زمان کنونی: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۱:۰۹ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در شهریور ماه ۹۲

ارسال: #۳۱
۲۷ شهریور ۱۳۹۲, ۱۱:۲۷ ق.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در شهریور ماه ۹۲
مسئولان پیام نور به دانشجویان معترض دکتری وقت ملاقات می‌دهند/ جدول شهریه منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان پذیرفته شده در مقطع دکتری دانشگاه پیام نور این روزها نسبت به افزایش شهریه خود معترض هستند و اعلام کردند دانشگاه پیام نور شهریه امسال را برای این مقطع ۱۰۰ درصد افزایش داده است و اطلاع رسانی لازم را نیز در این زمینه انجام نداده است.

در همین باره، خبرنگار مهر ضمن گفتگو با فرشاد ابراهیم پور - معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور به وی پیشنهاد کرد که یک ملاقات عمومی با دانشجویان دکتری ورودی جدید داشته باشد.

وی در این باره، اعلام کرد: تمام دانشجویان دکتری ورودی جدید که نسبت به افزایش شهریه خود گله مند هستند می توانند دوشنبه هفته آینده ساعت ۱۰ در سازمان مرکزی پیام نور حضور یابند و با من گفتگو کنند.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور همچنین با استناد به مصوبه هیأت امنای این دانشگاه در خصوص افزایش شهریه دکتری در سال تحصیلی جدید، رقم این شهریه را اعلام کرد که به آن اشاره می شود.

مصوبه: به استناد بند ب ماده ۲۰ قانون برنامه پنجم توسعه، شهریه دانشجویان دوره های دکتری ورودی مهرماه ۹۳-۹۲ با رعایت سقف تعیین شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به شرح ذیل به تصویب رسید.
_phd.bmp
اندازه فایل: ۲۸۰/۵۸ KB

به گزارش مهر، این مصوبه به تایید مهدی ایرانمنش - معاون وزیر و رئیس مرکز هیأتهای امنا و هیأتهای ممیزه مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۲
۲۷ شهریور ۱۳۹۲, ۱۲:۱۷ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ ۰۳:۱۵ ب.ظ، توسط good-wishes.)
مدرک معادل چه کسانی تبدیل به مدرک رسمی می شود/ نحوه ادامه تحصیل معادلها(شهریور۹۲)
غلامعلی نادری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط ادامه تحصیل آن دسته از دانشجویانی که دارای مدرک معادل هستند با خاطرنشان ساختن یک مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۷۷، گفت: بر اساس مصوبه سال ۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی، ارائه مدرک معادل ممنوع است و در صورتیکه دارندگان مدرک معادل در آزمونهای جامع ورودی دانشگاهها شرکت می کردند می توانستند در مقطع بالاتر ادامه تحصیل دهند که به این منظور، سه آزمون جامع برای آنان برگزار شد.

سال ۷۷ یک خط قرمز برای مدرک معادلها
وی ضمن دسته بندی دارندگان مدرک معادل، به شرایط و ضوابط جدیدی که وزارت علوم به تازگی برای ادامه تحصیل این افراد تصویب کرده، اشاره کرد و افزود: برخی دارندگان مدرک معادل که از موسسات آموزش عالی متنوعی مدرک مذکور را دریافت کردند، نتوانستند در آزمون جامع شرکت کنند. بنابراین برای ارائه یک فرصت دیگر جهت ادامه تحصیل این افراد، تمهیداتی اندیشیده شد.

نادری ادامه داد: در صورتیکه برخی متقاضیان پیش از سال ۷۷ در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شده باشند امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را دارند اما اگر اتمام درس و دریافت اصل مدرک برای عده ای به بعد از سال ۷۷ موکول شده، مدرکشان معادل باقی می ماند ولی به این دلیل که پیش از سال مذکور پذیرفته شده اند، تحصیلشان منعی ندارد.

مدارک چه کسانی مورد تایید نیست
به گفته مدیر کل دفتر آموزشهای غیردولتی وزارت علوم، گروه سوم را آندسته از داوطلبانی تشکیل می دهند که بعد از سال ۷۷ در آزمون شرکت کرده، پذیرفته شدند و مدرک معادل دریافت کردند اما نمی توانند در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند و مدرکشان مورد تایید نیست.

