زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۲:۵۰ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی

ارسال: #۳۱
۰۷ آبان ۱۳۹۰, ۱۱:۱۵ ق.ظ
کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
همه‌ی این حرفا درست ولی بچه هایی که واسه دروس کنکوری کلاس رفتن و مطالب درسی رو یادشون میاد اکثرا مفهوم رو میفهمن و بیشتر نیاز هست که تمرین و مرور بشه تا سرعت عمل بالا بره.اکثر داوطلب‌ها به جز زبان نهایتا نیاز به فهم ۲ درس به صورت مفهومی دارن !!! نمیدونم شاید من دارم خوشبینانه قضاوت میکنم. ولی اعتقادم اینه که اکثر بچه‌ها درس‌ها رو فهمیدن منتها منابع درست رو خوب شناسایی نمکنند.منم مثل شما با اکثر رتبه هاب برتر در ارتباطم ولی دقیقا دیدم که منابع رتبه‌ی ۱ای‌ها با مثلا رتبه‌ی ۲۹ فرق داره و همون رتبه‌ی ۲۹ه هم خیلی از منابع رو نمیشناسه اصلا !!!!

تحمل مشقت به امید آسایش بهتر از آسایشی است که سختی به دنبال دارد.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad
ارسال: #۳۲
۰۷ آبان ۱۳۹۰, ۰۳:۱۶ ب.ظ
RE: کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
دوست عزیز به نظر شما اگر دوستان با مفاهیم مشکل نداشتن چرا همه قبول نمی شن همه که بلا استثنا کتابهای پوران رو دارن که خیلی‌ها هم پارسه‌ها رو دارن چه رسمی چه کپی هاشو .پس چرا نتیجه نمی ده ؟؟؟؟
یه موضوع مهم دیگه هم هست مگه چند درصد بچه‌ها کلاس رفتن اونم کلاسهای کنکوری تاپ تهران رو ؟ اینجا ۱۰ هزار نفر شاید عضو باشن ار این تعداد چند نفرشون کلاس رفتن وچند نفر از این دوستان ما اساتیدی داشتن که نیاز به کلاس کنکوری نداشته باشه؟

مگه شهرستانها اصلا کلاسی برای کنکور ارشد هم دارن باز اگه بچه های اصفهان وووو کنار بزاریم که شاید باز یه استادهایی بهتر از شهرستانهای دیگه داشته باشن چند درصدشون کلاس رفتن .شهر خودم رو برات مثال می زنم که جز کلان شهر هاست اهواز . ۲ -۳ کلاس کنکور داره استاد می یاد سر کلاس میگه( این استادی که می گم جز بهترینهای استان هست) اصلا بی خیال سراسری بشید بشینید برای آزاد بخونید یعنی چی این ؟ بعد مبلغ کلاس رو برو؟۲۵۰ هزار نا قابل برای اینکه در حد آزاد بهت بگه !!!
اساتید به نام بومی استان حتی حاضر نیستن توی شهرستانها کنکوری درس بدن در صورتی که توی دانشگاه بهترین کارکرد رو دارن چرا؟ .پس ما بچه های شهرستانی کدوم کلاس رو داریم ؟ اساتید دانشگاهی مون هم که یه جزوه نهایتا ۷۰-۸۰ صفحه ای داده بعد اومده سوالاتی داده که مثلا مال دانشگاه میشیگان بوده نه درس داده که الان آسایش داشته باشیم نه نمره درست ودرمون داده که حداقل بگی معدلم خیلی عالیه !!!!
البته قصد توهین به همه اساتید رو ندارم و خود بنده اساتیدی داشتم که واقعا الان دارم از جزواتشون استفاده می کنم اما مگه چند تا درس میشه نهایتا یکی یا در خوشبینانه ترین حالت دو تا .
پس می بینید که من نوعی که خیلی هم زیادیم باید اول پایه رو بسازیم وبعد نکات کنکوری رو بخونیم وصد البته لازم هست که دوستانی که منابع رو معرفی می کنن حتمی بگن که با توجه به چه پایه ای
من باز هم تاکید فراوان روی پایه ای بالا اومدن دارم چون ندیدم که کسی پایه نداشته باشه وتوی ۲ سال اخیر سراسری جای خوبی رو اورده باشه .اره شاید قبل تر‌ها میشد اما از ۸۹ به بعد شاید نشه با چند تا نکته کنکوری حفظ کردن یه جای خوب قبول شد.

