زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۵:۴۶ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

اخبار رتبه بندی دانشگاهها و کشورها در حوزه علم در سال ۹۲

ارسال: #۳۱
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۱۹ ق.ظ
RE: اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
ببیند دوستای عزیزم ...
من هم خودم داشنگاه آزاد واحد مشهد دارم درس میخونم و ترم /آخر هستم !! میخواستم برا کسایی که تو این دانشگاه نیستند چند مطلب عرض کنم که اینقدر نگن سطح این دانشگاه پایینه!!!!
۱- تو رشته ی ما هیات علمی که داریم ۳ تا استاد یار داریم و دو تا استاد کامل و بقیه ی اساتیدذ هم هنگی دکترا دارند و مربی اندا!! تازه نه از دانشگاه های مجهول بلکه از دانشگاههای تهران و دانشگاههای معتبر آمریکا و آلمان( هرچند برای بعضی از درسها هم ما اساتید پروازی از دانشگاه امیر کبیر هم داریم مثل درس دیجیتال) !!! و خدا شاهده که به هیچ عنهوان امتحان آسون یا حتی بعضا متوسط هم نمیگیرن اغلب امتحانات سطحش بسیار بالاست !!شاید از کلاس ۴۰ نفره مثلا تو سیگنال ۱ نفر یا ۲ نفر پاس کنن !!پس دانشجوهای قوی داره دانشگاه آژاد حداقل مشهد! گروه نرم افزار هم اکثرا دکتری دارند یا نهایتا فوق لیسانس هستند که باید عرض کنم اونجا هم یک استاد کامل داریم به نام آقای پروفسور نقیب زاده کهآمریکا تحصیل کردند ایشون کتاباشون الان تو ebay در صدر فروشه اگر یه نگاهی بندازید و حتی سر کلاساشون میتونید برید ببیند از دانشگاه آکسفورد بعضا زنگ میزنن بهشون و در مورد مسائل علمی ازشون سوال میپرسند پس نرم افزار و سخت افزار آزاد هیات علمی قوی دارند در مورد عمران داشنگاه آزاد هم اونطور که میدونم یکی دو سوال خود دانشگاه فردوسی هم ازعان داشت که سطح دانشگاه آزاد از اون بیشتره لااقل تو این زمینه! بقیه رشته ها رو نمیدونم..... البته شاید رشته هایی هم باشند که ساده گرفته میشن مثل رشته های معماری و شهرسازی چون نو پا هستند تو دانشگاه و هنوز هیات علمی قوی ندارند که مطمئنم اون هم چند سال آینده بهتر خواهد شد... و نیمتونید به سطح دانشگاه ایرادی بگیرید!! اول تحقیق کنید بعد به باد انتقاد بگیرید

تسلیم نشــــو !
آغـــاز همیشه سخت ترین مرحله است...
۶
۷
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۲
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۲۵ ق.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
راجبه دانشگاه آزاد مشهد دوستمون درس عرض میکنن
تا اونجا که من در جریانم دکتر نقیب زاده و یغمایی و ... که استاد تماممن اونجام درس دارن ،یادمون نره که علوم تحقیقات و قزوین و ... از دانشگاه های خوب کشورنو چیزی کم از خیلی از دانشگاهامون ندارن.
۷
۷
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۳
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۳:۰۹ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۳:۱۳ ق.ظ، توسط javadjj.)
RE: اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
(۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۲۵ ق.ظ)saeed_435 نوشته شده توسط:  راجبه دانشگاه آزاد مشهد دوستمون درست عرض میکنن
تا اونجا که من در جریانم دکتر نقیب زاده و یغمایی و ... که استاد تماممن اونجام درس دارن ،یادمون نره که علوم تحقیقات و قزوین و ... از دانشگاه های خوب کشورنو چیزی کم از خیلی از دانشگاهامون ندارن.
البته دکتر نقیب زاده و دکتر یغمایی ،دکتر پور رضا،دکتر اکبر زاده ...هیئت علمی دانشگاه فردوسی هستند و در دانشگاه ازاد مشهد(دانشگاه خودم) هیئت علمی پاره وقت هستند اما دروس و دانشجویان زیادی دارند و الحق و انصاف حضور و عملکرد خوبی دارند.
و البته هیئت علمی های خود دانشکده هم همونطور که دوستمون گفتند بسیار افراد پرتوانی هستند