نحوه ادامه تحصیل کاردانیها و کارشناسیها
این مقام مسئول وزارت علوم با اشاره به آن دسته از افرادی که مدرک معادلشان مربوط به مقاطع کاردانی و کارشناسی است، اظهار داشت: افرادی هم که می توانند ادامه تحصیل دهند و مدرک معادل کاردانی و کارشناسی داشتند به دو گروه تقسیم می شوند، گروه اول: اگر محل تحصیل و دروسی که گذرانده اند مورد تایید وزارت علوم باشد، می توانند در دوره های رسمی ورود به دانشگاه شرکت کرده و به مقطع بالاتر بروند اما ممکن است دانشگاههای آزاد یا پیام نور مانع تحصیل عده ای از این افراد شده باشند؛ بر اساس آیین نامه اعلام شده، تحصیل این دانشجویان نیز منعی ندارد اما نکته ای که وجود دارد این است که چنانچه در دانشگاههای دولتی یا آزاد و در مقطع ارشد قبول شوند، تحصیلشان منعی ندارد ولی مدرک معادلشان در مقطع کاردانی و کارشناسی تبدیل به مدرک رسمی نمی شود، در واقع مدرک جدید تحصیلی دریافت می کنند اما مدرک معادلشان به دوره رسمی تبدیل نمی شود.

ارائه ۲۰ واحد جبرانی
وی درباره گروه دوم، اظهار داشت: گروه دوم، افرادی هستند که دوره های کاردانی و کارشناسی را گذرانده اند ولی محل تحصیلشان داری مجوز نیست اما دوره آنان دارای مجوز از شورای گسترش است، این افراد می توانند در آزمون ارشد شرکت کنند اما دانشگاه به این افراد ۲۰ واحد جبرانی ارائه می دهد. همچنین نمره این ۲۰ واحد نیز نباید از ۱۲ کمتر باشد تا مشروطی تلقی نشوند.

شرایط عدم تغییر مدرک معادل
نادری درباره عده ای دیگر از دارندگان مدرک معادل، گفت: دارندگان مدرک معادل در مقطع کارشناسی ارشد در صورتیکه موسسه محل تحصیل و مواد درسی شان مورد تایید وزارت علوم باشد حق شرکت در ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز دولتی و دانشگاه آزاد را دارند و می توانند مدرک رسمی دریافت کنند اما مدرک معادلشان در ارشد، بدون تغییر باقی می ماند.

دکتری ها حد نصاب بگیرند
وی ادامه داد: گروهی دیگر از دارندگان مدرک معادل در مقطع کارشناسی ارشد که دوره شان از شورای گسترش مجوز ندارد اما برگزاری دوره های رسمی وزارت علوم را گذرانده اند، می توانند در مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند اما باید حد نصابی را در آزمون دکتری کسب کنند.

وی ادامه داد: یک سری از داوطلبان هستند که متقاضی ورود به مقطع دکتری هستند اما دوره آنان از شورای گسترش مجوز ندارد و دوره های رسمی را نیز طی نکرده اند این داوطلبان به هیچ عنوان امکان ادامه تحصیل ندارند.

مدیرکل دفتر آموزشهای غیردولتی وزارت علوم، با اشاره به کمیته ای که برای دارندگان مدرک معادل راه اندازی شده، گفت: گروهی که باید حد نصاب را بیاورند و ۲۰ واحد جبرانی بگذرانند در کمیته ای سه نفره شامل سازمان سنجش برنامه ریزی آموزش عالی و گسترش، مورد بررسی قرار می گیرند تا حد نصاب لازم برای مقطع دکتری برایشان مشخص شود، همچنین تصمیم گیری درباره گذراندن ۲۰ واحد جبرانی در این کمیته صورت می گیرد.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت
ارسال: #۳۳
۲۷ شهریور ۱۳۹۲, ۰۹:۰۰ ب.ظ
اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در شهریور ماه ۹۲
۴۵ میلیون تومان ؟؟؟؟؟
مطمئنید اشتباه نمی کنید
good-wishes، در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ ۰۳:۱۰ ب.ظ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:

good-wishes، در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ۲۰:۴۹ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:
والا اون چیزی هست که در سایت خبر گزاری نوشته .
مشکلی که این چند وقته وجود داشته سر همین بوده که شهریه پیام نور در مقطع دکتری یهو افزایش پیدا کرده و داد همه رو در آورده . حالا این عدد چقدر صحت داره نمی دونم.
---------------------------------------
good-wishes، در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ ۱۳:۰۰ برای این مطلب یک پانوشت گذاشته است:
متاسفانه مثل اینکه همین عدد. هست امروز در خبرگزاری مهر خبر تکمیلیش منتشر شد که حاکی از همین عدد سرسام آور هست