در مورد پایه قوی کردن هم به نظر من تنها راهش منابع خوب خوندن هست که دو تا را ه داری یا تو دوران کارشناسی خونده باشی یا اینکه تابستون سال کنکور یا حداقل یه یکسالی برای خودش وقت بزاره این تجربه من از این دوران پشت کنکورم بود !!! قبولی توی کنکور دوتا چیز می خواد یک سواد دو سرعت .سوادش میشه پایه ای خوندن سرعت عملت میشه کنکوری خوندن .موفق باشید .


آیا می دانید تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتراز جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد!!!!!!!!!!!!!ا


۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: popp , aatwo
ارسال: #۳۳
۰۷ آبان ۱۳۹۰, ۰۴:۳۹ ب.ظ
RE: کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
من میخوام کمی ریز بینانه‌تر نگاه کنم دوست عزیز‌،
۱/شما گفتید مفهومی خوندن‌، اما نگفتید چه اندازه .
۲/ مشکل از منابع نیست‌، به عنوان مثال کتاب داده استاد یوسفی‌، با تمام احترامی که برا ایشون قا یلم معتقدم ایشون نمیتونن یک کتاب خودشون تالیف کنن . این کتاب یک خلاصه خوب همراه با نگاه کنکوری به مباحث از کتاب های معتبر مرجع هستش . من معتقدم تفاوت‌ها در کیفیت خوندن هاست‌، خود همین که یک عده با کتاب کنکوری رتبه خوبی میارن و یک عده با کتاب مرجع هم رتبه خوبی نمیارن این ادعا رو تصدیق میکنه .
البته نمیخوام منکر پایه های متفاوت شم‌، اما فکر میکنم‌، اکثر بچه کنکوری‌ها در یک سطح هستند‌، اینکه همشون کنکوری شدن این مطلب رو تصدیق میکنه‌، چون در غیر اینصورت اگر دوران کارشناسی رو ذر یک دانشگاه معتبر با معدل خوب به پایان میبردن الان بدون کنکور در حال تحصیل در مقطع ارشد بودن .
۳/یک فاکتور خیلی مهم دیگر رو هم فراموش کردید‌: شانس

چارلی چلپلین میگه :
همه چیز آخرش خوبه . اگه خوب نشد ، هنوز آخرش نشده .
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۴
۰۷ آبان ۱۳۹۰, ۰۶:۵۸ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷ آبان ۱۳۹۰ ۰۷:۱۷ ب.ظ، توسط SarahArshad.)
RE: کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
نقل قول: شما گفتید مفهومی خوندن‌، اما نگفتید چه اندازه
من نمی فهمم یعنی چی چه اندازه ؟ مگه به اندازه خوندن هست واینکه عمق هر درسی مشخصه واصلا مشخصه که از چه عمقی سوال میاد ؟ برداشت آدمها در فهم یک موضوع متفاوت هست وبیشتر نظر اینجانب بر روی نکاتی هست که در مرجع هست اما در کتب کنکوری نیست .

نقل قول: من معتقدم تفاوت‌ها در کیفیت خوندن هاست‌، خود همین که یک عده با کتاب کنکوری رتبه خوبی میارن و یک عده با کتاب مرجع هم رتبه خوبی نمیارن این ادعا رو تصدیق میکنه .