اما به هر حال اون حال هوای دانشجو در دانشگاه ازاده که خرابش کرده به هر حال دانشجوی دانشگاه ازاد اکثریتشون تنبل و بی حال هستند بخصوص در مقطع کارشناسی(این حرف رو ازین لحاظ میگم که الان در دانشگاه ازاد شهر خودم دارم تدریس میکنم و کارشناسی رو در دانشگاه دولتی بودم)

من وقتی برای یه دانشگاه سوئد برای پذیرش رزومه فرستادم میدونید چی نوشتم به این صورت
بعد از معرفی نوشتم من در دانشگاهی در ایران مدرک فوق لیسانس گرفتم دارای ۵۰۰ هزار دانشجو هستش و در رتبه بندی کشوری رتبه ۱ و در رتبه بندی جهانی رتبه ۲۲۰ را داراست و هیچ حرفی از دانشگاه باهنر کرمان که دوران لیسانس رو گذروندم نزدم
به هر حال دوستانی که ارزش علمی دانشگاه ازاد رو زیر سوال می برند اگر یه جورایی هم بهشون حق بدم در جوابشون فقط میگم
دیوار هاشا بلنده شما هم میتونید هاشا کنید
در صورتی که دانشجو بودن در دانشگاه ازاد دلیل بر عدم توان فرد نیست ومن در بچه های کارشناسی همین دانشگاه ازاد مشهد تو گروه سخت افزار(هوش مصنوعی تو دانشگاه ما زیر مجموعه گروه سخت افزار هستش) دانشجویان مستعد و پرتلاشی رو میدیدم

میدونید عیب دانشجویان دانشگاههای سراسری و دولتی چی هستش اینه که کمی حس حسادت و خود خواهی دارند درصورتی که رقابت لازمه پیشرفت و دیده شدن هست و بعضی از دوستان از سر غرور با بادی در قبقبه میخوان حرف خودشون رو بزنند
با این حرفای این دوستان کرکره دانشگاه ازاد پایین که نمیره فعلا داره ساختموناش و امکانات وهیئت علمی ها و پذیرش هارو بالا میبره و دانشگاههای غیرانتفاعی و علمی کاربردی و پیام نور هم همینطور پس خواهشا این قدر تندروانه قضاوت نکنید
من خودم تا لیسانس سراسری بودم و ارشد رو در دانشگاه ازاد مشهد
به خدا که با پرداخت شهریه به موقع از بهترین امکانات اموزشی،فرهنگی،اینترنتی آزمایشگاهی و.... دانشگاه استفاده کردم و خوش حال بودم در دانشگاه ازاد مشهد دارم درس میخونم و به مراتب از کرمان بهتر بود و این قضاوت کاملا بی طرفانه هستش.

منم آن بیدل شیدا و غمش هست هویدا به دو چشمان همیشه تر
و پیداست درون دلم آشوب و چه رسواست، دریغا...
۶
۸
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: samaneh_aftab , fa_karoon
ارسال: #۳۴
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۴:۰۱ ق.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
طوری در مورد دانشگاه آزاد صحبت می کنید انگار که ... !

جالبه، اون دوستانی که در مورد دانشگاه آزاد این مطالب نوشتند کسانی هستند که نه به دانشگاه تهران نائل شدند و نه ...