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۴
۲۸ شهریور ۱۳۹۲, ۰۱:۴۸ ب.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در شهریور ماه ۹۲
پایان شهریور؛ آخرین فرصت برای ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی

علاقه‌مندان تا پایان شهریور ماه امسال فرصت دارند جهت شرکت در جشنواره کتاب سال دانشجویی اقدام کنند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، فراخوان ثبت‌نام در بیستمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی، چهارمین دوره کتاب سال قرآنی و دومین دوره کتاب الکترونیک دانشجویی تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.

متقاضیان برای شرکت در این جشنواره تا پایان شهریور ماه سال جاری فرصت دارند، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
و تکمیل پرسشنامه الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی اقدام کنند و یا با شماره ۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است، نشانی دبیرخانه بیستمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۷۲، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به صندوق پستی ۱۱۶۳-۱۳۱۴۵ است.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ۸Operation , Lonely Palm , x86
ارسال: #۳۵
۳۰ شهریور ۱۳۹۲, ۰۷:۲۷ ب.ظ
ضوابط ثبت نام مشمولان در دانشگاهها / شرایط تغییر رشته و انتقال دانشجویان (شهریور۹۲)
به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام سازمان وظیفه عمومی با توجه به حذف شرط پذیرش دانشجو در دانشگاهها از طریق آزمون سراسری، صدور معافیت تحصیلی برای دانشجویان پذیرفته شده درتمام دوره‌های تحصیلی دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم،تحقیقات وفناوری بلامانع است.

بنابراین تحصیل دانشجویان در دوره های پودمانی، فراگیر، بین الملل، مجازی وسایر مقاطع تحصیلی بدون آزمون مجاز بوده وداوطلبان صرفاً با اعلام پذیرش از سوی دانشگاه و در صورت نداشتن غیبت، واجد شرایط بهره مندی از معافیت تحصیلی هستند.

۲-مبنای پذیرش در دانشگاه ها چه با شرکت در آزمون وچه بدون آزمون، تاریخ ثبت نام در دانشگاه است البته در موارد خاص برای مساعدت به دانشجو، تاریخ اعلام قطعی قبولی از سوی سازمان سنجش نیز می تواند مبنای پذیرش قرار گیرد.

۳-تمامی دانش آموزانی که قبل از سن مشمولیت یا در سن مشمولیت و در ماه های خرداد و تیر سال۱۳۹۱ فارغ التحصیل شده اند جهت تحصیل در دانشگاه از مهر ماه امسال منعی نداشته وباید پس از اخذ برگ درخواست معافیت تحصیلی از دانشگاه، به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

- منظور از فراغت قبل از سن مشمولیت در این بند این است که دانش آموزدر سالی که طی آن سال به سن ۱۸ سالگی تمام می رسد فارغ التحصیل شود.(سال تولد+۱۸)

تبصره۱: مشمولانی که درخواست اعزام به خدمت داده وبرای آنان برگ اعزام صادر شده وخود را در موعد مقرر برای اعزام معرفی نکرده اند غایب محسوب شده وشرایط ادامه تحصیل نخواهند داشت.

تبصره ۲: دانش آموزانی که درسن ۱۷سالگی(سال تولد+۱۷) یا قبل از آن درمقطع دیپلم یاپیش دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند برابر ماده (۱۹) قانون پس از رسیدن به ۱۸ سالگی تمام، ۶ ماه مهلت معرفی خواهند داشت وچنانچه در مهلت ۶ ماهه معرفی، در دانشگاه پذیرفته شوند شرایط استفاده از معافیت تحصیلی را خواهند داشت.

۴-فارغ التحصیلان دیپلم یا پیش دانشگاهی، متولدین سالهای قبل چنانچه دیپلم شاخه‌ی فنی حرفه ای وکار ودانش را حداکثر تا پایان ۲۲ سالگی وپیش دانشگاهی را تاپایان ۲۴ سالگی وبه صورت حضوری به اتمام رسانده باشند با رعایت سایر ضوابط، از معافیت تحصیلی مقطع بالاتر استفاده خواهند کرد.

۵-دانشجویان اخراجی تا پایان خدمت یا اخذ معافیت دایم، از نظر مقررات وظیفه عمومی مجاز به ادامه تحصیل نیستند.