این نکته نکته خوبی بود که بهش اشاره شد نحوه خوندن هم خیلی مهمه اما اینجا بحث سر اینه که کامل مراجع رو بزاریم کنار وبریم سراغ کنکوری‌ها .فقط یک چیزی رو هم مشخص کنم که برای همه دروس هم لازم نیست بعضی دروس اصلا نیاز به مرجع نداره وبا همون کتب کنکوری کافی هست که پیشتر در مورد این دروس در جاهای مختلف بحث شده به اندازه کافی اما بحث بیشتر سر دروسی مثل مثلا ساختمان یا الگوریتم یا هوش و یا نظریه لینز (با تاکید بر تمارین)هست که من معتقدم این که بعضی دوستان با تاکید فراوان بیان بگن پوران +پارسه( برای داده )این فرمول رو بپیچونن وبا تاکید بگن همین درسته وهمین قابل تاییده وبعد بری توی پروفایلش ببینی نوشته در حال تحصیل در کارشناسی .خوب به چه پشتوانه ای با این تایید زیاد این فرمول رو بستن وبعد گفتن اگه رسیدید مرجع بخونید !!!!!!این اشتباه محض هست .بارها دیده شده که صورت فلان تمرین کتاب مرجع سوال بوده من منظورم بیشتر این موارد بوده و کیفیت خوندن که حتی در همون سطح کتابهای کنکوری هم مطرح هست .دوست عزیز وقتی سوالات مثلا ساختمان داده از کتاب سی ال ار میان استاد طرف توی کارشناسی حتی اسم این کتاب روهم نیاورده ویا برای طراحی فقط نعمیی پور معرفی شده .وبارها دیده شده که از تمریناهای سی ال سوال اومده آیا چنین کسی با کسی که در طول دوره کارشناسی تمرینات سی ال و یا تمرینات کتاب دکتر قدسی تمرین کلاسی ایشون بوده قابل قیاس هست؟ و یک پایه دارن ؟
نقل قول: اکثر بچه کنکوری‌ها در یک سطح هستند‌، اینکه همشون کنکوری شدن این مطلب رو تصدیق میکنه‌، چون در غیر اینصورت اگر دوران کارشناسی رو ذر یک دانشگاه معتبر با معدل خوب به پایان میبردن الان بدون کنکور در حال تحصیل در مقطع ارشد بودن .

آیا به نظر شما اون کسی که با معدل ۱۸ کنکوری شده با کسی که با معدل ۱۲ (صرف نظر از سطوح مختلف دانشگاهها مدلی را در نظر بگیرید که هر دو از یک سطح دانشگاه باشند )کنکوری شده یکی هستند ؟ دوستانی هستند که به خاطر چند صدم کمتر نتونستند بدون کنکور برن ارشد دوست عزیز!!!! ایا اینا با کسی که با معدل ۱۲ اومده کنکور بده یکی هست مسلما که نه !!!!اما داشتیم توی همین مانشت کسی رو که با معدل ۱۲ خودش رو کشونده بالا وتونسته الان امیر کبیر هوش بخونه روزانه .اما روی پایه اش کار کرده تا اومده بالا .


نقل قول: مشکل از منابع نیست‌، به عنوان مثال کتاب داده استاد یوسفی‌، با تمام احترامی که برا ایشون قا یلم معتقدم ایشون نمیتونن یک کتاب خودشون تالیف کنن . این کتاب یک خلاصه خوب همراه با نگاه کنکوری به مباحث از کتاب های معتبر مرجع هستش

منظورتون رو از این قسمت از حرفهاتون نمی فهمم بحث برسر مراجع هست و لب کلام اینکه بابا با مراجع پایه خودتون رو قوی کنید در دروسی که می بینید می لنگید وبعد برید سراغ کتابهایی مقل کتابهای آقای یوسفی .

در پایان باید بگم به شخصه اعتقادی به شانس ندارم اما معتقدم بعضی مواقع هست که تو خیلی تلاش می کنی اما نمیشه من معتقدم اگه نهایت تلاشت رو کردی ونشد بدون یه جای بهتر خدا برات در نظر گرفته ویا اگه بشه آخرش میبینی خیری درش نبوده وبا اصرار بی خود تو خدا فقط خواسته بهت ثابت کنه که چرا می گفتم نه؟ فقط باید دعا کنی که خواست تو با خواست خدا در طول هم باشن این میشه موفقیت وبگی هر چی خیره همون رو برام بزار!!! برای همه آرزوی بهترین‌ها رو دارم .

من فکر می کنم دیگه در این مورد خیلی بحث شد تمام سایت مانشت رو که بگردی تمام کاربرهای موفق مانشت همشون همین نسخه رو بهت دادن مرجع برای درسهای بدون پایه وبعد کنکوری خوندن .اونی هم که پایه داره برو کنکوری بخون این چکیده کل مصاحبه هایی هست که دوستان موفق کردن در مورد خوندن مرجع یا کنکوری .بهتره بریم درسمون رو بخونیم دیگه بحث کافی به نظر میاد .