بهترین شغل در حوزه IT

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


برترین کارفرما و شرکت

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


فروش کتب مرجع و کنکوری ناب کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۵
۱
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۳۵
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۷:۴۵ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۴۷ ق.ظ، توسط crevice.)
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
در مرحله اول نمی خوام ارزش اساتیدتونو پایین بیارم ولی دوست من دانشگاه ما پردیس هم داره و اساتید هم دانشجوی روزانه و هم دانشجوی پردیسی رو دارند. بدلیل همین حتی فرصت نمیکنند با دانشجوهای پردیسشون کار کنند!!
تازه دانشجوهای پردیسی که متعلق به همون دانشگاهه!
بعد شما چجوری و کی از این اساتید استفاده می کنید اونم در حالی که فقط اسمشونو تو دانشگاهتون دارید!؟
من مطمئنم این اساتید حتی وقت کافی دانشجوهای خودشون تو فردوسی ندارن چه برسه به آزاد!!!
در ضمن سطح علمی دانشگاه آزاد و میخواید بدونید=> یکی از دوستای من داره علوم و تحقیقات نیشابور درس میخونه و یک هفته در میون به ازای هر درس ۱/۵ ساعت {یا ۳ ساعت شاید} میره به کلاس!!! البته اینم بگم فقط کلاس مثل کارشناسی!!!!. بعد آخر کار هم یه امتحان فرمالیته! طبق قانون جدید دانشگاه آزاد هم که الا ماشالا اسمی از علوم و تحقیقات نمیاد توش!!!
در ضمن شما مثل اینکه سخت گیری بچه های دانشگاههای تاپ دولتی رو ندیدید!
الان میانگین خواب بچه های دانشگاه ما میانگین شاید کمتر از ۶ ساعت توی شبانه روز باشه! این یعنی اینکه اینقدر کارشون و درسشون و بویژه پروژه هاشون سنگینه که وقت سرخاروندن ندارن!
آخرش هم که وضعیت اسف بار نمره دادن که فرا میرسه و معدل ها!
ببخشیدها ولی میشه گفت بالای ۹۵% دانشجوهای آزاد، ارشد واسشون تعریف شده نمره گرفتن و پاس کردن درسی به نام پروژه، و تحقیقات اینام کشکه! میتونیم توی همین فروم به وضوح ببینیم دوستانی که ترم ۳ ارشد هستن و میان میگن نمی دونم چی کار کنم واسه پایان نامم و ۳ الی ۴ تا موضوع میگن که شک دارن بینشون واسه کار پایان نامه!. موضوعاتی کاملا پرت نسبت به هم دیگه هستن! این نشون دهنده اینه که چقدر اساتید! دانشگاه آزاد دنبال تحقیقاتن و چقدر هم دانشجوهای آزاد و غیره دنبال تحقیقاتن.
البته هستن افرادی هر چند کم که الان به جاهای خوبی رسیدن. خودم یکی دو نمونه اش رو که ارشدشونو یا کارشناسی شونو آزاد مشهد بودند رو دیدم! اما اون خودش بوده که دلش به حال خودش سوخته و کار کرده وگرنه...!!!
باز هم میگم با همه این تواصیف داره در حق بچه هایی که کار می کنند ظلم میشه!
چرا باید ظرفیت اینطور بشه! چه از نوع آزادش و جدیدا از نوع دولتیش!
اینه که اکثر بچه ها فقط بخاطر اینکه امیدی به آینده زندگی شون{کاری و ارزش اجتماعی} نمیبینند واسه همیشه متاسفانه میرن! مثل خیلی از هم کلاسی های من یا شاید خود من!
میری بقالی یارو بهت میگه منم ارشد کامپیوترم از واحد نا کجا آباد ! خدا وکیلی شما باشید حالتون بد نمیشه؟!
حالا دیگه چه توقعی دارید که ما ناراحت نشیم از این قضیه اون هم با ظرفیت های نجومی!
مثلا همین واحد فقط شهر مشهدش{به جز شهر های دیگه خراسان!!} از کل دانشگاههای دولتی جنوب ایران پذیرش بیشتر داره توی نرم افزار!
وقتی که میبینم بعضی ها خودشونو با ما مقایسه میکنند دلم میخواد بشینم یه جایی به حال خودم گریه کنم!
۹
۲
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: kevin , aria , sepidsal
ارسال: #۳۶
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۹:۱۲ ق.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
پارسال دوست بنده با وجود داشتن درصد های صفر و منفی!!! توی ازمون ارشد توی مرحله تکمیل ظرفیت ازاد یکی از واحدای تهران قبول شد الان معدلش ۱۷ هست!!!!!!این بنده خدا سه جا مشغوله کاره و متاهلم هست یعنی به هیچ وجه وقت حضور در کلاس و درس خوندن نداره دیگه فکر کنم مشخصه سطح چقدر بالاست..
۷
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: crevice , aria , salty_co , sepidsal
ارسال: #۳۷
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۱۱:۵۳ ق.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۱۹ ب.ظ، توسط salkhordeh.)
RE: اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
نقل قول: بقیه ی اساتیدذ هم هنگی دکترا دارند و مربی اندا!

معمولا به اساتیدی که مدرک دکتری ندارند میگن مربی و هر استادی که دکتری داشته باشه حداقل درجش استادیاره. شاید هم من اشتباه می‌کنم


نقل قول: اغلب امتحانات سطحش بسیار بالاست

سطح امتحان‌ها بستگی زیادی به سطح دانشجوها داره. ممکنه یک امتحان از نظر یک دانشجو خیلی سخت و از نظر دانشجوی دیگه خیلی ساده باشه.