۶-میزان سنوات تحصیل در مقاطع مختلف برای دانشجویان ورودی مهر سال ۱۳۹۰ وبه بعد برابر جدول ذیل می باشد ودانشگاه موظف است هنگام ثبت نام، مشمولان را نسبت به آن توجیه کنند.

تبصره۱: در مواقع ضروری با تشخیص واعلام کمیسیون موارد خاص دانشگاه به وظیفه عمومی، حداکثر یک سال به مدت های تحصیل اعلام شده در این بند اضافه می شود.

تبصره۲: دانشجویان ورودی مهر ۱۳۹۰وبه بعد که در مهلت معرفی فارغ التحصیل می شوند برابر ماده(۳۵) قانون خدمت وظیفه عمومی شرایط استفاده از معافیت تحصیلی برای مقاطع بالاتر را ندارند.

۷-فارغ التحصیلان مقطع کاردانی وکارشناسی صرفاً مجاز به شروع به تحصیل در مقطع ناپیوسته بالاتر بوده وشرایط ادامه تحصیل در مقطع پیوسته بالاتر را نخواهند داشت مگررشته هایی که با تایید وزارت علوم یا بهداشت فاقد مقطع ناپیوسته بالاتر باشند که در این صورت سنوات تحصیل طی شده مقطع قبلی در سنوات مقطع جدید لحاظ می شود.

۸-سربازان وظیفه حین خدمت درصورتی که درمقاطع کارشناسی وبالاترپذیرفته شوند به شرط نداشتن غیبت اولیه‌،‌برابر روش مربوط از معافیت تحصیلی برخوردار خواهند شد.

تبصره ‌: ‌ترخیص سربازان جهت تحصیل در مقطع کاردانی مجاز نیست.

۹-سربازان حین خدمت از شرط عدم گذشت بیش از یکسال از تاریخ فراغت یا انصراف مستثنی بوده و در صورت نداشتن غیبت و احراز سایر شرایط‌،‌ پس از ترخیص از خدمت‌، ‌از معافیت تحصیلی برخوردار خواهند شد.

۱۰-تحصیل هم‌زمان با انجام خدمت سربازی در هیچ‌یک از مقاطع تحصیلی مجاز نبوده و برای اینگونه دانشجویان معافیت تحصیلی صادر نخواهد شد.

۱۱-دانشجویانی که تمایل به انصراف و شروع به تحصیل مجدد دارند‌، ‌در طول دوره‌های تحصیلی‌(از دیپلم تا دکتری) فقط یکبار مجاز به انصراف در سنوات قانونی‌(سنوات اولیه تحصیل) ‌بوده و حداکثر تا یکسال بعد از تاریخ انصراف می‌توانند مجدداً شروع به تحصیل نمایند.تحصیل اینگونه دانشجویان در مقطع پایین‌تر نیز منعی نخواهد داشت.

تذکر: ملاک یکبار انصراف از تاریخ ۲۲ آبان سال ۹۰ به بعد بوده و افرادی که قبل از این تاریخ انصراف داده باشند جز یکبار انصراف آنان محسوب نمی شود.

۱۲- دانشجویان مقاطع کارشناسی و بالاتر که پس از انصراف‌، ‌موفق به دریافت مدرک تحصیلی مقطع پایین‌تر می‌شوند در حکم فارغ‌التحصیل بوده و به عنوان دانشجوی انصرافی محسوب نمی‌شوند.بنابراین چنانچه مدرک اخذ شده‌، ‌در سنوات مجاز تحصیل همان مقطع یعنی مقطع پایین‌تر به مشمول تعلق گرفته باشد‌، ‌ادامه تحصیل وی در مقطع بالاتر بلامانع است‌، ‌در غیر اینصورت مشمول مجاز به تحصیل در مقطع بعدی نخواهد بود.

مثال‌: چنانچه مشمولی در دوره کارشناسی ثبت‌نام و پس از گذشت سه‌سال، از تحصیل انصراف داده و مدرک کاردانی توسط دانشگاه به وی اعطا شود‌،‌ مجاز به تحصیل در مقطع بالاتر می‌باشد لیکن چنانچه سنوات تحصیل این مشمول از سه‌سال بیشتر گردد وی شرایط تحصیل در مقطع بالاتر را از دست می دهد.