آیا می دانید تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتراز جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد!!!!!!!!!!!!!ا


۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۵
۰۸ آبان ۱۳۹۰, ۰۳:۱۹ ق.ظ
RE: کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
(۰۶ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۲۴ ب.ظ)SarahArshad نوشته شده توسط:  مواردی دیده شده که دوستان خیلی روی کتابهای کنکوری مثل پارسه وپوران ووووو تاکید می کنن دوستان ببینیند به نظر من که تقریبا تمام تاپیکهای این سایت رو خوندم وبا خیلی از دوستان موفق از نزدیک مصاحبه کردم به این نتیجه رسیدم که وقتی این جور کتابها می تونه موثر باشه که شما پایه قوی داشته باشی وبعد نکات کنکوری رو هم از کتابهای کنکوری بخونی نه اینکه فقط بخوای به کتب کنکوری تکیه کرد و می بینید که همه شرط می بندم که یه نمونه از این کتابهای کنکوری رو تحت عناوین مختلف دارن اما چرا همه نمی تونن مثل امثال این دوستمون رتبه های خوب بیارن همش بر می گرده به پایه قوی این دوستان . واینکه دروس رو عمیق فمیدن وبعد نکات کنکوری رو تو کتابهای کنکوری خوندن نتیجه این میشه که می تونه موضوع ومفهوم تست رو بفهمه وبعد با روشهای کنکوری با سرعت بیشتر جواب یده به سوال .هم فهم هم سرعت یعنی رمز موفقیت .هر کدوم که نباشه نمی شه.!!!!! پس اگه پایه قوی داری می تونی تنها به فلان کتاب کنکوری تکیه داشته باشی!!!!
چند روز پیش توی یه تاپیکی که الان یادم نیست چی بود یه دوستی بر اساس تجربیات خودشون دو کتاب پوران وپارسه رو برای داده با تاکید فراوان برای درس ساختمان داده‌ها تایید کردن .بله این درست هست اما در صورتی که شما پایه قوی داشته باشید اما آیا سوالات ۹۰ داده رو هم میشد با این کتابها زد؟ دوستانی که قصد راهنمایی دارند لطفا قید کنند که چه پایه ای ؟ من دوستان زیادی از بچه های موفق همین سایت رو می شناسم وباهاشون مصاحبه شده یا پرسیده شده که گفتن که مرجع خوندن وباز نتونستن سوالا رو جواب بدن به چه اطمینانی میشه بگیم یه کتاب کنکوری به تنهایی کافیه وقتی می دونیم دیگه حتی از مرجعی مثل سی ال هم سوال شاید نیاد (منظورم از تمریناتش هست) .به همه چیز نکته بین‌تر نگاه کنیم واز تجربیات دوستان هم استفاده کنیم .در همین مورد بالا که این دوست موفق گفاتد که کتابهای کنکوری اما اشاره هم کردن که پایه قوی داشتن .باز هم اگه من اشتباه برداشت کردم خوشبختانه استاد مسلم برای کنکور ونکان اون توی سایت ما خیلی خیلی خیلی زیاد هست دوستان لطفا اصلاح کنند حرف بنده رو !!!!!!!!!!!! لطفا کسی هم ناراحت نشه از حرف من چون معرفی منابع خوانش سختترین ومهم ترین بخش خوندن برای کنکور هست که اگه اشتباه کردی تا آخرش کج میری بالا !!!!!
با سلام خدمت دوستان عزیز علی الخصوص جناب SarahArshad
من اولین پستی هست که الان دارم می نویسم در انجمن مانشت چون فقط میام سر میزنم میرم و از مطالب دوستان استفاده می کنم مطالب شما رو به دقت مطالعه کردم و کمی باعث تامل در من شد و باعث شد تا در من انگیزه ای ایجاد شود تا نظر خود را در مورد پست شما بگویم دوست عزیز ... چکیده نوشته های شما این بود که کسی میخواهد در ارشد در یک رشته و دانشگاه خوب قبول شود باید پایه ای قوی داشته باشد نمیدان تعریف شما از پایه قوی چیست ایا همین که از اول همه چیز را بفهمد و مرور کردن مطالب پایه خود را قوی کند یا چیز دیگری؟... وقتی که پست شما را مطالعه کردم داشتم از خودم ناامید میشدم یعنی منی که دانشجوی سال سوم رشته نرم افزار کامپیوتر میباشم با پایه معمولی میشه گفت یعنی نمیتونم تو ارشد قبول بشم؟...منی که انگیزه‌ام برای درس خواندن تا حد مدرک دکترا می باشد از همین الان دیگه بیخیالش بشم؟...نمیدونم چی بگم ولی من به خودم قول دادم..قول دادم تا انجا که توان خواندم هست بخونم حالا برام مهم نیست ضعیف هستم یا معمولی نمیگم عالی هستم چون میدونم که نیستم ولی میدونم که با مطالعه و سعی و تلاش میتونم باشم...به ابن سینا گفتن چطور شد تو اینقدر باهوش شدی؟ایا از اول باهوش بودی؟در جواب گفت من فقط با مطالعه و سعی زیاد تونستم به اینجا برسم...به خیال خودم این رو میدونم کسانی مثل من با پایه متوسط وقتی این پست شمارو دیدن از خوندن واسه ارشد دلسرد شدن...ولی من نمیخوام بشم چون به خودم قول دادم ... یه حقیقت رو هم بگم من عکس اقای محمد تنهایی رو که الان برای من با اون گفته های مشاور مانند خود یه الگو به حساب میاد من عکس ایشون رو تو کامپیوتر خود ذخیره کردم هروقت به عکس ایشون نگاه میکنم انگیزه درونی‌ام برای خوندن بیشتر میشه....ودر اخر کلام من همه حرفهام رو گفتم میخوام با این حرفهم کل جملات بالایی خود را جمع بندی کنم "این که مهم نیست کی باشی چطور باشی پایه ات قوی باشه ضعیف باشه یا تنبل باشی یا زرنگ تیزهوش باشی یا کند هوش همه این‌ها یه طرف < یه نفر اون بالا هست که هوای همه رو داره به فکر همه ما هستش تو اگه از صمیم قلبت بخوای حتی اگه کندهوشترین فرد هم باشی در رشته تحصیلی خودت باشی اگر از صمیم قلبت یا به قول خودمون از ته قلبت بخوای که بخونی وتلاش کنی حتما به خواستت میرسی چون خدا اون بالاست و خواستن توانستن می باشد...خدا گفته از تو یک حرکت از من برکت...هر وقت که از رشته خود دلسرد میشم یا از اینده هیچ واهی نا امید میشم وقتی یاد خدا می افتم در دلم باز امید روشن میشه چون خدا بالاست و میبینه و نمیذاره یه نتیجه ای بدون جواب بمونه....خلاصه قسمت باشه به اون چیزی که میخوای درمیای قسمت نباشه در نمیای....خدا با ماست علی الخصوص جوانانHeart

شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم

صدام یاری کنه باید بگم چه مردمی دارم
Heart
.
.
.
.
Heart
بگم
این حقه هیج کس نیست که با ثروت فقیر باشه
کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۶
۰۸ آبان ۱۳۹۰, ۱۲:۴۹ ب.ظ
کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
فکر کنم منظور خانم saraarshd اینه که دوستانی که پایشون ضعیفه از اول نرن سراغ کتابهای کنکوری و تست . بهتره که اول مراجع رو بخونن بعد که به مطلب مسلط شدن از اون کتابها به عنوان چکیده و جمع بندی استفاده کنند. و مطلب دیگه این که اگر دوستانی که رتبه های خوبی کسب کردند کتابهای کنکوری رو به عنوان تنها مرجعی که برای یه درس خاص مطالعه کردن معرفی می کنن این جور نیست که هر فردی بتونه با خوندن همون کتاب همون درصدا رو کسب کنه چون ممکنه برخی از دوستان حتی اون درس رو در دانشگاه نگذرونده باشن یا این که مرجعی رو که برای اون درس خوندن کافی نبوده.
به نظر من ایشون قصد رد کردن تمام کتابهای کنکوری رو نداشتن یا این که نخواستن کسی رو از ادامه راه و تلاش منصرف کنند.
مطمئنن هر کس با اراده قوی و توکل و تلاش و اعتماد بنفس می تونه به هر جایی که می خواد برسه.

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad , Xilinx
ارسال: #۳۷
۰۸ آبان ۱۳۹۰, ۰۲:۲۶ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۸ آبان ۱۳۹۰ ۰۲:۲۷ ب.ظ، توسط SarahArshad.)
RE: کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
با تشکر ویژه از کابر محترم انرژی مثبت!!! دقیقا منظور من همین بوده و فکر می کنم اگر کامل نوشته های من را می خواندید می رسیدید به این موضوع که برای شما یی هم که به قول خودتان پایه متوسطی دارید راهش این است که مدت زمان بیشتری به خودت بدهی وپایه هات برای درسهایی که متوسط هستی بکشید بالا و اصلا قصد نا امید کردن کسی را نداشتم بلکه خواستم با واقعیت روبرو شوید همین !!اگر برید ولا به لای کارنامه‌ها را بگردید می بینید دوستانی را کهخ با معدلهای ۱۲ -۱۳ ۱۴ شریف هم آورده اند اما چگونه با تلاش وتلاش وصد البته روش درست درس خوندن !!!