نقل قول: شاید از کلاس ۴۰ نفره مثلا تو سیگنال ۱ نفر یا ۲ نفر پاس کنن !!پس دانشجوهای قوی داره دانشگاه آژاد حداقل مشهد!

این دو جمله ارتباطی به هم داره؟

نقل قول: گروه نرم افزار هم اکثرا دکتری دارند یا نهایتا فوق لیسانس هستند که باید عرض کنم اونجا هم یک استاد کامل داریم به نام آقای پروفسور نقیب زاده که آمریکا تحصیل کردند ایشون کتاباشون الان تو ebay در صدر فروشه اگر یه نگاهی بندازید و حتی سر کلاساشون میتونید برید ببیند از دانشگاه آکسفورد بعضا زنگ میزنن بهشون و در مورد مسائل علمی ازشون سوال میپرسند پس نرم افزار و سخت افزار آزاد هیات علمی قوی دارند.

دکتر نقیب‌زاده که فرمودین یکی از اساتید بسیار خوب کامپیوتر هستن که بنده هم پروژه کارشناسیم رو با ایشون داشتم. ایشون هیات علمی دانشگاه فردوسی هستن مثل اکثر اساتید دانشگاه آزاد مشهد. ولی باید به این نکته توجه کرد که صرف کشوندن اساتید دانشگاه دولتی به یک دانشگاه دیگه باعث بالارفتن سطح دانشگاه نمیشه. اساتید معمولا به اندازه سطح دانشجو باهاشون کار میکنن. شما اگه از MIT هم استاد بیارین وقتی دانشجو نمی‌تونه یا نمی‌خواد یا حوصلشو نداره فرق خاصی ایجاد نمیشه. در مقطع تحصیلات تکمیلی هم فکر نمیکنم اساتید واقعا بتونین برای تمام دانشجوها توی چند تا دانشگاهی که تدریس می‌کنن وقت بذارن و ناخودآگاه برای بعضی‌ها بیشتر و برای بعضی‌ها کمتر وقت خواهند گذاشت که اینم نکته‌ی مهمی هست.
در مورد ebay و آکسفورد و این مسائل هم صحبت نمی‌کنم.

نقل قول: در مورد عمران داشنگاه آزاد هم اونطور که میدونم یکی دو سوال خود دانشگاه فردوسی هم ازعان داشت که سطح دانشگاه آزاد از اون بیشتره لااقل تو این زمینه! بقیه رشته ها رو نمیدونم..... البته شاید رشته هایی هم باشند که ساده گرفته میشن مثل رشته های معماری و شهرسازی چون نو پا هستند تو دانشگاه و هنوز هیات علمی قوی ندارند که مطمئنم اون هم چند سال آینده بهتر خواهد شد... و نیمتونید به سطح دانشگاه ایرادی بگیرید!! اول تحقیق کنید بعد به باد انتقاد بگیرید

سطح دانشگاه رو دانشجوهاش تعریف می‌کنن. شما یک مقایسه‌ای بکنین بین خروجی دانشگاه‌های آزاد و دولتی توی هر شهر. به هر حال همون‌طور که خودتون گفتین حداقل توی مشهد تعداد زیادی از اساتید فردوسی توی دانشگاه آزاد هم تدریس می‌کنن.
یک نکته‌ی دیگه که مربوط به این بحث هست پردیس دانشگاه‌هایی مثل شریفه. توی این پردیس‌ها هم اساتید شریف تدریس می‌کنن. ولی کسی هست که بیاد ادعا کنه این پردیس‌ها در حد شریف هستن؟


نقل قول: من وقتی برای یه دانشگاه سوئد برای پذیرش رزومه فرستادم میدونید چی نوشتم به این صورت
بعد از معرفی نوشتم من در دانشگاهی در ایران مدرک فوق لیسانس گرفتم دارای ۵۰۰ هزار دانشجو هستش و در رتبه بندی کشوری رتبه ۱ و در رتبه بندی جهانی رتبه ۲۲۰ را داراست و هیچ حرفی از دانشگاه باهنر کرمان که دوران لیسانس رو گذروندم نزدم
به هر حال دوستانی که ارزش علمی دانشگاه ازاد رو زیر سوال می برند اگر یه جورایی هم بهشون حق بدم در جوابشون فقط میگم
دیوار هاشا بلنده شما هم میتونید هاشا کنید

دوست عزیز خودتون هم میدونین که رتبه ۱ و ۲۲۰ جهانی و اینا فقط به درد گول مالیدن سر دانشگاه‌های خارجی که نمیدونن چه خبره می‌خوره.

