۴ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  درخواست اموزش تصویری پایگاه داده پیشرفته و سیستم عامل پیشرفته Shahinbitko ۰ ۲,۳۳۰ ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Shahinbitko
  کوتاه ترین مسیر در گراف Sanazzz ۳ ۳,۷۴۱ ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۲:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: Sanazzz
Exclamation ارسال پرونده سربازی در تیر ماه....کمک کنید shayanww ۴ ۵,۱۱۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: aali361

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close