۱۳- طلاب حوزه ها‌ی علمیه که دارای معافیت تحصیلی حوزوی صادره از سوی وظیفه عمومی هستند ‌مادامی که اشتغال به تحصیل آنان در حوزه از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان محل تحصیل تأیید شود می‌توانند بدون اخذ معافیت تحصیلی دانشجویی‌، ‌در دانشگاه تحصیل کنند و در صورتی که معافیت تحصیلی حوزوی آنان به هر دلیل لغو شود مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه نبوده و باید مراتب جهت تعیین تکلیف به وظیفه عمومی محل تحصیل اعلام شود.دانشگاه موظف است اعتبار معافیت تحصیلی طلاب حوزه‌های علمیه را در ابتدای هر سال تحصیلی کنترل و از مراجع ذیربط استعلام بگیرد.

۱۴- در صورتی که دانشجو قبل از ثبت‌نام در دانشگاه، در مراحل رسیدگی به معافیت پزشکی قرار داشته باشد‌، ‌ادامه رسیدگی به درخواست پزشکی وی بلامانع است.

۱۵- دارندگان کارت معافیت دائم و پایان خدمت هم‌چنین افرادی که دارای ۵۰ سال تمام هستند(متولدین نیمه اول ۱۳۴۲و قبل از آن)‌جهت ثبت‌نام نیازی به اخذ معافیت تحصیلی ندارند.

۱۶- دارندگان معافیت موقت‌(پزشکی وکفالت) ‌می‌توانند در طول مدت اعتبار معافیت‌، ‌به تحصیل اشتغال یابند لیکن ادامه تحصیل آنان پس از اتمام اعتبار معافیت موقت‌،‌ منوط به داشتن شرایط و صدور معافیت تحصیلی خواهد بود.

۱۷- متعهدان به‌خدمت در سازمان‌های دولتی وکارکنان رسمی نیروهای مسلح در صورت ارائه گواهی اشتغال به‌خدمت و موافقت از سازمان مربوط می‌توانند در دانشگاه ثبت‌نام کرده و نیاز به اخذ معافیت تحصیلی ندارند.

۱۸- سربازانی که خدمت دوره ضرورت آنها حداکثر تا۳۰ بهمن ماه امسال به اتمام می‌رسد در صورت موافقت دانشگاه می‌توانند شروع به تحصیل خود را تا اتمام خدمت به تعویق بیاندازند‌.‌بدیهی است اشتغال به تحصیل آنان با ارائه کارت پایان خدمت یا گواهی اتمام خدمت صادره از سوی نیروهای مسلح امکان پذیر است.

۱۹- تغییر رشته وانتقال دانشجویان به دانشگاه ها ومؤسسات آموزش عالی دیگر براساس مقررات آموزشی مربوط وبا رعایت شرایط ذیل امکان پذیراست.

بدون انصراف از تحصیل قبلی وبدون شرکت مجدد در آزمون یا پذیرش جدید(بدون آزمون) باشد.

تغییر رشته وانتقال در همان مقطع صورت گرفته باشد.تغییر رشته به مقطع پایین تردر چهارچوب سقف سنوات تحصیلی مربوط بلامانع است.

امکان فراغت از تحصیل در سقف مجاز سنوات تحصیلی وجود داشته باشد.

۲۰- دانشجویانی که پس از شروع به تحصیل در نیمسال اول وبا اعلام نتایج قبولی رشته های نیمه متمرکز از سوی سازمان سنجش، در نیمسال دوم پذیرفته می شونددر حکم دانشجویان انتقالی بوده ونیازی به انصراف ندارند.معافیت تحصیلی این دسته از دانشجویان با احتساب سنوات تحصیلی طی شده، به مقطع جدید تبدیل می شود.در اینگونه موارد، تغییر رشته توأم با انتقال وتغییر مقطع بلامانع بوده مشروط به اینکه این افراد در یک آزمون شرکت کرده وپذیرفته شده همان آزمون باشند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

۹۲/۶/۳۰
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: pooyaa , maneshty
ارسال: #۳۶
۳۱ شهریور ۱۳۹۲, ۱۱:۰۸ ق.ظ
RE: اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در شهریور ماه ۹۲
نظارت ناجا بر خوابگاه‌های دانشجویی طبق ضوابط خاص انجام می‌شود

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره نحوه نظارت نیروی انتظامی در خوابگاه‌های دانشجویی، گفت: نظارت ناجا بر خوابگاه‌ها طبق ضوابط و شرایط خاصی انجام می‌شود.