نقل قول: در صورتی که دانشجو بودن در دانشگاه ازاد دلیل بر عدم توان فرد نیست ومن در بچه های کارشناسی همین دانشگاه ازاد مشهد تو گروه سخت افزار(هوش مصنوعی تو دانشگاه ما زیر مجموعه گروه سخت افزار هستش) دانشجویان مستعد و پرتلاشی رو میدیدم

اینی که می‌فرمایین درسته، دانشگاه آزادی بودن دلیل بر عدم توان فرد نیست. همون‌طور که دیپلمه بودن و مدرک پنجم ابتدایی هم دلیل بر عدم توانایی یک فرد نیست و مدرک برکلی و آکسفورد و شریف داشتن هم دلیل بر توانایی یک فرد نیست. ولی اینجا بحث سر میانگین هر دانشگاهه. این دید ایجاد شده نسبت به دانشگاه آزاد حاصل دیدن خروجی چندین ساله دانشگاه هست.

نقل قول: میدونید عیب دانشجویان دانشگاههای سراسری و دولتی چی هستش اینه که کمی حس حسادت و خود خواهی دارند درصورتی که رقابت لازمه پیشرفت و دیده شدن هست و بعضی از دوستان از سر غرور با بادی در قبقبه میخوان حرف خودشون رو بزنند
با این حرفای این دوستان کرکره دانشگاه ازاد پایین که نمیره فعلا داره ساختموناش و امکانات وهیئت علمی ها و پذیرش هارو بالا میبره و دانشگاههای غیرانتفاعی و علمی کاربردی و پیام نور هم همینطور پس خواهشا این قدر تندروانه قضاوت نکنید

دوست عزیز شما اون‌هایی که الان دانشجو هستن رو بذارین کنار. فرض می‌کنیم این‌ها از روی حسادت و خودخواهی دارن در مورد دانشگاه آزاد بحث می‌کنن. ولی حداقل یه نگاهی به بچه‌های کنکوری بندازین ببینین به چه سمتی دارن میرن؟ کجا دوست دارن درس بخونن.
من به شخصه مشکلی با بالارفتن ساختمونا و هیات علمی و پذیرش دانشگاه آزاد ندارم. امیدوارم چرخ دانشگاه آزاد برای اون بنده خدایی که سال ۶۱ کلنگ این دانشگاه رو زد بچرخه. فقط امیدوارم دانشگاه آزاد مکانی برای فرار از سربازی و گرفتن یک مدرک برای حفظ کلاس در فامیل و بالا بردن قدرت چانه‌زنی در خواستگاری نباشه و واقعا همه توش دنبال کسب علم باشن.

نقل قول: من خودم تا لیسانس سراسری بودم و ارشد رو در دانشگاه ازاد مشهد
به خدا که با پرداخت شهریه به موقع از بهترین امکانات اموزشی،فرهنگی،اینترنتی آزمایشگاهی و.... دانشگاه استفاده کردم و خوش حال بودم در دانشگاه ازاد مشهد دارم درس میخونم و به مراتب از کرمان بهتر بود و این قضاوت کاملا بی طرفانه هستش.

خوش به حالتون که پول برای پرداخت به موقع شهریه رو دارین Big Grin
۱۰
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: crevice , sepidsal , kevin , sss
ارسال: #۳۸
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۱۲:۵۹ ب.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
اولا که اعتبار اون "پایگاه استنادی جهان اسلام" رو در حوزه علم و دانش جهانی کار من نیست که بررسی کنم ولی گمونم هیشکی در مورد جایگاهش سوالی نداشته باشه Big Grin

بعد واقعا یه سوال دارم!
خدائیش! نه خدائیش خودتون خندتون نمیگیره دانشگاه آزاد رو با تهران و شریف و امیرکبیر مقایسه میکنین؟! کسی ناراحت نشه ها قصد جسارت ندارم خودم الان دارم ارشد رو توی آزاد میگذرونم(Sad) فقط میخوام ببینم خدائیش خندتون نمیگیره؟! حالا اون بقیه دنیا که نمیدونن اینجا تو این مملکت چه خبره به کنار! الان که فقط خودمونیم Big Grin