دیگه واقعا حرفی برای گفتن ندارم‌! کاش اصلا از اول هیچ نمی گفتم انگاری کلا وقتم رو ریختم توی سطل آشغال !!! ساراجون برو بشین درست رو بخونم دختر گلم هر کسی خودش صلاح خودش رو بهتر می دونه وبالاخره با آزمون وخطا خودش می فهمه راه درست کدومه: DodgyDodgyDodgy !(خطاب به خودم)


آیا می دانید تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتراز جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد!!!!!!!!!!!!!ا


۳
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۳۸
۱۱ آبان ۱۳۹۰, ۰۲:۲۲ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۱ آبان ۱۳۹۰ ۰۲:۲۳ ق.ظ، توسط admin.)
کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
(۰۸ آبان ۱۳۹۰ ۰۳:۱۹ ق.ظ)hamed_k2 نوشته شده توسط:  یه حقیقت رو هم بگم من عکس اقای محمد تنهایی رو که الان برای من با اون گفته های مشاور مانند خود یه الگو به حساب میاد من عکس ایشون رو تو کامپیوتر خود ذخیره کردم هروقت به عکس ایشون نگاه میکنم انگیزه درونی‌ام برای خوندن بیشتر میشه
یه بزرگی می‌گفت که اگه می‌خواید به چیزهای بالایی دست پیدا کنید آدم‌های بزرگی رو الگوی خودتون کنید. شما هم سعی کنید الگوهای بالاتری برای خودتون انتخاب کنید.

در مورد کتاب‌ها ما همیشه اصرار کردیم که ابتدا مراجع رو بخونید و به تسلط لازم برسید و سپس به این منابع مراجعه نمایید. شما اول موتور سواری رو یاد می‌گیری بعدش تک چرخ می‌زنی!
کتاب‌های کنکوری کامل نیستند و بر اساس فرکانس سوالات چند سال اخیر طراحی شدن، هر سال هم این کتاب‌ها به طرف حوزه‌های دیگه کشیده می‌شوند و هر سال به روز رسانی می‌شوند.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۳
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: Bache Mosbat
ارسال: #۳۹
۱۱ آبان ۱۳۹۰, ۰۲:۲۵ ق.ظ
کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
(۰۸ آبان ۱۳۹۰ ۰۲:۲۶ ب.ظ)SarahArshad نوشته شده توسط:  دیگه واقعا حرفی برای گفتن ندارم‌! کاش اصلا از اول هیچ نمی گفتم انگاری کلا وقتم رو ریختم توی سطل آشغال !!! ساراجون برو بشین درست رو بخونم دختر گلم هر کسی خودش صلاح خودش رو بهتر می دونه وبالاخره با آزمون وخطا خودش می فهمه راه درست کدومه: DodgyDodgyDodgy !(خطاب به خودم)

سارا جان زحمت‌هایی که کشیدی رو با این جور حرف‌ها خراب نکن. دوستان اگه راه و چاه رو بدونن که نمیان سوال بپرسن.

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad
ارسال: #۴۰
۱۱ آبان ۱۳۹۰, ۰۴:۱۰ ق.ظ
کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
یه سوال ؟
بی ربطه ولی از فوزولی مردم
جسارت نباشه...
پوزش واقعا
اقای تنهایی...
شما از این همه سر و کله زدن با پشت کنکوریا و اینقد وقت گذاشتن براشون چیزی گیرتون میاد ؟؟؟؟؟
درست
قبوله که شما از اولش بودید و ادامه دادید
ولی ارزش وقتتون فکر کنم کم نباشه اینجا...
نمیدونم....!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال: #۴۱
۱۱ آبان ۱۳۹۰, ۱۲:۲۵ ب.ظ
RE: کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
با توجه به تجارب خودم و دیگران به این نتیجه رسیدم که راه های قبولی خیلی متنوع هست . من کسایی رو میشناسم که با پایه متوسط و با خوندن فقط چند تا از درسا از روی کتاب کنکوری تونستن در حد صنعتی اصفهان و شیراز قبول بشن( البته این فرد که دوستم بود فکر کنم ۷ درس رو خوند اما خوب خوند )درضمن چیزی که هست مهارت آزمون دادن هم هست .
امسال مگه چند تا تست میخواست بزنی تا قبول بشی؟ میانگین مشترکا حدود ۳۵ بود یعنی ۱۱ تست . کسایی که زمانبندی داشتن و استرس نگرفتن خیلی راحت ۱۱ سوال رو امسال زدن( فرض کن برای هر سوال ۱۰ دقیقه هم وقت میزاشتن‌! البته باید این جسارت رو داشته باشید که تست هایی رو که نمیتونید حل کنید ازش بگزرید‌، اینطوریه که وقت زیادی برای خودتون جمع میکنید. )