کیوان مرادیان کوچک‌سرایی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه نظارت بر روی خوابگاه‌های دانشجویی حتما با هماهنگی و حضور نمایندگان دانشگاه است، اظهارکرد: این نظارت با اطلاع قبلی و حفظ و ضوابط دانشجویی انجام خواهد شد.

به گفته وی، در نظارت ناجا بر خوابگاه‌ها دقت‌های لازم در برخورد با دانشجویان مورد نظر قرار می‌گیرد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به هماهنگی با نیروی انتظامی، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، برای نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی از افراد خبره‌تر و با تجربه‌تر در نوع رفتار، برخوردها و مناسبات استفاده خواهد شد.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: ۸Operation
ارسال: #۳۷
۳۱ شهریور ۱۳۹۲, ۱۲:۳۸ ب.ظ
[جداسازی] اخبار کوتاه در حوزه اموزش عالی در شهریور ماه ۹۲
مهلت ثبت‌نام متقاضیان جذب هیئت علمی امروز به پایان می‌رسد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهلت ثبت‌نام متقاضیان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها، در سامانه مرکز جذب امروز به پایان می‌رسد.

شایان ذکر است مهلت ثبت‌نام در این فراخوان پس از پایان مهلت اولیه، تا پایان امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه تمدید شد.

گفتنی است؛امکان ثبت‌نام متقاضیان جذب هیئت علمی فراخوان هفتم مرکز جذب، از روز دوشنبه ۲۱ مرداد در سامانه جذب وزارت علوم به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
فعال شد.

متقاضیان می‌توانند در فرصت باقی‌مانده علاوه بر ثبت نام، مشخصات خود را نیز تکمیل یا ویرایش کنند.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: انرژی مثبت , sepid
ارسال: #۳۸
۳۱ شهریور ۱۳۹۲, ۰۳:۰۶ ب.ظ
ثبت نام از دانشجویان محروم از تحصیل کارشناسی ارشد و دکتری آزاد آغاز شد (شهریور۹۲)
ناصر اقبالی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر اضافه کرد: تعداد معدودی از داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی مشکل گزینشی داشتند و موفق به دریافت کارنامه خود در سامانه مرکز آزمون نمی شدند.

وی ادامه داد: با مساعدت و دستور سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام مشروط از این افراد در مراکز پذیرفته شده از عصر روز گذشته آغاز شده است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، ادامه داد: به تمام داوطلبانی که در این باره مشکل داشتند اطلاع رسانی کامل انجام شده و اسامی این افراد در سامانه احراز هویت دانشگاه محل قبولی منتشر شد.

به گفته اقبالی، با توجه به وقفه ای که در روند ثبت نام این دانشجویان صورت گرفت، به این مراکز مجوز دادیم که از آنان ثبت نام به عمل آورند تا در همین ترم به کلاسهای درس بروند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، خاطرنشان کرد: ثبت نام از این دانشجویان مشروط است و در طول ترم به مورد گزینشی آنان رسیدگی می شود.

به گزارش مهر، حمید میرزاده - سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین نشست خبری خود اعلام کرد که هیچ دانشجویی نباید به خاطر عقاید و گرایشهای سیاسی از تحصیل محروم شود.

وی همچنین اعلام کرد که به مرکز آزمون دستور داده تا از این قبیل دانشجویان ثبت نام مشروط به عمل آید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  خرید دیزل ژنراتور یک پیشنهاد عالی برای فرا ا tiaragenerators ۰ ۳۵۲ ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۱:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: tiaragenerators
  استخدام در فنآوری اطلاعات خدمات حوزه علمیه قم oloom-ensani ۱۵ ۸,۹۵۳ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
  اموزش زبان فاطمه سلیمانی ۷۰ ۱۱,۳۵۵ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه سلیمانی
  فراخوان داستان کوتاه fas ۱ ۲,۷۵۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: mehrad1011
  همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید pasargad7788 ۰ ۲,۰۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pasargad7788
  طلوع ماه admin ۱۷ ۱۷,۶۸۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: gostore
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۵۴۵ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
  درخواست اموزش تصویری پایگاه داده پیشرفته و سیستم عامل پیشرفته Shahinbitko ۰ ۲,۳۲۳ ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Shahinbitko
  کوتاه ترین مسیر در گراف Sanazzz ۳ ۳,۷۲۰ ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ۰۲:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: Sanazzz
Sad اعزام اول شهریور کمک iman_amani ۸ ۶,۰۴۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۳۶ ب.ظ
آخرین ارسال: sina72

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close