معدل من الان نزدیک بیسته، ترم گذشته ۱۴ واحد!!! داشتم و به راحتی آب خوردن هم پاس شد رفت پی کارش! و برای دوستانی که فکر میکنن خیلی هنر میکنن! دارن توی شریف و تهران و پلی تکنیک درس میخونن عرض کنم که حالا دستتون به گوشت نمیرسه میگین تخه؟ بو میده؟ خب بنده خدا مشکل تو پول زیادی نداشتنه! اگه داشتی که بدو نفر اول میرفتی دانشگاه آزاد ثبت نام میکردی! حالا حسودی نکن Big Grin

یه دوستیم نوشته بود قارچ! مدخل قارچ رو قراره تو ویکی اصلاح کنن بدین صورت: "پدیده ای نادر در تاریخ علم و دانش بشری! نام دیگر واحدهای علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ایران بوده که در هر کوی و برزن ساختمون بردن بالا! و با پذیرش دانشجو و دریافت وجه هنگفت مدرک تحویل میدهند. مدارک صادره برای فرار از سربازی، کوبیدن توی سر خواستگارها، انتقالی گرفتن کارمندان رسمی دولت و ... کاربرد دارد."

یعنی هرکسی که بیاد بگه داره توی واحدهای علوم و تحقیقات دایر در شهرستانها دوره ارشد رو میگذرونه، به این قرار که کلاسها یک هفته در میون و اونم کلاسی ۱/۵ ساعت تشکیل میشه، یعنی حداکثر ۵ جلسه در ترم! -مثل من و سایر دانشجویان علوم و تحقیقاتی و کلیه واحدهای ارشد استان کرمان! و ایضا بقیه کشور! - خب اگر فرد نامبرده بخواد ادعای تحصیل سواد و دانش و کسب علم کنه به نظر من که شرافت علمی نداره لااقل!!!! :|

وحالا بارش منفی ها!!!! Big Grin


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۹
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: crevice , kevin
ارسال: #۳۹
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۱۶ ب.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
دوستان اگه موافقن یه کمپین واسه پایین آوردن رتبه دانشگاه آزاد بذاریم؟!مثه اینکه این رنکینگ به خیلیا برخورده،
شاید دانشگاهی مثه شریف یا امیرکبیر هم اگه بخوان سال به سال واحدای بین الملل و آموزش محور و... زیاد کنه و به کمیت و پول بچسبه به بلای آزاد دچار شه.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: kevin
ارسال: #۴۰
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۲۰ ب.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
نه نمیخواد کمپین بزنیم من یه کار ساده تر بلدم! میخواین کارنامه پذیرش ارشدم توی دانشگاه آزاد رو بذارم اینجا که غائله ختم به خیر بشه؟! Big Grin

توی درصدهام حتی یه ۱۵ درصد نبود محض رضای خدا! چون ۲ سال بود که کلا دور افتاده بودم از بحث درس و دانشگاه، فقط زبانم رو خوب زدم و اگه زبان رو عوض ۸۴ زده بودم ۹۴ حتما علوم و تحقیقات تهران قبول میشدم! حیف شدا! Sad


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۵
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۴۱
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۳۰ ب.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
oخیلی بده ه ه ه که آدم تو باد چیزی بمونه!!!!!! اونم تو باد دانشگاش که مثلا بعضی از دوستان گفتند دانشگاه دولتی بچه هاش پروژه های سنگین دارن!!! و ۶ ساعت نیمخوابن!!! بیشتر بیان یه نگاه هم به بچه های هم فقط سخت افزار واحد مشهد بندازند بعد میفهمن کم خوابی چه معنی میده!؟ از لحاظ پروژه های سنگین هم تا همین ۲ ترم قبل دانشگاه آزاد اغلب پروژه های خیلی بزرگی رو انجام داده بود برا نمونش پروژه های امنیتی و ملی که زیر نظر دکتر پرور بود که الان هم کانادا هستند و یا دکتر یعقوبی...پس مطمئن باشید از لحاظ سنگینی چروژه هم چیزی کم نمیاره ....امـــــــــــا مطمئنا چون دانشجو ها راحت وارد دانشگاه میشن و تا چند ترم نگذره و نیفتن زیاد درس نمیخونن ...شما بیا ببین بچه های ترم ۴ به بعد رو....