چیزی که مهم هست تسلطه . اینم چیز عجیبی نیست‌، اگه تونستید با خوندن کتب کنکوری + آنالیز دقیق تمارین‌، تست خوب بزنید یعنی تسلط دارید اگه نه باید دنبال چاره باشید‌، البته درصدی که زدید نشون میده عمق بحران چقدره‌: ممکنه کتاب تستی شما لااقل برای این فصل نامناسب بوده که دراین صورت باید از یه کتاب تست دیگه استفاده کنید‌، اما اگه اوضاع خیلی وخیم بود یعنی باید مرجع بخونید . در هر ۲ حالت فوق تمرین اضافی برای برخی از درسا ضروری به نظر میرسه( این تمارین اضافی میتونه تست های کنکور آزمایشی و یا تمارین کتب مرجع باشه )
به هر حال امیدوارم همه موفق از این ازمون در بیایم.

واللَّه خَیْرٌ وَأَبْقَى
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس‌گزاری شده توسط: SarahArshad , Bache Mosbat , mr_azad , edge
ارسال: #۴۲
۱۱ آبان ۱۳۹۰, ۱۲:۵۴ ب.ظ
کارنامه رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۵۰ نرم افزار، ۵۷ هوش مصنوعی
(۱۱ آبان ۱۳۹۰ ۰۲:۲۵ ق.ظ)admin نوشته شده توسط:  
(08 آبان ۱۳۹۰ ۰۲:۲۶ ب.ظ)SarahArshad نوشته شده توسط:  دیگه واقعا حرفی برای گفتن ندارم‌! کاش اصلا از اول هیچ نمی گفتم انگاری کلا وقتم رو ریختم توی سطل آشغال !!! ساراجون برو بشین درست رو بخونم دختر گلم هر کسی خودش صلاح خودش رو بهتر می دونه وبالاخره با آزمون وخطا خودش می فهمه راه درست کدومه: DodgyDodgyDodgy !(خطاب به خودم)

سارا جان زحمت‌هایی که کشیدی رو با این جور حرف‌ها خراب نکن. دوستان اگه راه و چاه رو بدونن که نمیان سوال بپرسن.
چشم رئیس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


آیا می دانید تاثیر جمله «این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد» به مراتب بیشتراز جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد!!!!!!!!!!!!!ا


۱
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  علوم کامپیوتر شریف یا نرم افزار تهران؟ ۴L1R3Z4 ۴۴ ۲۷,۹۴۰ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: moeinbahari
  درخواست کتاب یا جزوه برای ارشد و دکتری هوش مصنوعی H.Mohammadi ۱ ۱,۲۹۷ ۰۴ تیر ۱۴۰۲ ۰۱:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: solmaz58
  کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد HamidReza1 ۰ ۸۱۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ ق.ظ
آخرین ارسال: HamidReza1
  جزوه خلاصه نکات مهم فصول ابتدایی درس مهندسی نرم افزار Happiness.72 ۱ ۳,۴۸۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: M o h m m @ d
  مهندسی نرم افزار rh1995 ۰ ۱,۳۱۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
  مهندسی نرم افزار rh1995 ۰ ۱,۱۱۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۷:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: rh1995
  کدام زبان برای هوش مصنوعی بهتر است؟ فرق بین زبان های هوش مصنوعی چیست؟ azam2075 ۳ ۵,۴۳۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: علیصا
  آزمون دکتری نرم افزار و الگوریتم ۱۴۰۰ Seyyedab ۴۶ ۱۷,۸۳۳ ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Seyyedab
  کارنامه ارشد ۱۴۰۰ فاطمه دیبا ۰ ۱,۵۹۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: فاطمه دیبا
  فیلم های مهندسی نرم افزار خلیلی فر osouly ۰ ۱,۹۰۰ ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: osouly

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close