تسلیم نشــــو !
آغـــاز همیشه سخت ترین مرحله است...
۱
۴
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۴۲
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۵۰ ب.ظ
RE: اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
(۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۳۰ ب.ظ)ehsan007 نوشته شده توسط:  oخیلی بده ه ه ه که آدم تو باد چیزی بمونه!!!!!! اونم تو باد دانشگاش که مثلا بعضی از دوستان گفتند دانشگاه دولتی بچه هاش پروژه های سنگین دارن!!! و ۶ ساعت نیمخوابن!!! بیشتر بیان یه نگاه هم به بچه های هم فقط سخت افزار واحد مشهد بندازند بعد میفهمن کم خوابی چه معنی میده!؟ از لحاظ پروژه های سنگین هم تا همین ۲ ترم قبل دانشگاه آزاد اغلب پروژه های خیلی بزرگی رو انجام داده بود برا نمونش پروژه های امنیتی و ملی که زیر نظر دکتر پرور بود که الان هم کانادا هستند و یا دکتر یعقوبی...پس مطمئن باشید از لحاظ سنگینی چروژه هم چیزی کم نمیاره ....امـــــــــــا مطمئنا چون دانشجو ها راحت وارد دانشگاه میشن و تا چند ترم نگذره و نیفتن زیاد درس نمیخونن ...شما بیا ببین بچه های ترم ۴ به بعد رو....

همه میدونن درس نیس همرو به یه چشم نیگا کرد،خیلی از آزادیا امسال رتبه اردش عالی و تک رقمی آوردن که نمونش تو همین مانشت کم نیس.
اظهار نظرها کلی نیس مسلما،عیب کار از جای دیگس،از اونجاس که کنکور میگیرن اونوقت موقع اعلام نتایج میگن حتی اونا که سر جلسم نبودن میتونن انتخاب رشته کنن...

دوست من خانه از پای بست ویران است و خواجه ما در فکر ایوان است ...
۲
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: sepidsal
ارسال: #۴۳
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۵۶ ب.ظ
RE: اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
(۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۳۰ ب.ظ)ehsan007 نوشته شده توسط:  oخیلی بده ه ه ه که آدم تو باد چیزی بمونه!!!!!! اونم تو باد دانشگاش که مثلا بعضی از دوستان گفتند دانشگاه دولتی بچه هاش پروژه های سنگین دارن!!! و ۶ ساعت نیمخوابن!!! بیشتر بیان یه نگاه هم به بچه های هم فقط سخت افزار واحد مشهد بندازند بعد میفهمن کم خوابی چه معنی میده!؟ از لحاظ پروژه های سنگین هم تا همین ۲ ترم قبل دانشگاه آزاد اغلب پروژه های خیلی بزرگی رو انجام داده بود برا نمونش پروژه های امنیتی و ملی که زیر نظر دکتر پرور بود که الان هم کانادا هستند و یا دکتر یعقوبی...پس مطمئن باشید از لحاظ سنگینی چروژه هم چیزی کم نمیاره ....امـــــــــــا مطمئنا چون دانشجو ها راحت وارد دانشگاه میشن و تا چند ترم نگذره و نیفتن زیاد درس نمیخونن ...شما بیا ببین بچه های ترم ۴ به بعد رو....

شما تعریفتون از پروژه سنگین چی هست؟ چه پروژه‌ای رو بزرگ و امنیتی و ملی میدونین؟
دانشگاه آزاد مشهد رو با کدوم دانشگاه دولتی میخواین مقایسه کنین؟
بچه‌های ترم ۴ به بعد دانشگاه شما چه برتری نسبت به بچه‌های ترم ۴ به بعد یه دانشگاه دولتی هم‌تراز دارن؟
ممنون می‌شم اگه این سوال‌ها رو جواب بدین تا بشه دقیقا یه مقایسه انجام داد تا معلوم بشه حداقل دانشگاه آزاد مشهد در چه سطحی قرار داره
۴
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
 سپاس‌گزاری شده توسط: crevice
ارسال: #۴۴
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۱:۵۸ ب.ظ
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
این لینک خبریه که همین یک ساعت پیش دانشگاه تهران رو سایتش گذاشته، با اطلاعات دقیقی در مورد نظام رتبه بندی سایمگو Smile


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
۱
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال: #۴۵
۱۶ مرداد ۱۳۹۲, ۰۲:۰۰ ب.ظ (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۰۳ ب.ظ، توسط Ali_Abdolmaleki.)
اعلام رتبه ۵ دانشگاه برتر ایران در نظام رتبه بندی سایماگو
من نمیخوام بازم منفی بگیرم ولی خداوکیلی حرف منطقی جواب نداره.

آقای javadjj شما که میگید دانشگاه آزاد اینقدر عالیه خداوکیلی چند سال پشت کنکور دانشگاه دولتی در ارشد موندید؟
ایا سراغ دارید کسی بتونه بره دانشگاه دولتی و ازاد ،وبعد بین دانشگاه دولتی و آزاد ، آزاد را انتخاب کنه.
اینکه اون آقای عزیز میگه وسط کلاس فلان استاد ،از دانشگاه اکسفورد زنگ میزنن و اشکال میپرسند والا شما بیشتر آبرو ریزی میکنید تا ایجاد آبرو. بفرض درست بودن حرف شما، یعنی این استاد مثل "کامپیوتر کمک" یا ... که هر وقت بخوان میتونن بهش زنگ بزنن. لابد ایشان هم پشت تلفن میگه مثلا" برو تو منوی control panel روی add or remove programs کلیک کن ......Smile
نگید این حرفا را.

اصلا" من یه مثال بزنم. شما الآن برو لیگ دسته سه بگو میخوام فوتبال بازی کنم. بعد برو لیگ برتر. کدامش را راحت تر وارد میشی؟؟؟.
حالا رفتی لیگ دسته سه بگو قراره خوزه مورینیو بیاد مربی این تیم بشه. یا اصلا" ..... سرمربی اش بشه. لیگ دسته سه ، لیگ دسته سه هست.
حالا فلان موسسه بگه این تیم در دسته بندی تیمهای باشگاهی رتبه یکه. رتبه یک میشه؟
از طرفی واقعا" فلان پروفسور اگه بهش بگن شما بیا استاد دانشگاه فردوسی بشو ، آیا مثلا" میگه نه . من الا و بلا میخوام استاد دانشگاه آزاد باشم.
من تعصبی روی دانشگاه ندارم. بخصوص روی علم و صنعت که ..... هیچی Smile
ولی جان من، اینقدر حرفای خنده دار نزنید. Big Grin
۶
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  سوال در مورد صفحه بندی در سیستم عامل Azadam ۱ ۱,۵۱۹ ۱۳ دى ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴ ق.ظ
آخرین ارسال: Azadam
  استخدام در فنآوری اطلاعات خدمات حوزه علمیه قم oloom-ensani ۱۵ ۸,۶۷۴ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: oloom-ensani
  مصاحبه امیرکبیر و علم و صنعت farzin_null ۰ ۲,۲۸۳ ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۴:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: farzin_null
  دانشگاه های پزشکی رو برای رشته انفورماتیک چطوری اولویت بندی کنم ؟ mrpool ۷ ۸,۲۹۴ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۰۱:۵۲ ق.ظ
آخرین ارسال: hossein1991
Rainbow ارشد هوش بهشتی یا نرم علم وصنعت aria_irani ۰ ۲,۳۵۴ ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ۰۶:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: aria_irani
  دانشگاه علم و صنعت و تربیت مدرس nazanin2020 ۶ ۴,۰۲۹ ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ ۰۳:۲۶ ب.ظ
آخرین ارسال: nazanin2020
  همکار در حوزه speech recognition و برنامه نویسی اندروید pasargad7788 ۰ ۱,۹۵۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: pasargad7788
  آخرین اخبار مربوط به مسابقات رباتیک کشوری javadjj ۲۴ ۲۱,۱۹۳ ۲۳ دى ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: marvelous
Smile دانلود فیلم های آموزش پایگاه داده-دکتر حق جو دانشگاه علم و صنعت ایران Bakhtabad ۱۹ ۲۸,۸۶۹ ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ۰۱:۰۸ ق.ظ
آخرین ارسال: keshvari9
  هوش شبانه امیرکبیر، روزانه علم و صنعت، مدرس یا بهشتی؟ یا الگوریتم تهران؟! free soul ۶ ۴,۴۲۴ ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: kilookiloo

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close